PDA

Bekijk Volledige Versie : Smit begint burgerwacht in Rotterdam



barfly
23-08-03, 15:50
Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit van Nieuw Rechts (een afsplitsing van Leefbaar R'dam) wil komende week een burgerwacht starten tegen de overlast door criminele jongeren.

Directe aanleiding is een beroving gisteravond, waarvan Smit zelf het slachtoffer werd. Volgens Smit was hij met collega raadslid Reijkersz (Leefbaar Rotterdam) op weg naar een pinautomaat, toen hij op het Binnenwegplein beroofd werd door twee straatrovers van Marokkaanse afkomst. Smit incasseerde ook nog een aantal klappen op zijn hoofd bij de achtervolging van de daders.

Smit: ''Het wordt nu eens tijd dat we harde maatregelen nemen, vandaar dat onze organisatie met burgerwachten start in het centrum van Rotterdam. Vanaf volgende week zal op onregelmatige tijden pinautomaten, winkelcentra en centrale plaatsen in de gaten worden gehouden''.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31805

Bah! Nog zo'n gek die het werk van de politie wil overnemen :mad:

Mark
23-08-03, 15:54
This will be trouble!

K4!
23-08-03, 15:54
Bah! Nog zo'n gek die het werk van de politie wil overnemen :mad:


Newsflash: Massale run op bruine hemden in Rotterdam geconstateerd.





Bij de kassa bleek de koper zn wallet kwijtgeraakt te zijn....

Mark
23-08-03, 15:56
Geplaatst door K4!
Newsflash: Massale run op bruine hemden in Rotterdam geconstateerd.





Bij de kassa bleek de koper zn wallet kwijtgeraakt te zijn....

:hihi:

is dit weer een reincarnatie van Al3arbi?

Zwarte Schaap
23-08-03, 16:00
Geplaatst door Mark
This will be trouble!

Ik denk het ook. Die smit kent het leven in Rotterdam centrum niet. Hahahah dit wordt echt lachen. Read my words. Als er wat te beleven is zal ik wel wat beelden schieten.

K4!
23-08-03, 16:03
Smit incasseerde ook nog een aantal klappen op zijn hoofd bij de achtervolging van de daders.



:blij:


Ze hebben hem wel erg goed geraakt. Meskien.



:blij:

barfly
23-08-03, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk het ook. Die smit kent het leven in Rotterdam centrum niet. Hahahah dit wordt echt lachen. Read my words. Als er wat te beleven is zal ik wel wat beelden schieten.

Ik ben reuze beniewd! Maar effektief is dit natuurlijk koren op de molens van zowel AEL als hun tegenstanders. Als dit serieus wordt dan kunnen we nog lachen (sarcastisch)
Ik vind dat eventueele clubjes die zich hiermee willen bezig houden moeten worden verboden, als ze dan tioch doorgaan opsluiten. Zoals K4 terecht opmerkt, de link met NAZI-Duitsland is zo gelegd.

K4!
23-08-03, 16:06
Geplaatst door Mark
:hihi:

is dit weer een reincarnatie van Al3arbi?




Deja gelezen(in het Frans dan). Hmm, Hij voorspelde dit al.

Mark
23-08-03, 16:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk het ook. Die smit kent het leven in Rotterdam centrum niet. Hahahah dit wordt echt lachen. Read my words. Als er wat te beleven is zal ik wel wat beelden schieten.

Hmmm lijkt me inderdaad niet zo slim om CS, de lijnbaan te gaan cruisen laat staan R'dam-west.

Mark
23-08-03, 16:11
Toch heb ik wel bewondering voor figuren als Nabil en Michiel Smit die hun politieke visie (ook al is ie extreem) gewoon zo hard naar buiten durven te brengen.

Je kan je voorstellen dat je je kwetsbaar opstelt als je zo de publiciteit ingaat. Je veiligheid is dan ook niet meer helemaal gegarandeerd.

Zo stond Nabil zijn priveadres op stormfront.nl.




Ik blijf lekker anoniem bandiet

K4!
23-08-03, 16:17
Geplaatst door Mark
Toch heb ik wel bewondering voor figuren als Nabil en Michiel Smit die hun politieke visie (ook al is ie extreem) gewoon zo hard naar buiten durven te brengen.

Je kan je voorstellen dat je je kwetsbaar opstelt als je zo de publiciteit ingaat. Je veiligheid is dan ook niet meer helemaal gegarandeerd.

Zo stond Nabil zijn priveadres op stormfront.nl.




Ik blijf lekker anoniem bandiet


Ik denk dat Nabil hoopt dat er een aanslag op hem gepleegd zou worden...

K4!
23-08-03, 16:19
Geplaatst door Brie
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze topic ook weer is weggecensureerd...




Huh?

Mark
23-08-03, 16:19
Geplaatst door K4!
Ik denk dat Nabil hoopt dat er een aanslag op hem gepleegd zou worden...

Nou, hij is al eens met geweld zijn huis uitgehaald en dat vond ie volgens mij toch echt niet leuk!

K4!
23-08-03, 16:21
Geplaatst door Mark
Nou, hij is al eens met geweld zijn huis uitgehaald en dat vond ie volgens mij toch echt niet leuk!


Daarmee stond ie voor schut. Een aanslag op hem door onbekenden zal worden gebruikt om hem een heldenstatus toe te schrijven. Hij schijnt daarvan te houden.

barfly
23-08-03, 16:40
Geplaatst door Brie
Ik had het vanochtend ook al geplaatst, maar dit werd niet op prijs gesteld en verwijderd. Er zijn bepaalde personen waar je hier maar beter niet over kunt spreken, Fatima Elatik behoort daar ook toe. Wees gewaarschuwd!

Bedoel je dat Elatik achter de akties van Smit staat?

K4!
23-08-03, 16:41
Geplaatst door Brie
Ik had het vanochtend ook al geplaatst, maar dit werd niet op prijs gesteld en verwijderd. Er zijn bepaalde personen waar je hier maar beter niet over kunt spreken, Fatima Elatik behoort daar ook toe. Wees gewaarschuwd!



Fatima Elatik? Een sterke aantrekkelijke vrouw die het ver heeft geschopt. Theo van Gogh heeft een trauma aan dr overgehouden. Daardoor ben ik nog meer van Faatje gaan houden!


:verliefd: :love2: :verliefd:

Zgeheu
23-08-03, 16:49
Geplaatst door Mark
Toch heb ik wel bewondering voor figuren als Nabil en Michiel Smit die hun politieke visie (ook al is ie extreem) gewoon zo hard naar buiten durven te brengen.

Je kan je voorstellen dat je je kwetsbaar opstelt als je zo de publiciteit ingaat. Je veiligheid is dan ook niet meer helemaal gegarandeerd.

Zo stond Nabil zijn priveadres op stormfront.nl.

Ik blijf lekker anoniem bandiet

Ik denk niet dat Nabil het op prijs zal stellen dat je zijn naam in 1 zin noemt met M. SMit.

Kun je me trouwens vertelen welke harde uitspraken hij heeft gedaan ? Als je critisch en goed luistert heeft hij hele rechtvaardige en redelijke opvattingen hoor.

Zgeheu
23-08-03, 17:02
Kun je me misschien een link geven naar die media ? Of die die berichten ?

Zgeheu
23-08-03, 17:08
Op die site van smit staan alleen fragmenten van berichten die hun context totaal kwijt zijn.

Als media hierover bericht zouden hebben dan moet er toch wel ergens wat te vinden zijn ?

Mark
23-08-03, 17:08
Geplaatst door Zgeheu
Ik denk niet dat Nabil het op prijs zal stellen dat je zijn naam in 1 zin noemt met M. SMit.

Kun je me trouwens vertelen welke harde uitspraken hij heeft gedaan ? Als je critisch en goed luistert heeft hij hele rechtvaardige en redelijke opvattingen hoor.

Hahaha nee dat zal hij niet leuk vinden, maar het zijn toch beide mensen die op zijn minst controversieel te noemen zijn!

Tja harde uitspraken, bedoel je als AEL vertegenwoordiger of op persoonlijke titel? Kijk, wat vind je hard? Mij stoort het allemaal niet maar de hoop dat er veel bodybags terugkomen uit Irak zal bij veel mensen toch hard aankomen.

Ik heb maar een keer gehad dat ie echt te ver ging... iets met ingewanden aan een boom ;) Maar dat is op magische wijze gedelete hahahaha

Mark
23-08-03, 17:10
Hmmm ja dat beweerde Michiel Smit op basis van een priksel van mij maar is nooit bewezen Brie.

Zwarte Schaap
23-08-03, 17:17
Geplaatst door Mark
Hmmm ja dat beweerde Michiel Smit op basis van een priksel van mij maar is nooit bewezen Brie.

HUH? Jammer dat ik die enquete over wie is de mol niet meer kan aanpassen.

Zgeheu
23-08-03, 17:18
Geplaatst door Mark
Hahaha nee dat zal hij niet leuk vinden, maar het zijn toch beide mensen die op zijn minst controversieel te noemen zijn!

Tja harde uitspraken, bedoel je als AEL vertegenwoordiger of op persoonlijke titel? Kijk, wat vind je hard? Mij stoort het allemaal niet maar de hoop dat er veel bodybags terugkomen uit Irak zal bij veel mensen toch hard aankomen.


Dat bedoel ik met critisch en goed luisteren.....

hij zei namelijk..."ik heb liever dat....xxxx...dan dat zij daar de baas mogen spelen".

Het woord "liever" betekent dat er er in zijn mening gradties zitten.....het kan dus zijn dat hij nog veeel liever heeft dat Amerkanen en arabier op basis van gelijkwaardigheid en respect voor elkaars autonomie goede banden met elkaar onderhouden, zonder dat de een de bezetter van de ander is.

Mark
23-08-03, 17:21
Geplaatst door Zgeheu
Dat bedoel ik met critisch en goed luisteren.....

hij zei namelijk..."ik heb liever dat....xxxx...dan dat zij daar de baas mogen spelen".

Het woord "liever" betekent dat er er in zijn mening gradties zitten.....het kan dus zijn dat hij nog veeel liever heeft dat Amerkanen en arabier op basis van gelijkwaardigheid en respect voor elkaars autonomie goede banden met elkaar onderhouden, zonder dat de een de bezetter van de ander is.

Dat "liever" is dan door rtl-nieuws zachter uitgezonden, had ik niet goed opgelet.

Daarnaast vind ik wel dat hij het westen teveel de schuld van alles geeft ;) Net zoals Michiel overal allochtonen de schuld van geeft.

Enige verschil is dat Nabil volgens mij wel een ok gozer is en Michiel Smit een eikel.

sadeeQ
23-08-03, 17:25
Geplaatst door Brie
Het zijn allebei racistische eikels!

En jij dus niet?

:bril:

Mark
23-08-03, 17:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
HUH? Jammer dat ik die enquete over wie is de mol niet meer kan aanpassen.

Jammer he? :D

Maar ik denk nog steeds dat jij de mol bent!
Goeie afleidingsmanoeuvre zo´n enquete, dat wel!

Zgeheu
23-08-03, 17:26
Geplaatst door Mark
Dat "liever" is dan door rtl-nieuws zachter uitgezonden, had ik niet goed opgelet.

Daarnaast vind ik wel dat hij het westen teveel de schuld van alles geeft ;) Net zoals Michiel overal allochtonen de schuld van geeft.

Enige verschil is dat Nabil volgens mij wel een ok gozer is en Michiel Smit een eikel.

je kan het altijd nog na luisteren en zien op http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=dossiers&b=169&a=15638

Zgeheu
23-08-03, 17:26
Geplaatst door Brie
Het zijn allebei racistische eikels!

ik wacht op onderbouwing voor de aantijging dat hij racistisch zou zijn Brie ........

Mark
23-08-03, 17:34
Ok, hij zei inderdaad duidelijk `liever dan`
:zegniets:

Orakel
23-08-03, 17:59
Ik geloof er dus geen bal van dat die slissende flapdrol door 2 Marokkanen is beroofd. Ik geloof uberhaupt niet dat hij is beroofd, evenmin als ik geloof in dat fabeltje over die diefstal uit zijn kantoor.

Klinkt als een fijn gefabriceerd fabeltje om dat achterlijke burgerwacht-idee te legitimeren.

Laat die gozer beter eerst z'n opleidng afmaken.

Zgeheu
23-08-03, 18:37
Geplaatst door Brie
De citaten die je op de site van die andere racist M. Smit kunt vinden lijken me boekdelen spreken. In tegenstelling tot wat je eerder schreef kun je ze nog wel in hun originele context zien, zie ik net.

Maar misschien is het in jouw opinie niet racistisch om joden aan te duiden als kakkerlakken en ongedierte?

En dit citaat zal ook wel niet racistisch zijn:

Zoal ik lees heeft ie het over zionisten en niet over Joden. Tenzei jij ergens het woord Joden hebt zien staan.

En wat het 2e citaat betreft zie ik niets racistisch hoor

en toch is de context waaarin hij dit schreef niet duidelijk.

Zgeheu
23-08-03, 20:04
nogmaals Brie...de context is belangrijk.....

had daarvoor toevallig niemand een post geplaatst met....

bla bla bla "onze verworven vrijheden...bla bla....misbruikt door marokkanen...bla bla" ????

barfly
23-08-03, 20:09
Wat een discussie, als iemand beweerd dat ze meer recht hebben om te profiteren van de Nederlanders (die kennelijk wel hun zaakjes op orde hebben) dan is dat dus in mijn ogen een zwaktebod. Doe je best en trek de rest van he leven een uitkering als je daar gelukkig van denkt te worden.

Zgeheu
23-08-03, 20:16
Geplaatst door barfly
Wat een discussie, als iemand beweerd dat ze meer recht hebben om te profiteren van de Nederlanders (die kennelijk wel hun zaakjes op orde hebben) dan is dat dus in mijn ogen een zwaktebod. Doe je best en trek de rest van he leven een uitkering als je daar gelukkig van denkt te worden.

??? profiteren van de Nederlanders ??? heeft ie dat gezegd ?

barfly
23-08-03, 20:21
Geplaatst door Zgeheu
??? profiteren van de Nederlanders ??? heeft ie dat gezegd ?

Ik heb geen namen genoemd :)
Wel iets in deze context trouwens, dat ging over het aantal Marokkanen dat in WW2 heeft gevochten tegen de Duitsers.
Maargoed, het ging mij er niet om óf iemand het had gezegd maar dat het compleet onintressant zou zijn...

Donna
23-08-03, 20:36
Geplaatst door Orakel
Ik geloof er dus geen bal van dat die slissende flapdrol door 2 Marokkanen is beroofd. Ik geloof uberhaupt niet dat hij is beroofd, evenmin als ik geloof in dat fabeltje over die diefstal uit zijn kantoor.

Klinkt als een fijn gefabriceerd fabeltje om dat achterlijke burgerwacht-idee te legitimeren.

Laat die gozer beter eerst z'n opleidng afmaken.


:schok:

Neejj... dan heb je straks in plaats van een bruinhemd, een bruinhemd met een diploma! Brr...

Ik geloof er ook niks van die 'ie beroofd is. Het is gewoon een gefrustreerd sukkeltje dat alles doet om in de pers te komen met zijn discriminerende gebrabbel.

barfly
23-08-03, 20:46
Geplaatst door Donna
:schok:

Neejj... dan heb je straks in plaats van een bruinhemd, een bruinhemd met een diploma! Brr...

Ik geloof er ook niks van die 'ie beroofd is. Het is gewoon een gefrustreerd sukkeltje dat alles doet om in de pers te komen met zijn discriminerende gebrabbel.

Helaas heeft die glibber nog redelijk succes ook, enne lekker olie op 't vuur: Rotterdammer 62% vind 50% allochtonen het maximum in Rotterdam. Op RTL4 nieuws vandaag, die overignes wisten te vertellen dat de enquete was gehouden onder voornamelijk autochtonen want de allochtonen waren niet makkelijk te bereiken :wow:
Bij deze is RTL4 nieuws voor mij vervallen tot SBS6 niveau. En absoluut geen concurrent meer voor NOS journaal.

Donna
23-08-03, 21:14
Geplaatst door barfly
Helaas heeft die glibber nog redelijk succes ook, enne lekker olie op 't vuur: Rotterdammer 62% vind 50% allochtonen het maximum in Rotterdam. Op RTL4 nieuws vandaag, die overignes wisten te vertellen dat de enquete was gehouden onder voornamelijk autochtonen want de allochtonen waren niet makkelijk te bereiken :wow:
Bij deze is RTL4 nieuws voor mij vervallen tot SBS6 niveau. En absoluut geen concurrent meer voor NOS journaal.

:jammer:

Misschien moeten we een counterknokploeg oprichten? Die de Rotterdammers beschermt tegen Schlemiel Smit en zijn maten?

Toch Dyab maar eens bellen....

Zwarte Schaap
23-08-03, 21:18
Geplaatst door Donna
:jammer:

Misschien moeten we een counterknokploeg oprichten? Die de Rotterdammers beschermt tegen Schlemiel Smit en zijn maten?

Toch Dyab maar eens bellen....

Bedankt voor het aanbod donna, maar we knappen onze zaakjes hier al jaren zelf op. Niks te abu yahyah of amsterdammertjes. Die smitje kent Rotterdam centrum nog niet ..hahaha... :hihi:

Donna
23-08-03, 21:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bedankt voor het aanbod donna, maar we knappen onze zaakjes hier al jaren zelf op. Niks te abu yahyah of amsterdammertjes. Die smitje kent Rotterdam centrum nog niet ..hahaha... :hihi:


Aah? Plieezzz....?

Ik vind het niet eerlijk dat je hem helemaal voor jezelf wilt houden... :kalasniko

barfly
23-08-03, 21:31
Geplaatst door Donna
:jammer:

Misschien moeten we een counterknokploeg oprichten? Die de Rotterdammers beschermt tegen Schlemiel Smit en zijn maten?

Toch Dyab maar eens bellen....

Ach laat Dyab erbuiten. Ik heb best vertrouwen in Zwart Schaap :)

Ik vind ook, dat een knokploeg zou moeten kunnen rekenen op een bezoek van de ME die korte metten maakt! Ongeacht welke achtergrond.

Zwarte Schaap
23-08-03, 21:35
Geplaatst door Donna
Aah? Plieezzz....?

Ik vind het niet eerlijk dat je hem helemaal voor jezelf wilt houden... :kalasniko

Een Rotterdams probleem heeft een Rotterdams antwoord nodig, niks egoisme of iets persoonlijks hoor !

Mark
24-08-03, 12:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een Rotterdams probleem heeft een Rotterdams antwoord nodig, niks egoisme of iets persoonlijks hoor !

Ik denk ook dat er in R'dam voldoende vrijwilligers rondlopen om dit aan te pakken hahahaha

ps: 62,5% was voor? dat zijn alle blanken in de stad?