PDA

Bekijk Volledige Versie : Stelling



Simon
22-08-03, 22:52
Hoe sneller de server hoe meer one-liner topics

Mark
22-08-03, 22:54
Geplaatst door Simon
Hoe sneller de server hoe meer one-liner topics

het was gewoon een gekke dag Simon..... en misschien doet het je goed te weten dat ik vanaf 1 sept een maand weg ben.... misschien gaat het niveau wat omhoog!

sadeeQ
22-08-03, 23:03
Geplaatst door Mark
het was gewoon een gekke dag Simon..... en misschien doet het je goed te weten dat ik vanaf 1 sept een maand weg ben.... misschien gaat het niveau wat omhoog!

:hihi: zeker als je niet terug komt kut atheist,anders heb je binnen een paar uur weer het niveau op -273 F :aftel:

Simon
22-08-03, 23:04
Wie de schoen past trekke hem aan. Maar ik had het niet specifiek tegen jou. Jij zou immers je bizarre berichten in één topic gaan verzamelen?

Simon

Marsipulami
22-08-03, 23:36
Geplaatst door Simon
Wie de schoen past trekke hem aan. Maar ik had het niet specifiek tegen jou. Jij zou immers je bizarre berichten in één topic gaan verzamelen?

Simon

Mark heeft zelfs ooit gezegd dat het zijn bedoeling was om op termijn net zo serieus te worden als Simon en Jaja. :hihi:

Donna
23-08-03, 00:26
Geplaatst door Simon
Hoe sneller de server hoe meer one-liner topics


Tsja......

Ik weet het niet Simon. Schaap heeft vandaag een recalcitrante dag. En zonder meiden op dit forum wordt het meteen een zooitje, zoals Tomas al aangeeft. Iedereen heeft wel eens een rotdag. Sommige mensen gaan dan juist niet prikken. Anderen prikken zich meteen wezenloos...

Mark, kun je niet wat eerder gaan?

Grapje hoor.

Mark
23-08-03, 11:50
hehehe nou ik ben echt geliefd!

als de onderwerpen weer wat interessanter worden, dan wortd ik vanzelf weer serieus... sorry mensen MO conflict boeit me nou eenmaal niet.

Mark
23-08-03, 11:51
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: zeker als je niet terug komt kut atheist,anders heb je binnen een paar uur weer het niveau op -273 F :aftel:

:) zo zie je maar weer wat de macht van het atheisme is!

Rachidaaatje
23-08-03, 14:48
Geplaatst door Mark
:) zo zie je maar weer wat de macht van het atheisme is!




:duivel: