PDA

Bekijk Volledige Versie : Terroristische aanslag op cofeeshop



Zgeheu
18-08-03, 17:47
Gewonden door gasexplosie in coffeeshop

Uitgegeven: 18 augustus 2003 17:14

AMSTERDAM - Door een gasexplosie in een coffeeshop aan het August Allebeplein in Amsterdam zijn maandag drie mensen gewond geraakt. Zeker een persoon liep ernstige brandwonden op, liet de politie weten. De klap blies de voorgevel uit het kleine pandje. De omliggende woningen liepen geen schade op.

De explosie ontstond toen aan een gaslek werd gewerkt. Op het moment dat de ketel werd ontstoken, volgde een ontploffing

Grietje
18-08-03, 17:48
Ahaha! Die smerige coffeeshop was mij al langer een doorn in het oog. Jammer dat er mensen gewond bij moesten raken.

an3sdej
18-08-03, 17:53
Was het geen ontploffende waterpijp?? :boer: Eindelijk weer een poel des verderfs opgeruimd :boer:

Zgeheu
18-08-03, 17:54
Wie zal er achter zitten ? Al-Qaida ? AEL ? Grietje ?

Grietje
18-08-03, 17:55
Geplaatst door Zgeheu
Wie zal er achter zitten ? Al-Qaida ? AEL ? Grietje ?

Nuon?

lennart
18-08-03, 19:05
veel gasexplosies de laatste tijd :argwaan:

sadeeQ
18-08-03, 19:14
Geplaatst door lennart
veel gasexplosies de laatste tijd :argwaan:

:haha:

slechte economie ---->brand ----->brandverzekering ------>inboedelverzekering ---->ietsje betere economie :bril:

barfly
18-08-03, 20:24
Geplaatst door sadeeQ
:haha:

slechte economie ---->brand ----->brandverzekering ------>inboedelverzekering ---->ietsje betere economie :bril:

:hihi:

Straks kom je met dezelfde complot theoriën als Lennart :)

mrz
18-08-03, 20:52
Geen verzekering is behoorlijk zionistisch self-fulfilling complot hoor voor de goede orde. Grens tussen zelfmoord en jezelf niks waard vinden en tot vuilnisvat bombarderen, tsja is maar dun draadje, me thinks, maar ik kan wel vanalles zeggen natuurlijk... :cheefbek:

Tomas
18-08-03, 22:13
Geplaatst door mrz
...maar ik kan wel vanalles zeggen natuurlijk... :cheefbek:

Dat doe je toch ook?

Maar hoe gaat ie tegenwoordig, mrz? Alles nog een beetje onder controle?

mrz
18-08-03, 22:42
Ik ben fouten aan het maken en arg dunno, op het randje he haha, heb ik later weer wat recht te zetten enzoh, weet nu tenminste weer iets beter wat ik wel en niet wil zullen we maar zeggen.

Afgezien van de heat alles onder controle ja. Mis nog iets maja.
en met jou?

Tomas
18-08-03, 22:45
Geplaatst door mrz
Ik ben fouten aan het maken en arg dunno, op het randje he haha, heb ik later weer wat recht te zetten enzoh, weet nu tenminste weer iets beter wat ik wel en niet wil zullen we maar zeggen.

Afgezien van de heat alles onder controle ja. Mis nog iets maja.
en met jou?

Met mij gaat het altijd even saai goed.

Nou, je bent dus opzoek naar grenzen begrijp ik. Je eigen grenzen?

mrz
18-08-03, 23:02
Hmm de grens in het kunnen herstellen van schaamteloos overschreden grenzen more like. :P

Tomas
18-08-03, 23:07
Geplaatst door mrz
Hmm de grens in het kunnen herstellen van schaamteloos overschreden grenzen more like. :P

Ja, dat dacht ik al... Denk ik...

mrz
18-08-03, 23:50
Jesus zeg zelfs peper werkt alleen maar averecht... O.m.g. !!! :cheefbek:

Tomas
18-08-03, 23:53
Geplaatst door mrz
Jesus zeg zelfs peper werkt alleen maar averecht... O.m.g. !!! :cheefbek:

Euhm... Wat ben je nou precies aan het doen, Mrz?

mrz
18-08-03, 23:56
Oh oh oh. Ik probeer het voor mezelf te kunnen verantwoorden allemaal omdat het anders niks ach. Blaat.

Peper zou toch moeten remmen?? :(

Tomas
18-08-03, 23:59
Geplaatst door mrz
Peper zou toch moeten remmen?? :(

Ik wil eigenlijk naar bed... Maar wat ben je toch in godsnaam aan het doen, mrz?

mrz
19-08-03, 00:02
Ik probeer te eerlijk en te goed te zijn ensoh.

Ridouan
19-08-03, 03:56
Geplaatst door Grietje
Ahaha! Die smerige coffeeshop was mij al langer een doorn in het oog. Jammer dat er mensen gewond bij moesten raken.

Juist akma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!