PDA

Bekijk Volledige Versie : Nabil Marmouch verkoopt AEL ledenlijst aan mar. geheime dienst



Grietje
22-08-03, 23:41
volgens de franse krant observateur heeft nabil marmouch van de AEL voor 17 duizend euro de ledenlijst verkocht aan iemand van de marokkaanse ambassade. de krant meldt dat dit door de nederlandse geheime dienst is ontdekt. de marokkaanse regering jaagt op AEL aanhangers omdat abu jahjah meerdere malen terrorisme heeft geprezen. de terroristen die in casablanca zichzelf hebben opgeblazen zijn volgens de mar. politie ondersteund door jongeren uit nederland. zowel AEL en de mensen achter AMAZIGH-ONLINE.COM, een website van bekende moslim fundementalisten worden medeverantwoordelijk gehouden. volgens de franse politie wil de marokkaanse geheime dienst iedereen die lid is van AEL of van AMAZIGH-ONLINE.COM in marokko ondervragen als ze zich in marokko bevinden tijdens de vakantie periode. volgens de krant heeft marokko nu al 3 ael leden gearresteerd.


weet iemand hier meer over?

rafiq
22-08-03, 23:51
Broodje aap.

Het hele moslimfundamentalisme is een broodje aap.

Marsipulami
22-08-03, 23:57
Geplaatst door Grietje
volgens de franse krant observateur heeft nabil marmouch van de AEL voor 17 duizend euro de ledenlijst verkocht aan iemand van de marokkaanse ambassade. de krant meldt dat dit door de nederlandse geheime dienst is ontdekt. de marokkaanse regering jaagt op AEL aanhangers omdat abu jahjah meerdere malen terrorisme heeft geprezen. de terroristen die in casablanca zichzelf hebben opgeblazen zijn volgens de mar. politie ondersteund door jongeren uit nederland. zowel AEL en de mensen achter AMAZIGH-ONLINE.COM, een website van bekende moslim fundementalisten worden medeverantwoordelijk gehouden. volgens de franse politie wil de marokkaanse geheime dienst iedereen die lid is van AEL of van AMAZIGH-ONLINE.COM in marokko ondervragen als ze zich in marokko bevinden tijdens de vakantie periode. volgens de krant heeft marokko nu al 3 ael leden gearresteerd.


weet iemand hier meer over?

Is een oud bericht. Ik vind Nabil wel een dappere Marokkaan die zijn kop boven het maaiveld durft uitsteken. Iets wat Hollanders nog nooit gelukt is.

willemdezesde
22-08-03, 23:59
Het kan waar zijn. Verkocht hij ook niet gestolen computers? Ik zou maar eens bij hem thuis gaan kijken. Ik denk dat hij ook z'n vrouw en schoonmoeder al heeft verkocht.

Ja, ja Abu heeft wel wat te doen met al die achterhoedegevechten.

:wijs:

Grietje
22-08-03, 23:59
Geplaatst door Marsipulami
Is een oud bericht. Ik vind Nabil wel een dappere Marokkaan die zijn kop boven het maaiveld durft uitsteken. Iets wat Hollanders nog nooit gelukt is. :jumping: :jumping:


Die Mars toch ook!

rafiq
23-08-03, 00:01
Ik vind de verwachtingen die men aan Nabil hangt echt overdreven.

Donna
23-08-03, 00:17
Ja, ik weet daar meer van.

De AEL leden die ik in Marokko heb gesproken hebben van enige aandacht van de politie, grenscontroles of wat dan ook helemaal niets gemerkt. Het lijkt me dus idd een broodje aap.

Zgeheu
23-08-03, 09:07
Kranten artikel bestaat helemaal niet.

gewoon een broodje aap of een broodje poep....wat jij lekker vind.

En dat hij gestolen laptops verkocht zou hebben zal niet veel anders zijn.

Zgeheu
23-08-03, 10:44
Wacht maar af...je zult versteld staan.

Zgeheu
23-08-03, 10:48
CIDI, zionisten, of gewoon een gestoorde-freak....what ever..das niet relevant.

Maar zoals ik al zei...houd je kakel dicht en wacht af.

Zgeheu
23-08-03, 11:04
;) kort, duidelijk en relevant

Mark
23-08-03, 11:47
En is zijn broer er ook ingeluisd?

Zgeheu
23-08-03, 11:53
Buiten het feit dat Nabil niet verantwoordelijk is voor de daden van zijn broer denk ik inderdaad dat dat ook het geval is.

Maar ook jij Mark zult moeten afwachten tot de show begint.

Mark
23-08-03, 11:54
Geplaatst door Zgeheu
Buiten het feit dat Nabil niet verantwoordelijk is voor de daden van zijn broer denk ik inderdaad dat dat ook het geval is.

Maar ook jij Mark zult moeten afwachten tot de show begint.

showproces? ;)

willemdezesde
23-08-03, 23:27
Met de jeneverbever wil ik wel een borreltje drinken!

Marsipulami
23-08-03, 23:56
Geplaatst door willemdezesde
Met de jeneverbever wil ik wel een borreltje drinken!

Hmm, eerder zei je dat je lid was van de christen unie. Nou kies je de kant van een ordinaire racist als jeneverbever. Je bent wel gedaald in mijn fundamentalistisch gristelijke achting hoor. :roker:

Tomas
24-08-03, 11:33
Geplaatst door Marsipulami
Iets wat Hollanders nog nooit gelukt is.

Pim is ook niet direct aan het begin van zijn opmars doodgeschoten. Dus wacht nog maar even af met juichen.