PDA

Bekijk Volledige Versie : wanneer moet jij weer terug de schoolbanken in????????????????



hanane teteouan
18-08-03, 01:42
hallooooooo

wanneer moeten jullie weer terug naar school???????????
schooltijd is weer terug en we moeten er weer hard tegenaan dit jaar.
dus leren leren en nog eens leren. maar voor mij begint het pas 4 sept en jullie????????????????????

bye bye :wohaa:

Ridouan
18-08-03, 04:15
Geplaatst door hanane teteouan
hallooooooo

wanneer moeten jullie weer terug naar school???????????
schooltijd is weer terug en we moeten er weer hard tegenaan dit jaar.
dus leren leren en nog eens leren. maar voor mij begint het pas 4 sept en jullie????????????????????

bye bye :wohaa:

Assalam 3alaikom,

al7amdullilah ben ik afgestudeerd want ik was het zo zat :kotsen:

veel suc6, a3anak Allah

Wa salam

hanane teteouan
18-08-03, 20:25
salaam ridouan

shokran bezef voor je reactie agie. Jij hebt tenminste geluk dat je afgestudeerd bent, ben je tenminste van dat leren af. maar ja volhouden is uiteraard van dien. Jij ook veel succes verder met je werk.

thalla bezef :D

sadeeQ
18-08-03, 20:30
Geplaatst door hanane teteouan
salaam ridouan

shokran bezef voor je reactie agie. Jij hebt tenminste geluk dat je afgestudeerd bent, ben je tenminste van dat leren af. maar ja volhouden is uiteraard van dien. Jij ook veel succes verder met je werk.

thalla bezef :D


ikke 4 joeni mijn les nederland beginnen.ik moet school doen anders ikke geen papieren krijgen en fatma alleen moet blijven zonder mij.

Mark
18-08-03, 20:36
Geplaatst door sadeeQ
ikke 4 joeni mijn les nederland beginnen.ik moet school doen anders ikke geen papieren krijgen en fatma alleen moet blijven zonder mij.

Gewoon volhouden Sadeeq dan kom je er wel...

onthou: "You can't keep a good man down!"

hanane teteouan
18-08-03, 20:46
ahlen sadeeq

shenoe ked kol el hbiel :melig2:
okie jij viel sucsies miet joe niedierlands lieren en joe vrouwtje doe haar die goetjes van mie,okie

bye bye :wohaa:

sadeeQ
18-08-03, 20:52
Geplaatst door Mark
Gewoon volhouden Sadeeq dan kom je er wel...

onthou: "You can't keep a good man down!"

ikke niet begijpen.ik moet nog leren kaaskoppen begrijpen .jij moet mijn taal praten anders ik niet begrijpen :ego:

sadeeQ
18-08-03, 20:55
Geplaatst door hanane teteouan
ahlen sadeeq

shenoe ked kol el hbiel :melig2:
okie jij viel sucsies miet joe niedierlands lieren en joe vrouwtje doe haar die goetjes van mie,okie

bye bye :wohaa:

Ahlen lala hanane

iwa elhoeb se3ieb oe kayhebel seghier oe lekbier


als ik mijn fatma morgen op dappermarkt zien ik haar groeten doen,maar ik zeg niet hanane, anders ikke zwaar tsjoekboem boem krijgen,fatma niet houden van delen :nerd:

Sawda
18-08-03, 21:25
Over twee weken is het weer zover.
Dit is mijn afstudeerjaar dat wordt dus hard werken.
gair incha allah

barfly
18-08-03, 21:26
Ik hoef noooooooooooooooooooit meer terug naar school Godzijdank! Als ik ergens een gruwelijke hekel aan had! Mijn ouders zeiden wel eens "wacht maar als je eenmaal werkt, dan wil je weer terug naar school"
Egnie! :blij:

hanane teteouan
19-08-03, 00:31
hallo mensen

voor de mensen die nog studeren heel veel succes verder dit jaar en inshallah zullen jullie slagen, voor degenen die werken werkseeeeeee.

sadeeq: entiena safie fhemtek, allah ie 3ouwnek be hollandia djelek haahahha :p thalla

groetjes iedereen :p

sadeeQ
19-08-03, 00:47
Geplaatst door hanane teteouan
hallo mensen

voor de mensen die nog studeren heel veel succes verder dit jaar en inshallah zullen jullie slagen, voor degenen die werken werkseeeeeee.

sadeeq: entiena safie fhemtek, allah ie 3ouwnek be hollandia djelek haahahha :p thalla

groetjes iedereen :p

:lole: rabi iegaliek linaa a drafaat

hanane teteouan
19-08-03, 00:52
ahlen sadeeq

ya rabbie ameeeeeeen , hta entiena rabbie galiek
entiena driejef bezef

thalla el 3ajel :duim: