PDA

Bekijk Volledige Versie : Fatoe hoe "Salon" Mocro´s en K.Koppen over Ons "The Hood" praten.



Soulgirl
19-08-03, 09:17
Ik heb gisteren echt gelachen. Ik kwam niet bij van het lachen een verkaaste Marokkaan zei tegen mij "Ik ben je broeder niet ik wil uberhaup niet geassioceerd met je worden. Deze had wel het hoogste woord hoe de problemen opgelost dienen te worden. HAHA. Een ander kaaskop had drie pagina´s uit het blad Binnelandsbestuur gekopieerd over knelpunten met Marokkanen.

Ik ga ven in jullie Nederlands praten.
HET IS TRIEST MET SCHAAMROOD OP DE KAKEN DIEN IK HELAAS TE CONSTATEREN DAT HET NIVEAU VAN JULLIE DEBATTEN NIET BENEDEN ALLEPEIL IS. DIT ZEG IK NIET, MAAR MET ALLE RESPECT GEHEEL LOS STAAT VAN DE WERKELIJKHEID.

IK BEN TOT NU TOE GEEN ENKELE JONGEN OF MEISJE "FROM THE HOOD TEGEN GEKOMEN. ALLEN KAASKOPPEN EN MAROKKANEN DIE MENEN KAASKOPPEN TE ZIJN.

EEN TIP KAASKOPPEN EN "SALON MAROKKANEN GA EENS IN JE EIGEN BUURT EN PRAAT DAAR MET JONGEREN EN KOM NIET HIER OP DEZE SITE DE PSEUDO INTELECTUEEL UITHANGEN.

HOE KAN JE OVER KNELPUNTEN IN DE MAROKKAANSE GEMEENSCHAP PRATEN ALS JE ZELFS LANGS DE ZIJLIJN STAAT.

DE PROBLEEMJONGEREN WAAR JULLIE HET OVER HEBBEN ZITTEN NIET OP DEZE SITE MAAR BIJ JULLIE OM DE HOEK. KNOOP MET HUN EEN BABBELTJE AAN EN LEER DE ZIEL VAN DE JONGENS & MEISJES KENNEN.

VANAF NU AF AAN OPEN IK DE AAN FRONTAAL DE AANVAL OP ELKE PSEUDO INTELECT.

Mark
19-08-03, 09:22
Welke hood heb je het over? De zogenaamde ghetto's in Nederland stellen naturlijk niks voor omdat iedereen hier netjes door de staat van eten en luxe producten worden voorzien.

De enige gangsters hier zijn ultradomme tieners die teveel hiphop clips krijgen en denken dat ze onderdrukt worden.

Mocroboy
19-08-03, 09:22
Geplaatst door Soulgirl
VANAF NU AF AAN OPEN IK DE AAN AANVAL OP ELKE PSEUDO INTELECT:
Open de aanval op jezelf en spring uit het raam :zwaai:

plexus
19-08-03, 09:25
soulgirl...jij bent gewoon een 'Fugazi' (zoek dat maar op) :roker:

Soulgirl
19-08-03, 09:27
ZIJN ER NOG ECHTE MAROKKANEN UIT "THE HOOD" AANWEZIG" OF DIEN IK HET TE DOEN MET KAASKOPPEN EN "SALON" MAROKKANEN A LA HAFID BOUAZZA. HA HA HA HA:

Mark
19-08-03, 09:31
Er is geen hood in nederland.

Voor Marokkanen in the hood moet je maar naar een door jou vervloekte Amerikaanse site gaan over achterbuurten daar.

Schilderswijk is een goeie buurt bergeleken met daar.

Soulgirl
19-08-03, 09:36
Nee dat kun je uiteraad niet vergelijken lul, maar de spirit en de haat is er niet minder. Houdt nu je smerige bek, want je hebt er als kaaskop hiervan geen kaas gegeten. :boos: CAPITO

sienia
19-08-03, 09:38
Geplaatst door Soulgirl
ZIJN ER NOG ECHTE MAROKKANEN UIT "THE HOOD" AANWEZIG" OF DIEN IK HET TE DOEN MET KAASKOPPEN EN "SALON" MAROKKANEN A LA HAFID BOUAZZA. HA HA HA HA:

Dus jij bent een echte from da hood??
Welke hood?

Mark
19-08-03, 09:38
Geplaatst door Soulgirl
Nee dat kun je uiteraad niet vergelijken lul, maar de spirit en de haat is er niet minder. Houdt nu je smerige bek, want je hebt er als kaaskop hiervan geen kaas gegeten. :boos: CAPITO

Ik heb er meer kaas van gegeten dan jij aangezien ik wel in grote steden in de VS heb gewoond.....

Maar ik geef toe, je haat is niet minder :duim:

plexus
19-08-03, 10:07
Geplaatst door Mark
Ik heb er meer kaas van gegeten dan jij aangezien ik wel in grote steden in de VS heb gewoond.....

Maar ik geef toe, je haat is niet minder :duim:

soulgirl praat over the real ghetto

http://www.10-7.com/humor/photopages/ghetto.jpg

Mafkees
19-08-03, 10:09
Geplaatst door plexus
soulgirl praat over the real ghetto

http://www.10-7.com/humor/photopages/ghetto.jpg


:lol:

rafiq
19-08-03, 10:41
Soulgirl heeft waarschijnlijk zo weinig identiteit dat ze maar een allegaartje neemt van Rap, Ghetto en nogmeer van dat soort pleps praat overneemt.

Ben je een slachtoffer van een loverboy? Dat zijn ook van die gasten die zichzelf Thug vinden.

The hoed? The Houd? The Hood? Ik snap het niet meer.

Wanneer worden deze Marokkanen preventief geruimd? In Marokko wil niemand ze meer hebben.

Criminelen en hoeren wat moeten ze daarmee? De ziel leren kennen? Of is het Da Soul leren kennen.

volgens mij willen Marokkanen allesbehalve op de sofa liggen.

Laat eerst die Marokkanen maar zich bij hun eigen leest houden en een beetje normaal doen dan met die ghetto maniertjes aankomen.

Keep it real soulgirl and stay of the dope en vrij veilig..Want al die soulgirls worden al zwanger op 13 jarige leeftijd..

Meskin