PDA

Bekijk Volledige Versie : wat een haat, wat een haat



Mark
19-08-03, 13:05
Het valt me op dat de laatste dagen een heleboel nieuwe namen hier komen schelden....

Is maroc.nl weer ergens in de media genoemd?

En het gebeurt ook nog van beide kanten...

Ik noem maar een X-ray, Souldinges en nog een zooi nederlanders net weer

Is vriend op vakantie ofzo?

Laat mij dan moderaten, wordt het een stuk leuker hier.... (vooral voor mij).

Grietje
19-08-03, 13:11
Haat is een deugd, zegt men.

rnaj
19-08-03, 13:22
Geplaatst door Mark
Het valt me op dat de laatste dagen een heleboel nieuwe namen hier komen schelden....

Is maroc.nl weer ergens in de media genoemd?

En het gebeurt ook nog van beide kanten...

Ik noem maar een X-ray, Souldinges en nog een zooi nederlanders net weer

Is vriend op vakantie ofzo?

Laat mij dan moderaten, wordt het een stuk leuker hier.... (vooral voor mij).

Die Sioulgirl ook wel Saima genaamd komt oorspronkelijk van ***********, daar heeft ze een IP-ban gekregen en prikt daar alleen nog 1 middag in de week (haar bieb middag denk ik).
Je kan je natuurlijk afvragen hoe een intelligente vrouw als Saima een IP-ban heeft opgelopen, maar die wijsheid heb je de afgelopen 24 uur wel opgedaan denk ik.

Toen *********** er gisteren er lucht van kreeg dat zei hier is opgedoken, komen we jullie even helpen. Zodra ze mijn nick tegenkomt begint ze steevast te roepen dat 'hitler de homo's vergeten is'.
Dus ze zal hier waarschijnlijk ook wel weer verdwijnen.

maar ik heb een liedje voor haar gevonden.
Deze song van R. Long uit 1975 draag ik aan Saima op


Allemaal angst
Robert Long

Watsj, wopla
Als je fruit eet krijg je wormen, van veel wassen word je kaal
En als straks de bom zal vallen, nou dan gaan we allemaal
Katteharen zijn vergiftigd, geef geen zoentjes aan een hond
Keer nooit je rug toe aan een homo want dan zit 'ie aan je kont
Negers zijn heel vaak gevaarlijk met een mes of een pistool
En kijk ook maar uit voor joden ook al spelen ze mooi viool

refr.:
En dat is allemaal angst, allemaal angst
De allergrootste schreeuwers, zijn dikwijls 't bangst
En als er ooit iets gebeurd nou dan moet 't zo wezen
Wie 't meeste angst heeft, heeft vaak 't minst te vrezen
Pidoewa pidoewa pidoewa pidoewidoewidoewidam

Watsj, wazza
Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel
Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet te veel
Loop nooit onderlangs een ladder en op wijzen staat een jaar
En onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
En wie vloekt gaat naar de hel, van masturbatie word je doof
Wat? Van masturbatie word je doof

refr.

Watsj, waffa
Vrijdag dertien blijft gevaarlijk, van veel lezen word je blind
Trouw je met je achternichtje krijg je een ongelukkig kind
Als ik maar geen lekke band krijg en stink ik niet uit m'n mond
Ben ik niet te laag verzekerd, dokter ben ik wel gezond
Van tomaten krijg je puistjes, van veel koffie word je rood
Van sigaretten zieke longen en van leven ga je dood
Waarg
En dat laatste is waar, da's helemaal waar
't Klinkt misschien wel lullig, maar toch is 't waar
Maar 't kan nog jaren duren dus niet van dat bange
Heb je angst voor morgen, dan moet je vandaag gaan hangen
Toedoeda toedoeda toedoeda pajavadavadavadap povaaah

Mark
19-08-03, 13:23
Geplaatst door Grietje
Haat is een deugd, zegt men.

Wie is men?

Ik zeg: haat is een product van frustraties.

lennart
19-08-03, 13:24
Allemaal MPS'ers. Ik zeg het je. :engel:

Grietje
19-08-03, 13:26
De moderators moeten gewoon van hun luie reten afkomen en eens een grote najaarsschoonmaak houden. 'k Begin Puk gelijk te geven dat hij hier wegblijft.

Mark
19-08-03, 13:31
Het valt mij gewoon op dat er in 1 dag 2 nazi's, 2 fundi's en nog een paar extremen bijkomen.

Lijkt mij inderdaad opzet.

Ik geloof er niks van dat die soulgirl Marokkaans is, zeker niet door 1 snertzinnetje arabisch dat ze in elke post herhaalt.

Hoe dan ook, dat soort mensen blijft nooit te lang hangen.

Maar goed Vriend en Mattie moeten het zelf maar weten als de kranten nu 100 keer kunnen teruglezen dat er hier wordt opgeroepen tot een terugkeer naar hitler, joden aan het gas etc etc etc

Marsipulami
19-08-03, 13:44
Geplaatst door Mark
Het valt mij gewoon op dat er in 1 dag 2 nazi's, 2 fundi's en nog een paar extremen bijkomen.

Dat zijn door beheer betaalde prikkers die moeten dienen om de vergane glorie van dit verbale slagveld weer in ere te herstellen. Het wordt hier anders oersaai Hollands grijs. :p

Mark
19-08-03, 13:52
Geplaatst door Marsipulami
Dat zijn door beheer betaalde prikkers die moeten dienen om de vergane glorie van dit verbale slagveld weer in ere te herstellen. Het wordt hier anders oersaai Hollands grijs. :p

hmmm ja de goeie oude tijden....

maar ja je kan niet verwachten dat wij twee en schaappie maar eindeloos blijven doorgaan over geloof en sexualiteit van moslima's... ik bedoel wat moeten we daar nou nog over zeggen?

