PDA

Bekijk Volledige Versie : mercatorplein, wie gaat?



freya
15-08-03, 11:10
Een demonstratie tegen de stigmatisering van Marokkanen zou ik zeker bijwonen, als de aanleiding maar niet zo belachelijk was.
Als ik morgen naar het mercatorplein ga, dan sta ik daar ook het gedrag van een messentrekker goed te praten. :zegniets:

Wie vindt dat het ondanks de lullige aanleiding toch een goed idee is om te gaan?

rafiq
15-08-03, 11:16
Ik ga verkleed als prins carnaval of Sadik Harchaoui.

RinC
15-08-03, 11:24
Ik ga morgen daar broodje Döner kopen

Wie gaat er mee? :D

-Y-

Joesoef
15-08-03, 11:27
Ik ga ook :auw: :knife_hea

freya
15-08-03, 11:31
:moe:

ha


ha


ha


ik twijfel dus echt :confused:

plexus
15-08-03, 11:32
ik ga Döner verkopen en fris ...en bier achter de toonbank ;)

Afrux
15-08-03, 11:34
Ik ga morgen lekker met die gehandicapte (Marokkaanse) jongtjes naar de zoo... Dan heb je ten minste normale mensne om je heen, maar geen raddraaiers.....

Afrux
15-08-03, 11:37
Wedden dat morgen die criminelen, dronkaards, drugsverslaafden, etc, die normaal gesproken alles doen wat allah verboden heeft ineens de islam gaankopen en verkopen door allah akbar enzo te gaan roepen en zo...
Wat kunnen mijn landgenoten soms hypocriet zijn zeg....

Ik erger me mateloos aan de islam misbruikers... want als ze nou echt moslims waren, dan was het nooit zover gekomen, maar dan waren in een voorbeeld voor de Nederlandse samenleving....

sienia
15-08-03, 11:38
Ik ga echt niet.....








twee uur reizen om een broodje döner te halen als ik die tegenwoordig ook hier kan halen.


Ben net terug van vakantieen heb het dus niet allemaal mee gekregen, weet dat hij een mes trok en de politie hem neerschoot. Ken de situatie in Amsterdam niet dus waar zou ik voor moeten demonstreren??
Hoop dat men het kan opbrengen om de demonstratie zonder rellen te laten verlopen.

Ron Haleber
15-08-03, 11:39
Om 13.30 Radio 1

Interview met Ali Lazrak over de demo!

Mafkees
15-08-03, 11:53
Geplaatst door Ron Haleber
Om 13.30 Radio 1

Interview met Ali Lazrak over de demo!


Over Alcoholmisbruik tijdens de Demonstratie cker,
Ali Lazrak pleit voor Evenementenbier.

Demonstratie gaan, pff `kkijk wel Thuis,
Reality TV..:hihi:

GroteWolf
15-08-03, 11:57
Nee, ik heb immers geen strafblad.

RinC
15-08-03, 11:59
Geplaatst door GroteWolf
Nee, ik heb immers geen strafblad.


:gefeli:

-Y-

Pixelshade
15-08-03, 12:08
Geplaatst door Afrux
Wedden dat morgen die criminelen, dronkaards, drugsverslaafden, etc, die normaal gesproken alles doen wat allah verboden heeft ineens de islam gaankopen en verkopen door allah akbar enzo te gaan roepen en zo...
Wat kunnen mijn landgenoten soms hypocriet zijn zeg....

Ik erger me mateloos aan de islam misbruikers... want als ze nou echt moslims waren, dan was het nooit zover gekomen, maar dan waren in een voorbeeld voor de Nederlandse samenleving....

my point exactly, er gaat nu misbruik worden gemaakt van de dood van een persoon om te rellen

Mafkees
15-08-03, 12:12
Geplaatst door Pixelshade
my point exactly, er gaat nu misbruik worden gemaakt van de dood van een persoon om te rellen


Afvallige.






:wat?!:

Tomas
15-08-03, 12:19
Als er niemand gaat dan ga ik wel. Kzie er toch redelijk zuidelijk uit nu.

Sawda
15-08-03, 12:42
Nee, ik ga niet.

Ik hoop dat het niet uit de hand loopt.

Ron Haleber
15-08-03, 12:48
SP-ER ALI LAZRAK GAAT...!

plexus
15-08-03, 12:57
Ali Lazrak is een fool! Hij zei ook weinig zinnigs op stand.nl

Sawda
15-08-03, 13:02
Geplaatst door plexus
Ali Lazrak is een fool! Hij zei ook weinig zinnigs op stand.nl

Inderdaad.
Hij vindt de demonstratie voorbarig maar hij doet er wel aan mee.

Zwarte Schaap
15-08-03, 13:20
Geplaatst door aQua
k ga ook, ben uitgenodigd. Is erg onbeleefd om een uitnodiging af te wijzen :hihi:


Zou je dan niet gaan als je niet uitgenodigd zou zijn? Ik zal het scherper formuleren, als een uitnodiging afwijzen niet onbeleefd zou zijn, zou je dan op de uitnodiging in zijn gegaan? :p

Marsipulami
15-08-03, 13:22
Geplaatst door freya
Een demonstratie tegen de stigmatisering van Marokkanen zou ik zeker bijwonen, als de aanleiding maar niet zo belachelijk was.
Als ik morgen naar het mercatorplein ga, dan sta ik daar ook het gedrag van een messentrekker goed te praten. :zegniets:

Wie vindt dat het ondanks de lullige aanleiding toch een goed idee is om te gaan?

Ik vind het wel een goed idee om te demonstreren tegen zinloos politiegeweld, omdat ik denk dat het probleem echt bestaat.

Sawda
15-08-03, 13:26
Geplaatst door aQua



Hoi Sawda, 3la slemtiek :zwaai:

allah i salmek agtie.
labas 3liek.

Was jij ook nog weg geweest?

an3sdej
15-08-03, 13:36
Natuurlijk bestaat het Mars, maar in deze situatie, met deze zeer gevoelige problemen niet handig. :moeilijk:

Dutchguy
15-08-03, 13:36
Geplaatst door Marsipulami
Ik vind het wel een goed idee om te demonstreren tegen zinloos politiegeweld, omdat ik denk dat het probleem echt bestaat.

Ik kan me een demonstratie tegen politiegeweld nog wel voorstellen, maar niet naar aanleiding van wat hier gebeurd is. Het blijft betreurenswaardig dat er iemand omgekomen is en de onderste steen moet hier ook zeker boven komen. Maar feit blijft dat hij in bezit van dat mes was en daarom is dit gebeuren nooit een goede aanleiding tot het houden van een demonstratie.

Treurigste vind ik nog wel dat zowel de LPF als de AEL dit voorval gebruiken om nog wat olie op het vuur te gooien.

Mark
15-08-03, 13:43
Geplaatst door Dutchguy
Ik kan me een demonstratie tegen politiegeweld nog wel voorstellen, maar niet naar aanleiding van wat hier gebeurd is. Het blijft betreurenswaardig dat er iemand omgekomen is en de onderste steen moet hier ook zeker boven komen. Maar feit blijft dat hij in bezit van dat mes was en daarom is dit gebeuren nooit een goede aanleiding tot het houden van een demonstratie.

long time no see.....

Dutchguy
15-08-03, 13:45
Geplaatst door Mark
long time no see.....

Klopt Mark, m'n maccie deed boem.

Marsipulami
15-08-03, 13:52
Geplaatst door an3sdej
Natuurlijk bestaat het Mars, maar in deze situatie, met deze zeer gevoelige problemen niet handig. :moeilijk:


Nou in België heeft het AEL ook keet geschopt en naar aanleiding van een niet-racistische moord op een Marokkaan, waar de politie niet eens wat mee te maken had. Niettemin zijn er ondertussen verschillende agenten in staat van beschuldiging gesteld wegens racisme, foltering, enz. Het lijkt er op dat als het gerechtelijk apparaat doorheeft dat het probleem echt gevoelig ligt voor sommigen dat men er dan niet meer zo licht overheen stapt.

Marsipulami
15-08-03, 13:58
Geplaatst door Dutchguy
Ik kan me een demonstratie tegen politiegeweld nog wel voorstellen, maar niet naar aanleiding van wat hier gebeurd is.

Niemand weet wat precies gebeurd is. En de politieagenten die het wel weten houden hun mond wel tot er over een paar jaar ergens een rapport verschijnt als iedereen de zaak al lang vergeten is.


Het blijft betreurenswaardig dat er iemand omgekomen is en de onderste steen moet hier ook zeker boven komen.

Op dit moment kan men mits een minimum van goede wil al heel precies uitmaken of die agent zijn boekje te buiten is gegaan. Een verhoor van de verschillende getuigen is voldoende. Maar men zwijgt en wacht tot de zaak door de publieke opinie is vergeten.


Maar feit blijft dat hij in bezit van dat mes was en daarom is dit gebeuren nooit een goede aanleiding tot het houden van een demonstratie.

Ik heb vanmorgen mijn boterhammen nog gesmeerd met een mes -ben gelukkig niet doodgeschoten-. Maar het bezit van een mes wil niet automatisch betekenen dat het gerechtvaardigd is om iemand dood te schieten.

Maar goed zoals ik eerder al zei: Als politiemensen echt iets verkeerd van zin waren dan hadden ze wel wat beters kunnen bedenken dan iemand neerschieten in het openbaar met een boel getuigen. Daarom geloof ik niet dat de politieagenten ter kwader trouw waren. Eerder onbekwaam. En in hoeverre mogelijk latent aanwezige vooroordelen of racisme de zaak zouden hebben beïnvloed kan je nooit meten of weten. Maar ik geloof niet dat dat de reden is. Daarvoor heb ik dan weer een veel te mooi beeld van mijn Hollandse medemens die bij de politie werkt.


Treurigste vind ik nog wel dat zowel de LPF als de AEL dit voorval gebruiken om nog wat olie op het vuur te gooien.

Tja, als iedereen altijd zwijgt dan gebeurt er nooit wat.

Zwarte Schaap
15-08-03, 15:05
Geplaatst door Mark
long time no see.....

I hope that he will stay away ! :boos:

Mark
15-08-03, 15:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
I hope that he will stay away ! :boos:

Why is that? :watte?:

observer
15-08-03, 16:34
Geplaatst door Marsipulami
Nou in België heeft het AEL ook keet geschopt en naar aanleiding van een niet-racistische moord op een Marokkaan, waar de politie niet eens wat mee te maken had. Niettemin zijn er ondertussen verschillende agenten in staat van beschuldiging gesteld wegens racisme, foltering, enz. Het lijkt er op dat als het gerechtelijk apparaat doorheeft dat het probleem echt gevoelig ligt voor sommigen dat men er dan niet meer zo licht overheen stapt.

dezelfde agenten? dan lijkt het me een heksenjacht het zoeken naar een zondebok

Dutchguy
15-08-03, 19:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
I hope that he will stay away ! :boos:

Schapie!!! :verliefd: :lekpuh:

Rebelwithacause
16-08-03, 00:36
Zal me benieuwen wat er gebeurt,hopelijk niks.Verharde stellingen,misverstanden over en weer,dit land is gek geworden.

Pixelshade
16-08-03, 01:08
Geplaatst door dejeneverbever
En wanneer na onderzoek vast blijkt te staan dat de agent uit noodweer handelde en hij met zijn schot niet alleen zijn maar ook het leven van die andere Arabieren heeft gered.
Gaan de marrokanen dan ook de straat op om hun excuses aan te bieden ?

