PDA

Bekijk Volledige Versie : efraim



freya
18-08-03, 20:54
Leuk tekstje van de website van het efraim genootschap :maf:

Zie vanavond ook NOVA


Nederland is op (s)linkse wijze geïslamitiseerd!

In ‘De Telegraaf’ van zaterdag 24 mei stond een stuk van prof. dr. Smalhout.
Een stuk dat een Nederlander goed doet, zoals het een Nederlander goed kon doen in de oorlog van 1940-1945.
Een oorlog die echt heel verschrikkelijk was.
Waar Nederlanders gewoon langs de straat in elkaar zakten en stierven omdat ze waren uitgehongerd.
Waarin Nederlanders gewoon op straat werden vermoord, gefusilleerd, omdat ze durfden opkomen voor Nederlanders.
Zoals Pim Fortuyn is gefusilleerd omdat hij voor Nederlanders opkwam.
In die verschrikkelijke tijd deed het je goed te vernemen dat er nog mensen waren die geen verraders waren en durfden opkomen tegen de vijanden en voor Nederland.
Voor Nederlanders en voor mede Israëlieten van de stam Juda (de Joden).

Zo doet het je ook goed om ook in deze vreselijke tijd te mogen meemaken dat er toch nog Nederlanders zijn die durven op te komen tegen de vijanden van Nederland en voor de Nederlanders.

Het is nu al zo ver dat je daar, in ons totaal verraden en aan onze grootste vijanden verkwanselde land, wel lef voor moet hebben.

Het is precies zoals er, onder andere, in dat stuk staat, dat wij (Nederlanders) vooral niet moeten denken dat we nog een eigen land hebben.

Precies zoals Gods land Israël door verraders van hun regering is en wordt verkwanseld aan de grote vijanden van God en ook dáár de Islamieten nu de dienst uitmaken, ze de echte eigenaren terroriseren en het doen voorkomen of het Land Israël hun land is.

Vooral omdat de meeste mensen in Nederland in hun hart eigenlijk best nog wel Nederlander zouden willen zijn en geen gedwongen multicultislamist.
Zonder dat ze het beseffen zijn deze door de verraders al in de tijd geduwd dat ze gevaar lopen, als ze voor hun land en voor hun landgenoten opkomen.

Het stuk, getiteld ”Jobstijding”, is een zeer duidelijk, verhelderend en vooral een waar stuk.
Als u het heeft gemist, raad ik u aan het alsnog te bemachtigen en te lezen.
Het zal velen van u, al is het maar gedeeltelijk want u kunt onmogelijk alles wat u door de verraders allemaal is aangedaan in een keer bevatten, de ogen openen.

In deze tijd waarin kranten en andere media veel lezers, kijkers, abonnees en andere geïnteresseerden zullen verliezen, hoop en bid ik dat de ‘Telegraaf’, alleen al omdat ze dit stuk durfden plaatsen, daarvan door de Heer ontzien worden.
Ik hoop vanzelfsprekend dat het niet alleen bij dit stuk zal blijven!

Het is voor Nederland heel hard nodig dat er een (dag)blad is dat pal blijft staan, op durft te (gaan/blijven) komen voor de dingen die goed zijn en durft te (gaan/blijven) opstaan tegen dingen die vreselijk verkeerd zijn, zoals waar dit stuk over gaat.
Ik durf te stellen dat zo’n blad door God gezegend gaat worden.
Nederlanders kom nu toch op voor dit land, dat van u is en voor de Nederlanders.
Steunt u alstublieft die het goede voor u willen en breekt u met wat of wie tegenstanders

van u of van Nederlanders zijn.
Laat u toch niet nog langer inpalmen door gezwam van zogenaamde multiculturisten.
Er zijn toch nog wel een paar gelovigen in de Enige God? Kom op voor Hem en voor Zijn volk!

Ik wens u als lezer so wie so omdat u deze website leest de zegen van de Almachtige en Enige God, maar in het bijzonder u die het hier mee eens bent en er voor durft opkomen!

sadeeQ
18-08-03, 21:05
http://www.xs4all.nl/~arink/jasper/plassen.jpg
http://news.bbc.co.uk/olmedia/780000/images/_784553_prof150.jpg

an3sdej
18-08-03, 21:06
Gek, ik vind ook dat er veel veranderen moet in Nederland, maar dit komt bij mij toch over als demagogisch :verward: . Eens waardeerde ik deze man erg om zijn nuchtere inbreng, vooral toen in de medische wereld. Hij publiceerde ook heel wat in vakbladen, ook bij verpleegkundigen.

Ik dacht dat ik "links" AF was, maar echt "rechts" ben ik toch ook niet, dit soort stukjes strijken zelfs mij wat tegen de haren in. :moe:

barfly
18-08-03, 21:18
Ach die Smalhout is allang blij als ie in het nieuws komt, over media geil gesproken....

freya
18-08-03, 22:51
Voor de goede orde bovenstaande tekst is niet van Smalhout, maar van een geschifte secteleider.

barfly
18-08-03, 23:04
Geplaatst door freya
Voor de goede orde bovenstaande tekst is niet van Smalhout, maar van een geschifte secteleider.

Maakt mij niet uit :D

~Panthera~
18-08-03, 23:44
Geplaatst door barfly
Ach die Smalhout is allang blij als ie in het nieuws komt, over media geil gesproken....
---------------

Hij heeft er de tering in gekregen toen hij met pensioen MOEST.
Zag ie niet zitten.
Sindsdien heeft "links" het allemaal gedaan.
De lul. :moe: