PDA

Bekijk Volledige Versie : Oorlog in den bosch



sadeeQ
14-08-03, 18:59
Vijf aanhoudingen na rellen in Den Bosch

Uitgegeven: 14 augustus 2003 08:06

DEN BOSCH - De politie heeft naar nu pas blijkt dinsdagavond vijf mensen aangehouden voor rellen en plunderingen in Den Bosch. In de wijk De Reit hebben zeker 60 mensen, in leeftijd variërend van 20 tot 40 jaar, vernielingen aangericht. Dat blijkt uit een verslag van Omroep Brabant Radio dat donderdagochtend wordt uitgezonden.

De groep richtte vernielingen aan in een winkelcentrum Ploosschehof, dat genomineerd staat voor sloop. Daarbij hebben ze een drogisterij geplunderd. De aanwezige politie werd ook door de groep geïntimideerd. Buurtbewoners lieten aan Omroep Brabant weten dat de politie pas na de rellen met versterkingen naar de wijk kwam. Daardoor konden maar vier mannen en een vrouw uit Den Bosch worden aangehouden.

Ook woensdagavond was het weer onrustig in de wijk in Den Bosch Noord. Burgemeester T. Rombouts is ter plaatse geweest en heeft een samenscholingsverbod afgekondigd. De politie wilde bevestigen nog ontkennen dat er iets in de wijk was gebeurd. Verder liet de Bossche politie weten pas donderdagochtend op de zaak in te willen gaan. Ook de gemeente was woensdagavond niet meer bereikbaar voor commentaar.

In het verslag van de regionale omroep bevestigde woordvoerder H. Loerakker van de gemeente Den Bosch dat er rellen zijn geweest in de wijk en dat daarbij vijf aanhoudingen zijn verricht. Volgens Loerakker ging het om bekenden van de politie.



:lol: 5 aanhoudingen na twee dagen oorlog voeren en een verwoeste wijk :aftel: :aftel:

sadeeQ
14-08-03, 19:13
:duivels: wat hebben die kut-blanke kaaskoppen opeens,is het een keertje een weekje boven de 30 graden geweest beginnen ze het hele land te slopen :wat?!:

sadeeQ
14-08-03, 19:30
Geplaatst door Brie
Ze wouden gewoon de slopers een handje helpen, waar maak jij je zo druk om Sadeeq? ;)

:verward: nou ,dat ik daar niet van op de hoogte was,anders had ik ze ook wat al te graag geholpen.



De groep richtte vernielingen aan in een winkelcentrum Ploosschehof, dat genomineerd staat voor sloop. Daarbij hebben ze een drogisterij geplunderd

wat gratis parfum en scheerspullen kan geen kwaad uiteraard :ego:

an3sdej
14-08-03, 20:32
Ik wordt beroerd van al die vernielende jongeren. Ik was vroeger ook geen lieverdje, maar zaken van anderen zo gericht vernielen uit verveling, DAT durfden we niet eens.