PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitser aangeklaagd wegens e-mailbedreiging Bush



Zwarte Schaap
17-08-03, 17:09
Duitser aangeklaagd wegens e-mailbedreiging Bush


WASHINGTON (ANP) - Een Duitser die in een e-mail had gedreigd de Amerikaanse president Bush te vermoorden, is in de VS aangeklaagd. Dit meldt de krant Sun-Sentinel zaterdag.

Vanuit een openbare bibliotheek had de 33-jarige Volker Czechanowsky de volgende e-mail naar de politie gestuurd: ,,Ik zal de president voor 30 mei 2003 doden; pak me als jullie dat kunnen; lang leve Saddam.''

Czechanowsky werd gepakt. Hij riskeert nu 10 jaar cel of een boete van 500.000 dollar.

Bron: ANP

Ridouan
18-08-03, 03:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Duitser aangeklaagd wegens e-mailbedreiging Bush

WASHINGTON (ANP) - Een Duitser die in een e-mail had gedreigd de Amerikaanse president Bush te vermoorden, is in de VS aangeklaagd. Dit meldt de krant Sun-Sentinel zaterdag.

Vanuit een openbare bibliotheek had de 33-jarige Volker Czechanowsky de volgende e-mail naar de politie gestuurd: ,,Ik zal de president voor 30 mei 2003 doden; pak me als jullie dat kunnen; lang leve Saddam.''

Czechanowsky werd gepakt. Hij riskeert nu 10 jaar cel of een boete van 500.000 dollar.

Bron: ANP

Jammer dat ik niet welvarend ben, anders had ik zo betaald voor deze man.

Een Duitser woonachtig in Amerika niet zo slim.

JDL
18-08-03, 13:12
Geplaatst door Ridouan
Jammer dat ik niet welvarend ben, anders had ik zo betaald voor deze man.

Een Duitser woonachtig in Amerika niet zo slim.


waarom verbaast het me niet dat jij een doodsbedreiging de normaalste zaak van de wereld vindt???

:rolleyes:

sadeeQ
18-08-03, 16:55
Geplaatst door JDL
waarom verbaast het me niet dat jij een doodsbedreiging de normaalste zaak van de wereld vindt???

:rolleyes:

Wat echt verbazingswekkend is,is dat een gore zionist die het doodschieten van onschuldige kinderen normaal vindt zich druk maakt over een doodsbedreiging :schrik:

:kotsen2:

Ridouan
19-08-03, 02:29
Geplaatst door JDL
waarom verbaast het me niet dat jij een doodsbedreiging de normaalste zaak van de wereld vindt???

:rolleyes:

Waarom verbaast het mij niet dat jij iemand die onschuldigen vermoord de hand boven het hoofd houdt ?