PDA

Bekijk Volledige Versie : berichten?



Mark
12-08-03, 18:17
zijn de berichten van vanmiddag weg?

Royce
12-08-03, 18:20
Geplaatst door Mark
zijn de berichten van vanmiddag weg?


`n Gat in tijd.
Stukken zijn verdwenen.
Hele stukken leven zijn ontvreemd.

Mulder en Scully zijn onderweg, om dit mysterie te ontrafelen.

Mark
12-08-03, 18:21
de klok is van slag!

barfly
12-08-03, 18:28
Ach niet alle backups en restores gaan kennelijk goed, en al helemaal link als je dat niet snachts doet zoals iedere It'er weet! :wijs:
:zweep:

Maarreh is dit dan de beloofde monster-server from hell? Duel 3 Ghz Terabytes ram etc? :)

Joesoef
12-08-03, 18:33
Geplaatst door barfly
Ach niet alle backups en restores gaan kennelijk goed, en al helemaal link als je dat niet snachts doet zoals iedere It'er weet!

Een gat van 5 uur omdat een droppie niet zijn wekker wil zetten.....

barfly
12-08-03, 22:19
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Waar we momenteel op draaien is absoluut niet de server waaraan gerefereerd wordt in de aankondiging.

Ik geloof niet dat er veel berichten verdwenen zijn. Desalniettemin zou het zo kunnen zijn dat er meer berichten niet meegenomen zijn dan de bedoeling was. Daarvoor onze excuses.

Wat betreft het gekozen tijdstip. Het kon helaas niet anders. De server moest er fysiek uit en noch ik noch m'n collega's hebben zin om om 4 uur in de ochtend naar het datacenter te snellen :).
We hebben de nieuwe server daar nu staan en we zullen daar Maroc.NL binnen enkele dagen op lanceren.

De tijd heb ik zojuist aangepast. Als je ingelogd bent en in de sectie 'Opties' van 'Mijn Hoekje' de juiste 'timezone' hebt gekozen, dan zou je de juiste tijd moeten zien.

Dat was het zo'n beetje.

CYA........(around)

Beetje hart voor zaak jongen! :D

Dus de nieuwe fuk-wat-gaat-ie-hard-machine komt binnenkort?

Ron Haleber
12-08-03, 22:20
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

... naar het datacenter te snellen :).
We hebben de nieuwe server daar nu staan en we zullen daar Maroc.NL binnen enkele dagen op lanceren.

....(around)


Onze dank! :denk:

Nu maar hopen dat de nieuwe "droomserver" het doet :stout:

Goede nachtrust!

Pixelshade
12-08-03, 22:25
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Waar we momenteel op draaien is absoluut niet de server waaraan gerefereerd wordt in de aankondiging.

Ik geloof niet dat er veel berichten verdwenen zijn. Desalniettemin zou het zo kunnen zijn dat er meer berichten niet meegenomen zijn dan de bedoeling was. Daarvoor onze excuses.

Wat betreft het gekozen tijdstip. Het kon helaas niet anders. De server moest er fysiek uit en noch ik noch m'n collega's hebben zin om om 4 uur in de ochtend naar het datacenter te snellen :).
We hebben de nieuwe server daar nu staan en we zullen daar Maroc.NL binnen enkele dagen op lanceren.

De tijd heb ik zojuist aangepast. Als je ingelogd bent en in de sectie 'Opties' van 'Mijn Hoekje' de juiste 'timezone' hebt gekozen, dan zou je de juiste tijd moeten zien.

Dat was het zo'n beetje.

CYA........(around)

4 uur in de ochtend naar datacenter?
se server stond toch in de verenigde satan?