PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe startpagina



Ron Haleber
21-08-03, 14:28
Ik kwam een kwartiertje geleden op een geheel nieuwe startpagina.

Heel overzichtelijk. Een aparte rubriek voor allerlei soorten binnen- en buitenlands nieuws.

Daarnaast de lopende threads met vermelding van startdatum en datum/tijd van de laatste prikkers.

Ook de enquête van Schaap was er geplaatst met als kop van Mattie:

Wie is de mol op Maroc.NL? :schok:


Wordt een succes! :vingers:


Nu is de pagina weer weg... Het wachten is op de fles champagne van Boris Dittrich...

Maar die zit vast in de file! :gsm:



Zoals jullie weten ben ik een speciale fan van Matt_ttie. Eigenlijk de oprichter van zijn fanclub... Groupies geef je maar op! Fatima Elatik staat al te dringen!

Ik mocht die pagina dus het eerste zien om er mijn goedkeuring aan te geven! :wink:

Ron Haleber
21-08-03, 15:00
Geplaatst door Brie
Ik dacht eerst even dat je het over startpagina.nl had, Ron.

Het zou geen gek idee zijn wanneer jij je ster Mattie eens flink in het zonnetje zou zetten voor dat harde werken!
Boris Dittrich gaat ook een keer vervelen.

Nee, serieus ze proberen het natuurlijk uit - zal onderdeel zijn van de nieuwe server...

Je bent toch niet vergeten dat ik Matt_ttie serieuze complimenten maakte, maar dan was er met de rest van die thread iets mis, een technisch mankement laten we maar zeggen!

Maar met die nieuwe fantastische server Brie, kunnen onze complimenten natuurlijk niet meer door een storing gewist worden!