PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijmetselaars en hun producten in ons dagelijks leven.



Sawda
17-08-03, 11:32
In de bijlage kan je zien dat Nike van het woord Air Allah (swt) heeft ontwikkeld.

De meeste van ons weten het al maar als je het woord Coca Cola omdraait krijg je sta3 fer allah no mohamed no mekkah.

Zelfs songteksten bevatten teksten die ons kunnen brainwashen, bijvoorbeeld Madonna "like a prayer" als je deze terugdraait krijg je sta3 fer allah "oh satan help".
The eagles met het liedje "Hotel California" hier verwijzen ze eigenlijk naar de Church of Satan.

Voor meer info wil ik jullie verwijzen naar deze site: http://antimasons.8m.com/signs.htm#INTRODUCTION

Donna
17-08-03, 11:41
Dat zeg ik: het zijn tekenen. Het einde is nabij :alien:


Dank Sawda, deze had ik sinds de jaren '80 niet meer gezien. Nummers van Prince zijn ook satanisch als je ze andersom draait. Maarja, welke gek draait zijn CD of MP3 dan ook andersom :moe:

Sawda
17-08-03, 12:06
Geplaatst door Donna
Maarja, welke gek draait zijn CD of MP3 dan ook andersom :moe:

Dat is dus de truc niemand zal dan naar dat soort liedjes luisteren. Hoe dan ook het effect blijft.

Zwarte Schaap
17-08-03, 12:22
Geplaatst door Sawda
In de bijlage kan je zien dat Nike van het woord Air Allah (swt) heeft ontwikkeld.

De meeste van ons weten het al maar als je het woord Coca Cola omdraait krijg je sta3 fer allah no mohamed no mekkah.

Zelfs songteksten bevatten teksten die ons kunnen brainwashen, bijvoorbeeld Madonna "like a prayer" als je deze terugdraait krijg je sta3 fer allah "oh satan help".
The eagles met het liedje "Hotel California" hier verwijzen ze eigenlijk naar de Church of Satan.

Voor meer info wil ik jullie verwijzen naar deze site: http://antimasons.8m.com/signs.htm#INTRODUCTION


Één van de belangrijkste doelen die de vrijmetselaars en nevenorganisaties zoals de rozenkruisridders, bilderberggroup (naar de gelijknamige hotelgroep), rotaryclubs etc hebben is vernietiging van de Islam.

000NobelPrizes
17-08-03, 12:25
Het westen is een grote valkuil vol openlijke en verborgen verderfelijkheden. Allemaal erop gericht om de gelovige zieltjes uit het paradijs te houden!

Wees gewaarschuwd! Blijf alert! En bedenk maar zo: al die ketters gaan naar de hel!

Hahahahahahaha... 151 is geamuseerd.

000NobelPrizes
17-08-03, 12:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Één van de belangrijkste doelen die de vrijmetselaars en nevenorganisaties zoals de rozenkruisridders, bilderberggroup (naar de gelijknamige hotelgroep), rotaryclubs etc hebben is vernietiging van de Islam.
Ach welnee. Die mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan hun tijd te verdoen met geouwehoer over een paar bebaarde gekken.

Mark
17-08-03, 12:50
pfff wat zijn jullie toch ook soms weer een stel paranoide gekken

Mafkees
17-08-03, 12:52
Geniaal hoor..:hihi:

PEPSI : Penny Earned for the Protection & Security of Israel

Zwarte Schaap
17-08-03, 13:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ach welnee. Die mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan hun tijd te verdoen met geouwehoer over een paar bebaarde gekken.



'' --Hoofdstuk I-----

wat gij, O stervelingen, over onze Broederschap door het klaroengeschal van Fama R.C. gehoord moge hebben, geloof het niet haastiglik of wantrouw het niet halsstarrig. Het is Jehova, die ziende hoe de wereld bezig is te vergaan en bijna haar einde is genaderd, het opnieuw naar het begin doet ijlen, daarop de loop van de Natuur omkerende en hetgeen tevoren met grote moeilikheden en dagelikse moeite gezochtis, openbaart hij tans aan de degenen, die daar niet aan denken, het aanbiedende aan hen, die willig zijn en het opdringende aan de onwilligen, opdat het voor de goeden worde datgene, hetwelk de moeilijkheden des menseliken levens zal vereffenen en het geweld van onverwachte slagen van het Noodlot breken, doch voor de goddelozen datgene, hetwelk hun zonden en hun straffen zal vermeerderen.

