PDA

Bekijk Volledige Versie : Beheer gaan we nog doen aan de maroc.nl klok of hoe zit dat ?



Zwarte Schaap
21-08-03, 10:13
Wat is dit voor onzin dat het al bijna een week duurt dat de maroc.nl klok verkeerd loopt. Wat een bullshit zeg ! Come on beheer geen flauwekul.

barfly
21-08-03, 10:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is dit voor onzin dat het al bijna een week duurt dat de maroc.nl klok verkeerd loopt. Wat een bullshit zeg ! Come on beheer geen flauwekul.

Oké gokje, ik denk dat ze geen root zijn op die machine en omdat ie in de states staat, en dus in een anders tijdzone, loopt de klok niet goed :hihi:

Zgeheu
21-08-03, 10:34
maroc.nl heeft jet-lach ;)

Tomas
21-08-03, 10:48
Ik heb er geen last van.

Verander je locatie in land of the Free en het is over.

Zgeheu
21-08-03, 12:09
Land of the free ? waar 17 % van de zwarte manne wel eens in de gevangenis heeft gezeten ? :maf3:

Pixelshade
21-08-03, 12:16
Geplaatst door Tomas
Ik heb er geen last van.

Verander je locatie in land of the Free en het is over.

Puk trekjes :moe:

Zwarte Schaap
21-08-03, 13:20
Geplaatst door Zgeheu
Land of the free ? waar 17 % van de zwarte manne wel eens in de gevangenis heeft gezeten ? :maf3:

Was dat maar waar, je zit aan de lage kant. Het is inmiddels 1 op de 3 en men verwacht gezien de stijgende lijn dat men uitkomt op 1 op de 2, dus 50 %.

Ron Haleber
21-08-03, 13:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is dit voor onzin dat het al bijna een week duurt dat de maroc.nl klok verkeerd loopt. Wat een bullshit zeg ! Come on beheer geen flauwekul.

Alles gaat op de schop. Ik zat zojuist op een heel nieuwe voorpagina met nieuwsrubrieken en van alles en nog wat.

Het was grappig Schaaps enquête stond er ook...!!! Mattie had ervan gemaakt:

Wie is de mol op Maroc.NL...

Schaap je wordt direct een topper!




Nu is hij weer weg... Het hangt met die nieuwe server van Mattie samen.

Soms kun je geen bericht plaatsen of is het weg. Oppassen geblazen hele topics kunnen verdampen!