PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciaal voor wollige pluizige schapen



Joesoef
24-08-03, 10:22
Veel mensen hebben pluisjes in de navel

Uitgegeven: 22 augustus 2003 14:51
Laatst gewijzigd: 22 augustus 2003 14:51

HAMBURG - Tweederde van de volwassenen heeft pluisjes in de navel. Die vormen zich doordat stofdeeltjes van kleding via de lichaamsbeharing een weg vinden naar de plek waar de navelstreng is doorgeknipt. Dat blijkt uit onderzoek van de universiteit van Sydney.

Het onderzoek staat in de septembereditie van het Duitse wetenschapsmagazine 'Nationale Geographic Deutschland'. Onderzoeker Karl Kruszelnicki ondervroeg 4800 mensen en bekeek hun navel. Daaruit bleek dat mannen en ouderen daar vaker opgehoopte pluisjes hebben dan vrouwen en jongeren.

Overigens heeft de prestigieuze universiteit Harvard het navelonderzoek van Kruszelnicki al genomineerd voor de 'Nobelprijs voor het meest onwaardige onderzoek'. Die prijs is een aanbeveling om vooral niet door te gaan op het ingeslagen onderzoeksterrein.

Dutchguy
24-08-03, 10:28
Wat ze allemaal niet onderzoeken. Doet me denken aan dat onderzoek van het langetermijngeheugen van de goudvis.

Tomas
24-08-03, 10:35
Geplaatst door Dutchguy
Wat ze allemaal niet onderzoeken. Doet me denken aan dat onderzoek van het langetermijngeheugen van de goudvis.

kan ik me niks meer van herinneren.

Die over de heilzamewerking van sperma voor vrouwen staan mij nog wel allemaal helder voor de geest.

Vreemd.

Zwarte Schaap
24-08-03, 10:40
Geplaatst door Tomas
kan ik me niks meer van herinneren.

Die over de heilzamewerking van sperma voor vrouwen staan mij nog wel allemaal helder voor de geest.

Vreemd.

JE bent niet de enige, dit artikeltje is 2 dagen geleden al 2 keer geplaatst, meneer jsf zal dat zeker niet meer herrineren.

Tomas
24-08-03, 10:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
JE bent niet de enige, dit artikeltje is 2 dagen geleden al 2 keer geplaatst, meneer jsf zal dat zeker niet meer herrineren.

Ik doel op dat goudvissen geheugen meneer Schaap.

Zwarte Schaap
24-08-03, 10:45
Geplaatst door Tomas
Ik doel op dat goudvissen geheugen meneer Schaap.

Waar heb jij het nou over? Ik kan me niets meer herrineren.

Tomas
24-08-03, 10:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waar heb jij het nou over? Ik kan me niets meer herrineren.

Ik ook niet, maar zolang het niet uit de pagina van de thread is verdwenen kan ik het nog wel teruglezen. Daarna is het natuurlijk helemaal over.