Honderdduizenden mensen sterven dagelijks aan honger, oorlogsgeweld of folteringen en wat doen onze Marrokaanse verontwaardigde en verongelijkte 'diesriemienasie' crimineeltjes ?

Ziek.

bever, sadeeq and I are watching you :duivels:

sadeeQ
16-08-03, 10:16
Geplaatst door dejeneverbever


ps. fijn dat jullie een nieuwe deelnemer trakteren op een smakelijke dosis dreigementen en badinerende opmerkingen.
Chapeau


:giechel: :giechel:


begin nou niet meteen in je broek te schijten ,je bent niet eens de moeite waaard om mijn reet mee af te vegen :wijs:

Mafkees
16-08-03, 10:19
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: :giechel:


begin nou niet meteen in je broek te schijten ,je bent niet eens de moeite waaard om mijn reet mee af te vegen :wijs:


Je maakt `m bang SadeeQ..:hihi:

sadeeQ
16-08-03, 10:24
Geplaatst door Al3arbi
Je maakt `m bang SadeeQ..:hihi:

:jammer: ik ben te lief en te schattig voor deze wereld :duivel:

Donna
16-08-03, 10:54
Geplaatst door sadeeQ
:jammer: ik ben te lief en te schattig voor deze wereld :duivel:

Klopt! Ik vind Sadeeqje echt om op te vreten! :Iluvu:



Maargoed.

Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Ergens is het allemaal logisch. Er is steeds meer spanning tussen Marokkanen en autochtonen, een vriend van mij is net terug van een reis van een jaar en zei dat hij vond dat het nu een stuk erger is dan een jaar geleden. Veel verharding... hij is er een jaar tussenuit geweest dus ik geloof hem wel. Zit er misschien zelf te dicht op om er echt iets over te kunnen zeggen. En dat Marokkanen steeds meer zin krijgen van zich af te bijten snap ik ook, dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Aan de andere kant: dat er mensen zijn die zeggen, 'kijk dan ook eens naar de problemen in julie eigen gemeenschap' en zich juist juist door die demo geprovoceerd voelen snap ik ook wel weer.

Er is altijd een aanleiding voor dit soort demonstraties, ik denk wel dat het jammer is dat het nou juist dit moet zijn. Je loopt het risico dat wat er feitelijk gebeurd is op het mercatorplein er straks niet meer toe doet. Maar dat ook dat onderzoek straks besmet is met allerlei andere sentimenten. Ik sluit niet uit dat dat onderzoek partijdig wordt ten opzichte van de politie agent. maar het tegenovergestelde is ook denkbaar: dat het per definitie slecht uitvalt voor de agent omdat men als de dood is voor racistisch uitegmaakt te worden. Ondertussen stijgen de spanningen tussen bevolkingsgroepen, en naar aanleiding waarvan? Een gozer die met een mes loopt te zwaaien, een 'mesje' van 20 centimeter, en om de LPF mening maar te voorspellen: 'Om een crimineel uit 'eigen kring' te verdedigen is mobilisatie van de marokkaanse gemeenschap wel mogelijk, en om problemen in eigen kring aan te pakken niet, dat wordt ontkent'. De demonstratie wordt dus eigenlijk bij voorbaat al in een kwaad daglicht geplaatst, plaatst zichzellf ook in eenn kwaadd daglicht, terwijl er weldegelijk grond is voor terechte klachten.

Dus het lijkt of dit alles bij voorbaat alleen maar slechts kan opleveren. Maar misschien heb ik het mis, ik hoop het.

Iets anders:

Als straks de conclusie is, na een onderzoek, dat politie agenten niet meer mogen schieten op mensen die ze met een mes bedreigen, of die met een mes lopen te zwaaien naar anderen, denk ik dat dat vervolgens leidt tot rellen bij de politie. Of kan leiden in ieder geval. Dan krijg je van die statements als: wij zijn vogelvrij, wat je hiermee zegt is dat iedereen de politie mag bedreigen en dat de politie zich niet mag verdedigen. Krijg je dat weer :moe:

Ik krijg wel een steeds slechter gevoel bij de hele toestand.

Mafkees
16-08-03, 10:57
Geplaatst door sadeeQ
:jammer: ik ben te lief en te schattig voor deze wereld :duivel:


SadeeQ, racisten Alarm, op WSDB,
Kom je ff helpen..:hihi:

Tomas
16-08-03, 11:00
Geplaatst door Donna
Er is steeds meer spanning tussen Marokkanen en autochtonen, een vriend van mij is net terug van een reis van een jaar en zei dat hij vond dat het nu een stuk erger is dan een jaar geleden. Veel verharding... hij is er een jaar tussenuit geweest dus ik geloof hem wel.

Aan de andere kant als je een tijdje weg bent vergeet je ook veel. Nee, zelfs als je niet weggaat vergeet je veel. Je maakt het verleden altijd rooskleuriger.

sadeeQ
16-08-03, 11:05
Geplaatst door Al3arbi
SadeeQ, racisten Alarm, op WSDB,
Kom je ff helpen..:hihi:

:stomp: man dat zullen wel 14 jarige jochies zijn ,geef ze snoep of zo.een beurtje helpt ook :aftel:

Mafkees
16-08-03, 11:07
Geplaatst door sadeeQ
:stomp: man dat zullen wel 14 jarige jochies zijn ,geef ze snoep of zo.een beurtje helpt ook :aftel:

Je moet ff shi Topic openen emt shi spoedcursus zionisten verjagen,
want op WSDB zijn we allemaal amateur zionisten-hunters.

sadeeQ
16-08-03, 11:35
Geplaatst door Donna
Klopt! Ik vind Sadeeqje echt om op te vreten! :Iluvu:




:loog:

sadeeQ:koppel: Donna
width=1 height=1

:wohaa: :wohaa:

freya
16-08-03, 11:36
Ik ga wel

Ten eerste omdat ik met eigen ogen wil zien wat er allemaal gebeurt en niet afhankelijk wil zijn van gekleurde berichtgeving van verschillende kanten, om verder mijn mening te vormen.

Ten tweede om als autochtoon te laten zien dat ik niet recht tegenover een deel van mijn samenleving geplaatst wil worden. Een soort prive anti wij<>zij actie dus. (is dit te volgen? :verward: )

Mafkees
16-08-03, 11:37
Geplaatst door sadeeQ
:loog:

sadeeQ:koppel: Donna
width=1 height=1

:wohaa: :wohaa:


DOE NORMAAAAAAAL!

Mafklap!

:haha:

Donna
16-08-03, 11:40
Geplaatst door sadeeQ
:loog:

sadeeQ:koppel: Donna
width=1 height=1

:wohaa: :wohaa:


OWWWW wat ben je toch lief!!! :verliefd:

:blauwkus: Donna&Sadeeq forever........:koppel: :)

Donna
16-08-03, 11:41
Geplaatst door Al3arbi
DOE NORMAAAAAAAL!

Mafklap!

:haha:

:D :melig:

Donna
16-08-03, 11:43
Geplaatst door freya

Ten tweede om als autochtoon te laten zien dat ik niet recht tegenover een deel van mijn samenleving geplaatst wil worden. Een soort prive anti wij<>zij actie dus. (is dit te volgen? :verward: )

Ja.

Ik ga denk ik ook wel, om dezelfde reden.

freya
16-08-03, 11:50
Geplaatst door Donna
Ja.

Ik ga denk ik ook wel, om dezelfde reden.

:) ik dacht dat ik de enige zou zijn die zo gek is :strik:

000NobelPrizes
16-08-03, 11:52
Geplaatst door Donna
Klopt! Ik vind Sadeeqje echt om op te vreten! :Iluvu:

Door een labrador ja.



Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Ergens is het allemaal logisch. Er is steeds meer spanning tussen Marokkanen en autochtonen, een vriend van mij is net terug van een reis van een jaar en zei dat hij vond dat het nu een stuk erger is dan een jaar geleden. Veel verharding...

Mee eens. Alleen is Nederland geen homogeen kaaskoppenland met alleen maar de blond-haar-blauwe-ogen-brigade versus de Marokkaanse gemeenschap. Het Marokkaanse aandeel is een van de vele allochtone gemeenschappen, maar juist bij hen zit voortdurend frictie en wordt het woord 'racisme' vaker gebruikt dan 'suiker'.
[/QUOTE]

Marsipulami
16-08-03, 11:57
Geplaatst door Donna
Klopt! Ik vind Sadeeqje echt om op te vreten! :Iluvu:



Maargoed.

Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Ergens is het allemaal logisch. Er is steeds meer spanning tussen Marokkanen en autochtonen, een vriend van mij is net terug van een reis van een jaar en zei dat hij vond dat het nu een stuk erger is dan een jaar geleden. Veel verharding... hij is er een jaar tussenuit geweest dus ik geloof hem wel. Zit er misschien zelf te dicht op om er echt iets over te kunnen zeggen. En dat Marokkanen steeds meer zin krijgen van zich af te bijten snap ik ook, dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Aan de andere kant: dat er mensen zijn die zeggen, 'kijk dan ook eens naar de problemen in julie eigen gemeenschap' en zich juist juist door die demo geprovoceerd voelen snap ik ook wel weer.

Er is altijd een aanleiding voor dit soort demonstraties, ik denk wel dat het jammer is dat het nou juist dit moet zijn. Je loopt het risico dat wat er feitelijk gebeurd is op het mercatorplein er straks niet meer toe doet. Maar dat ook dat onderzoek straks besmet is met allerlei andere sentimenten. Ik sluit niet uit dat dat onderzoek partijdig wordt ten opzichte van de politie agent. maar het tegenovergestelde is ook denkbaar: dat het per definitie slecht uitvalt voor de agent omdat men als de dood is voor racistisch uitegmaakt te worden. Ondertussen stijgen de spanningen tussen bevolkingsgroepen, en naar aanleiding waarvan? Een gozer die met een mes loopt te zwaaien, een 'mesje' van 20 centimeter, en om de LPF mening maar te voorspellen: 'Om een crimineel uit 'eigen kring' te verdedigen is mobilisatie van de marokkaanse gemeenschap wel mogelijk, en om problemen in eigen kring aan te pakken niet, dat wordt ontkent'. De demonstratie wordt dus eigenlijk bij voorbaat al in een kwaad daglicht geplaatst, plaatst zichzellf ook in eenn kwaadd daglicht, terwijl er weldegelijk grond is voor terechte klachten.

Dus het lijkt of dit alles bij voorbaat alleen maar slechts kan opleveren. Maar misschien heb ik het mis, ik hoop het.

Iets anders:

Als straks de conclusie is, na een onderzoek, dat politie agenten niet meer mogen schieten op mensen die ze met een mes bedreigen, of die met een mes lopen te zwaaien naar anderen, denk ik dat dat vervolgens leidt tot rellen bij de politie. Of kan leiden in ieder geval. Dan krijg je van die statements als: wij zijn vogelvrij, wat je hiermee zegt is dat iedereen de politie mag bedreigen en dat de politie zich niet mag verdedigen. Krijg je dat weer :moe:

Ik krijg wel een steeds slechter gevoel bij de hele toestand.

Emancipatiebewegingen roepen altijd verzet op bij de groep die het prima vindt dat dat er gediscrimineerd wordt. Het is een illussie te denken dat het emancipatieproces van allochtonen zich automatisch zal voltrekken tijdens gezellige onderonsjes met een tas koffie en een stuk taart erbij. Je hebt de arbeidersbeweging gehad, de vrouwenbeweging en nu de allochtonenbeweging. Emancipatie betekent dat men met de vuist op tafel moet durven slaan en zich niet altijd moet laten leiden door de angst mogelijks op zere teentjes te trappen.

Donna
16-08-03, 12:05
Geplaatst door Marsipulami
Emancipatiebewegingen roepen altijd verzet op bij de groep die het prima vindt dat dat er gediscrimineerd wordt. Het is een illussie te denken dat het emancipatieproces van allochtonen zich automatisch zal voltrekken tijdens gezellige onderonsjes met een tas koffie en een stuk taart erbij. Je hebt de arbeidersbeweging gehad, de vrouwenbeweging en nu de allochtonenbeweging. Emancipatie betekent dat men met de vuist op tafel moet durven slaan en zich niet altijd moet laten leiden door de angst mogelijks op zere teentjes te trappen. .




Alweer zo'n enkhuizer almanak waarheid van Mars. Mars, ik kan in je textje niets vinden waar ik het mee oneens zou kunnen zijn. Ook weinig waar ik het mee eens ben eigenlijk. Ik ben blij dat we jou nog hebben om lege en inhoudsloze opmerkingen te maken op dit PB.

000NobelPrizes
16-08-03, 12:06
Geplaatst door Marsipulami
Emancipatiebewegingen roepen altijd verzet op bij de groep die het prima vindt dat dat er gediscrimineerd wordt. Het is een illussie te denken dat het emancipatieproces van allochtonen zich automatisch zal voltrekken tijdens gezellige onderonsjes met een tas koffie en een stuk taart erbij. Je hebt de arbeidersbeweging gehad, de vrouwenbeweging en nu de allochtonenbeweging. Emancipatie betekent dat men met de vuist op tafel moet durven slaan en zich niet altijd moet laten leiden door de angst mogelijks op zere teentjes te trappen.

Je doet hier de ge-emancipeerde allochtonen die niet van Marokkaanse afkomst zijn (inclusief de Marokkanen die een broertje-dood hebben aan dit oort geleuter) geen recht.

Mark
16-08-03, 12:17
Mars = Job Cohen????

Simon
16-08-03, 12:29
Geplaatst door Donna
Ik ben blij dat we jou nog hebben om lege en inhoudsloze opmerkingen te maken op dit PB.

:lol: Mars is altijd goed voor geheel uit de lucht gegrepen opmerkingen.

Simon

Rebelwithacause
16-08-03, 12:48
Al begonnen,rellen?Vervaarlijke rechtse troepen gesignaleerd?Of alles pais en vree in ammerdam.

000NobelPrizes
16-08-03, 12:57
Geplaatst door Simon
:lol: Mars is altijd goed voor geheel uit de lucht gegrepen opmerkingen.

Simon


Mars en zijn soortgenoten met hun socio-gedachtegoed zijn ook schuldig aan het huidige probleem. Door migranten en hun nakomelingen te beschouwen als incompetente burgers die niet in staat waren om hun eigen boontjes te doppen, en consequent de stoelpoten onder hun eigen initiatief vandaan te zagen.
Deze socio-club had immers slachtoffers nodig om hun eigen bestaansrecht te rechtvaardigen. Decennia lang hebben zij de migranten in hun wurggreep gehouden van het slachtofferschap, omdat zij zelf zo nodig wilden bewijzen dat hun oeverloze ouwehoercultuur over wat het het beste was voor de zielige migrantjes, heus wel zin had.

Mark
16-08-03, 13:07
Eigenlijk is alles de schuld van Marsipulami!

:haha:

Marsipulami
16-08-03, 13:15
Geplaatst door Mark
Eigenlijk is alles de schuld van Marsipulami!

:haha:

:wohaa: :wink:

Rebelwithacause
16-08-03, 13:35
Woensdag gehaktdag: Nederland-België 3-0

Rebelwithacause
16-08-03, 14:14
Ge mag happen