PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtoon gijzelde 4 weken lang Canadese vrouw die hij via chat heeft leren kennen.



Zwarte Schaap
19-08-03, 16:18
Sms'je redt Canadese van gijzeling in Tilburg


TILBURG (ANP) - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een einde gemaakt aan de gijzeling van een 36-jarige Canadese in een Tilburgse woning. Via een sms'je aan een vriendin in haar thuisland kwam de bevrijding op gang.

Interpol Canada informeerde de politie in Tilburg maandag die vervolgens een kijkje ging nemen. De vrouw is volgens een woordvoerder van de politie in Tilburg vier weken lang tegen haar wil vastgehouden in de woning van een 42-jarige man. Het slachtoffer heeft verklaard dat ze de man via internet heeft leren kennen.

Volgens de woordvoerder spraken ze voor de ontmoeting in Nederland al twee maanden met elkaar in een chatbox, soms tot vier uur per dag en met gebruik van een webcam. De vrouw is dinsdag elders ondergebracht en heeft aangifte gedaan. De man is aangehouden.

Bron: ANP

Mark
19-08-03, 16:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sms'je redt Canadese van gijzeling in Tilburg


TILBURG (ANP) - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een einde gemaakt aan de gijzeling van een 36-jarige Canadese in een Tilburgse woning. Via een sms'je aan een vriendin in haar thuisland kwam de bevrijding op gang.

Interpol Canada informeerde de politie in Tilburg maandag die vervolgens een kijkje ging nemen. De vrouw is volgens een woordvoerder van de politie in Tilburg vier weken lang tegen haar wil vastgehouden in de woning van een 42-jarige man. Het slachtoffer heeft verklaard dat ze de man via internet heeft leren kennen.

Volgens de woordvoerder spraken ze voor de ontmoeting in Nederland al twee maanden met elkaar in een chatbox, soms tot vier uur per dag en met gebruik van een webcam. De vrouw is dinsdag elders ondergebracht en heeft aangifte gedaan. De man is aangehouden.

Bron: ANP

bizar!

en dus levensgevaarlijk om zomaar in je eentje iemand van internet te ontmoeten

nou ik ga mooi niet naar een maroc.nl meeting, straks sluit Tomas me op in zijn martelkelder of wordt ik ontvoerd door Taouanza!

Zwarte Schaap
19-08-03, 16:22
Geplaatst door Mark
bizar!

en dus levensgevaarlijk om zomaar in je eentje iemand van internet te ontmoeten

nou ik ga mooi niet naar een maroc.nl meeting, straks sluit Tomas me op in zijn martelkelder of wordt ik ontvoerd door Taouanza!

Ligt eraan of je van je vrouw wel naar buiten mag gaan.

Mark
19-08-03, 16:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ligt eraan of je van je vrouw wel naar buiten mag gaan.

die snap ik even niet!

ik blijf dat internetdating maar gevaarlijk vinden, ik bedoel vertel dan in ieder geval iemand waar je heen gaat enzo.... 4 weken weg en niemand die het door heeft?

Zwarte Schaap
19-08-03, 16:26
Geplaatst door Mark
die snap ik even niet!


Je bent toch al gegijzeld door je vrouw? :haha:

Mark
19-08-03, 16:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bent toch al gegijzeld door je vrouw? :haha:

al 7,5 jaar! hellup!! :loog:

Mocroboy
19-08-03, 17:00
Zwarte schaap hoe weet je dat het een autochtoon was en waarom zet je dat er bij?

taouanza
19-08-03, 18:00
Geplaatst door Mark
bizar!

en dus levensgevaarlijk om zomaar in je eentje iemand van internet te ontmoeten

nou ik ga mooi niet naar een maroc.nl meeting, straks sluit Tomas me op in zijn martelkelder of wordt ik ontvoerd door Taouanza!



:droef:

Zwarte Schaap
19-08-03, 18:41
Geplaatst door Mocroboy
Zwarte schaap hoe weet je dat het een autochtoon was en waarom zet je dat er bij?

Het is een goed Nederlands gebruik om in geval een allochtoon met de politie in aanraking komt, dat er nadrukkelijk bij te vermelden. Doet men dat niet dan kun je ervan uitgaan dat het een autochtoon is. Het mes snijdt aan 2 kanten. :lekpuh:

Ik vind jou het toonbeeld van integratie dat je kritisch tegenover de berichtgeving staat inzake onze autochtoontjes. Je zou bijna zweren dat je zelf een autochtoon bent ! :hihi:

sadeeQ
19-08-03, 19:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een goed Nederlands gebruik om in geval een allochtoon met de politie in aanraking komt, dat er nadrukkelijk bij te vermelden. Doet men dat niet dan kun je ervan uitgaan dat het een autochtoon is. Het mes snijdt aan 2 kanten. :lekpuh:

Ik vind jou het toonbeeld van integratie dat je kritisch tegenover de berichtgeving staat inzake onze autochtoontjes. Je zou bijna zweren dat je zelf een autochtoon bent ! :hihi:

:giechel: :giechel:

nou als het een marokkaan of zwarte was dan hadden ze wel twee A4tjes aan besteed

Mocroboy
19-08-03, 19:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een goed Nederlands gebruik om in geval een allochtoon met de politie in aanraking komt, dat er nadrukkelijk bij te vermelden. Doet men dat niet dan kun je ervan uitgaan dat het een autochtoon is. Het mes snijdt aan 2 kanten. :lekpuh:

Ik vind jou het toonbeeld van integratie dat je kritisch tegenover de berichtgeving staat inzake onze autochtoontjes. Je zou bijna zweren dat je zelf een autochtoon bent ! :hihi:
Vaak wordt de identiteit en afkomst van de verdachte niet eens vrijgegeven en dan nog vind ik het ONZIN om te vermelden. Wat heeft criminaliteit met afkomst te bepalen? NIETS!

Van een autochtoon die nooit gediscrimineerd wordt kun je nog zeggen dat hij niet beter weet maar om hier als Marokkaan aan te gaan meedoen moet je echt brainless zijn. :zweep:

Zwarte Schaap
19-08-03, 22:00
Geplaatst door Mocroboy
Vaak wordt de identiteit en afkomst van de verdachte niet eens vrijgegeven en dan nog vind ik het ONZIN om te vermelden. Wat heeft criminaliteit met afkomst te bepalen? NIETS!


Waarom weet men bijna altijd dat het een marokkaan is als er wat negatiefs te melden is?

Het nut om hier de identiteit te noemen is humor. Mijn humor richt zich op sarcastische wijze op bepaalde tendenzen op dit prikbord en in de maatschappij.


Van een autochtoon die nooit gediscrimineerd wordt kun je nog zeggen dat hij niet beter weet maar om hier als Marokkaan aan te gaan meedoen moet je echt brainless zijn Zoals je ondertussen weet, een te voorbarige conclusie.

Joesoef
19-08-03, 22:01
So what.

Een westerse metafoor voor de hijab en het uithuwelijken. :chef:

Zwarte Schaap
19-08-03, 22:06
Geplaatst door Joesoef
So what.

Een westerse metafoor voor de hijab en het uithuwelijken. :chef:

Uithuwelijken? Is chatten en daarna daten hetzelfde als uithuwelijken?

Hallo jsf wat is er met je gebeurt? Gaat het nog ?

Joesoef
19-08-03, 22:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Uithuwelijken? Is chatten en daarna daten hetzelfde als uithuwelijken?

Hallo jsf wat is er met je gebeurt? Gaat het nog ?

Tis ook maar een metafoor schaapje. :roker:

Zwarte Schaap
19-08-03, 22:11
Geplaatst door Joesoef
Tis ook maar een metafoor schaapje. :roker:

Dan sla je de plank wel mis met je metafoor.