PDA

Bekijk Volledige Versie : Blanke Autochtone niet-Moslim gepakt met 79 zakjes drugs



Zgeheu
22-08-03, 09:42
Dealer op Zaailand aangehouden met 79 zakjes harddrugs


(Tekst: gemeente Leeuwarden)

Leeuwarden: bezit harddrugs

Woensdag omstreeks 16.12 uur werd op het Zaailand geconstateerd dat een 32-jarige inwoner van Dokkum dealde. De man werd aangehouden en overgebracht naar het bureau. Bij fouillering werden in totaal 79 zakjes met een totaal gewicht van 60 gram drugs aangetroffen. In de woning van de verdachte werd ongeveer 40 gram heroïne aangetroffen. Goederen alsmede zijn bankbescheiden zijn in beslag genomen. Een nader onderzoek zal worden ingesteld en proces-verbaal zal worden opgemaakt.



Datum: Donderdag, 21 augustus 2003

Mark
22-08-03, 09:44
Hoeveel topics ga je nog plaatsen? :)

Want ik heb ook nog een heleboel bizarre berichten maar ik ben bang dat Simon dan boos op me wordt. :verrassin

barfly
22-08-03, 10:00
Geplaatst door Zgeheu
Dealer op Zaailand aangehouden met 79 zakjes harddrugs


(Tekst: gemeente Leeuwarden)

Leeuwarden: bezit harddrugs

Woensdag omstreeks 16.12 uur werd op het Zaailand geconstateerd dat een 32-jarige inwoner van Dokkum dealde. De man werd aangehouden en overgebracht naar het bureau. Bij fouillering werden in totaal 79 zakjes met een totaal gewicht van 60 gram drugs aangetroffen. In de woning van de verdachte werd ongeveer 40 gram heroïne aangetroffen. Goederen alsmede zijn bankbescheiden zijn in beslag genomen. Een nader onderzoek zal worden ingesteld en proces-verbaal zal worden opgemaakt.



Datum: Donderdag, 21 augustus 2003

Inwoners van Dokkum zijn Friesen en dat zijn geen autochtonen :zweep: