PDA

Bekijk Volledige Versie : Idi Amin krijgt zijn wel verdiende maagden



Joesoef
16-08-03, 08:17
Voormalige dictator Idi Amin overleden

Uitgegeven: 16 augustus 2003 08:46

PARIJS - De voormalige Ugandese dictator Idi Amin is overleden. Dat heeft een ziekenhuismedewerker zaterdag bevestigd. Amin lag al enige tijd op de afdeling intensieve zorg in het Koning Faisal Ziekenhuis in Jeddah, Saudi-Arabië.

Daar ontwaakte hij 23 juli na vijf dagen uit een coma. Amin is 78 jaar geworden. Eerder zaterdag maakten de Britse omroep BBC en de Amerikaanse nieuwszender CNN melding al van het overlijden.

President Yoweri Museveni van Uganda had eerder gezegd dat Idi Amin in eigen land begraven mag worden. De regeringstijd van Amin (1971-'79) geldt als een van de bloedigste in de moderne Afrikaanse geschiedenis.

Het schrikbewind van de 'slachter van Afrika' kostte naar schatting 300.000 mensen het leven. Ongeveer 100.000 personen worden nog steeds vermist. Amin, een moslim, leidde sinds 1980 een teruggetrokken bestaan in ballingschap in het islamitische Saudi-Arabië.

Donderdag maakte Amins zoon Hashim bekend dat zijn vader op zoek was naar een donornier. Twee nieren, aangeboden door onbekende donoren, bleken ongeschikt. Idi Amin onderging nierspoelingen en was al enkele weken ernstig ziek.

Hashim vertelde ook dat zijn vader werd bedreigd en daarom onder zware bewaking stond. Over de aard van die bedreigingen wilde hij niets kwijt

plexus
16-08-03, 08:21
..nou dat "Moslim" mag ook weggelaten worden...het was gewoon een aap! :fplet:

Simon
16-08-03, 08:48
Nou maar hopen dat die maagden krokodil zijn.

plexus
16-08-03, 09:02
Geplaatst door dejeneverbever
Ik moet jullie nageven, elk land wat geregeerd wordt door een moslim kabinetje of tirannetje vaart wel inzake de menselijkheid. Chapeau :kalasniko

dat is nog niks vergeleken met landen die worden geregeerd door christelijke kabinetjes..ik zal je die lijst maar besparen einstein :zwaai:

Tomas
16-08-03, 11:28
Vreemd. Nu pas, na al die jaren wordt het prdikaat moslim gebruikt. Tijdens de hoogtij dagen van Idi was dat geen nieuwswaardig feit.

Joesoef
16-08-03, 12:21
Geplaatst door Tomas
Vreemd. Nu pas, na al die jaren wordt het prdikaat moslim gebruikt. Tijdens de hoogtij dagen van Idi was dat geen nieuwswaardig feit.

Waarschijnlijk was SSaudieArabie het enige land wat hem balling schap wou geven. Maar daarvoor moest hij wel eerst ff moslim worden.

Een kogel door je hoofd of een bidvlek op je voorhoofd.

Tomas
16-08-03, 12:28
Geplaatst door Joesoef
Waarschijnlijk was SSaudieArabie het enige land wat hem balling schap wou geven. Maar daarvoor moest hij wel eerst ff moslim worden.

Een kogel door je hoofd of een bidvlek op je voorhoofd.

Dus hij is pas moslim sinds hij in SA zit? Als dat zo is, dan is het bijzonder vreemd om nu opeens over zijn moslim-zijn te spreken.

000NobelPrizes
16-08-03, 12:32
Idi mocht waarschijnlijk zijn leven uitzitten in luxe daar omdat hij flink wat geroofd kapitaal heeft meegenomen. Zuid-Amerika heeft ook de nodige oorlogsmisdadigers opgenomen die met a wad of cash liepen te flapperen. Saudi-Arabie neemt hier geen unieke positie in.
Charles Taylor zal ook wel ergens onderdak vinden dankzij een Zwitserse bankrekening. Speaking of which: de Zwitsers hadden Saddam ook asiel aangeboden, en dat vast niet vanwege zijn mooie snor.

taouanza
16-08-03, 14:52
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Speaking of which: de Zwitsers hadden Saddam ook asiel aangeboden, en dat vast niet vanwege zijn mooie snor.

O nee?! :aanwal:

al qalam
16-08-03, 16:55
Zijn jullie een stelletje racisten gewoon omdat iemand zwart is kan hij geen moslim zijn ? 16% van de bevolking van oeganda is gewoon moslim.

http://www.1upinfo.com/country-guide-study/uganda/uganda52.html

In the late 1980s, Ugandan officials estimated that 66 percent of the population was Christian--almost equally divided among Protestants and Roman Catholics. Approximately 15 percent of Ugandans were Muslims. Roughly 19 percent of the people professed belief in local religions or denied any religious affiliation. The basic tenets of all religions--that a spiritual realm exists and that spiritual and physical beings can influence one another--permeated much of Ugandan society. World religions and local religions had coexisted for more than a century, and many people established a coherent set of beliefs about the nature of the universe by combining elements of the two. Except in a few teachings, world religions were seldom viewed as incompatible with local religions.

Zwarte Schaap
16-08-03, 17:00
Geplaatst door al qalam
Zijn jullie een stelletje racisten gewoon omdat iemand zwart is kan hij geen moslim zijn ? 16% van de bevolking van oeganda is gewoon moslim.

Wat loop jij nou te zeuren over racisme ? Wie beweert nu dat hij geen moslim kan zijn omdat hij zwart is? :huil:

Joesoef
16-08-03, 17:01
Geplaatst door al qalam
Zijn jullie een stelletje racisten gewoon omdat iemand zwart is kan hij geen moslim zijn ?

Een dictator die 200.000 mensen ombrengt in 7 jaar is nu niet bepaalt in lichtend voorbeeld voor de ideale moslim.

Of waren het allemaal joden die 200.000 ?

sadeeQ
16-08-03, 17:03
Geplaatst door al qalam
Zijn jullie een stelletje racisten gewoon omdat iemand zwart is kan hij geen moslim zijn ? 16% van de bevolking van oeganda is gewoon moslim.


een harteloze iemand kan geen moslim zijn :lekpuh:

Pixelshade
16-08-03, 17:05
Geplaatst door sadeeQ
een harteloze iemand kan geen moslim zijn :lekpuh:

soms zeg je dingen in je leven die onbewust later weer tegen je zullen worden gebruikt :haha:

al qalam
16-08-03, 17:08
Lees deze reacties van Joesoef en Plexus nog maar eens.

nou dat "Moslim" mag ook weggelaten worden...het was gewoon een aap!

Maar daarvoor moest hij wel eerst ff moslim worden.

sadeeQ
16-08-03, 17:09
Geplaatst door Pixelshade
soms zeg je dingen in je leven die onbewust later weer tegen je zullen worden gebruikt :haha:
:kalasniko pixelshit
onthou dat ik weet waar je woont :fpiraat:


en eeuh ik heb een linker hart,maar nog wel een hart, kun je niet zeggen van die rotzak. die hufter had zo de keel van zijn moeder doorgesneden als zij hem in de weg zou staan. :droef:

sadeeQ
16-08-03, 17:11
Geplaatst door al qalam
Lees deze reacties van Joesoef en Plexus nog maar eens.


hoe kun je zien of iemand een moslim is?

zijn daden?

zijn besneden piemel?

Joesoef
16-08-03, 17:12
Geplaatst door al qalam
Lees deze reacties van Joesoef en Plexus nog maar eens.


Deze idioot ging helaas veel te laat dood. Ik mag hopen dat hij eeuwig zal rotten in de hel.

Zwarte Schaap
16-08-03, 17:12
Geplaatst door al qalam
Lees deze reacties van Joesoef en Plexus nog maar eens. Het zijn geen bijster slimme opmerkingen maar nergens maak ik uit hun woorden dat hij geen moslim kon zijn omdat hij zwart is.

Pixelshade
16-08-03, 17:42
Geplaatst door sadeeQ
:kalasniko pixelshit
onthou dat ik weet waar je woont :fpiraat:


en eeuh ik heb een linker hart,maar nog wel een hart, kun je niet zeggen van die rotzak. die hufter had zo de keel van zijn moeder doorgesneden als zij hem in de weg zou staan. :droef:

je weet waar ik werk niet waar ik woon a zeb :fpuh:

heb je wel eens een ster in je autotje gehad? :stout:

an3sdej
16-08-03, 18:55
Hoe is de visie van de islamieten hier t.a.v. het berouw hebben van iemand. Zal iemand met zijn "staat van dienst" nadat hij berouw heeft toch naar dat paradijs kunnen?? Ondanks 300.000 doden??

Zwarte Schaap
16-08-03, 18:58
Geplaatst door an3sdej
Hoe is de visie van de islamieten hier t.a.v. het berouw hebben van iemand. Zal iemand met zijn "staat van dienst" nadat hij berouw heeft toch naar dat paradijs kunnen?? Ondanks 300.000 doden??

Oprecht berouw is een vereiste(dat is logisch), het oordeel is in de handen van Allah.Wij mensen bepalen niet wie in het paradijs terecht komt.

an3sdej
16-08-03, 19:07
Is daar geen theologisch axioma over?? :wink:

Afrux
16-08-03, 20:07
En wie geeft Asiel aan een slachter die 300000 heeft gedood?

Natuurlijk Saudi Arabia

Hamza-T
16-08-03, 20:54
Joessoef

Deze idioot ging helaas veel te laat dood. Ik mag hopen dat hij eeuwig zal rotten in de hel .

Mischien zie je hem daar nog.

taouanza
16-08-03, 21:08
Geplaatst door Hamza-T
Joessoef
.

Mischien zie je hem daar nog.

Wat is dat nou voor rotopmerking?! :mad:

Joesoef
16-08-03, 22:13
Geplaatst door Hamza-T
Joessoef
.

Mischien zie je hem daar nog.

Jou zal ik er ook wel tegen komen. Don't worry :duim:

Ridouan
17-08-03, 02:55
Geplaatst door Tomas
Dus hij is pas moslim sinds hij in SA zit? Als dat zo is, dan is het bijzonder vreemd om nu opeens over zijn moslim-zijn te spreken.

:melig2:

Shaheen
17-08-03, 05:51
de saudische regering zijn ook een stelletje klootzakken verlenen asiel aan ieder terrorist en de zogenaamde amerika "rechter" vraagt er bijna niet naar omdat er niks uit te halen is .

niet alleen vermoorde hij talloze mensen deze amin debiel heeft ook nog rond de 80/90 000 pakistanen en indiers uit de land gezet omdat god hem bevolen had ofzoiets. door mismanagement van hun bedrijven die hij aan zijn vrienden gaf was het land nog dieper in de problemen gekomen.

ik kan niet tegen het feit dat zijn vieze lichaam in de heilige land van s a is begraven. kut saudiers

000NobelPrizes
17-08-03, 07:57
Geplaatst door Joesoef
Een dictator die 200.000 mensen ombrengt in 7 jaar is nu niet bepaalt in lichtend voorbeeld voor de ideale moslim.

Of waren het allemaal joden die 200.000 ?

Getver. Wat zeg je nou weer.


Meen je dat nou? Ben je nou net zo debiel als die idioten die vinden dat moslims afgeschoten mogen worden?

Joesoef
17-08-03, 10:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Getver. Wat zeg je nou weer.
Meen je dat nou? Ben je nou net zo debiel als die idioten die vinden dat moslims afgeschoten mogen worden?


:wink:

000NobelPrizes
17-08-03, 10:08
Geplaatst door Shaheen
de saudische regering zijn ook een stelletje klootzakken verlenen asiel aan ieder terrorist en de zogenaamde amerika "rechter" vraagt er bijna niet naar omdat er niks uit te halen is .

niet alleen vermoorde hij talloze mensen deze amin debiel heeft ook nog rond de 80/90 000 pakistanen en indiers uit de land gezet omdat god hem bevolen had ofzoiets. door mismanagement van hun bedrijven die hij aan zijn vrienden gaf was het land nog dieper in de problemen gekomen.

ik kan niet tegen het feit dat zijn vieze lichaam in de heilige land van s a is begraven. kut saudiers

Sterker nog: ik zag hem in een tv-interview zeggen dat de Aziaten het land uit moesten omdat hij een "pure, black country" wilde hebben. *heh* Racist.

Waarom is sA eigenlijk heilig?