PDA

Bekijk Volledige Versie : moeder liefde



sadeeQ
14-08-03, 19:52
Vrouw verstopt skelet moeder onder bed

Uitgegeven: 14 augustus 2003 08:14

NARBONNE - Een vrouw in Narbonne in het zuiden van Frankrijk heeft ruim drie jaar lang het lijk van haar moeder verborgen gehouden in huis. De politie ontdekte het skelet maandag bij een inval in het huis onder een bed in een kamer die zorgvuldig was afgesloten tegen de stank.

De politie was ingeschakeld door artsen, die het was opgevallen dat de vrouw al een tijd geen recept meer kwam halen voor haar medicijnen. De vrouw overleed waarschijnlijk in februari 2000, toen ze begin 90 was. Haar nu 62-jarige dochter inde al die jaren maandelijks het pensioen van haar moeder. Ze meldde zich bij de politie nadat ze dinsdag was teruggekomen van vakantie.


:auw:
dit is zeker wat de westerse blanken onder moederliefde verstaan

:cheefbek:

Tara
16-08-03, 03:28
Geplaatst door sadeeQ
Vrouw verstopt skelet moeder onder bed

:auw:
dit is zeker wat de westerse blanken onder moederliefde verstaan

:cheefbek:

Pfffff wat klinkt dit onvriendelijk sadeeQ en dan dat emoticoontje erbij brrrrr. Ik vraag me af wie minder vriendelijk is tegenover de ouders, een vrouw die geen afstand kan doen van het stoffelijk overschot van haar moeder of het kind dat achter een computer kruipt en dit soort berichten brengt?

sadeeQ
16-08-03, 12:00
Geplaatst door Tara
Pfffff wat klinkt dit onvriendelijk sadeeQ en dan dat emoticoontje erbij brrrrr. Ik vraag me af wie minder vriendelijk is tegenover de ouders, een vrouw die geen afstand kan doen van het stoffelijk overschot van haar moeder of het kind dat achter een computer kruipt en dit soort berichten brengt?

dat jij een vrouw die het lijk van haar moeder 3 jaar lang in een vuilniszak verstopt om haar geld te blijven innen vriendelijkheid tegen de ouders vindt,tja.dat kan :fpetaf:

Tara
17-08-03, 03:30
Geplaatst door sadeeQ
dat jij een vrouw die het lijk van haar moeder 3 jaar lang in een vuilniszak verstopt om haar geld te blijven innen vriendelijkheid tegen de ouders vindt,tja.dat kan :fpetaf:

Je hebt gelijk, dat spoort niet helemaal, was me niet opgevallen in het stukje. Foutje bedankt! ...shit...van welke reklame was die spreuk ook alweer??? :maf2: