PDA

Bekijk Volledige Versie : Afschuwelijke dood 1



Mark
18-08-03, 15:26
Man afschuwelijk gedood door achtbaan

- Bron: Gazet van Antwerpen

Doug McKay, een pretpark-eigenaar uit de Amerikaanse staat Washington, is afgelopen zaterdag omgekomen in een van zijn eigen attracties. De man kwam met zijn haar vast te zitten in een karretje van de achtbaan. Nadat hij vervolgens twaalf meter omhoog werd gesleurd viel de man naar beneden waar hij op een hek belandde.

Het slachtoffer was bezig smeerolie op de rails van de achtbaan te spuiten toen het ongeluk gebeurde. Volgens de politie werd Doug gescalpeerd. In het karretje waarin zijn lange haar kwam vast te zitten zaten mensen. Het pretpark is overigens niet gesloten na het ongeval. De getuigen van dit drama is psychologische bijstand aangeboden.

BiL@L
18-08-03, 16:19
Nogal afschuwelijk inderdaad. Gedenk 'm dus maar vaak, de dood. Want zoals je ziet, zelfs rijke mensen gaan dood.
;)

Mark
18-08-03, 16:23
Zeker en vast Bilal! Iedereen gaat dood en helaas is dat het absolute einde :zwaai:

an3sdej
18-08-03, 16:25
Getver.......... :traan1:

BiL@L
18-08-03, 16:29
Geplaatst door Mark
Zeker en vast Bilal! Iedereen gaat dood en helaas is dat het absolute einde :zwaai:

Zal ik je eens een verhaaltje vertellen, wat misschien wel het kortste verhaaltje is dat er bestaat?
:tik:

Mark
18-08-03, 16:34
Geplaatst door BiL@L
Zal ik je eens een verhaaltje vertellen, wat misschien wel het kortste verhaaltje is dat er bestaat?
:tik:

Gaat het over religie? :corcky:

BiL@L
18-08-03, 16:35
Geplaatst door Mark
Gaat het over religie? :corcky:

Ehm, religie betekent (fundamenteel taalkundig) verbintenis, en mijn verhaaltje heeft verbintenis met de dood, dus ja.
:bril:

Mark
18-08-03, 16:37
Geplaatst door BiL@L
Ehm, religie betekent (fundamenteel taalkundig) verbintenis, en mijn verhaaltje heeft verbintenis met de dood, dus ja.
:bril:

Was dit het verhaal of is het nog korter? :wow:

BiL@L
18-08-03, 16:40
Geplaatst door Mark
Was dit het verhaal of is het nog korter? :wow:

"Er was eens een man die leefde, en toen ging ie dood."

Ha! Korter!
:hihi:

Mark
18-08-03, 16:41
Geplaatst door BiL@L
"Er was eens een man die leefde, en toen ging ie dood."

Ha! Korter!
:hihi:

Diepzinnig! Ik ga nu toch twijfelen aan mijn ongelovige levensstijl! :duim:

BiL@L
18-08-03, 16:44
Geplaatst door Mark
Diepzinnig! Ik ga nu toch twijfelen aan mijn ongelovige levensstijl! :duim:

Jouw levensstijl mag dan misschien ongelovig zijn (ur words), maar je lichaam en alles om je heen (natuur) is dat niet.
:denk:

Mark
18-08-03, 16:49
Geplaatst door BiL@L
Jouw levensstijl mag dan misschien ongelovig zijn (ur words), maar je lichaam en alles om je heen (natuur) is dat niet.
:denk:

De dieren en bomen geloven ook?

Mijn levensstijl is erg ongelovig, ik bid niet en heb me bezondigd aan sex voor het huwelijk...

BiL@L
18-08-03, 16:53
Geplaatst door Mark
De dieren en bomen geloven ook?

Mijn levensstijl is erg ongelovig, ik bid niet en heb me bezondigd aan sex voor het huwelijk...

Het zijn niet dit soort zonden die jou ongelovig maakt. Het toekennen van deelgenoten aan God, of het niet erkennen van de eenheid van God is hetgeen jou ongelovig maakt. Er bestaat geen mens zonder zonde.

Maar inderdaad, alles wat je ziet is onderhevig aan de wetten van Allah. Behalve de mens, dit is de enige schepsel die daartegen in opstand kan komen.

Mark
18-08-03, 16:59
Geplaatst door BiL@L
Het zijn niet dit soort zonden die jou ongelovig maakt. Het toekennen van deelgenoten aan God, of het niet erkennen van de eenheid van God is hetgeen jou ongelovig maakt. Er bestaat geen mens zonder zonde.

Maar inderdaad, alles wat je ziet is onderhevig aan de wetten van Allah. Behalve de mens, dit is de enige schepsel die daartegen in opstand kan komen.

Hmmm nou dieren doen soms hele nare dingen.

Verder is het mijn opvatting dat dieren geen enkel besef hebben van religie en het toekennen van wetten van God die zij zouden volgen onzinnig is.

De mens kan inderdaad zelf beslissen of ze geloven in een God en een religie aanhangen of niet. Ik geloof niet en ben dus ook geen onderdeel van een georganiseerde religie.

De zaken die jij als een zonde zien zijn in sommige gevallen in mijn ogen geen zonde. Wat trouwens niet wegneemt dat ik in veel gevallen het met je eens zal zijn dat bepaalde daden slecht of verkeerd zijn. Jij zal dit onderbouwen met wetten van Allah... ik hou het erop dat mijn geweten met verteld dat het fout is.

BiL@L
18-08-03, 17:06
Geplaatst door Mark
Hmmm nou dieren doen soms hele nare dingen.

Verder is het mijn opvatting dat dieren geen enkel besef hebben van religie en het toekennen van wetten van God die zij zouden volgen onzinnig is.

De mens kan inderdaad zelf beslissen of ze geloven in een God en een religie aanhangen of niet. Ik geloof niet en ben dus ook geen onderdeel van een georganiseerde religie.

De zaken die jij als een zonde zien zijn in sommige gevallen in mijn ogen geen zonde. Wat trouwens niet wegneemt dat ik in veel gevallen het met je eens zal zijn dat bepaalde daden slecht of verkeerd zijn. Jij zal dit onderbouwen met wetten van Allah... ik hou het erop dat mijn geweten met verteld dat het fout is.

Aha, nou dat kan. Ik zie het zo: God heeft de engelen geschapen met verstand en zonder begeerten. En Hij heeft de dieren geschapen met begeerten en zonder verstand. De mens heeft beiden, indien deze zijn verstand volgt gaat hij de kant op van de engelen, en indien hij zijn begeerten volgt gaat hij de kant op van de dieren.
:zwaai:

Mark
18-08-03, 17:11
Geplaatst door BiL@L
Aha, nou dat kan. Ik zie het zo: God heeft de engelen geschapen met verstand en zonder begeerten. En Hij heeft de dieren geschapen met begeerten en zonder verstand. De mens heeft beiden, indien deze zijn verstand volgt gaat hij de kant op van de engelen, en indien hij zijn begeerten volgt gaat hij de kant op van de dieren.
:zwaai:

Ok, maar naar mijn mening doen dieren wel slechte dingen maar zijn ze niet slecht omdat ze dat niet beseffen. Een mens met verstand die slechte dingen doet is dus minder dan een dier omdat hij de keuze heeft om goed te doen.

In principe zijn we het wel eens alhoewel we het niet eens zijn over wat nu slecht is.

Ik vind het volgen van begeerten tot op een bepaald niveau niet slecht. Ik wil begeerten niet verdrukken en ontkennen..... ook al betekent dat dat ik geen engel zal worden. :engel:

Nickless-Cage
18-08-03, 18:24
Geplaatst door BiL@L
Aha, nou dat kan. Ik zie het zo: God heeft de engelen geschapen met verstand en zonder begeerten. En Hij heeft de dieren geschapen met begeerten en zonder verstand. De mens heeft beiden, indien deze zijn verstand volgt gaat hij de kant op van de engelen, en indien hij zijn begeerten volgt gaat hij de kant op van de dieren.
:zwaai:


now that's how you put knowledge with wisdom DELECATELY :lole: