PDA

Bekijk Volledige Versie : Blanke Autochtone niet-Moslim trekt mes...POLITIE OVERMEESTERT HEM MET PEPPERSPRAY !!



Zgeheu
22-08-03, 11:16
Apeldoorner bedreigt politiemensen met mes
van een onzer verslaggevers

20 AUGUSTUS 2003 - APELDOORN - De politie heeft maandagavond pepperspray gebruikt om een 20-jarige Apeldoorner aan te kunnen houden. De man had agenten met een mes bedreigd.

De man was de woning van zijn ex-vriendin aan de Agricolastraat binnengedrongen. De vrouw riep de hulp van de politie in.

Terwijl de politiemensen de man wilden aanhouden, kwam hij plotseling met een mes op hen af. Eén van de politiemensen trok daarop het dienstpistool, waarop de man het mes liet vallen.

Toen hij direct daarop opnieuw op de politiemensen afkwam, werd door één van hen pepperspray gebruikt. De man kon daarna zonder verdere problemen worden aangehouden.

---------------------------------------------

Waarom niet gelijk een kogel in de borst ? Als je een wapen trekt moet jue m wel gelijk gebruiken toch ?

Onno26
22-08-03, 11:23
waarop de man het mes liet vallen.

saignant detail!

Zgeheu
22-08-03, 11:35
hij kreeg de kans tenminste

Onno26
22-08-03, 11:37
hij kreeg de kans tenminste

Ja natuurlijk maar dit was een echte gewone blanke Nederlander toch, dat schreef je zelf :confused:

Tomas
22-08-03, 11:38
Keer op keer worden de blanke autochtone niet-moslims gestigmatiseerd. Alleen negatief nieuws is voor de media blijkbaar belangrijk genoeg!

laten we een grote demonstratie houden tegen al dit zinloze politie geweld! Komt allen naar A'dam!

Zwarte Schaap
22-08-03, 11:54
Geplaatst door Zgeheu
hij kreeg de kans tenminste

Herstel herstel: 2 kansen zie berichtje !


Toen hij direct daarop opnieuw op de politiemensen afkwam, werd door één van hen pepperspray gebruikt. De man kon daarna zonder verdere problemen worden aangehouden.

Mark
22-08-03, 12:01
Geplaatst door Tomas
Keer op keer worden de blanke autochtone niet-moslims gestigmatiseerd. Alleen negatief nieuws is voor de media blijkbaar belangrijk genoeg!

laten we een grote demonstratie houden tegen al dit zinloze politie geweld! Komt allen naar A'dam!

Ik twijfel, ik denk dat ik wel ga, maar als toeschouwer want ik ondersteun de motieven voor de demonstratie niet natuurlijk :fpetaf:

lennart
22-08-03, 12:01
Het meervoud van kans, is kansen. Domme Schaap :jammer:

Zwarte Schaap
22-08-03, 12:04
Geplaatst door lennart
Het meervoud van kans, is kansen. Domme Schaap :jammer: Is al hersteld, verder is het dom om op grond van het verkeerd typen iemand tot dom te bestempelen.

Mark
22-08-03, 12:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is al hersteld, verder is het dom om op grond van het verkeerd typen iemand tot dom te bestempelen.

Klopt, en daarnaast ben je hier dan de hele dag bezig.

Zwarte Schaap
22-08-03, 12:34
Geplaatst door Mark
Klopt, en daarnaast ben je hier dan de hele dag bezig.

Ik ben het helemaal eens met blanke ongelovige autochtoon mark. :denk:

Mark
22-08-03, 12:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben het helemaal eens met blanke ongelovige autochtoon mark. :denk:

We zijn het steeds vaker eens :lole:

Over het geloof komen we vast ook nog wel uit ;)

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:25
Geplaatst door Gerrit Jan
Er is toch duidelijk een verschil met Driss.
Lees het artikel maar goed.
Deze man liet zijn mes vallen!
Daarna kwam hij opnieuw op de politie af, maar zonder mes.
Toen kon de agent pepperspray gebruiken!

Ja er is een verschil met driss, de agent schoot niet meteen bij de eerste keer.

In het tweede geval moet ik je helemaal gelijk geven, stom van me dat ik dat over het hoofd zag ! Hahahha... bedankt voor je terechtwijzing !

Blijft immer staan dat deze dader 2 kansen heeft gehad en driss geen één.

Tomas
22-08-03, 13:25
Geplaatst door Gerrit Jan
Er is toch duidelijk een verschil met Driss.
Lees het artikel maar goed.
Deze man liet zijn mes vallen!
Daarna kwam hij opnieuw op de politie af, maar zonder mes.
Toen kon de agent pepperspray gebruiken!

Onzin, de motieven van deze politieagent waren zuiver racistisch!

lennart
22-08-03, 13:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben het helemaal eens met blanke ongelovige autochtoon mark. :denk:


Geplaatst door Mark
We zijn het steeds vaker eens :lole:

Over het geloof komen we vast ook nog wel uit ;)

Ik ben een bruggenbouwer :D

Tomas
22-08-03, 13:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijft immer staan dat deze dader 2 kansen heeft gehad en driss geen één.

War haal je dat vandaan, dan?

Voor zover ik weet heeft Driss de agent zelfs gegrepen met mes in de hand.

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:44
Geplaatst door Tomas
War haal je dat vandaan, dan?

Voor zover ik weet heeft Driss de agent zelfs gegrepen met mes in de hand.

Je hebt het dus verkeerd begrepen.

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:45
Geplaatst door lennart
Ik ben een bruggenbouwer :D

Mark zullen we deze hannes even met brug en al het land uitzetten?

Zgeheu
22-08-03, 13:51
Geplaatst door Tomas
War haal je dat vandaan, dan?

Voor zover ik weet heeft Driss de agent zelfs gegrepen met mes in de hand.

Your mind is playin tricks on ya !

Mark
22-08-03, 14:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mark zullen we deze hannes even met brug en al het land uitzetten?

Dat is goed, het is niet fijn wanneer twee redelijke prikkers zoals Schaap en ik er samen uitkomen en een duidelijke extremist als Lennart er de credits voor krijgt.

Ik stel voor dat we een complot bedenken om Lennart de grens over te krijgen :)

Tomas
22-08-03, 14:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt het dus verkeerd begrepen.

Inderdaad, ik haalde het verhaal van ene Said uit het nrc door elkaar met Driss. Moeten al die Marokkanen maar ook niet zo op elkaar lijken.

Maar ik kan zelf nergens iets vinden wat enigszins betrouwbaar wergeeft wat er dan gebeurd zou kunnen zijn. Jij wel?

Zwarte Schaap
22-08-03, 14:32
Geplaatst door Tomas
Maar ik kan zelf nergens iets vinden wat enigszins betrouwbaar wergeeft wat er dan gebeurd zou kunnen zijn. Jij wel?

Ik ook niet, maar de versie van de vriendin van driss, keltoum komt bij mij het geloofwaardigst over.

Jimi
22-08-03, 14:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ook niet, maar de versie van de vriendin van driss, keltoum komt bij mij het geloofwaardigst over.

Uiteraard...

Zwarte Schaap
22-08-03, 14:45
Geplaatst door Jimi
Uiteraard... Ik durf het risico te nemen om op mijn bek te gaan!

Jimi
22-08-03, 15:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik durf het risico te nemen om op mijn bek te gaan!

Dries ook....

Donna
22-08-03, 15:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijft immer staan dat deze dader 2 kansen heeft gehad en driss geen één.

:schok:

Was het dezelfde agent dan??

Onno26
22-08-03, 15:48
Dries ook....

:giechel:

auww.......

Onno26
22-08-03, 15:56
Blijft immer staan dat deze dader 2 kansen heeft gehad en driss geen één.

Zwart Slachtoffer, wat probeer je nou toch aan te tonen. In dit topic, net als in alle andere topics waarin je post ben je zo ongelofelijk overtuigd van de Hetze Tegen Moslims dat je niet in staat bent om ook maar ergens objectief naar te kijken.

Het is heel simpel, of die messentrekkende Driss ja of nee terecht omgekomen is is iets wat geen van ons hier weet. We kunnen daar alleen over speculeren. Feit blijft dat iemand die naar huis gaat om een 20-cm mes te halen en daarmee de politie aanvalt niet erg slim bezig is.

Dat de man in dit verhaal het wel overleefd heeft is compleet overgelijkbaar. Dit is immers een totaal ander verhaal. Jij fixeert je vanuit je bevooroordeelde "kijk eens hoe wij behandelt worden" -bullshit op het feit dat de ene man blank was en de ander niet maar dat jij je op huidskleur baseert wil niet zeggen dat de politie dat ook doet.

Je kunt zowel het driss verhaal als dit verhaal niet misbruiken voor je slachtofferrol, dus hou er maar gewoon mee op. Je komt namelijk over als de meeste trieste figuur die er hier rondloopt.

Zwarte Schaap
22-08-03, 16:15
Geplaatst door Jimi
Dries ook....

<vliegtuig met spandoek]------------['Jimi heeft gelijk'']

nl-x
22-08-03, 20:02
Wat zou er nou eigenlijk zijn geweest als de politie hier ook had geschoten?

Misschien was dan alle heisa wel eens voorbij :)... Politie, vereffen die score gewoon, schiet random een autochtoon neer :) !

(En let wel dat het een Autochtoon is die de trekker over haalt, anders is het hek helemaal van de dam)

barfly
22-08-03, 20:19
Geplaatst door nl-x
Wat zou er nou eigenlijk zijn geweest als de politie hier ook had geschoten?

Misschien was dan alle heisa wel eens voorbij :)... Politie, vereffen die score gewoon, schiet random een autochtoon neer :) !

(En let wel dat het een Autochtoon is die de trekker over haalt, anders is het hek helemaal van de dam)

Als dit inderdaad een vergelijbaar geval zou zijn geweest (lekker hypothetisch) dan zou d'r geen haan naar kraaien.
Mjah om nou een willekeurig iemand te executeren.... :)