Zahera29
19-08-03, 15:35
ik zou maar zeggen, steek je hand ook eens in je eigen boezem.
Jij kunt er ook wel van wat betreft schelden e.d. heb ik gemerkt.

Mark
19-08-03, 15:41
Geplaatst door Zahera29
ik zou maar zeggen, steek je hand ook eens in je eigen boezem.
Jij kunt er ook wel van wat betreft schelden e.d. heb ik gemerkt.

Nou Zahera, dat valt volgens mij reuze mee en is dan vaak ook nog met een knipoog. Niet te vergelijken met de laatste dagen.

Zahera29
19-08-03, 15:48
Geplaatst door Mark
Nou Zahera, dat valt volgens mij reuze mee en is dan vaak ook nog met een knipoog. Niet te vergelijken met de laatste dagen.

Ach, je bedoelt dat het sarcastisch bedoeld was!

Tuurlijk! daar doe je niemand pijn mee (?)

Mark
19-08-03, 15:53
Geplaatst door Zahera29
Ach, je bedoelt dat het sarcastisch bedoeld was!

Tuurlijk! daar doe je niemand pijn mee (?)

Nogmaals, volgens mij scheld ik haast nooit hier. En als iemand zich gekwetst voelt dan hoor ik het wel.

Waar heb ik dingen geroepen die in de buurt komen van Soulgirls "alle joden moeten vergast worden"?

000NobelPrizes
19-08-03, 16:02
Geplaatst door aQua
Klopt, daarbij is dat zinnetje overal verkeerd geschreven :moe:

soulgirl gewoon is een Hollands jochie die hier óf leven in de brouwerij wil brengen -'k dacht Puk- óf echt ziek is van Marokkanen, en dan gaan mijn gedachten meteen uit naar Michiel of appendix. Laatste is meest aannemelijk

:zwaai:
Naast Soulgirl wa er nog zo'n fraai exemplaar: jij denkt aan een Hollandse samenzwering om Marokkanen in een slecht daglicht te stellen? Ik heb er hier wel meer zien rondfietsen met hun afschuwelijke vergas-teksten en terreursympathietjes. Die krijgen uiteindelijk een ban (terecht), maar je maakt mij niet wijs dat het elke keer Hollanders zijn omdat zulke TBS-patienten zich eenvoudigweg niet onder Marokkanen kunnen bevinden.

Zahera29
19-08-03, 16:08
Geplaatst door Mark
Nogmaals, volgens mij scheld ik haast nooit hier. En als iemand zich gekwetst voelt dan hoor ik het wel.

Waar heb ik dingen geroepen die in de buurt komen van Soulgirls "alle joden moeten vergast worden"?

ik vergelijk je ook niet met soulgirl of hoe ze ook heet.
Kijk, actie toept reactie op. Dat weten we allemaal. Kwets je iemand, dan denk ik niet dat ze zullen zeggen ' zeg, Mark, je hebt mij gekwets, zou je je excuses hiervoor willen aanbieden'? Ik denk dat ze eerder nog kwetsende opmerkingen zullen maken en dan kom je in een vicieuse circel... je kent het wel actie...reactie.....actie..... reactie..... etc etc.

Mark
19-08-03, 16:13
Geplaatst door Zahera29
ik vergelijk je ook niet met soulgirl of hoe ze ook heet.
Kijk, actie toept reactie op. Dat weten we allemaal. Kwets je iemand, dan denk ik niet dat ze zullen zeggen ' zeg, Mark, je hebt mij gekwets, zou je je excuses hiervoor willen aanbieden'? Ik denk dat ze eerder nog kwetsende opmerkingen zullen maken en dan kom je in een vicieuse circel... je kent het wel actie...reactie.....actie..... reactie..... etc etc.

hmmm ja dat is zo, misschien heb ik het gewoon niet door. maar als ik je beledigd heb, mijn excuses ik bedoel het niet zo kwaad allemaal :)

Marsipulami
19-08-03, 16:47
Geplaatst door Mark
Nogmaals, volgens mij scheld ik haast nooit hier. En als iemand zich gekwetst voelt dan hoor ik het wel.

Ik voel mij gekwetst. Op mijn kritisch neutrale godsdienstige ziel getrapt. :fpiraat:

Mark
19-08-03, 18:12
Ohwww neee

Mijn oprechte excuses Mars, ik heb jou wel het meest beledigd van iedereen hier :jammer:

Kun je het in je goede Belgische hart vinden om mij te vergeven? :huil:

plexus
19-08-03, 18:30
http://www.pernambuco.com/cupido/imagens/cupido.gif


een beetje liefde op maroc.nl;)

Marsipulami
19-08-03, 22:04
Geplaatst door Mark
Ohwww neee. Mijn oprechte excuses Mars

Stop al maar. Je excuses klinken al net zo oprecht als die van de paus aan de joodse gemeenschap voor het aandeel van de katholieke kerk in de holocaust.


Ik heb jou wel het meest beledigd van iedereen hier :jammer:

Dat zegt ie dan met de glimlach van een rat die net haar jongen heeft opgevreten.


Kun je het in je goede Belgische hart vinden om mij te vergeven? :huil:

Das wel mooi geformuleerd. Ik hou het in beraad... Maar ik betwijfel of mijn godsdienst het wel toelaat dat ik me verzoen met de vijanden van God. :fpiraat: