PDA

Bekijk Volledige Versie : Dronken man betaalt 11-jarige jongens om hem te castreren



Mark
21-08-03, 15:37
Drunk Pays 11 Year Old Boys To Castrate Him

Ernesto Rodriguez Hernandez, a 50 year old construction worker, was drunk at a building site in Aguascalientes when he met two 11 year old boys who were at the site playing. Rodriguez asked the boys to castrate him so that he could "live more calmly".
Rodriguez gave the boys a razor and, after they had cut off one of his testicles, he gave them about $20. Parents of the 11 year old boys notified the police after the children told them where the money had come from.
The boys have been placed under jurisdiction of the court while the case is investigated.

Source: www.billingsgazette.com

nefertiti
21-08-03, 16:05
ik veronderstel dat die man wel met een "kater" zal gezeten hebben daags nadien!

Mark
21-08-03, 16:16
Geplaatst door nefertiti
ik veronderstel dat die man wel met een "kater" zal gezeten hebben daags nadien!

Maak je geen zorgen, zo te lezen had ie er nog 1 over!

Simon
21-08-03, 16:28
Zeg Mark kan je al die bizarre berichten misschien in één topic plaatsen? Het zijn toch niet echt discussie onderwerpen lijkt mij.

Simon

Mark
21-08-03, 16:31
Geplaatst door Simon
Zeg Mark kan je al die bizarre berichten misschien in één topic plaatsen? Het zijn toch niet echt discussie onderwerpen lijkt mij.

Simon

Ja ook ik vind de reacties wat magertjes!

Ok, ok ik zal me voortaan trachten te beheersen ;)