PDA

Bekijk Volledige Versie : Blijf van mijn lijf huis



Emine Güzeltürk
22-08-03, 12:59
De Blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de allochtone vrouwen, ik kan het weten, heb er zelf een tijdje moeten wonen. Wat moet er gedaan worden tegen Marokkaanse en Turkse mannen die hun handen niet thuis kunnen houden? Terugsturen?

Grietje
22-08-03, 13:01
Geplaatst door Emine Güzeltürk
De Blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de allochtone vrouwen, ik kan het weten, heb er zelf een tijdje moeten wonen. Wat moet er gedaan worden tegen Marokkaanse en Turkse mannen die hun handen niet thuis kunnen houden? Terugsturen?

De gevangenis in. Ik hoop dat jouw man/vriend/minnaar er ook in zit.

Shaheed
22-08-03, 13:03
Geplaatst door Emine Güzeltürk
De Blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de allochtone vrouwen, ik kan het weten, heb er zelf een tijdje moeten wonen. Wat moet er gedaan worden tegen Marokkaanse en Turkse mannen die hun handen niet thuis kunnen houden? Terugsturen?


Volgens mij ben je net zo'n autochtoon als grietje.

Mark
22-08-03, 13:04
Ben jij een travestiet? serieuze vraag.

Grietje
22-08-03, 13:04
Geplaatst door Shaheed
Volgens mij ben je net zo'n autochtoon als grietje.

Shaheed...sier drab pagga, stomme boerenzoon.

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:10
Geplaatst door Emine Güzeltürk
De Blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de allochtone vrouwen, ik kan het weten, heb er zelf een tijdje moeten wonen. Wat moet er gedaan worden tegen Marokkaanse en Turkse mannen die hun handen niet thuis kunnen houden? Terugsturen?

bewijs het maar.

Uit officiele onderzoeken blijkt dat 55 % van de autochtoonse vrouwen met huiselijk geweld te maken krijgen ! Waar blijven hun wegloophuizen? Marokkaanse en turkse vrouwen blijken het minst te maken hebben met huiselijk geweld!

Men moet er eindelijk vooruit komen dat de autochtonen hun schandes goed kunnen verbergen door alles aan allochtonen toe te rekenen. HEt is tijd dat de autochtonen een keer een grote schoonmaak houden in hun cultuur en de grote zotzooi van schijnheiligheid en achterbaksheid eens grondig schoonmaken !

Shaheed
22-08-03, 13:10
Geplaatst door Grietje
Shaheed...sier drab pagga, stomme boerenzoon.


Het is: sier te drab pagita.

Je moet tegen die marokkanen, die jouw marokkaanse woordjes leren zeggen dat ze je beter moeten leren.

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:12
Geplaatst door Grietje
Shaheed...sier drab pagga, stomme boerenzoon.

Dir haloe entia, zied mschi 3auwnoe ! Eljedien djelak rotteb 3la djeloe !

lennart
22-08-03, 13:13
Geplaatst door Emine Güzeltürk
De Blijf van mijn lijf huizen puilen uit van de allochtone vrouwen, ik kan het weten, heb er zelf een tijdje moeten wonen. Wat moet er gedaan worden tegen Marokkaanse en Turkse mannen die hun handen niet thuis kunnen houden? Terugsturen?

Terugmeppen.

Grietje
22-08-03, 13:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dir haloe entia, zied mschi 3auwnoe ! Eljedien djelak rotteb 3la djeloe !

En ik maar denken dat je een rasechte riffie bent.

Shaheed
22-08-03, 13:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dir haloe entia, zied mschi 3auwnoe ! Eljedien djelak rotteb 3la djeloe !



:giechel: :giechel:

Grietje
22-08-03, 13:15
Geplaatst door Shaheed
Het is: sier te drab pagita.

Je moet tegen die marokkanen, die jouw marokkaanse woordjes leren zeggen dat ze je beter moeten leren.


Als je een taalpurist was als het op het nederlands aankwam zou je niet zulke blunders maken.

Shaheed
22-08-03, 13:17
Geplaatst door Grietje
Als je een taalpurist was als het op het nederlands aankwam zou je niet zulke blunders maken.


Ik heb ook nooit beweerd dat ik een autochtone nderlander ben, jij beweert dat je marokkaans bent bewijs het maar!


Zeg eens eerlijk ben jij niet gewoon Bouchra?

Grietje
22-08-03, 13:18
Geplaatst door Shaheed
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een autochtone nderlander ben, jij beweert dat je marokkaans bent bewijs het maar!


Zeg eens eerlijk ben jij niet gewoon Bouchra?

Nee Shaheed, ik ben Bouchra niet. Ik ben je Marokkaanse broeder, of je dat nou wilt of niet.

Grietje
22-08-03, 13:21
Voor alle geëmancipeerde Turkse dames:

http://emine.blogspot.com/2003_08_01_emine_archive.html#106147237888445997

Emine Güzeltürk
22-08-03, 13:26
De gevangenis in. Ik hoop dat jouw man/vriend/minnaar er ook in zit.
Dat is maar een tijdelijke oplossing. Toen mijn ex vrij kwam ging hij naar me op zoek. Nog steeds ben ik bang dat ik hem midden op straat tegenkom.

Volgens mij ben je net zo'n autochtoon als grietje.
Ik ben geen autochtoon, maar voel me wel meer autochtoon dan allochtoon. Ik heb mij aangepast.

Ben jij een travestiet? serieuze vraag.
Nou ja, dank je wel hoor.

bewijs het maar.
De officiele cijfers heb ik nu niet bij de hand, maar de 2 Blijf van mijn huizen waar ik verbleef was zeer 'zwart'.

Terugmeppen.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt wel een tik teruggeven, maar je krijgt er 3 veel hardere voor terug.

Shaheed
22-08-03, 13:28
Geplaatst door Grietje
Nee Shaheed, ik ben Bouchra niet. Ik ben je Marokkaanse broeder, of je dat nou wilt of niet.

Ben jij mij broeder?

Nou als jij dit bent dan accepteer ik je niet hoor.

http://home.planet.nl/~selam/weblog/images/emine2.jpg


http://home.planet.nl/~selam/weblog/images/eminem3.jpg




Volgens mij heeft Mark gelijk en ben je inderdaad een travestiet.

Grietje
22-08-03, 13:28
Ertan, je stinkt. Zoals de meeste Turken, uiteraard :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Grietje
22-08-03, 13:30
Geplaatst door Shaheed
Ben jij mij broeder?

Nou als jij dit bent dan accepteer ik je niet hoor.

http://home.planet.nl/~selam/weblog/images/emine2.jpg


http://home.planet.nl/~selam/weblog/images/eminem3.jpg




Volgens mij heeft Mark gelijk en ben je inderdaad een travestiet.

Dat is de Turk Ertan aka Emine Güzeltürk (Mooie Turk). Ik vind hem/haar wel mooi voor een Turkse.

lennart
22-08-03, 13:30
Geplaatst door Emine Güzeltürk
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt wel een tik teruggeven, maar je krijgt er 3 veel hardere voor terug.

Een Women Defence League opzetten!

barfly
22-08-03, 13:33
Emine Güzeltürk - 22:54 - Westers

Toen ik bij het Blijf van m'n Lijf huis aanklopte had ik mijn verhaaltje al klaar. Ik zou mishandeld en seksueel misbruikt worden door mijn man. Natuurlijk was dat allemaal verzonnen. Ik wilde gewoon leven volgens de westerse levensstijl en had helemaal geen zin in een gezinsleven. Al gauw raakte ik bevriend met moderne vrouwen. De vrijheid die zij uitstraalden, dat wilde ik ook. Het eerste wat ik deed was een uitkering aanvragen. Met mijn eerste eigen euro's ging ik naar de kapper om de hoek. Ik liet mijn haar blonderen, want mijn hoofddoek had ik vaarwel gezegd. Het voelde de eerste keer zeer vreemd aan, zo zonder hoofddoek over straat. Ik voelde mij naakt. Dit kwam ook vanwege de uitdagende kleding die ik begon te dragen.

Er werden leuke aktiviteiten en cursussen georganiseerd, zoals de cursus Hoe flirt ik met een vreemde man. We moesten dat gelijk de volgende dag toepassen in de praktijk. Ik had al gauw beet. Dat was de eerste Nederlandse man waar ik seks mee heb gehad. Het voelde heel anders aan als bij mijn besneden Turkse ex-man. Het werd echter geen relatie. Ik wilde mij niet binden, anders was ik wel bij mijn ex-man gebleven. Je leeft maar één keer, dus begon ik uit te gaan. Disco's, bars, concerten. Eindelijk vrijheid. Reageer >>


http://www.ertan.nl/2003_07_01_archief.html

:haha:

Zwarte Schaap
22-08-03, 13:34
Geplaatst door Grietje
Voor alle geëmancipeerde Turkse dames:

http://emine.blogspot.com/2003_08_01_emine_archive.html#106147237888445997

Uit emines blogspot


Borstvergroting
Heb vorige maand mijn borsten laten vergroten. Ben zo gelukkig nu ik alle aandacht krijg . Vorig weekend ben ik voor het eerst wezen zonnen met ze in het park langs het water. Het was wel even wennen hoor, kon mijn eigen navel niet meer zien.


http://home.planet.nl/~selam/weblog/images/eminem3.jpg

Hahahah :lol:


Las laatst dat men van plan is de pil uit het ziekenfonds te halen. Daar ben ik helemaal niet blij mee. Waarom moeten wij vrouwen altijd de dupe worden wanneer het slecht gaat? Ik wil vrije seks! Dit is niet goed voor de emancipatie van de allochtone vrouw. Ze worden zo als het ware gedwongen maagd te blijven tot aan het huwelijk, want een condoom alleen is onbetrouwbaar.

Tjonge jonge zeg !

Maar goed elke jan doedel kan die blogspot voorwenden alsof het van hem is.

Emine Güzeltürk
22-08-03, 13:41
Geplaatst door jang0201
emine turk, je schreef dat je in het blijf-van-huis hebt verbleven. volgens mij hoor jij thuis in het mps-syndroom-gekkenhuis. wat is dit toch een schreeuw om aandacht van je!
wie ben jij nu werkelijk? ertan, de macho-streng gelovige man! kenan de homo! of emine de traaf! :vreemd:
Hè, krijgen we dit weer. Hoe vaak moet ik het zeggen, Ertan is een achterneef van mij en ja hij is een moslimfundi. Kenan aka Cemal is een oude vriend van 'm. Is het nu eindelijk duidelijk? Dat gezeik ook altijd. Ja sorry hoor, maar hier zakt mijn panty gewoon vanaf.

taouanza
22-08-03, 16:12
Zo ik heb veel gemist.:verward:

Orakel
22-08-03, 17:53
Geplaatst door Emine Güzeltürk
Hè, krijgen we dit weer. Hoe vaak moet ik het zeggen, Ertan is een achterneef van mij en ja hij is een moslimfundi. Kenan aka Cemal is een oude vriend van 'm. Is het nu eindelijk duidelijk? Dat gezeik ook altijd. Ja sorry hoor, maar hier zakt mijn panty gewoon vanaf.

Kendini rezil etme burda. Sjerifsizlig qonisma. Of moet ik zeggen namissiz gezien die ballonnen onder je shirt?

e r t a n
22-08-03, 18:20
Emine wat doe jij hier?

Sou3adje...
22-08-03, 18:35
Geplaatst door barfly
Emine Güzeltürk - 22:54 - Westers

Toen ik bij het Blijf van m'n Lijf huis aanklopte had ik mijn verhaaltje al klaar. Ik zou mishandeld en seksueel misbruikt worden door mijn man. Natuurlijk was dat allemaal verzonnen. Ik wilde gewoon leven volgens de westerse levensstijl en had helemaal geen zin in een gezinsleven. Al gauw raakte ik bevriend met moderne vrouwen. De vrijheid die zij uitstraalden, dat wilde ik ook. Het eerste wat ik deed was een uitkering aanvragen. Met mijn eerste eigen euro's ging ik naar de kapper om de hoek. Ik liet mijn haar blonderen, want mijn hoofddoek had ik vaarwel gezegd. Het voelde de eerste keer zeer vreemd aan, zo zonder hoofddoek over straat. Ik voelde mij naakt. Dit kwam ook vanwege de uitdagende kleding die ik begon te dragen.

Er werden leuke aktiviteiten en cursussen georganiseerd, zoals de cursus Hoe flirt ik met een vreemde man. We moesten dat gelijk de volgende dag toepassen in de praktijk. Ik had al gauw beet. Dat was de eerste Nederlandse man waar ik seks mee heb gehad. Het voelde heel anders aan als bij mijn besneden Turkse ex-man. Het werd echter geen relatie. Ik wilde mij niet binden, anders was ik wel bij mijn ex-man gebleven. Je leeft maar één keer, dus begon ik uit te gaan. Disco's, bars, concerten. Eindelijk vrijheid. Reageer >>


http://www.ertan.nl/2003_07_01_archief.html

:haha:



Totaal geschift gewoon... :hihi: