PDA

Bekijk Volledige Versie : De Amerikanen schijten in Irak. Het verkrijgen van Iraaks olie kost veel enrgie!



Soulgirl
18-08-03, 12:36
Gisteren heb ik zo gelachen. Je zag een op het nieuws een enigzins verslagen Bremer die zei nadat de er een bomaanslag was gepleegd op een oliepijpleiding richting Turkije. "Dit kost de Irakezen 7 miljoen dollar per dag" De hulpeloosheid was af te lezen op zijn gezicht.. De Amerikanen zijn een heerlijke schietschijf in Irak. De guerilla oorlog die nu in alle hevigheid is losgebroken zal meer Amerikaanse bloed doen vloeien. Moet ik dat erg vinden nee. Wat zoeken ze daar olie. Ze hebben olie, maar tegen een hele hoge prijs. De Amerikanen garanderen het volk niet dat de financien die voortvloeien uit het verkoop van olie daadwerkelijk naar de bevolking teruggaat.

Het grote roven is begonnen.De Iraakse bevolking is niet dom. Ze hebben donders goed in de gaten dat het een ordinaire bezetting is. Het verzet zal daarom steeds grote worden en let op mij woorden. Het wordt een tweede Vietnam met veel Amerikaanse bodybags :boogie:

Christen Bush heeft een missie met de bijbel in de hand zaai ik dood en verderf en waak ik over het goede een het kwade De Moslim hebben ook een missie met de Koran in de hand kunnen wij dit veel beter en bepalen wij wel wie slecht is.

an3sdej
18-08-03, 12:39
Hoi lieverd, ik dacht dat je al gebanned was, je eerste stukkie was weg hihihi :roker:

an3sdej
18-08-03, 12:39
Ik hoop dat je nog een tijdje mag prikken, je bent vermakelijk
:wohaa:

Tomas
18-08-03, 12:41
Hoe was je vakantie in zuid spanje?

Soulgirl
18-08-03, 12:44
Geplaatst door an3sdej
Ik hoop dat je nog een tijdje mag prikken, je bent vermakelijk
:wohaa:

Waarom geef je het niet een keertje op. IK ZEG HET NOGMAALS IK DISCUSSIER NIET MET KASSKOPPEN. CAPITO!

an3sdej
18-08-03, 12:45
:bril: Toch ben je wel lief hoor schat :love2:

rnaj
18-08-03, 12:51
He Saima, Soulgirl. leuk je hier ook eens tegen te komen..

Suc6 met prikken

Rnaj

Blade20
18-08-03, 12:55
soulgirl, je reacties laten goed aflezen hoe open je voor andermans meningen bent.

Doei!

Soulgirl
18-08-03, 12:56
Het genoegen is niet wederzijds, vieze Zemmel!

an3sdej
18-08-03, 13:03
Zemmel?? :confused: Vies?? :confused: Hoe weet jij dat schone maagd? :melig:

rnaj
18-08-03, 13:06
Geplaatst door Soulgirl
Het genoegen is niet wederzijds, vieze Zemmel!

Je hebt het toch niet weer over mij he. Is niet aardig van je.
Wenste jouw nogwel suc6 toe, kan je dan nooit iets aardigs tegen mij zeggen.

Soulgirl
18-08-03, 13:09
RNAJ is een homo, woont samen met zijn vriend in Amsterdam, Zijn reden om te prikken op Marokkaanse site is om het feit dat hij in de buurt van hem Veel Marokkaanse mensen wonen. Ook hoop hij een marokkaanse jongen hiero aan de haak te slaan. Ik weet nog meer over hem.

Kijk ik ga al jaren mee op internet en op *********** heb ik hem onder een ander nick flink uitgehoord. Ik weet dat hij een vuile homo smeerlap is.

En jij moet oppassen, want straks lokl ik je ook in een val om achter jou ware indentiteit te weten te komen smerige kaaskop hond!

an3sdej
18-08-03, 13:14
Had je het tegen mij schatje?? :lole:

rnaj
18-08-03, 13:17
Geplaatst door Soulgirl
RNAJ is een homo, woont samen met zijn vriend in Amsterdam, Zijn reden om te prikken op Marokkaanse site is om het feit dat hij in de buurt van hem Veel Marokkaanse mensen wonen. Ook hoop hij een marokkaanse jongen hiero aan de haak te slaan. Ik weet nog meer over hem.

Kijk ik ga al jaren mee op internet en op *********** heb ik hem onder een ander nick flink uitgehoord. Ik weet dat hij een vuile homo smeerlap is.

En jij moet oppassen, want straks lokl ik je ook in een val om achter jou ware indentiteit te weten te komen smerige kaaskop hond!

Saima, Soulgirl

Je bent te laat, alles wat jij hier vermeld staat ook al elders op maroc.nl en andere marokkaanse sites.
En wat betreft jouw dreigement, wat wou je eigenlijk doen als je mijn ware identiteit zou hebben (neem aan dat je mijn prive adres bedoelt)

En wat betreft via maroc(k).nl aan de haak slaan van andere jongens, hoef je niet zo bang te zijn. woon 9 jaar gelukkig samen en ben niet van plan om dit voor wie dan ook te verkloten

Grietje
18-08-03, 13:21
Geplaatst door rnaj
Saima, Soulgirl

Je bent te laat, alles wat jij hier vermeld staat ook al elders op maroc.nl en andere marokkaanse sites.
En wat betreft jouw dreigement, wat wou je eigenlijk doen als je mijn ware identiteit zou hebben (neem aan dat je mijn prive adres bedoelt)

En wat betreft via maroc(k).nl aan de haak slaan van andere jongens, hoef je niet zo bang te zijn. woon 9 jaar gelukkig samen en ben niet van plan om dit voor wie dan ook te verkloten

Ben je een homo, rnaj? Schaam je jij smerige reetkever! Als Allah daarvan hoort zal het je nog heel duur komen te staan.


Alles met de welbekende knipoog natuurlijk

Soulgirl
18-08-03, 13:24
Geplaatst door rnaj
Je hebt het toch niet weer over mij he. Is niet aardig van je.
Wenste jouw nogwel suc6 toe, kan je dan nooit iets aardigs tegen mij zeggen.

Aardig zijn tegen jou, jij moet als zemmetl vastgebonden worden aan een kanonsloop en tegen de klaagmuur geschoten worden. Voel je keertje hoe een muur in je hol kruipt!

rnaj
18-08-03, 13:27
Geplaatst door Grietje
Ben je een homo, rnaj? Schaam je jij smerige reetkever! Als Allah daarvan hoort zal het je nog heel duur komen te staan.


Alles met de welbekende knipoog natuurlijk

Grietje, je moet het maar zo zien, er zijn altijd mensen die denken dat ze wat nieuws te vertellen hebben. Saima is zo'n type.

Ze heeft een beetje een hekel aan nichten, maar dat zal der wel ingefluiterd worden in de maroc -schilderswijk- hood in Den Haag.
Dat schijnt een grote bende van fundi moslims te zijn, waar je als kaaskop je leven niet veilig bent.


Maar op je vraag terug te komen, Ja ik ben homo en ik ben er heel gelukkig mee.

plexus
18-08-03, 13:31
Geplaatst door Soulgirl
Aardig zijn tegen jou, jij moet als zemmetl vastgebonden worden aan een kanonsloop en tegen de klaagmuur geschoten worden. Voel je keertje hoe een muur in je hol kruipt!

praktisch niet haalbaar..dus vastgebonden aan een kanonsloop en dan afschieten tegen een muur..ik zie dat niet voor me soulgirl kun je iets specifieker zijn..misschien met een ruwe-schets ofzo! :nijn:

an3sdej
18-08-03, 13:35
:stout: :Iluvu: Soul!!

Soulgirl
18-08-03, 13:37
Geplaatst door Grietje
Ben je een homo, rnaj? Schaam je jij smerige reetkever! Als Allah daarvan hoort zal het je nog heel duur komen te staan.


Alles met de welbekende knipoog natuurlijk

Jij grietje moet niet zo stoer doen, want jij ben een over geintegreerde Marokkaan die gerouwd is met een kaaskop. Je struint zowat ale marokkaanse site af op zoek naar je identiteit.

Je bent het allang kwijt geraakt sinds je je pipi in een onreine varken van een kaaskopmeisje hebt gestopt. De drie kinderen die jullie hebben gekregen moge de almachtige hen behoeden voor de invloed van jou. Een bedervelijk vader die niet weet als hij als een man danwel als vrouw door het leven wilt gaan.

Je nickname GRIETJE heeft een diepere betekenis. Het verbaasd mij nikes dat je het opneemt voor die zemmel, want soort zoekt soort!

Mill
18-08-03, 13:43
Amerikanen haten maar wel "Soulgirl" heten... Voer voor psychologen.

rnaj
18-08-03, 13:43
Geplaatst door Soulgirl
Jij grietje moet niet zo stoer doen, want jij ben een over geintegreerde Marokkaan die gerouwd is met een kaaskop. Je struint zowat ale marokkaanse site af op zoek naar je identiteit.

Je bent het allang kwijt geraakt sinds je je pipi in een onreine varken van een kaaskopmeisje hebt gestopt. De drie kinderen die jullie hebben gekregen moge de almachtige hen behoeden voor de invloed van jou. Een bedervelijk vader die niet weet als hij als een man danwel als vrouw door het leven wilt gaan.

Je nickname GRIETJE heeft een diepere betekenis. Het verbaasd mij nikes dat je het opneemt voor die zemmel, want soort zoekt soort!