Ofschoon wij geloven op voldoende wijze in de Fama aan U de aard van onze orde blootgelegd te hebben, waarbij de wil van onzen aller uitmuntendsten Vader opvolgen en door niemand van ketterij kunnen worden verdacht noch van enige aanslag tegen de staat veroordelen wij het Oosten en het Westen (daarbij doelende op de Paus en Mohamed) voor hun godslasteringen tegen onze Heer Jezus Christus en bieden het hoofd van het Romeinse Rijk onze gebeden, geheimen en schatten van goud aan.
Verder hebben wij gedacht, dat het belang van der geleerden zoude zijn iets er aan toe te voegen en datgene duideliker uit te leggen, indien het in de Fama te diep verborgen of te veel gesluierd mocht zijn, dan wel om bepaalde redenen geheel weggelaten waardoor naar wij hopen, de geleerden ons meer toegwijd zullen worden en te eerder met onze raadgevingen instemmen. ''


Bron: Het geestelijke testament der Orde van de Rozenkruis
uitgevers rozenkruisgenootschap 1931 Haarlem


''Ik zal nu uit de Fama en de Confessio nog een aantal punten aanhalen, die in verband met het streven van de Rozenkruisers vooral betekenisvol zijn voor wat betreft de gevolgen ervan op sociaal gebied.

1) Een belangrijke punt is bijvoorbeeld de afwijzing van de paus en Mohammed. ''Wij veroordelen'', zo wordt in de Confessio gezegd, ''zowel tegen de godslastering tegen onze Here Jezus Christus vanuit het oosten als vanuit het westen'' (Met andere woorden van Mohammed en de Paus)

Deze schijnbaar slechts polemische uitspraak is van buitengewoon veel betekenis. De Rozenkruisers willen volgens de bedoeling van de Christus werken en willen de beide genoemde afdwalingen vermijden. Dat wil zeggen zij wijzen de afdwalingen af die door de namen van de paus en Mohammed worden aangeduid.''
Bron: De Rozenkruisers in Europa door Karl Heyer
uitgeverij Hibernia oosterhout (1993)

000NobelPrizes
17-08-03, 13:13
Malle jongen.

1. In elk bidboek kun je zulke donderpreken vinden over andere religie. De koran wordt door enkelen ook zo geinterpreteerd.

2. Zij werpen zich aan de voeten van de Romeinen. Werkt dat niet op je lachspieren? Wellicht vinden ze Italie een leuk vakantieland, maar die Romeinen zijn al lang erg weg en zo.

3. Ze hebben ook wat tegen de Paus en aanhang. Wie weet zijn die eerder aan de beurt.

4. Wie zijn de Rozenkruisers? Hebben zij soms de aanslagen gepleegd op Bali, in Marokko, op het WTC et cetera? :cheefbek:

Zwarte Schaap
17-08-03, 13:24
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Malle jongen.

1. In elk bidboek kun je zulke donderpreken vinden over andere religie. De koran wordt door enkelen ook zo geinterpreteerd.

2. Zij werpen zich aan de voeten van de Romeinen. Werkt dat niet op je lachspieren? Wellicht vinden ze Italie een leuk vakantieland, maar die Romeinen zijn al lang erg weg en zo.

3. Ze hebben ook wat tegen de Paus en aanhang. Wie weet zijn die eerder aan de beurt.

4. Wie zijn de Rozenkruisers? Hebben zij soms de aanslagen gepleegd op Bali, in Marokko, op het WTC et cetera? :cheefbek:


Het grootste verschil is dat deze groepen in het geniep werken en zich nooit als zodanig zullen bekendmaken terwijl ze allemaal zeer machtige posities bezitten.

Dutchguy
17-08-03, 14:42
Ik vind dit nogal onzin allemaal.

Het schijnt dat als je 'Ashes to Ashes' van David Bowie achteruit draaide je 'I'm hearing devils now' hoorde. Zelf geprobeerd en ja, het leek er inderdaad een beetje op. Maar als je de hele dag door platen achterste voren gaat draaien is er natuurlijk altijd wel een verdacht zinnetje bij. Zou het ook niet aanraden want volgens mij ga je er op den duur ook heel raar van praten. ;)

000NobelPrizes
17-08-03, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het grootste verschil is dat deze groepen in het geniep werken en zich nooit als zodanig zullen bekendmaken terwijl ze allemaal zeer machtige posities bezitten.
Oh... en dat terwijl de fundamentalistische moslimterroristen in Nederland en overal ter wereld juist zo openhartig te werk gaan. Het is niet eerlijk he, Calimero-schapie?

En staat de [trompetgeschal] VERNIETIGING VAN DE ISLAM ook op de agenda van die stoute Rotary-mensen? Of vermoed je zelf ook dat zij wel wat beters te doen hebben dan zich bezig te houden met een paar doorgedraaide towelheads? Denk je dat die Rotary's daar zo rijk van zijn geworden, met kwebbelen over onbenullige woestijnrovers?

Ga nou maar rustig slapen, er komt geen Romeins Rijk :p

Simon
17-08-03, 15:01
Als je de naam Sawda omdraait krijg je Adwas hetgeen de afkorting is van:

Abused Deaf Woman's Advocacy Services

Need I say more?

Simon

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:02
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh... en dat terwijl de fundamentalistische moslimterroristen in Nederland en overal ter wereld juist zo openhartig te werk gaan. Het is niet eerlijk he, Calimero-schapie?

En staat de [trompetgeschal] VERNIETIGING VAN DE ISLAM ook op de agenda van die stoute Rotary-mensen? Of vermoed je zelf ook dat zij wel wat beters te doen hebben dan zich bezig te houden met een paar doorgedraaide towelheads? Denk je dat die Rotary's daar zo rijk van zijn geworden, met kwebbelen over onbenullige woestijnrovers?

Ga nou maar rustig slapen, er komt geen Romeins Rijk :p

Ach jij maakt je druk om een paar radraaiers en geeft de schuld aan alle marokkanen en de Islam.

Is het niet tijd dat je eens een keer wakker wordt uit je nachtmerrie?

Donna
17-08-03, 15:02
Geplaatst door Simon
Als je de naam Sawda omdraait krijg je Adwas hetgeen de afkorting is van:

Abused Deaf Woman's Advocacy Services

Need I say more?

Simon


Helder verhaal.

Maar is er ergens een link met maansplitsingen te vinden? Dan wordt het pas echt interessant namelijk.

Donna
17-08-03, 15:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes


Ga nou maar rustig slapen, er komt geen Romeins Rijk :p


En al die Italianen in de Amsterdamse coffeeshops dan?

Nou als dat geen teken is weet ik het ook niet meer :alien:

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:06
Geplaatst door Simon
Als je de naam Sawda omdraait krijg je Adwas hetgeen de afkorting is van:

Abused Deaf Woman's Advocacy Services

Need I say more?

Simon

Als je simon omdraait krijg je nomis hetgeen de afkorting is van:

Not One Muslim Is Save

Need I say more about his agenda?

lennart
17-08-03, 15:09
the Society of Anarchistic Worship and Devil Apreciation :(

Donna
17-08-03, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je simon omdraait krijg je nomis hetgeen de afkorting is van:

Not One Muslim Is Save

Need I say more about his agenda?

Als je schaap omdraait, krijg je paahcs.

Pillen, Alcohol, Antidepressiva, Hash, Cocaine en Sativa.

Need I say more about your mental health? ;)

000NobelPrizes
17-08-03, 15:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach jij maakt je druk om een paar radraaiers en geeft de schuld aan alle marokkanen en de Islam.

Is het niet tijd dat je eens een keer wakker wordt uit je nachtmerrie?
Ik maak me juist helemaal niet druk om die moslimterroristen. Dat hele islam-gebeuren van jou interesseert me geen biet. Waarom zuig je uit je duim dat ik de islam de schuld geef van die Marokkaanse criminelen?

Donna
17-08-03, 15:11
Geplaatst door lennart
the Society of Anarchistic Worship and Devil Apreciation :(



:lole:


Lost Exstatic Nihilists Never Accept Real Truth!

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:12
Geplaatst door Donna
Als je schaap omdraait, krijg je paahcs.

Pillen, Alcohol, Antidepressiva, Hash, Cocaine en Sativa.

Need I say more about your mental health? ;)

Yes, what about ''Zwarte''?

Simon
17-08-03, 15:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Not One Muslim Is Save

Need I say more about his agenda?

Je kan je nu gratis inschrijven bij NOMIS

http://parus.dur.ac.uk/myaccount/userjoin.asp

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:15
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik maak me juist helemaal niet druk om die moslimterroristen. Dat hele islam-gebeuren van jou interesseert me geen biet. Waarom zuig je uit je duim dat ik de islam de schuld geef van die Marokkaanse criminelen?

Je ontkent dus niet dat je op grond van een paar raddraaiers de hele marokkaanse gemeenschap de schuld geeft. Dat was namelijk ook onderdeel van mijn reaktie !

Donna
17-08-03, 15:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Yes, what about ''Zwarte''?


ETRAWZ

Elected Truth Risks Almost Wahabist Zionists


denk ik tenminste :confused:

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:24
Geplaatst door Donna
ETRAWZ

Elected Truth Risks Almost Wahabist Zionists


denk ik tenminste :confused:

No !

Especially Trained Reading Army Warns Zionists

000NobelPrizes
17-08-03, 15:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je ontkent dus niet dat je op grond van een paar raddraaiers de hele marokkaanse gemeenschap de schuld geeft. Dat was namelijk ook onderdeel van mijn reaktie !

Je probeert fanatiek mij zoiets in de schoenen te schuiven: dat het niet waar is, is voor jou van geen belang blijkbaar.

Zwarte Schaap
17-08-03, 15:27
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Je probeert fanatiek mij zoiets in de schoenen te schuiven: dat het niet waar is, is voor jou van geen belang blijkbaar.

Kijk maar eens hoe serieus je word genomen door de andere prikkers. Dat moet toch ergens vandaan komen? Je geeft niet om de reakties van de andere prikkers, dat is voor jou van geen belang blijkbaar.

Sawda
17-08-03, 15:57
Geplaatst door Simon
Als je de naam Sawda omdraait krijg je Adwas hetgeen de afkorting is van:

Abused Deaf Woman's Advocacy Services

Need I say more?

Simon

Ach, ik weet wie het zegt :hihi:

Nomis= nationale orde der mislukkelingen, imbecielen en sukkels.

Sawda
17-08-03, 16:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kijk maar eens hoe serieus je word genomen door de andere prikkers. Dat moet toch ergens vandaan komen? Je geeft niet om de reakties van de andere prikkers, dat is voor jou van geen belang blijkbaar.

Hij/zij is alleen erg goed om marokkanen zwart te maken, dit onderwerp is een tikje te moeilijk voor haar/hem.

Zwarte Schaap
17-08-03, 16:21
Geplaatst door Sawda
Hij/zij is alleen erg goed om marokkanen zwart te maken, dit onderwerp is een tikje te moeilijk voor haar/hem.

Het is een bekende die vaak van naam wisselt. Mijn vermoedens zijn dat hij samen met 3 andere zionisten al minstens 2 jaar deze prikbord met hun vuiligheid besmeuren.

Het zijn ook dezelfde sneeky figuren die uitspraken ontlokken van pubertjes en doorgeven aan het cidi en midi.

000NobelPrizes
17-08-03, 16:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een bekende die vaak van naam wisselt. Mijn vermoedens zijn dat hij samen met 3 andere zionisten al minstens 2 jaar deze prikbord met hun vuiligheid besmeuren.

Het zijn ook dezelfde sneeky figuren die uitspraken ontlokken van pubertjes en doorgeven aan het cidi en midi.
Hoeveel meer ga je nog verzinnen om maar vooral het zielige slachtoffer te kunnen spelen, Schaap?

Zwarte Schaap
17-08-03, 16:29
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoeveel meer ga je nog verzinnen om maar vooral het zielige slachtoffer te kunnen spelen, Schaap?

Zou je wel willen dat ik een zielige slachtoffertje ben !

000NobelPrizes
17-08-03, 16:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zou je wel willen dat ik een zielige slachtoffertje ben !

Nee hoor, maar zo presenteer je jezelf steeds door maar in die beklaagdenhoek te kruipen.

Zwarte Schaap
17-08-03, 16:40
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee hoor, maar zo presenteer je jezelf steeds door maar in die beklaagdenhoek te kruipen.

Volgens mij ben jij diegene die elke dag hier over marokkanen komt klagen. Ik weerspreek hooguit het geweeklaag van de autochtone zeurpieten. Dat weerspreken moet je niet verwaren met klagen.

Wie zit er elke dag hier zielig te doen over de nederlandse gemeenschap die belaagd wordt door marokkanen en moslims? Het lijkt alsof maroc.nl tot een digitale klaagmuur is verworden voor de verborgen zionistjes.

000NobelPrizes
17-08-03, 16:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij ben jij diegene die elke dag hier over marokkanen komt klagen. Ik weerspreek hooguit het geweeklaag van de autochtone zeurpieten. Dat weerspreken moet je niet verwaren met klagen.

Wie zit er elke dag hier zielig te doen over de nederlandse gemeenschap die belaagd wordt door marokkanen en moslims? Het lijkt alsof maroc.nl tot een digitale klaagmuur is verworden voor de verborgen zionistjes.

Geen idee wat die zionisten in dit gesprek komen doen, maar je zult er vast wel een of andere reden voor hebben.

En wat valt er te weerspreken over Marokkaanse criminaliteit? Er zijn in Nederland te veel mensen die er direct of indirect mee te maken hebben gehad. We zoeken er oplossingen voor, geen mensen die zeggen dat het niet bestaat. Er wordt overal bezuinigd, dus het blijven inzetten van 100 miljoen euro om die kids te heropvoeden in peperdure instituten zal er niet inzitten, vermoed ik zo.

Zwarte Schaap
17-08-03, 16:55
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Geen idee wat die zionisten in dit gesprek komen doen, maar je zult er vast wel een of andere reden voor hebben.

En wat valt er te weerspreken over Marokkaanse criminaliteit? Er zijn in Nederland te veel mensen die er direct of indirect mee te maken hebben gehad. We zoeken er oplossingen voor, geen mensen die zeggen dat het niet bestaat. Er wordt overal bezuinigd, dus het blijven inzetten van 100 miljoen euro om die kids te heropvoeden in peperdure instituten zal er niet inzitten, vermoed ik zo.

Kortom je geeft toe dat jij diegene bent die te pas en te onpas klaagt en dat je beschuldiging aan mijn adres uit de lucht gegrepen is.

Als de criminaliteit je echt aan het hart ligt dan zou je moeten weten dat Marokkanen in absolute getallen pas op de 4de plaats staan en relatief op de 5de plaats. Dat weet je allang maar je blijft alleen gefocused op de marokkanen, dat is een psychische aandoening.

Je kunt alleen negatief praten over marokkanen, get a life !

Mill
17-08-03, 18:06
Geplaatst door Sawda
De meeste van ons weten het al maar als je het woord Coca Cola omdraait krijg je sta3 fer allah

Ik snap er geen hol van. Als je Coca Cola omdraait krijg je Aloc Acoc. Het eerste deel van het eerste woord lijkt nog wel een beetje op Allah. Maar dat is dus Alloh met een 'o'?

"Alloh-oe-akbar"???

Werpt ook een heel ander licht op 'Allo 'Allo. Wat het met the painting of the fallen Madonna (yes, the one with the big boobies) te maken heeft wil ik niet eens weten.

O ja, Paul McCartney is dood.

Sawda
17-08-03, 18:15
Geplaatst door Mill
Ik snap er geen hol van. Als je Coca Cola omdraait krijg je Aloc Acoc. Het eerste deel van het eerste woord lijkt nog wel een beetje op Allah. Maar dat is dus Alloh met een 'o'?



Goed lezen, Mill. Waar heb ik in dit verband het over Allah (swt) gehad.

Mill
17-08-03, 18:33
Geplaatst door Sawda
Goed lezen, Mill. Waar heb ik in dit verband het over Allah (swt) gehad.

Ik lees me een ongeluk, maar ik snap nog steeds niet wat Aloc Acoc moet betekenen.

Overigens is "cola" een ander woord voor elixer of drankje. Het belangrijkste ingredient was vroeger coca. Hence: Coca Cola. Hoe een klein bedrijfje honderd jaar geleden kon weten dat hun coca-elixer zo groot zou worden en dat ze toen al hebben samengespannen om er een verborgen anti-moslim boodschap in te verwerken, die stomtoevallig precies klopt met de woorden "Coca Cola" die gewoon een lekker bekkende en simpele omschrijving van het produkt vormen, hoe dat allemaal kan, dat...ehh, dat lijkt me best wel een soort van een kans van 1 op zesentwintigduizentriljoen tot de macht vijftig miljard.

Sawda
17-08-03, 18:41
Geplaatst door Mill
Ik lees me een ongeluk, maar ik snap nog steeds niet wat Aloc Acoc moet betekenen.

Overigens is "cola" een ander woord voor elixer of drankje. Het belangrijkste ingredient was vroeger coca. Hence: Coca Cola. Hoe een klein bedrijfje honderd jaar geleden kon weten dat hun coca-elixer zo groot zou worden en dat ze toen al hebben samengespannen om er een verborgen anti-moslim boodschap in te verwerken, die stomtoevallig precies klopt met de woorden "Coca Cola" die gewoon een lekker bekkende en simpele omschrijving van het produkt vormen, hoe dat allemaal kan, dat...ehh, dat lijkt me best wel een soort van een kans van 1 op zesentwintigduizentriljoen tot de macht vijftig miljard.

Het staat in het arabisch. Sorry, dat heb ik in het begin niet vermeld.

Ik heb er zelf ook geen verklaring voor waarom ze dat hebben gedaan maar het staat er in ieder geval wel.
Ik denk ook dat je die die vraag beter aan hen kan stellen.

an3sdej
17-08-03, 19:31
Wat er ook in het Arabisch ZOU staan, zal mij aan mijn reet roesten, ik vind het lekker, de light natuurlijk hè :p

Als je toch zo moet omgaan met het geloof, en steeds overal jezelf zorgen moet maken over complotten, vreselijk hoor :cheefbek: . De christenen en joden hebben precies hetzelfde trekje :lachu:

WAAROM voelen gelovigen (van welk geloof dan ook) zich zo snel "gepakt" of slachtoffer van de grote boze wereld :confused:

Simon
17-08-03, 19:44
Waarom zijn moslims vaak zo bijgelovig? Numerologie of de woordspelletjes zoals in dit topic of voodoo. Ze zijn er dol op. En ondertussen maar waarschuwen tegen 'shirk'.

Simon

Zwarte Schaap
17-08-03, 20:25
Geplaatst door Simon
Waarom zijn moslims vaak zo bijgelovig? Numerologie of de woordspelletjes zoals in dit topic of voodoo. Ze zijn er dol op. En ondertussen maar waarschuwen tegen 'shirk'.

Simon

Vrijmetselarij, de bilderberggroep, rozenkruisers etc ...is geen bijgeloof. Dat zijn bestaande organisaties.

Simon
17-08-03, 20:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vrijmetselarij, de bilderberggroep, rozenkruisers etc ...is geen bijgeloof. Dat zijn bestaande organisaties.

Ja maar ik had het niet over die organisaties maar over:
"Numerologie of de woordspelletjes zoals in dit topic of voodoo"

Simon

lennart
17-08-03, 20:30
Numerologie!

Sinds dit nieuwe seizoen zitten de uitslagen van de Eredivisie op pagina 666 van Teletekst. Zou dat een teken zijn :confused:

Mark
17-08-03, 20:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vrijmetselarij, de bilderberggroep, rozenkruisers etc ...is geen bijgeloof. Dat zijn bestaande organisaties.

Ja Zwarte Schaap en hun enige doel is om de islam te vernietigen, en om jullie extra te sarren spelen ze allerlei smerige woordspelletjes die door het grootkapitaal worden verwerkt.

Als Lennart het zegt vind ik het nog grappig, maar dit begint gewoon sneu te worden.

Zwarte Schaap
17-08-03, 20:40
Geplaatst door lennart
Numerologie!

Sinds dit nieuwe seizoen zitten de uitslagen van de Eredivisie op pagina 666 van Teletekst. Zou dat een teken zijn :confused:

Je haalt me de woorden uit de mond. Vandaag wilde ik voor de eerste keer dit voetbalseizoen de uitslagen op tt lezen. Ik druk nummer 650 in. Er gebeurt niets, wachten wachten, lees ik ineens onderaan voetbaluitslagen 666.

De eertse gedacht die me te binnenschoot was: waarom nou ?

Zwarte Schaap
17-08-03, 20:42
Geplaatst door Mark
Ja Zwarte Schaap en hun enige doel is om de islam te vernietigen, en om jullie extra te sarren spelen ze allerlei smerige woordspelletjes die door het grootkapitaal worden verwerkt.


Precies mark ! Zo bizar zit het inelkaar ! :zwaai:

Mark
17-08-03, 20:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Precies mark ! Zo bizar zit het inelkaar ! :zwaai:

Ik ben nog niet overtuigd.

Je weet dat dezelfde complottheorien bestaan over een overname van het westen door de islam.

000NobelPrizes
17-08-03, 20:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vrijmetselarij, de bilderberggroep, rozenkruisers etc ...is geen bijgeloof. Dat zijn bestaande organisaties.

En ze schrijven geschiedenis met het plegen van massamoorden annex aanslagen om hun diabolische plannetjes ten uitvoer te brengen :cheefbek:

Zwarte Schaap
17-08-03, 21:09
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En ze schrijven geschiedenis met het plegen van massamoorden annex aanslagen om hun diabolische plannetjes ten uitvoer te brengen :cheefbek:

Goed zo , je leert het al ! :)