PDA

Bekijk Volledige Versie : tjee



JDL
16-08-03, 12:57
Als men een krans legt voor die gast die een marokkaanse politieman heeft bedreigd met een mes dan ga ik met die krans voetballen. Als de mar. gemeenschap echt oke is, dan spreekt ze zich uit tegen die rotjochies die mensen bedreigen, spotten met 6.000.000 doden. Daar moet eens een demonstratie voor gehouden worden, niet voor een niet racistisch (de politieman was zelf marrokkaans!!) verweer van een politieagent op een paranoide gek

lennart
16-08-03, 12:59
JDL = terroristische organisatie. :(

Donna
16-08-03, 13:02
Geplaatst door lennart
JDL = terroristische organisatie. :(

De Jonge Domme Lijntjessnuivers?

lennart
16-08-03, 13:03
Geplaatst door Donna
De Jonge Domme Lijntjessnuivers?

:o die is helemaal gevaarlijk :(

lennart
16-08-03, 13:04
http://www.stop-fascism.org/copied_articles/FBI-JDL.htm

000NobelPrizes
16-08-03, 13:06
Geplaatst door JDL
Als men een krans legt voor die gast die een marokkaanse politieman heeft bedreigd met een mes dan ga ik met die krans voetballen.

Je hebt beslist een punt. Alleen weten we in Nederland dat zo'n actie niet beantwoord zal worden met een verzoek tot dialoog, zoals na 4 mei het geval was, maar met geweld.

lennart
16-08-03, 13:08
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Je hebt beslist een punt. Alleen weten we in Nederland dat zo'n actie niet beantwoord zal worden met een verzoek tot dialoog, zoals na 4 mei het geval was, maar met geweld.

Zegt de sympatisant van een terroristische organisatie.

JDL
16-08-03, 13:11
Geplaatst door lennart
JDL = terroristische organisatie. :(

Dat is wel een heel inhoudelijk antwoord op de topic.

maar fijn dat ook jij blij bent met een jdl-chapter in NL

lennart
16-08-03, 13:12
Geplaatst door JDL
Dat is wel een heel inhoudelijk antwoord op de topic.

maar fijn dat ook jij blij bent met een jdl-chapter in NL


Zijn jullie al begonnen met het plannen van terreurdaden?

JDL
16-08-03, 13:16
Geplaatst door lennart
Zijn jullie al begonnen met het plannen van terreurdaden?

Die lennart toch..

zo inhoudelijk

joden die zich verdedigen = terreur
arabieren die aanvallen = vrijheidsstrijd

of niet lennart?

JDL
16-08-03, 13:18
heel intelligent Shaheed.

we zullen wel zien wie het laatste lacht

000NobelPrizes
16-08-03, 13:19
Geplaatst door lennart
Zegt de sympatisant van een terroristische organisatie.
Da's geen bijster slim antwoord in dit geval, Lennie. Er zal niet gevoetbald worden met kransen omdat de represailles erg gewelddadig zullen zijn, al hebben ze zelf wel met herdenkingskransen gedold.
Die dreiging van geweld is dus een vorm van terreur.

Maar maak je geen zorgen: er zal niet worden gevoetbald met kransen vanwege die dreiging, maar gewoon uit fatsoen.

lennart
16-08-03, 13:19
Geplaatst door JDL
Die lennart toch..

zo inhoudelijk

joden die zich verdedigen = terreur
arabieren die aanvallen = vrijheidsstrijd

of niet lennart?

Met verdedigen bedoel je het plegen van terreurdaden toch.... ?

JDL
16-08-03, 13:23
Geplaatst door lennart
Met verdedigen bedoel je het plegen van terreurdaden toch.... ?

Val dood

Donna
16-08-03, 13:30
Geplaatst door JDL
Val dood


Daar begint de ellende al :moe: Je hebt je eerste doodsbedreiging binnen Lennart.

Laat dat extremistische gelul van je toch waar het hoort, in een of andere gare Hebronse nederzetting.

Importeer dat tranentrekkende conflict van jullie toch niet naar ons landje. Dat zeggen je vrienden elke keer als er eens iemand voor de palestijnen opkomt JDL.

Mafkees
16-08-03, 13:32
Geplaatst door Donna
Daar begint de ellende al :moe: Je hebt je eerste doodsbedreiging binnen Lennart.

Laat dat extremistische gelul van je toch waar het hoort, in een of andere gare Hebronse nederzetting.

Importeer dat tranentrekkende conflict van jullie toch niet naar ons landje. Dat zeggen je vrienden elke keer als er eens iemand voor de palestijnen opkomt JDL.


:moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe:
:moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe:
:moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe::moe: :moe::moe:

Maarten
16-08-03, 15:11
Geplaatst door JDL
Die lennart toch..

zo inhoudelijk

joden die zich verdedigen = terreur
arabieren die aanvallen = vrijheidsstrijd

of niet lennart?

99.999% van de israeli's heeft nog nooit een S-bommer gezien, en leidt gewoon zijn leven.
99.999% van de palestijnen in de bezette gebieden zwicht dagelijks onder de gevolgen van de bezetting, en kunnen geen enkele toekomst opbouwen.

JDL,
just fuck off, will you?..
Of dacht je , dat je hier indruk maakte of zo?

an3sdej
16-08-03, 16:23
Nou nou JDL, beetje vreemde opmerking hoor. Je bent een slechte representant van de joodse Nederlanders.

JDL
16-08-03, 20:29
Geplaatst door an3sdej
Nou nou JDL, beetje vreemde opmerking hoor. Je bent een slechte representant van de joodse Nederlanders.

Wie heeft dat beweerd dan? Natuurlijk ben ik niet representatief. doesn't matter. Wel is ook de van oudsher naar Awoda neigende middenmoot van de joodse gemeenschap verrechts. Bedenk zelf de reden maar.

Je zult wel graag weglopen met het kleine aantal joodse nederlanders dat tegen zionisme/israel/joodse identiteit is, maar het punt is dat DIE juist niet representant zijn.

barfly
16-08-03, 21:44
JDL,

Hoe zie jij de situatie nu eigenlijk in Israel en de bezette Palestijnse gebieden? Heb je eigenlijk een idee over een oplossing of sta je gewoon achter Ariel Sharon cs die onverdroten hun onderdrukkende en mensenrechten schendende praktijken voortzetten?
Enne waar staat JDL eigenlijk voor?

an3sdej
16-08-03, 22:31
Jewish Defence League

Al Sawt
16-08-03, 22:47
Geplaatst door JDL
heel intelligent Shaheed.

we zullen wel zien wie het laatste lacht
Dat zijn de 200miljoen Arabieren.

Als ik jou was JDL, zou ik de toekomst van Israel niet al te rooskleurig gaan zien.

JDL
16-08-03, 23:06
Geplaatst door barfly
JDL,

Hoe zie jij de situatie nu eigenlijk in Israel en de bezette Palestijnse gebieden? Heb je eigenlijk een idee over een oplossing of sta je gewoon achter Ariel Sharon cs die onverdroten hun onderdrukkende en mensenrechten schendende praktijken voortzetten?
Enne waar staat JDL eigenlijk voor?

Ariel Sharon deugt niet. Hij heeft Netajahoe geschofeerd en is akkoord gegaan met de routekaart to hell. JDL staat voor praktische oplossingen voor grote problemen. De Arabieren (uitzonder van de pro-israelische Druzen en andere minderheden) het land uitschoppen. Arafat en Abbas een kogel door de kop jagen, uit de VN te stappen en de hele wereld laten zien dat Israel geen compromis sluit met terreur of welke antisemitistische (is gelijk aan antizionistische) tendens dan ook. In elk geval wel een oplossing die daadwerkelijk werkt. Toelichting hierop komt zondag. Heb nu weinig tijd.

JDL
16-08-03, 23:07
Geplaatst door Al Sawt
Dat zijn de 200miljoen Arabieren.

Als ik jou was JDL, zou ik de toekomst van Israel niet al te rooskleurig gaan zien.

lol, we spreken elkaar in de toekomst nog wel. Het gevecht tegen Israel is BIJ VOORBAAT verloren. Baruch Hasjem!

an3sdej
16-08-03, 23:10
Dit soort zionisme haat ik dus. Dit wat JDL hier probeert te zeggen is puur fascistisch.
:fuckit2:

barfly
16-08-03, 23:13
Geplaatst door JDL
Ariel Sharon deugt niet. Hij heeft Netajahoe geschofeerd en is akkoord gegaan met de routekaart to hell. JDL staat voor praktische oplossingen voor grote problemen. De Arabieren (uitzonder van de pro-israelische Druzen en andere minderheden) het land uitschoppen. Arafat en Abbas een kogel door de kop jagen, uit de VN te stappen en de hele wereld laten zien dat Israel geen compromis sluit met terreur of welke antisemitistische (is gelijk aan antizionistische) tendens dan ook. In elk geval wel een oplossing die daadwerkelijk werkt. Toelichting hierop komt zondag. Heb nu weinig tijd.

Ik zie persoonllijk meer in een VN ingrijpen, de Israelische regering ontmantelen en de VN met de NAVO (Dat kan niet anders denk ik...) inzetten om net als in de Balkan vrede te brengen.

Donna
16-08-03, 23:24
Geplaatst door JDL
Ariel Sharon deugt niet. Hij heeft Netajahoe geschofeerd en is akkoord gegaan met de routekaart to hell. JDL staat voor praktische oplossingen voor grote problemen. De Arabieren (uitzonder van de pro-israelische Druzen en andere minderheden) het land uitschoppen. Arafat en Abbas een kogel door de kop jagen, uit de VN te stappen en de hele wereld laten zien dat Israel geen compromis sluit met terreur of welke antisemitistische (is gelijk aan antizionistische) tendens dan ook. In elk geval wel een oplossing die daadwerkelijk werkt. Toelichting hierop komt zondag. Heb nu weinig tijd.

:haha:

Vooral die laatste toevoeging spreekt boekdelen.

Maareuh, ga je jezelf nou ook opblazen enzo? Want zo klink je wel eerlijk gezegd.

lennart
16-08-03, 23:29
Een digitale terrorist, hoe triest :rolleyes:

En wij zijn de onschuldige slachtoffers :moeilijk:

Donna
16-08-03, 23:36
Geplaatst door lennart
Een digitale terrorist, hoe triest :rolleyes:

En wij zijn de onschuldige slachtoffers :moeilijk:


:D

~Panthera~
16-08-03, 23:37
Geplaatst door JDL
Ariel Sharon deugt niet. Hij heeft Netajahoe geschofeerd en is akkoord gegaan met de routekaart to hell. JDL staat voor praktische oplossingen voor grote problemen. De Arabieren (uitzonder van de pro-israelische Druzen en andere minderheden) het land uitschoppen. Arafat en Abbas een kogel door de kop jagen, uit de VN te stappen en de hele wereld laten zien dat Israel geen compromis sluit met terreur of welke antisemitistische (is gelijk aan antizionistische) tendens dan ook. In elk geval wel een oplossing die daadwerkelijk werkt. Toelichting hierop komt zondag. Heb nu weinig tijd.
---------------------------------

ja....dit klinkt echt lekker. :moe:
Ook zo heerlijk "democratisch" :duim:
Toppertje !!

Al Sawt
17-08-03, 00:10
Geplaatst door JDL
lol, we spreken elkaar in de toekomst nog wel. Het gevecht tegen Israel is BIJ VOORBAAT verloren. Baruch Hasjem!
Ik kijk er nu al naar uit.

JDL, de geografische omtrekken van Israel is in een militaire strategie in ons voordeel. Waardoor wij, zelfs met de huidige (inferieure)wapenaarsenaal, Israel een militaire nederlaag kunnen bezorgen.

~Panthera~
17-08-03, 00:13
Geplaatst door aQua
:haha:
Echt een zionistisch antwoord.

Kritiek? BAM!

Dialoog is not done, aangezien je voor dialoog standvastige argumenten nodig hebt

Vooral deze vond ik leuk, zit in hetzelfde straatje als het hoog intellectuele 'val dood' antwoord: "antisemitistische is gelijk aan antizionistische". M.a.w. een discussie over de zionistische terreur is sowieso een snelle dood toebedeeld
--------------------------

Misschien moet ie zijn eigen antwoord serieus nemen. :haha:
En dan met name het "val dood" gedeelte. :moe:

:D

sadeeQ
17-08-03, 00:16
:fpiraat: oooh heerlijk een raszuivere zionistische kakkerlak aan boord,god wat heb ik die beestjes gemist :fpiraat:

000NobelPrizes
17-08-03, 07:45
Geplaatst door Al Sawt
Ik kijk er nu al naar uit.

JDL, de geografische omtrekken van Israel is in een militaire strategie in ons voordeel. Waardoor wij, zelfs met de huidige (inferieure)wapenaarsenaal, Israel een militaire nederlaag kunnen bezorgen.

Ik weet niet of het aan de geografische omtrekken ligt, maar de gigantische Arabische overmacht heeft al 3x een ernstige nederlaag geleden tegen het piepkleine Israelletje.
Maar wie weet, lukt het nog 's. Egypte heeft al laten weten dat ze er 100 miljard dollar voor nodig hebben. Dus eh... hard werken en goed sparen, dan komt het goed. Vooral als die 100 miljard niet worden gebruikt om iets te doen voor de straatarme bevolking, maar om oorlog te voeren.

Maar ik begrijp dat veel jodenhaat is gebaseerd op de frustratie van de Arabieren dat ze telkens weer in de pan gehakt worden door dat kleine aantal joden. Dat moet voor Arabieren, die zichzelf als echte kerels beschouwen, moeilijk te verteren zijn.

Maarten
17-08-03, 10:17
Geplaatst door sadeeQ
:fpiraat: oooh heerlijk een raszuivere zionistische kakkerlak aan boord,god wat heb ik die beestjes gemist :fpiraat:

Inderdaad. Een ultra rechtse zionist, die van oorzaken niets wil weten, en verder absoluut fascistoide denkt!
wie met zo'n zaagselknol wil discussieren, moet jet zelf maar weten..
Maar wel leuk zo'n psychopaat hier.. die maakt in éen klap duidelijk wie en wat de problemen daar veroorzaakt.

000NobelPrizes
17-08-03, 10:23
Geplaatst door Maarten
Inderdaad. Een ultra rechtse zionist, die van oorzaken niets wil weten, en verder absoluut fascistoide denkt!
wie met zo'n zaagselknol wil discussieren, moet jet zelf maar weten..
Maar wel leuk zo'n psychopaat hier.. die maakt in éen klap duidelijk wie en wat de problemen daar veroorzaakt.

En als het gaat om psychisch gestoorde, radicale moslimfundamentalisten, Maarten?
Of houd je er rekening mee dat we nog 's onder de voet gelopen worden door de kromzwaardenbrigade, en probeer je bij voorbaat je heidense huid te redden? :nerveus:

Donna
17-08-03, 10:32
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En als het gaat om psychisch gestoorde, radicale moslimfundamentalisten, Maarten?
Of houd je er rekening mee dat we nog 's onder de voet gelopen worden door de kromzwaardenbrigade, en probeer je bij voorbaat je heidense huid te redden? :nerveus:


Die lachen we ook allemaal uit 151 :haha: Net als deze kneus hier.

Maar we zijn inmiddels ernstig gedeformeerd. Hoe extremer ze zijn hoe harder wij lachen!

En zeg nou zelf 151, die JDL, dat is toch een giller? Ik hoop dat mijn liefje Sadeeqje :love: zijn overigens buitengewoon aantrekkelijke gebit een beetje op hem kan scherpen, dan heeft hij tenminste nog wat nut.

Mujahedeenstrijders aller prikborden verenigt u voor de battle of all battles! :ninja2:

000NobelPrizes
17-08-03, 10:47
Ik heb het nog even nagelezen, Donna, maar wat JDL zegt is niet half zo radicaal als wat zijn tegenvoeters hier op het forum eruit braakten (volgens mij is het prikbord van ze verschoond tegenwoordig omdat er een aanklacht liep, toch?).

JDL kreeg ook wel meteen de hele meute over zich heen, terwijl zijn idee om met herdenkingskransen te gaan voetballen raar is, maar niks gekker dan die Marokkaantjes die daadwerkelijk hebben lopen dollen met kransen en 'joden moeten we doden' riepen op 4 mei.

Hoe is dat trouwens afgelopen? Dat ene joch loog gewoon dat het niet waar was en daarmee was de kous af, heb ik begrepen.

Donna
17-08-03, 11:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik heb het nog even nagelezen, Donna, maar wat JDL zegt is niet half zo radicaal als wat zijn tegenvoeters hier op het forum eruit braakten (volgens mij is het prikbord van ze verschoond tegenwoordig omdat er een aanklacht liep, toch?).

JDL kreeg ook wel meteen de hele meute over zich heen, terwijl zijn idee om met herdenkingskransen te gaan voetballen raar is, maar niks gekker dan die Marokkaantjes die daadwerkelijk hebben lopen dollen met kransen en 'joden moeten we doden' riepen op 4 mei.

