PDA

Bekijk Volledige Versie : Sluit je aan



Marsipulami
16-08-03, 18:06
http://www.sluitjeaan.4t.com/

Orakel
16-08-03, 23:45
Alles goed Mars? Plaats jij nou voor rommel?

freya
17-08-03, 00:03
Wat moet je doen als deze site wordt geblokkeerd?

:hihi:

wat een vooruitziende blik

Sven_DP
17-08-03, 00:08
Name: www.sluitjeaan.4t.com
IP Address: 208.185.127.169
Location: Unknown
Network: Unknown

About, Inc
1253 N. Research Way
_
Suite Q-2500
84097
Orem, UT
UNITED STATES

The land of the free?

an3sdej
17-08-03, 00:16
The land of the free?

Niet lang meer als dit soort gekken dit soort shit produceren. :stout: De moslims en vele Arabische mensen hebben het daar nu nog redelijk denk ik, maar met dit soort propaganda wordt het alleen maar slechter. bandiet

Marsipulami
17-08-03, 00:25
Geplaatst door Orakel
Alles goed Mars? Plaats jij nou voor rommel?

Eindelijk eens een reactie op dit bericht. Ik plaats niet enkel berichten die mijn eigen standpunt vertolken maar ook berichten die controversieel zijn. Een oproep om deze site te bezoeken bereikte me vandaag via email. De radicale visie die de site verwoordt circuleert in diverse varianten al veel langer op het internet. Het stuit me tegen de borst. Daarom hoop ik dat er in de toekomst meer moslims zijn die de moed kunnen opbrengen om zich ernstig te verdiepen in hun godsdienst om in staat te zijn om deze opinies -die een mengeling zijn van getuige-van-Jehowah-achtig, bekrompen fundamentalisme en frustraties, die een gevolg zijn van maatschappelijke uitsluiting- te weerleggen.

Ridouan
17-08-03, 03:51
Geplaatst door Marsipulami
Eindelijk eens een reactie op dit bericht. Ik plaats niet enkel berichten die mijn eigen standpunt vertolken maar ook berichten die controversieel zijn. Een oproep om deze site te bezoeken bereikte me vandaag via email. De radicale visie die de site verwoordt circuleert in diverse varianten al veel langer op het internet. Het stuit me tegen de borst. Daarom hoop ik dat er in de toekomst meer moslims zijn die de moed kunnen opbrengen om zich ernstig te verdiepen in hun godsdienst om in staat te zijn om deze opinies -die een mengeling zijn van getuige-van-Jehowah-achtig, bekrompen fundamentalisme en frustraties, die een gevolg zijn van maatschappelijke uitsluiting- te weerleggen.

Kijk de 2 artikelen van Bin Laden. Tegenspraak volop.

Sub7an Allah. Eerst keurt hij vermoorden onschuldigen goed ( oorlogsverklaring ) en later in intervieuw niet....

Moge Allah mij en hem leiden.

Jammer genoeg zit er ook veel waarheid in het artikel. Alleen de manier ben ik mee oneens.

Mvg Ridouan

Sven_DP
17-08-03, 11:09
"Mujahid : someone who is active and fights for Islam. A Muslim fighter."

Samen met dat 'in de hel doen belanden' lijkt het erop dat je op goede weg bent om de plichten te vervullen waarvan sprake hierboven. Zoals we in Vlaanderen tegenwoordig zeggen : 'Ge zij goe bezig!'

rafiq
17-08-03, 11:41
Beste Marsipulami,


Kun je beheer niet vragen als deze site een apart onderdeel wordt van Maroc.nl?

Met discussies etc.

Kunnen we nog iets lezen van Ibn Tamiya, Sjeich Hassan Al Banna, Sjeich Saeed Qutb etc etc etc.

Maar zo progressief zijn ze zeker hier niet...En kan de D'66 taart weer terug naar Boris Dittrich.

Ik bied me aan als moderator, preses wordt Ron Haleber die heeft vast nog guerilla oorlogsvoering behandeld van wijlen Mao Tse Toeng en Commadante Che Guevara.

Zo als het AIVD rapport al aangeeft wordt elke jongeman onder zijn hoede genomen door een ervaren moejaheed.

Ron Haleber heeft zich nog in een ver verleden aangesloten bij de Rode Jeugd...

En onderwiens toezicht sta ik?

lennart
17-08-03, 12:16
Dit soort onzin wordt ook door het Amerikaanse Department of Justice online gezet, dus het mag vast wel.

How to become a terrorist:
http://www.usdoj.gov/ag/trainingmanual.htm