Saima, ik ben verbaast hoe goed jij alle prikkers kent.
TOP, maar leg nog even uit wat Grietje met homo's te maken heeft. dat begrijp ik niet zo goed.

an3sdej
18-08-03, 13:43
Gooi het er maar uit Soul, ik zal je wel opvangen hoor :lachu: Je bent lief als je zo tekeer gaat :koppel:

Maar als liefhebbende vriend raad ik je toch aan eens naar een hulpverlener toe te gaan :fpiraat:

an3sdej
18-08-03, 13:44
"PIPI" is dat Marokkaans :blowen:

GerardJoling
18-08-03, 13:45
Geplaatst door Soulgirl
RNAJ is een homo, woont samen met zijn vriend in Amsterdam, Zijn reden om te prikken op Marokkaanse site is om het feit dat hij in de buurt van hem Veel Marokkaanse mensen wonen. Ook hoop hij een marokkaanse jongen hiero aan de haak te slaan. Ik weet nog meer over hem.

Kijk ik ga al jaren mee op internet en op *********** heb ik hem onder een ander nick flink uitgehoord. Ik weet dat hij een vuile homo smeerlap is.

En jij moet oppassen, want straks lokl ik je ook in een val om achter jou ware indentiteit te weten te komen smerige kaaskop hond! Soulgirl ik ken jou niet maar wat heb je tegen homfiele mensen? Ik ben zelf ook homofiel en erg gelukkig met mijn vriend. Ik vind jou maar een obsceen persoon als ik het even mag zeggen. Ben je vroeger aangerand door een vrouw omdat je dit soort vreemde reactie's hier plaatst? Groetjes Gerard :fpimp:

Grietje
18-08-03, 13:47
Geplaatst door Soulgirl
Jij grietje moet niet zo stoer doen, want jij ben een over geintegreerde Marokkaan die gerouwd is met een kaaskop. Je struint zowat ale marokkaanse site af op zoek naar je identiteit.

Je bent het allang kwijt geraakt sinds je je pipi in een onreine varken van een kaaskopmeisje hebt gestopt. De drie kinderen die jullie hebben gekregen moge de almachtige hen behoeden voor de invloed van jou. Een bedervelijk vader die niet weet als hij als een man danwel als vrouw door het leven wilt gaan.

Je nickname GRIETJE heeft een diepere betekenis. Het verbaasd mij nikes dat je het opneemt voor die zemmel, want soort zoekt soort!

Dat zijn al inmiddels vier kinderen, lieverd. Jaja, deze Marokkaan maakt er werk van.

Soulgirl
18-08-03, 13:50
Geplaatst door GerardJoling
Soulgirl ik ken jou niet maar wat heb je tegen homfiele mensen? Ik ben zelf ook homofiel en erg gelukkig met mijn vriend. Ik vind jou maar een obsceen persoon als ik het even mag zeggen. Ben je vroeger aangerand door een vrouw omdat je dit soort vreemde reactie's hier plaatst? Groetjes Gerard :fpimp:

Moet ik met jou series gaan discussieren. Je bent een zemmel en je bent alleen goed als brandhout voor een openhaard of een kogel die naarstig op zoek is naar een warm lichaam om deze te doorboren. Dis is het levensdoel voor zemmelrs niets meer of minder!

mrz
18-08-03, 13:54
Hmm en jouw doel is altruisme de gehele wereld door de strot duwen beste Soulgirl? :P

Mark
18-08-03, 13:54
Toppunt van gezelligheid: Soulgirl op de thee bij 151Nobelprizes

an3sdej
18-08-03, 13:54
OK Soulman, je hebt je lol even gehad, nou weer opzouten :zweep:

rnaj
18-08-03, 13:56
Geplaatst door Soulgirl
Moet ik met jou series gaan discussieren. Je bent een zemmel en je bent alleen goed als brandhout voor een openhaard of een kogel die naarstig op zoek is naar een warm lichaam om deze te doorboren. Dis is het levensdoel voor zemmelrs niets meer of minder!

Gerard, volgens mij heeft Saima een zwak voor je. Ze zal je platen wel hebben denk ik.
Normaal treedt ze veel harder op tegen homosexuelen.

Soulgirl
18-08-03, 13:59
Is het kindje boos omdat mama het kindje geen aandacht geef. Nee dat doet mama niet want deze kindje lijt te veel op een Kaaskop.

GerardJoling
18-08-03, 14:00
Geplaatst door rnaj
Gerard, volgens mij heeft Saima een zwak voor je. Ze zal je platen wel hebben denk ik.
Normaal treedt ze veel harder op tegen homosexuelen. Ik denk dat ze me stiekem heel aantrekkelijk vind. Maar ik lijk uiterlijk dan ook op de echte Gerard, en dat is een mooie man. Soulgirl, ik dien niet als brandhout. Waarom geef je dit verbazingwekkende antwoord? Ik probeer vriendelijk met je te discussieren en je begint meteen over kogels en mij vermoorden te praten. Is dit normaal?