PDA

Bekijk Volledige Versie : Slecht nieuws voor de dames en homo's



Mark
19-08-03, 07:55
Robbie Williams wil stoppen met zingen

- Bron: TMF

Rekkie had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Robbie Williams is het beroemd zijn zat. De 29-jarige zanger is naar eigen zeggen zo teleurgesteld in het leven als celebrity, dat hij wil stoppen met zingen om weer een arm en onbekend persoon te zijn.

Hij is op dit moment op vakantie in zijn villa van 5 miljoen euro in Los Angeles. Daar kan hij zijn huis niet uit omdat hij steeds aangesproken en lastig gevallen wordt op straat.

Mark
19-08-03, 07:57
Arme jongen!

Misschien willen er nog wat arme onbekende mensen uit de derde wereld met hem ruilen.

rnaj
19-08-03, 09:12
Zag al jaren niet meer uit, soms nog wel een aardig liedje. maar om er nou mee te gaan staan bekken, nee was ik toch al niet van plan

Mark
19-08-03, 09:14
Geplaatst door rnaj
Zag al jaren niet meer uit, soms nog wel een aardig liedje. maar om er nou mee te gaan staan bekken, nee was ik toch al niet van plan

Als Robbie dit leest zal hij erg teleurgesteld zijn!

rnaj
19-08-03, 09:16
Geplaatst door Mark
Als Robbie dit leest zal hij erg teleurgesteld zijn!

Tegen een kleine vergoeding wil ik hem wel van de terleurstelling afhelpen :boogie:

Mark
19-08-03, 09:23
Geplaatst door rnaj
Tegen een kleine vergoeding wil ik hem wel van de terleurstelling afhelpen :boogie:

Ik zie dat je een man van principes bent!

Zwarte Schaap
19-08-03, 09:24
Geplaatst door rnaj
Tegen een kleine vergoeding wil ik hem wel van de terleurstelling afhelpen :boogie:

Gatsiederie, geen (homo)prostitutie hier ! Het verloedert de buurt hier op maroc.nl.

Dutchguy
19-08-03, 09:26
Vond die Mark Owen van Thake That trouwens veel lekkerder. Robbie doet en deed mij ook niets.

Zwarte Schaap
19-08-03, 09:29
Geplaatst door Dutchguy
Vond die Mark Owen van Thake That trouwens veel lekkerder. Robbie doet en deed mij ook niets.

ach gossie het tienermeisjegevoel komt ineens bij onze homootjes naar boven, wat schattig toch ! Kunnen we binnenkort een barbierevival verwachten?

Soulgirl
19-08-03, 09:32
Geplaatst door rnaj
Zag al jaren niet meer uit, soms nog wel een aardig liedje. maar om er nou mee te gaan staan bekken, nee was ik toch al niet van plan

Heb je nog geen aids gekregen lopende aidsbom. Dacht ik eindelijk van je af te zijn ga terug naar die andere marokkaanse kaaskopen en homo site.

PS:
Deze RANJ, heeft niet lang meer te leven.

Mark
19-08-03, 09:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
ach gossie het tienermeisjegevoel komt ineens bij onze homootjes naar boven, wat schattig toch ! Kunnen we binnenkort een barbierevival verwachten?

ik heb af en toe ook een tienermeisjesgevoel Schaap, maar dan over tienermeisjes :duim:

rnaj
19-08-03, 09:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gatsiederie, geen (homo)prostitutie hier ! Het verloedert de buurt hier op maroc.nl.

Ik zie het meer als therapie, jij betaald jouw psychiater toch ook een redelijke vergoeding :p

rnaj
19-08-03, 09:34
Geplaatst door Soulgirl
Heb je nog geen aids gekregen lopende aidsbom. Dacht ik eindelijk van je af te zijn ga terug naar die andere marokkaanse kaaskopen en homo site.

PS:
Deze RANJ, heeft niet lang meer te leven.

Goedemorgen Saima,

Hoeveel Rnaj's ken jij eigenlijk

Soulgirl
19-08-03, 09:41
Jij een zeer slechte dag, Ik hoop dat je Moeder en Vader op hun verjaardag sterven en dat je vriendje flink in elkaar gerost wordtm ben je een tijdje door verdriet overmand uit de lucht tering Zemmel.

Ik ken twee RANJ een op de andere marokaanse site die ik met een aantal vrienden kon aanvallen en eentje hier. Beide zijn lopende aidsbommen die elke moment af kunnen gaan en dood kunnen vallen.

Soulgirl
19-08-03, 09:44
Ik heb genoeg met je geluld sterf een wreedadige dood smerige holkruiper!

Zelfs een burplug helpot niet meer je laat een spoor van strond achter.

Laters vuile homosexueeelL

rnaj
19-08-03, 09:48
Geplaatst door Soulgirl
Jij een zeer slechte dag, Ik hoop dat je Moeder en Vader op hun verjaardag sterven en dat je vriendje flink in elkaar gerost wordtm ben je een tijdje door verdriet overmand uit de lucht tering Zemmel.

Ik ken twee RANJ een op de andere marokaanse site die ik met een aantal vrienden kon aanvallen en eentje hier. Beide zijn lopende aidsbommen die elke moment af kunnen gaan en dood kunnen vallen.

Dan heb je nog minder vrienden dan jij denkt, wij zijn namelijk dezelfde Rnaj.

En verder mijn vader is al overleden, en in november ga ik gezellig met mijn moeder naar Zuid Afrika.