Het verbaast me niks dat je JDL een stuk aardiger vindt dan zijn extremistische tegenstrevertjes 151. En nee joh, Israel volledig verschonen van arabieren is inderdaad de laatste tijd helemaal niet meer zo radicaal in Israel, daar heb je gelijk in.


Hoe is dat trouwens afgelopen? Dat ene joch loog gewoon dat het niet waar was en daarmee was de kous af, heb ik begrepen. [/B]

Geen idee.

lennart
17-08-03, 11:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes

JDL kreeg ook wel meteen de hele meute over zich heen

JDL is een terroristische organisatie.

~Panthera~
17-08-03, 13:46
Geplaatst door lennart
JDL is een terroristische organisatie.
------------------------

Volgens mij "generaliseer" je teveel. :haha:

:moe:

Maarten
17-08-03, 14:12
Geplaatst door JDL
Ariel Sharon deugt niet. Hij heeft Netajahoe geschofeerd en is akkoord gegaan met de routekaart to hell. JDL staat voor praktische oplossingen voor grote problemen. De Arabieren (uitzonder van de pro-israelische Druzen en andere minderheden) het land uitschoppen. Arafat en Abbas een kogel door de kop jagen, uit de VN te stappen en de hele wereld laten zien dat Israel geen compromis sluit met terreur of welke antisemitistische (is gelijk aan antizionistische) tendens dan ook. In elk geval wel een oplossing die daadwerkelijk werkt. Toelichting hierop komt zondag. Heb nu weinig tijd.



Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik heb het nog even nagelezen, Donna, maar wat JDL zegt is niet half zo radicaal als wat zijn tegenvoeters hier op het forum eruit braakten

Ik weet niet waar jij allemaal last van hebt 151NP - vettige bril, leesblindheid, dislexie, verdringing - maar weinig is het niet.
Maar ik denk dat zo'n moralistische tante als jij geen enkele sjoegge heeft van wat daar het probleem nou eigenlijk is, laat staan wat de oplossing is. Dat kun jij gewoon niet.
pas wanneer én jij én je vader én je opa - allemaal onschuldige mensen - onder een dergelijke bezetting geleefd hebben, dan snap jij wat.
Zionisten hebben in het algemeen een voorstellingsvermogen in de zaak, dat je met recht ziekelijk kunt noemen.
Slechts weinig joden hebben de moed om zich de zaken te realiseren. Alweer iets wat jij niet snapt: hoeveel moed daar voor nodig is.. Heel veel namelijk.

000NobelPrizes
17-08-03, 14:23
Geplaatst door Maarten
Ik weet niet waar jij allemaal last van hebt 151NP - vettige bril, leesblindheid, dislexie, verdringing - maar weinig is het niet.
Maar ik denk dat zo'n moralistische tante als jij geen enkele sjoegge heeft van wat daar het probleem nou eigenlijk is, laat staan wat de oplossing is. Dat kun jij gewoon niet.
pas wanneer én jij én je vader én je opa - allemaal onschuldige mensen - onder een dergelijke bezetting geleefd hebben, dan snap jij wat.
Zionisten hebben in het algemeen een voorstellingsvermogen in de zaak, dat je met recht ziekelijk kunt noemen.
Slechts weinig joden hebben de moed om zich de zaken te realiseren. Alweer iets wat jij niet snapt: hoeveel moed daar voor nodig is.. Heel veel namelijk.
En jij hebt ernstig last van dat "Ik heb altijd gelijk"-toontje. Zie je wel vaker bij die Marcel van Dam-achtige pedante socio-echelons.

Geen idee waarom je het zionisme erbij haalt omdat ik JDL niet zo radicaal achtte als de prikkers die hier met prettig genoegen over concentratiekampen kwebbelden. Zoek het lekker uit jij.

JDL
17-08-03, 14:24
Het voetballen met kransen, zelfs voor iemand die een politieagent heeft belaagd, blijft absurt. Het was alleen een voorbeeld om duidelijk te maken hoe pijnlijk het was om met kransen te voetballen. Dat mag je niet doen met een eventuele krans voor de doodgeschoten marokkaan en dus al helemaal niet voor miljoenen onschuldig en fabrieksmatig gestorven oorlogsslachtoffers!

Verder is het inderdaad zo dat zelfmoordaanslagen terroristisch zijn.

Er zijn twee oplossingen voor het Arabisch-Israelisch conflict.

1 dit is de vernietinging van de staat Israel.
Hoe dan ook zal dit, baruch HaSjem, nooit gebeuren. Zelfs al zou de gehele wereld dit prefereren. Net als het Joodse volk onverwoesrbaar is, laten we zeggen, een soort natuurwet. Net als antisemitisme een natuurwet is. Zo is ook het bestaan van Israel vanaf haar laatste wederkeer een natuurwet.

2 De tweede oplossing is ook radicaal, en hierdoor realistischer dan the roadmap to hell of oslo:

1. The West Bank and Gaza Strip will be immediately conquered militarily by Israel. Arafat and all his senior henchmen will be killed. All other leaders of the Palestinian Authority will be either killed, jailed, or deported, with no civilian trials.

2. Israel will announce an immediate implementation of a regime of DeNazification for the West Bank and Gaza Strip, based in part on the DeNazification programs of the Allies in Germany and Japan after World War II.

3. The West Bank and Gaza Strip will permanently closed off to all journalists and media.

4. Any journalist in Israel who has ever expressed approval of Arab terrorism or who justified Arab terrorism or whose employer did, will immediately be stripped of his journalist credentials and certifications. Foreign journalists so stripped will be deported.

5. Any Palestinian neighborhood, village, or town in which any act of violence takes place will be sealed off, will have all of its utilities shut off, and will be provided with drinking water and stale pita, for an open-ended unlimited period of time. Israel will embrace as its official mantra, "Collective Punishment for Collective Guilt." Residents of these areas requesting to emigrate will be allowed to do so. Barrier walls and security fences will be erected around these enclaves by Israel. Infiltrators will be shot.

6. Residents of Palestinian towns in which no acts of violence take place will have their utilities turned on, will be allowed to move about freely to other non-violent areas of the West Bank and Gaza, will be allowed to elect their own municipal government, but will not be allowed to enter pre-1967 Israel.

7. Adult family members of suicide bombers will be executed or deported, and all of their property forfeited.

8. Israel will adopt the policy of Los Angeles and other US cities, according to which Palestinians turning in guns or turning in wanted terrorists to Israel can trade them in for food or money.

9. All Palestinian funds in Israeli banks or in the Israeli banking clearinghouse will be confiscated.

10. Any Palestinian assisting suicide bombers or any who attempts unsuccessfully to perpetrate a suicide bombing will be captured, will be flown in an Israeli helicopter over Ramallah or Gaza City, will be handcuffed, will have an explosives belt attached to his or her waist, and then will be hurled out of the helicopter and detonated in the air above the city, while the helicopter will be playing through loudspeakers Tchaikovsky's 1812 Overture. That is because it would be poor taste to play Wagner.

11. Capital punishment for terrorists will be immediately implemented and all executed terrorists will be buried in unmarked graves in pigskins. The government will sell lottery tickets to anyone who wishes to purchase them, whereby the winner of the lottery gets to execute one terrorist. Members of the families of those murdered by terrorists will be offered special preferences. The proceeds will be used to balance the government's budget.

12. Israel will endeavor to solve the parking congestion problems in the Hizbollah villages of southern Lebanon.

13. Israel will turn administration of the Mosques on the Temple Mount over to Turkey. Jews will be permitted to pray on the Temple Mount - just not inside the mosques. Palestinians from villages, families, or neighborhoods in which absolute tranquility exists, including a complete absence of rock throwing, will be permitted to pray in the al-Aqsa mosque; all others will be denied permission.

14. The IDF will be instructed to shoot anyone throwing rocks, bombs, Molotovs, or shooting at any Israeli jeep, tank, or military outpost of installation. Large banners will be affixed above the entrances into Palestinian towns and villages that read, "Throw a Rock at a Jew and Die," and also, "Minors who throw Rocks at Jews, their blood is on the heads of their parents."

15. Israeli Arabs will be conscripted into national non-military service.

16. Any Israeli Arab or Jew expressing approval of Arab terrorism, justification of Arab terrorism, or joy at Arab terrorism will have his or her citizenship revoked. Waving a flag of the PLO or the Hizbollah will be grounds for revocation of citizenship.

lennart
17-08-03, 14:26
En hierom is JDL dus een terroristische organisatie. Doel: dood zoveel mogelijk niet-Joden.

Donna
17-08-03, 14:31
Nou 151 terroristische organisaties, zuig daar eens een puntje aan zou ik zeggen......

Donna
17-08-03, 14:32
Geplaatst door JDL


12. Israel will endeavor to solve the parking congestion problems in the Hizbollah villages of southern Lebanon.


Tekenen... tekenen......

JDL
17-08-03, 15:04
Geplaatst door lennart
En hierom is JDL dus een terroristische organisatie. Doel: dood zoveel mogelijk niet-Joden.

Waar staat dat doel beschreven? Het jodendom heeft veel respect voor het leven. Je hoeft dan ook geen zelfmoordaanslagen te verwachten vanuit Joodse zijde. Ook in onmenselijke situaties, waarbij de onderdrukking van Arafat en consorten kinderspel bij is, hebben joden zichzelf never opgeblazen. Nooit zal men ten doel stellen om 'zoveel mogelijk niet-joden te doden'. Dat is een verzinsel van JOUW en is niet terug te vinden in de door mij geplaatste informatie of in welk statuut van jdl dan ook!!!!!!

JDL
17-08-03, 16:12
He 151 nobel!!

het zijn intussen 159 nobel prijzen ;-)

http://www.masada2000.org/nobel.html

Donna
17-08-03, 16:14
Hee JDL,

Puur uit misplaatste interesse: wat is dat over parkeerproblemen en Libanon?

an3sdej
17-08-03, 18:41
Het jodendom heeft veel respect voor het leven.

Het jodendom wel, maar de staat Israel niet. De islam ook, maar vele moslism niet, het christendom ook, maar vele christenen niet! :fuckit2:

Maarten
17-08-03, 18:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En jij hebt ernstig last van dat "Ik heb altijd gelijk"-toontje. Zie je wel vaker bij die Marcel van Dam-achtige pedante socio-echelons.



Dat is inzake Israel niet zo'n wonder. Die zaken liggen in wezen zo simpel, dat ik zelfs smorgens vroeg met m'n duffe kop de discussies er over nog win! Zonder uitzondering!.. Makkie.
Als je een keer de bodem van die berg leugens gezien hebt, dan herken je ze verder allemaal.



Geplaatst door 151 NobelPrizes
...omdat ik JDL niet zo radicaal achtte als de prikkers die hier met prettig genoegen over concentratiekampen kwebbelden. Zoek het lekker uit jij.

Duidelijke leugen. Zoiets komt hier nauwelijks voor. En ik zit hier al langer dan jij, en vaker ook!
Het verschil is verder - en dat is véel belangrijker - dat het bij die jongens een vorm van verbaal afreageren is, terwijl de Israeli's momenteel in praktijk echt vergelijkbare toestanden staan uit te voeren!
En dat allemaal dankzij de steun van mensen zoals jij, die ik dus ook echt als medeverantwoordelijk voor werkelijke misdaden beschouw!

Of wat dacht je van die kampen in de Negev, waar al die kerels in zitten, waarvan sommigen al 20 jaar, die nooit een behoorlijk proces gehad hebben, waaronder 341 minderjarigen??!
Jij lijkt me het type, dat dan verontwaardigd gaat schrijven dat je het geen concentratiekampen mag noemen, terwijl je geen woord besteedt aan de verschrikkingen daar..

Vind je het gek, dat je hier als fascistische tante wordt neergezet ondanks al je mooie moraal? Ik niet.
Bedenk maar, dat de duitse elite destijds íntern voor de eigen mensen óok bepaald geen slechte moraal had! Echt niet!

En gezien ook je bijval voor die idioot hierboven weer, zul je waarschijnlijk eerst eens moeten laten zien, dat je de palestijnen als mens serieus neemt, voor iemand op deze site je mening over de zaak serieus gaat nemen. Vind je het gek hoe je hier behandeld wordt? Ik niet. Wat je er over schrijft is echt een makkie om aan te pakken hoor.

Maarten
17-08-03, 19:00
Geplaatst door Donna
Hee JDL,

Puur uit misplaatste interesse: wat is dat over parkeerproblemen en Libanon?

:hihi: Luister, het is gewoon een oude droom van die jongen om het nog ooit een keer tot parkeerwachter te schoppen! Laat 'm nou!...
Bij de hitler-jugend waren ze óok dol op uniformen! En zo te lezen is het een rolstoeller in de Peel, met posters van ben Goerion en wat hulzen uit de Negev.
Wordt s'nachts door zijn moeder gesust als ie "aanvalluh.." roept. Komt ervan als je als baby rambo al meekrijgt. Lijkt me een leuke voor Het Dorp..

Maarten
17-08-03, 19:21
Geplaatst door JDL
He 151 nobel!!

het zijn intussen 159 nobel prijzen ;-)

http://www.masada2000.org/nobel.html

:hihi: vooral die nobelprijzen voor de vrede! :hihi

Zodra er een Israeli iets doet tegen het barbarisme van de rest in, moet ie ter stimulans meteen een Nobelprijs krijgen!!
Variant op subsidie voor uitstervende diersoorten :hihi:

Gut hoe zou het komen dat de Palestijnen (behalve Arafat nota bene) er geen hebben? :hihi:

Enig trouwens, dat de Amerikanen niet willen praten met de enige in die contreien, die een Nobelprijs voor de vrede heeft! :hihi:

Tijd dat Sharon er een krijgt, omdat ie heeft durven opmerken, dat de bezette gebieden inderdaad bezette gebieden zijn. :hihi: Daar is inderdaad een soort heldenmoed voor nodig tegenwoordig! :hihi:

151NP, snap je waarom jullie hier als makkie gezien worden? Zo niet:
Lennart, pak jij er nog eens eentje? gewoon als je je verveelt of zo. En bal 'm dan door naar sadeeQ, die lust er ook wel pap van.. :hihi:

sadeeQ
17-08-03, 19:25
:wohaa: :wohaa:

haaaallaaalllluuuujjjjjjjaaa


ff mijn speciale pakje uit zolder halen,sinds Kidon tijdperk heb ik me niet meer kunnen vermaken met een hardnekkige kakkerlakje.

http://www.jawisportcentrum.nl/img/rimdo2.jpg



http://www.bedrijfshygiene.nl/NoRoach_MainPic.gif :motorzaag

sadeeQ
17-08-03, 19:27
Geplaatst door sadeeQ
:wohaa: :wohaa:

http://www.jawisportcentrum.nl/img/rimdo2.jpg



:maf2: ps: vergeet die korting maar.want ik doe het gratis

000NobelPrizes
17-08-03, 19:39
Geplaatst door Maarten
Dat is inzake Israel niet zo'n wonder. Die zaken liggen in wezen zo simpel, dat ik zelfs smorgens vroeg met m'n duffe kop de discussies er over nog win! Zonder uitzondering!.. Makkie.
Als je een keer de bodem van die berg leugens gezien hebt, dan herken je ze verder allemaal.




Duidelijke leugen. Zoiets komt hier nauwelijks voor.

Nauwelijks, dus een klein beetje wel. Daar had ik het dus ook over, slimmerik.


En ik zit hier al langer dan jij, en vaker ook!
Het verschil is verder - en dat is véel belangrijker - dat het bij die jongens een vorm van verbaal afreageren is, terwijl de Israeli's momenteel in praktijk echt vergelijkbare toestanden staan uit te voeren!
En dat allemaal dankzij de steun van mensen zoals jij, die ik dus ook echt als medeverantwoordelijk voor werkelijke misdaden beschouw!

Of wat dacht je van die kampen in de Negev, waar al die kerels in zitten, waarvan sommigen al 20 jaar, die nooit een behoorlijk proces gehad hebben, waaronder 341 minderjarigen??!
Jij lijkt me het type, dat dan verontwaardigd gaat schrijven dat je het geen concentratiekampen mag noemen, terwijl je geen woord besteedt aan de verschrikkingen daar..

Vind je het gek, dat je hier als fascistische tante wordt neergezet ondanks al je mooie moraal? Ik niet.
Bedenk maar, dat de duitse elite destijds íntern voor de eigen mensen óok bepaald geen slechte moraal had! Echt niet!

En gezien ook je bijval voor die idioot hierboven weer, zul je waarschijnlijk eerst eens moeten laten zien, dat je de palestijnen als mens serieus neemt, voor iemand op deze site je mening over de zaak serieus gaat nemen. Vind je het gek hoe je hier behandeld wordt? Ik niet. Wat je er over schrijft is echt een makkie om aan te pakken hoor.

Wat ik een makkie vind is om jou te melden dat jij out of the blue het MO-conflict erbij haalt, en zonder dat ik er ook nog maar 1 woord met jou over heb gewisseld, jij al compleet hebt bepaald wat mijn standpunt is. Met die koffiedikkijkerij ga je maar op de kermis staan. Good luck.

000NobelPrizes
17-08-03, 19:43
Geplaatst door Maarten
:hihi: vooral die nobelprijzen voor de vrede! :hihi

Zodra er een Israeli iets doet tegen het barbarisme van de rest in, moet ie ter stimulans meteen een Nobelprijs krijgen!!
Variant op subsidie voor uitstervende diersoorten :hihi:

Gut hoe zou het komen dat de Palestijnen (behalve Arafat nota bene) er geen hebben? :hihi:


Hoe komt het dat alle Arabieren er maar 7 hebben (ze zijn met 260 miljoen, geloof ik) en die paar miljoen joden 159? Allemaal ter ondersteuning van, volgens jou. Hihihaha enzovoorts.


Enig trouwens, dat de Amerikanen niet willen praten met de enige in die contreien, die een Nobelprijs voor de vrede heeft! :hihi:

Tijd dat Sharon er een krijgt, omdat ie heeft durven opmerken, dat de bezette gebieden inderdaad bezette gebieden zijn. :hihi: Daar is inderdaad een soort heldenmoed voor nodig tegenwoordig! :hihi:

151NP, snap je waarom jullie hier als makkie gezien worden? Zo niet:
Lennart, pak jij er nog eens eentje? gewoon als je je verveelt of zo. En bal 'm dan door naar sadeeQ, die lust er ook wel pap van.. :hihi:

Sure, zend Lennart mijn kant op. Jij en hij samen slaan nog geen deuk in een pakje boter :cheefbek:

Al Sawt
17-08-03, 19:56
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik weet niet of het aan de geografische omtrekken ligt, maar de gigantische Arabische overmacht heeft al 3x een ernstige nederlaag geleden tegen het piepkleine Israelletje. Misschien geografisch was Israel kleiner, maar qua bevolkings aantal, waren ze aan elkaar gewaagd

En weetje wat de oorzaak was, van onze nederlaag? De verraad door de leiders en hoog geplaatste offieceren, de misplaatse vertrouwen in Sovjet unie en de total verkeerde strategie. Trouwens de oorlog van 1967, is door Israel begonnen. En de oorlog van 1973, mag misschien (helaas) verloren zijn, maar was wel kantje boord voor Israel. Vooral de oorlog van 73, heeft de zwake plekken van Israel ontbloot.
Wij kunnen ons een nederlaag permitteren, maar geldt dat ook voor Israel?



Geplaatst door 151 NobelPrizes
Maar wie weet, lukt het nog 's. Egypte heeft al laten weten dat ze er 100 miljard dollar voor nodig hebben. Dus eh... hard werken en goed sparen, dan komt het goed. Vooral als die 100 miljard niet worden gebruikt om iets te doen voor de straatarme bevolking, maar om oorlog te voeren. Egypte heeft in het verleden oorlogen gevoert, terwijl ze bankroet was. Maar ik geef je gelijk, dat wij Arabieren eerst de zaken binnenhuis op orde moeten zetten. Wat inhoudt dat wij eerst van onze leiders af moeten komen. Dan zal de weg geopend worden naar Al Quds!


Geplaatst door 151 NobelPrizes
Maar ik begrijp dat veel jodenhaat is gebaseerd op de frustratie van de Arabieren dat ze telkens weer in de pan gehakt worden door dat kleine aantal joden. Dat moet voor Arabieren, die zichzelf als echte kerels beschouwen, moeilijk te verteren zijn. Tja, we zullen het makkelijk gaan verteren, als wij Israel in de toekomst gaan weg branden.

Nu we de oorzaak hebben gevonden voor de Arabische "jodenhaat", wat is de oorzaak van jou moslimhaat?

000NobelPrizes
17-08-03, 20:05
Geplaatst door Al Sawt
Egypte heeft in het verleden oorlogen gevoert, terwijl ze bankroet was. Maar ik geef je gelijk, dat wij Arabieren eerst de zaken binnenhuis op orde moeten zetten. Wat inhoudt dat wij eerst van onze leiders af moeten komen. Dan zal de weg geopend worden naar Al Quds!

Ik weet niet wat Al Quds is, maar het is een feit dat ik de Arabieren inderdaad andere regeringsleiders gun dan wat er nu overwegend met de scepter zwaait.


Nu we de oorzaak hebben gevonden voor de Arabische "jodenhaat", wat is de oorzaak van jou moslimhaat?
Ik ken geen haat. Wij westerlingen zijn toch wel iets te sloom voor zulke heftige sentimenten. En in mijn buurt zitten te veel moslimbakkers, groentemannen en falafel-tenten bij wie ik dagelijks gezellig winkel en met ze kwek - ik zou niet weten waarom ik ze zou moeten haten. Jij?
Dat wegbranden van Israel was een geintje, hoop ik? Althans, je wens daartoe bedoel ik.

Al Sawt
17-08-03, 20:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoe komt het dat alle Arabieren er maar 7 hebben (ze zijn met 260 miljoen, geloof ik) Ik geloof alleen al dat Egypte er vier nobelprijs winnaars telt. Maar goed, als de NP bestond tijdens de Gouden periode van de Arabische rijk, dan zouden het wel meer zijn dan de getal die jij opnoemde.

Al Sawt
17-08-03, 20:22
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik weet niet wat Al Quds is, maar het is een feit dat ik de Arabieren inderdaad andere regeringsleiders gun dan wat er nu overwegend met de scepter zwaait. Al Quds is de Arabische naam van Jeruzalem.



Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik ken geen haat. Wij westerlingen zijn toch wel iets te sloom voor zulke heftige sentimenten. Waar was die sloomheid in het verleden, toen er de een na de andere genocide werdt georganiseerd?


Geplaatst door 151 NobelPrizes
En in mijn buurt zitten te veel moslimbakkers, groentemannen en falafel-tenten bij wie ik dagelijks gezellig winkel en met ze kwek - ik zou niet weten waarom ik ze zou moeten haten. Jij? Het is mij althans op gevallen, dat de meeste prikkers die anti-Islamitisch uit de hoek komen, vaak nadat ze van anti-islamisme beschuldigt zijn, beginnen over hun multiculturele uitgavenpatroon.


Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat wegbranden van Israel was een geintje, hoop ik? Althans, je wens daartoe bedoel ik. Nou nee.
Je kan het misschien extreem vinden, maar het Palestina is Arabisch grondgebied. En ik vraag mij nu af, waarom een Rus die geen enkele binding heeft met Israel of de Jodendom, het historische recht heeft om in Palestina te leven, integenstelling tot een Palestijn die in Palestina geboren en getogen is.

Maar maak je geen zorgen, met weg branden van Israel, doel ik op de staats en politieke aspecten van het land en niet het uitmoorden van het bevolking. Want wij Oosterlingen zijn toch te human om dergelijke sentimenten in praktijk te brengen.

Maarten
18-08-03, 08:24
Geplaatst door 151 NobelPrizes

Wat ik een makkie vind is om jou te melden dat jij out of the blue het MO-conflict erbij haalt, en zonder dat ik er ook nog maar 1 woord met jou over heb gewisseld.

151NP, geregistreerd nov 02, bijna 1000 posts... Dacht je dat ik blind of achterlijk was of zo? Of dat er een persoonlijk gesprek tussen jou en mij nodig was, om te weten wat je denkt???
Of dat we niks kunnen veronderstellen, omdat je er nog niet over geschteven hebt??? Baby, you make me Laugh!! :hihi:

Geef je er een klein voorbeeldje van:
Als jij klaagt over opmerkingen over concentratiekampen, en je krijgt dan die huidige Negev-kampen voor je kiezen, en negeert dat vervolgens volledig, om dan een beetje te gaan meesmuilen over onbelangrijke dingen, dan weten we hier precíes uit welke wind de hoek waait!!!
Dan praten we hier over een deel van die ontstellend onevenwichtige joodse eenzijdigheid, die verantwoordelijk is voor het overgrote deel van de rotzooi daar, OK??!..

De pro-Israel lobby schijnt voortdurend te denken dat het niet zo opvalt wat ze doen, of dat ze niet zo goed begrepen worden in wat ze denken. Die snappen niet, dat de critici echt kilometers brandhout signaleren..

Ik denk eigenlijk dat die lobby bestaat uit tamelijk vriendelijke goedwillende mensen, maar dat zij zich steeds verder isolerenin een naieviteit, die totaal niet meer past bij de realiteit. Daarom spreek ik consequent van ernstige vaatvernauwing bij die club, of van een cultureel gekweekte volksziekte in het denken over de zaak, zo bespottelijk is het intussen geworden.
En joden die zich dat realiseren, die schamen zich werkelijk kapot aan alle kanten.

Ik denk dat Avnery echt een Nobelprijs voor de vrede moet krijgen.
Die man heeft echt een bovenmenselijke moed, en neemt ongelofelijke risico's, om een normenstelsel te ontwikkelen in de zaak, waar werkelijk álle betrokken partijen zich in moeten kunnen vinden, en die ook echt de énige weg zijn naar echte vrede, omdat de universaliteit ervan volkomen duidelijk is! Die vent is een echte held.
Een reden waarom hij die niet krijgt, is dat de Prijs altijd een politieke component heeft. En Sharon gaat helemaal uit zijn dak, als hij die prijs krijgt.

Maarten
18-08-03, 08:33
SadeeQ, :hihi: , hou je je een beetje in? Onze vrienden hebben nog niet helemaal in de gaten, dat er "iets mis zou zijn" met wat men in israel zoal doet!

Als je ze herinnert aan die Negev-kampen, dan kijken ze er naar, als een soort boekhouder, die het vermoeden krijgt, dat de BTW berekening achter de komma wat "onregelmatigheden" vertoont! :hihi:

Maarten
18-08-03, 08:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoe komt het dat alle Arabieren er maar 7 hebben (ze zijn met 260 miljoen, geloof ik) en die paar miljoen joden 159? Allemaal ter ondersteuning van, volgens jou. Hihihaha enzovoorts.


Schrijf je het opstel zelf, of moet het weer met het paplepeltje ingegoten krijgen?
En voor het weer een heldenverhaal wordt, graag iets met Amerikanen, welvaart, stromen centen, wereldpolitiek enz.. Hoeft niet veel te zijn hoor. Ik weet hoe moeilijk het voor je is.


Geplaatst door 151 NobelPrizes

Sure, zend Lennart mijn kant op. Jij en hij samen slaan nog geen deuk in een pakje boter :cheefbek:

nou, een plank eikenhout, dat lukt nog wel, maar de boter van het pro-Israelische rancuneuze denken, is bij die temperaturen van -137 graden inderdaad dermate gestold, dat er op consumentenniveau helemaal niets meer mee aan te vangen is.
Daarom bepleiten Arabieren een grotere hitte.
Kan ze geen ongelijk geven. Die weten echt wel wat van de menselijke natuurwetten.

Donna
18-08-03, 09:04
Ja, dat zal allemaal best maar dat is nog geen antwoord op de vraag wat er nou toch aan de hand is met die parkeerproblemen in Libanon.

Of heeft Maarten gelijk en heeft onze digitale terrorist een zwak voor bonnenboekjes?

lennart
02-10-03, 15:09
Geplaatst door JDL
Val dood

Dit gaan we toch nog maar even mailen naar Wilders :p

lennart
02-10-03, 21:39
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA!NOVA! NOVA!

Pak ze!