PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse moslim vervuilt forum



Mark
22-08-03, 15:57
Internet, 22 augustus

Het Nieuws van de Dag forum wordt sinds enige tijd geteisterd door vervuiling aan de hand van Marokkaanse moslims. Om aan te tonen dat de Nederlandse media misdaden van allochtone jongeren uitvergroot en opblaast worden nu continu berichten geplaatst met melding van misdaden door autochtonen.

Onze verslaggever vroeg aan een van de prikkers (we zullen hem Z.S. noemen) wat zijn motieven zijn: "Ik protesteer hiermee tegen het grote complot van de autochtonen tegen moslims in Nederland". Verder werd maroc.nl beheerder Mat_tie gevraagd om commentaar: "Ik ben bezig met de nieuwe snelle server, laat me met rust.... nog 7 dagen! CYA"

Donna
22-08-03, 16:03
Geplaatst door Mark
Internet, 22 augustus

Het Nieuws van de Dag forum wordt sinds enige tijd geteisterd door vervuiling aan de hand van Marokkaanse moslims. Om aan te tonen dat de Nederlandse media misdaden van allochtone jongeren uitvergroot en opblaast worden nu continu berichten geplaatst met melding van misdaden door autochtonen.

Onze verslaggever vroeg aan een van de prikkers (we zullen hem Z.S. noemen) wat zijn motieven zijn: "Ik protesteer hiermee tegen het grote complot van de autochtonen tegen moslims in Nederland". Verder werd maroc.nl beheerder Mat_tie gevraagd om commentaar: "Ik ben bezig met de nieuwe snelle server, laat me met rust.... nog 7 dagen! CYA"

:lole: :lole:

'Desgevraagd laat Mo_NL, voorzitter van dat anarchistische bolwerk, weten dat het hem geen zak interesseert wat er over autochtonen op zijn site geschreven wordt. 'Luister, dat geteisem heeft het aan zichzelf te danken ja! Vooral Marsipulami maakt het hier echt veel te bont. Autochtoon bont wel te verstaan!' Lennart, complotprikker van het eerste uur, suggereert dat het manisch plaatsen van berichten die autochtonen in een kwaad daglicht plaatsen welicht iets te maken kan hebben met de zionisten: 'Ja, of Bilderberg. Als het niet Bilderberg of de zionisten zijn die hierachter zitten, dan denk ik dat het iets te maken heeft met de ultrarechtse coalitie in de VS die een clash of civilization wil uitlokken, zelfs hier! Op maroc.nl!' Tomas maakt zich niet druk. 'Ik vind het wel goed eigenlijk. Christelijke scholen zuigen namelijk echt verschrikkelijk'.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen we deze uiteraard melden.

Ron Haleber
22-08-03, 16:05
Heeft de verslaggever nog de mening gevraagd van de grootste vervuiler van dit forum, een zekere Mark? --- met zijn penissen op armen, etc.

Tomas
22-08-03, 16:09
Geplaatst door Donna
Tomas maakt zich niet druk. 'Ik vind het wel goed eigenlijk. Christelijke scholen zuigen namelijk echt verschrikkelijk'.


't valt blijkbaar op...

Mark
22-08-03, 16:10
Geplaatst door Ron Haleber
Heeft de verslaggever nog de mening gevraagd van de grootste vervuiler van dit forum, een zekere Mark? --- met zijn penissen op armen, etc.

Mark is een autochtoon en wordt dus niet aangepakt door de media.

Verder vervuilt hij niet maar fleurt de duffe boel hier wat op :)

Mark
22-08-03, 16:20
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Hmmm, is dat de reden dat ik overal 'Zwarte Schaap' zie?


Willen de anti-autochtonen/anti-pro-anti-allochtonen daar aub mee kappen?

CYA..........(daar waar het niet uitmaakt wie de misdaad pleegt, zolang Peter er maar bovenop zit)

Ja die Zwarte Schaap is weer helemaal los gegaan Matt_ttie! Ik stel voor dat je een passende straf verzin ;) Hoe moeten aardige autochtone anders gecivilseerd discussieren hier? Werkelijk!

Zo en nu ga ik lekker naar huis :) Op naar mijn motor!

CYA (in de berichten over autochtonen)

Ron Haleber
22-08-03, 16:23
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Hmmm, is dat de reden dat ik overal 'Zwarte Schaap' zie?


Willen de anti-autochtonen/anti-pro-anti-allochtonen daar aub mee kappen?

CYA..........(daar waar het niet uitmaakt wie de misdaad pleegt, zolang Peter er maar bovenop zit)

Ik zette er ook twee om de onzin ervan te laten zien...

Dacht aan een oproep, maar die van mij eventueel met Brie stopt het toch niet af.


Jij hebt het overwicht om het met "een mededeling" af te stoppen...!