Soulgirl
19-08-03, 09:57
Een moeder die een homosexuele zoon accepteerd is de naam moeder niet waard.

Ik wil er niet meer over horen, walgelijk is het ik moet er bijna van overgeven. RNAJ JE BENT EN BLIJFT WALGELIJK: IK ZOU NIET GRAAG IN JE SCHOENEN STAAN. JE bent lager dan een varken.

rnaj
19-08-03, 10:05
Geplaatst door Soulgirl
Een moeder die een homosexuele zoon accepteerd is de naam moeder niet waard.

Ik wil er niet meer over horen, walgelijk is het ik moet er bijna van overgeven. RNAJ JE BENT EN BLIJFT WALGELIJK: IK ZOU NIET GRAAG IN JE SCHOENEN STAAN. JE bent lager dan een varken.

ga gerust je gang, van mij mag jij je hart uit je lijf kosten. hebben die straat honden in die maroc -schilderwijk- hood van jouw ook nog een lekker hapje.

En dat jij niet blij bent in jouw schoenen, is mij ondertussen wel duidelijk. maare mocht je der binnen kort over willen praten dan stuur je maar een PM. Je weet me wel te vinden denk ik.

Zwarte Schaap
19-08-03, 10:16
Geplaatst door rnaj
Ik zie het meer als therapie, jij betaald jouw psychiater toch ook een redelijke vergoeding :p


Niet iedereen is kind aan huis bij een psychiater dat je denkt dat het als een bakker is waar iedereen binnenloopt. Ik zeker niet !

Puk
19-08-03, 10:53
Geplaatst door Soulgirl
Een moeder die een homosexuele zoon accepteerd is de naam moeder niet waard.

Ik wil er niet meer over horen, walgelijk is het ik moet er bijna van overgeven. RNAJ JE BENT EN BLIJFT WALGELIJK: IK ZOU NIET GRAAG IN JE SCHOENEN STAAN. JE bent lager dan een varken.

Maroc.nl is verrijkt met wéér een geloofswaanzinnige...

Dutchguy
19-08-03, 12:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
ach gossie het tienermeisjegevoel komt ineens bij onze homootjes naar boven, wat schattig toch ! Kunnen we binnenkort een barbierevival verwachten?

Beter 'tienermeisjesgevoel' dan geen gevoel.

Zwarte Schaap
19-08-03, 14:12
Geplaatst door Dutchguy
Beter 'tienermeisjesgevoel' dan geen gevoel.

Er zijn meer gevoelens dan alleen het meisjesgevoel, maar dat kan jij niet weten natuurlijk ! :hihi:

Tomas
19-08-03, 14:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er zijn meer gevoelens dan alleen het meisjesgevoel, maar dat kan jij niet weten natuurlijk ! :hihi:

't heeft even geduurd, maar eindelijk hebben we hier de langverwachte, maar niet onverwachte comming-out van Schaap.

Donna
19-08-03, 14:48
Geplaatst door Mark
Robbie Williams wil stoppen met zingen

- Bron: TMF

Rekkie had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Robbie Williams is het beroemd zijn zat. De 29-jarige zanger is naar eigen zeggen zo teleurgesteld in het leven als celebrity, dat hij wil stoppen met zingen om weer een arm en onbekend persoon te zijn.

Hij is op dit moment op vakantie in zijn villa van 5 miljoen euro in Los Angeles. Daar kan hij zijn huis niet uit omdat hij steeds aangesproken en lastig gevallen wordt op straat.

:kwaad:

Dat kan hij niet maken!

Zwarte Schaap
19-08-03, 14:52
Geplaatst door Tomas
't heeft even geduurd, maar eindelijk hebben we hier de langverwachte, maar niet onverwachte comming-out van Schaap.

We? Wie allemaal nog meer?

Bedoel je trouwens cumming of coming ? En over welke cumming/coming out heb je het over?

Tomas
19-08-03, 14:52
Geplaatst door Donna
:kwaad:

Dat kan hij niet maken!

Hij prikt hier tegenwoordig anoniem. Ik mag jammer genoeg niet zeggen wie hij is.

Donna
19-08-03, 14:59
Geplaatst door Tomas
Hij prikt hier tegenwoordig anoniem. Ik mag jammer genoeg niet zeggen wie hij is.

:haha:

Volgens mij Sadeeq! :Iluvu:

Tomas
19-08-03, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bedoel je trouwens cumming of coming ?

Doe niet zo ranzig dubbelzinnig Schaap, daar hou ik niet van.

Tomas
19-08-03, 15:11
Geplaatst door Donna
:haha:

Volgens mij Sadeeq! :Iluvu:

Warm.

Wees gerust het is Mars niet.

Zwarte Schaap
19-08-03, 15:24
Geplaatst door Tomas
Doe niet zo ranzig dubbelzinnig Schaap, daar hou ik niet van.

Je schrijfvaardigheid laat die dubbelzinnigheid toe. Maar hoe zit het de rest van mijn vragen?

Tomas
19-08-03, 15:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je schrijfvaardigheid laat die dubbelzinnigheid toe. Maar hoe zit het de rest van mijn vragen?

Volgens mij staan die er nog.

Zwarte Schaap
19-08-03, 15:41
Geplaatst door Tomas
Volgens mij staan die er nog.

Gossie, wat een waarnemingsvermogen !

Tomas
19-08-03, 15:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gossie, wat een waarnemingsvermogen !

Valt wel mee hoor.

Hoe is het met de veiligheid van de moslimaatjes? Alles nog onder controle?