PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie pakt overlast jeugd Dokkum aan.



Zwarte Schaap
23-08-03, 13:14
Politie pakt overlast jeugd Dokkum aan

DOKKUM - De politie gaat in Dokkum extra surveilleren om overlast door jongeren te voorkomen. Dit weekeinde patrouilleren bovendien extra beveiligingsmensen van Schaaf. Dat heeft burgemeester Roel Cazemier van Dongeradeel gisteren met de politie en het beveiligingsbedrijf afgesproken. ,,Er is ongerustheid, dan moet je iets doen.''
Vorig week vrijdag- en zaterdagavond heeft een groep jongeren op de camping aan de Harddraversdijk en bij de kaden in de buurt van de Woudpoortsbrug flinke overlast veroorzaakt. ,,Ze hebben zich schandelijk misdragen'', aldus Cazemier.

Volgens campingbeheerder Piet Wiersma zijn campinggasten vertrokken uit angst voor vernielingen en bedreigingen. Bootjes waren losgegooid, eentje was vol met water gelopen en er werd met bierblikjes gegooid. Ook vloog op de camping een voortent in brand. Of hetzelfde groepje dat heeft gedaan, is nog onduidelijk.

,,Het escaleert hier'', zegt Wiersma. Volgens hem begonnen de
problemen sinds de komst van de skatebaan dit voorjaar. ,,De skatebaan trekt leuke mensen die komen om te skaten, maar ook randfiguren die eerst ergens anders in de stad zaten. Zij drinken, gebruiken en dealen soms ook drugs.''

Sinds 1 juli lopen twee beveiligers van Schaaf door de Dokkumer binnenstad. Dit weekeinde controleren vier mensen. De politie blijft ook na het weekeinde intensiever surveilleren.

Bron: Leeuwarder Courant

Mark
23-08-03, 13:16
Wat een ongekende provocatie van de zionistische politie. Als er nu rellen ontstaan dan is het 100% de schuld van de politie.

Dutchguy
23-08-03, 13:19
Geheugensteuntje voor schaap:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=69832

Mark
23-08-03, 13:20
Hmmm nou dit is wel een normaal bericht, hij heeft niet in de titel vermeld dat het autochtonen betreft.

Dutchguy
23-08-03, 13:22
Geplaatst door Mark
Hmmm nou dit is wel een normaal bericht, hij heeft niet in de titel vermeld dat het autochtonen betreft.

:D

Zwarte Schaap
23-08-03, 13:26
Geplaatst door Dutchguy
Geheugensteuntje voor schaap:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=69832

Wat is jouw probleem dutchguy? Wat vindt je erg aan mijn posting? Zijn er zaken waar je liever niets vanaf wil weten omdat het niet in je straatje past?

Dutchguy
23-08-03, 13:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is jouw probleem dutchguy? Wat vindt je erg aan mijn posting? Zijn er zaken waar je liever niets vanaf wil weten omdat het niet in je straatje past?

Ik had met mijn handen op mijn rug en met een blinddoek om dit antwoord kunnen voorspellen.

Mark
23-08-03, 13:32
Geplaatst door Dutchguy
Ik had met mijn handen op mijn rug en met een blinddoek om dit antwoord kunnen voorspellen.

voorspel zijn antwoord hierop dan ;)

Dutchguy
23-08-03, 13:35
Geplaatst door Mark
voorspel zijn antwoord hierop dan ;)

Zal iets zijn in de trand van 'autochtonen moeten maar eens leren inzien dat het allemaal de schuld van jullie is en niet van hullie ... mekker mekker mekker....'

Zwarte Schaap
23-08-03, 13:39
Geplaatst door Dutchguy
Ik had met mijn handen op mijn rug en met een blinddoek om dit antwoord kunnen voorspellen.

Als je het al van te voren wist waarom plaats je dan een domme mededeling? Wil je graag terecht gewezen worden?

Als je nu gewoon antwoord geeft op mijn vraag kunnen we verder gaan, want ik ben niet zo goed in het voorspellen van jouw antwoord.

Dutchguy
23-08-03, 13:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je het al van te voren wist waarom plaats je dan een domme mededeling? Wil je graag terecht gewezen worden?

Als je nu gewoon antwoord geeft op mijn vraag kunnen we verder gaan, want ik ben niet zo goed in het voorspellen van jouw antwoord.

Ik had geen zin om weer die domme wedstrijd jullie tegen hullie te moeten doorstaan met allerlei loze berichtjes die alleen geplaatst worden om de 'tegenpartij' in diskrediet te brengen. Autochtonen vs. allochtonen en vice versa, doodvermoeiend en het levert niets op. That's all.

Dutchguy
23-08-03, 13:49
Geplaatst door dejeneverbever
Ach die arme verongelijkte Marrokaanse calimero's; "want zij is groot en ik ben zielig, snotter, snotter, snotter, snotter..."

:ergleuk:

Ooit wel eens op f o k geweest? Works both ways.

Zwarte Schaap
23-08-03, 13:53
Geplaatst door Dutchguy
Ik had geen zin om weer die domme wedstrijd jullie tegen hullie te moeten doorstaan met allerlei loze berichtjes die alleen geplaatst worden om de 'tegenpartij' in diskrediet te brengen. Autochtonen vs. allochtonen en vice versa, doodvermoeiend en het levert niets op. That's all.

Dus dacht je laat zal ik zwarte schaap maar even dwars zitten met een nutteloze mededeling.

Dutchguy
23-08-03, 14:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dus dacht je laat zal ik zwarte schaap maar even dwars zitten met een nutteloze mededeling.

Ik vond hem niet nutteloos en ik ben er niet op uit om jou dwars te zitten. Ik vind dat je op een vastgeroest spoor zit en dat vind ik jammer.

Zwarte Schaap
23-08-03, 14:26
Geplaatst door Dutchguy
Ik vond hem niet nutteloos en ik ben er niet op uit om jou dwars te zitten. Ik vind dat je op een vastgeroest spoor zit en dat vind ik jammer.

Helaas zit Nederland op die vast geroeste spoor zie de vele postings van autochtonen op dit forum, waar je je kennelijk niet aan stoort. Marokkanen zijn gereduceerd tot alleen problemen.

Dat moet bestreden worden met alle rechtvaardige middelen.

Dutchguy
23-08-03, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Helaas zit Nederland op die vast geroeste spoor zie de vele postings van autochtonen op dit forum, waar je je kennelijk niet aan stoort. Marokkanen zijn gereduceerd tot alleen problemen.

Dat moet bestreden worden met alle rechtvaardige middelen.

Wie zegt dat ik me niet stoor aan discriminerende postings van autochtonen Schaap? Ik vermelde juist in dit topic dat het wat dat betreft bij f o k ook huilen met de pet op is! Ik geloof alleen niet dat je dit oplost door met dezelfde munitie over en weer te schieten. Voor je het weet zit je in een negatieve draaikolk naar beneden en loop je met alleen maar met frustraties rond. Ik geloof in redelijkheid en je maakt mij niet wijs dat die niet over en weer te vinden is.

Zwarte Schaap
23-08-03, 14:51
Geplaatst door Dutchguy
Wie zegt dat ik me niet stoor aan discriminerende postings van autochtonen Schaap? Ik vermelde juist in dit topic dat het wat dat betreft bij f o k ook huilen met de pet op is! Ik geloof alleen niet dat je dit oplost door met dezelfde munitie over en weer te schieten. Voor je het weet zit je in een negatieve draaikolk naar beneden en loop je met alleen maar met frustraties rond. Ik geloof in redelijkheid en je maakt mij niet wijs dat die niet over en weer te vinden is.

Volgens mij ben ik heel redelijk met mijn postings.

Dutchguy
23-08-03, 14:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij ben ik heel redelijk met mijn postings.

Hmmmm....

Zwarte Schaap
23-08-03, 15:14
Geplaatst door dejeneverbever
Schepkuh,
U meldt niks, U klaagt alleen.
Nimmer heb ik u op een originele gedachte betrapt. waarom kunt u itt. veel van mijn vrienden of bv. een schrijver als Bouazza niet eens de hand in eigen boezem steken.
Waarom vraagt u uzelf niet eens af, waar komt deze negatieve beeldvorming vandaan ?
Waarom bestaat deze beeldvorming niet bij groepen als bv. Surinamers, Turken, Portugezen of Koreanen ?

Speel maar lekker de struisvogel en sluit je ogen en oren.

:wijs:

De kracht van de media !

De kracht van herhaling !

Zwarte Schaap
23-08-03, 15:15
Geplaatst door Dutchguy
Hmmmm....

KUT-homo !

Ron Haleber
23-08-03, 15:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Helaas zit Nederland op die vast geroeste spoor zie de vele postings van autochtonen op dit forum, waar je je kennelijk niet aan stoort. Marokkanen zijn gereduceerd tot alleen problemen.

Dat moet bestreden worden met alle rechtvaardige middelen.


Kan dit als autochtoon helemaal met je meevoelen Schaap.

Ga dus maar gauw eens antwoord geven op de harde maatregelen die de rasechte Marokkanen Orakel en Rafiq voorstellen tegen de overlast van Marokkaanse jongeren op het topic dat ik daarover vandaag opende...

Jouw kostbare adviezen worden daar heel erg gemist....!!!

Zwarte Schaap
23-08-03, 15:29
Geplaatst door Ron Haleber
Kan dit als autochtoon helemaal met je meevoelen Schaap.

Ga dus maar gauw eens antwoord geven op de harde maatregelen die de rasechte Marokkanen Orakel en Rafiq voorstellen tegen de overlast van Marokkaanse jongeren op het topic dat ik daarover vandaag opende...

Jouw kostbare adviezen worden daar heel erg gemist....!!!


Maar je wijkt nu al af van wat orakel wil, jongerenproblemen niet specifiek toeschrijven als een typisch marokkanenprobleem.

Ik wil je even er aan herrineren dat bij het criemrapport beschikbare gegevens blijkt dat de aangiftes/zaken waar jongeren tussen 12 en 17 jaar verantwoordelijk voor zijn jaarlijks ruim 20.000 aangiftes.

De zaken/aangiftes waar de groep vanaf 24 jaar verantwoordlijk voor is ruim 120.000 aangiftes bedraagt.

Ik hoop dat jullie de zaken in de juiste proporties zien.

Ik heb andere prioriteiten op dit moment maar mocht ik iets zinnigs bij kunnen dragen dan zal ik dat tezijnertijd doen.

Ron Haleber
23-08-03, 15:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maar je wijkt nu al af van wat orakel wil, jongerenproblemen niet specifiek toeschrijven als een typisch marokkanenprobleem.

Ik heb andere prioriteiten op dit moment maar mocht ik iets zinnigs bij kunnen dragen dan zal ik dat tezijnertijd doen.



Beste Schaap, allereerst bedankt dat je de zaken in het juiste verband wil zetten...

Maar voor wat Orakel en Rafiq vergis je je toch echt helemaal.

Even wat prioriteiten verleggen! Wel doorgaan met ademhalen natuurlijk! We willen je voor geen goud missen!

Ik citeer maar even Orakel over zijn Marokkaanse jongeren:



Van sommige vaders weet ik dat ze praten en opvoeden als Brugman,

soms zelfs verhuizen naar een andere stad met het gezin,

die etterbakjes bont en blauw slaan, terugsturen naar Marokko,

ze persoonlijk aangeven bij de politie, de polite vragen en smeken om ze op te sluiten, etc, etc, etc.

Zwarte Schaap
23-08-03, 16:36
Opgefokt sfeertje in stad: extra politie

HENGELO - De politie houdt de komende tijd extra toezicht in de binnenstad omdat groepen allochtone jongens de confrontatie met elkaar zoeken. Dat heeft de Regiopolitie Twente gisteren desgevraagd laten weten.

Het is gistermiddag rond de Marktstraat en het Burgemeester Janssenplein lange tijd onrustig geweest. Diverse kleinere groepen jongens daagden elkaar uit terwijl de politie hen in toom probeerde te houden. Politie was aanwezig te voet, per scooter, met auto’s en met honden.

Volgens een woordvoerder van de politie keerde de rust terug nadat een deel van de jongens per bus was vertrokken. De jongens zelf zeiden dat ze uit Almelo kwamen.

In het opgefokte sfeertje dat er hing, gaven de tientallen jongens verschillende verklaringen. De meest gehoorde is dat Syrisch-orthodoxe jongens en moslim Turkse jongens een rekening met elkaar te vereffenen hebben. Aanleiding zou zijn dat enkele weken geleden een meisje van een van de groepen met een mes is gestoken.

Anderen verklaarden dat de aanleiding al begin dit jaar ligt toen een klein aantal jongens in Groot Driene ruzie met elkaar kregen. De groepen rond die jongens zijn steeds groter geworden en zoeken elkaar op.

Andere jongens zeiden dat ze de pest in hebben dat ze op straat moeten rondhangen omdat ze er bij disco Rootie Tootie niet in komen. De exploitant van Rootie verklaarde dat de rondhangende groepen niets met Rootie te maken hebben. ‘Er wordt bij ons niet gediscrimineerd, wij hebben een gewoon en heel duidelijk toelatingsbeleid’, aldus de uitbater.

Een winkelier vertelde dat het al de derde opeenvolgende vrijdag is dat het vervelend in de binnenstad is. Vorige week vrijdag werd volgens hem de introductie van studenten ontsierd doordat de politie moest optreden tegen kleine drugshandelaars die zich onder de studenten mengden.

Een andere winkelier vertelde dat vrijdag twee weken geleden de sfeer hetzelfde was als gisteren. Ook toen heeft de politie een paar keer moeten ingrijpen om de rust te laten terugkeren. De politie zei dat het nodig is voorlopig extra toezicht te houden in de binnenstad.

Burgemeester F. Kerckhaert wilde niet nader op de zaak ingaan omdat hij bang is dat publiciteit tot meer onrust leidt. Hij zei de groep goed in beeld te hebben en hoopte dat het een tijdelijke eruptie is. ‘Er zijn spanningen, er is onderling rivaliteit, maar er gaat geen grote dreiging vanuit.’

Bron: Twensche Courant 23/08/03



Meisjes slaan meisje

HENGELO - Een twaalfjarig meisje uit Enschede is donderdagmiddag omstreeks half drie mishandeld door twee andere meisjes. Het gebeurde op de Enschedesestraat in Hengelo, even voorbij het kruispunt met de Kuipersdijk.

Het meisje fietste richting Enschede. Zij kreeg een duw van twee meisjes die samen op een oude omafiets zaten. Even later hadden de meisjes de fiets dwars op het fietspad gezet waardoor de twaalfjarige moest stoppen. De twee probeerden haar in de sloot te duwen. Ze kreeg klappen in het gezicht, een grote pluk haar werd uit haar hoofd getrokken. Eén van hen dreigde haar pols te breken. Op een gegeven moment kwam er een man op een fiets aanrijden. Toen hij zei dat de meisjes moesten ophouden, fietsten ze weg.

De politie zoekt de verdachten die ongeveer zestien jaar en blank zijn. Het meisje dat fietste heeft sproeten is dik en heeft lang blond haar en is langer dan 1.60 meter. Ze droeg een slobberig lang grijs/wit T-shirt en een donkerkleurige spijkerbroek. Het meisje dat achterop de fiets zat, heeft lang zwart haar en een roze haarband in. Zij is ongeveer 1.70 meter lang. Het meisje rookte en droeg een broek met wijde pijpen, een vest en een strak T-shirt. Eén van de meisjes werd Els genoemd. De politie wil ook genoemde man spreken.

Bron: Twensche Courant 23/08/03

Dutchguy
23-08-03, 18:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
KUT-homo !

Een kuthomo is volgens mij weer gewoon hetero.

Ron Haleber
23-08-03, 20:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
KUT-homo !

Schaap blijf beschaafd, verlaag je niet tot schelden... Dutchguy is een honorabele prikker even lang als jij hier. Hij gaf een heel normale, rustige reactie:


Dutchguy:

Wie zegt dat ik me niet stoor aan discriminerende postings van autochtonen Schaap? Ik vermelde juist in dit topic dat het wat dat betreft bij f o k ook huilen met de pet op is! Ik geloof alleen niet dat je dit oplost door met dezelfde munitie over en weer te schieten. Voor je het weet zit je in een negatieve draaikolk naar beneden en loop je met alleen maar met frustraties rond. Ik geloof in redelijkheid en je maakt mij niet wijs dat die niet over en weer te vinden is.


Schaap, mensen kunnen heel emotioneel zijn en dat erg vervelend vinden! Ik herinner me nog dat ik de diep gelovige Gaypride heel serieus een tekst van sjeich Kisk over het paradijs citeerde die verkeerd viel... Hij neemt me dat nog steeds kwalijk!


Kijk als iemand je kwaadaardig uitscheldt, scheldt dubbel terug om het af te stoppen! Laatst gilde iemand zonder reden tegen me "gore racist" omdat ik Marokkanen steunde. Ik scheldde terug "teringwijf"... Beheer is hier namelijk immuum voor geworden...

Ook al drijven ze je in het nauw, nooit gaan schelden Schaap! Toon je kwaliteit...!

Zwarte Schaap
23-08-03, 20:48
Geplaatst door Ron Haleber
Schaap blijf beschaafd, verlaag je niet tot schelden... Dutchguy is een honorabele prikker even lang als jij hier. Hij gaf een heel normale, rustige reactie:

Schaap, mensen kunnen heel emotioneel zijn en dat erg vervelend vinden! Ik herinner me nog dat ik de diep gelovige Gaypride heel serieus een tekst van sjeich Kisk over het paradijs citeerde... Hij neemt me dat nog steeds kwalijk!


Kijk als iemand je kwaadaardig uitscheldt, scheldt dubbel terug om het af te stoppen! Laatst gilde iemand zonder reden tegen me "gore racist" omdat ik Marokkanen steunde. Ik scheldde terug "teringwijf"... Beheer is hier namelijk immuum voor geworden...

Ook al drijven ze je in het nauw, nooit gaan schelden Schaap! Toon je kwaliteit...!

Ronnieboy,

Je verspilt teveel energie aan mijn vermeende schelden. Als je alles goed leest zie dat er geen aanleiding is om mijn KUT-homo serieus als schelden op te vatten.

Als ik als echte Rotterdammer zou gaan schelden zou je pas echt zien wat schelden is. Dat onschuldige KUT-homo stelt niets voor, tis gewoon een speldeprik voor Dutchgay.

Heb je trouwens die kutwethoudertje van de pvda die met kutmarokkanen aankwam er ook op aangesproken.

Verder moeten we ons hier niet als mietjes gedragen, een stootje moet je wel tegen kunnen.