PDA

Bekijk Volledige Versie : Frisse wind waait door Maleisie



Mark
25-08-03, 12:01
Maleisië strijdt tegen punkers

Bron: Reformatorisch Dagblad

In het noordwesten van Maleisië wordt een strijd gevoerd om punkers en skinheads uit het straatbeeld te verwijderen. Deze week werd een 17-jarige jongen gedwongen om zijn roodgeverfde hanenkam-kapsel af te scheren.

Het noordwesten van Malesië (de provincie Kelantan) wordt bestuurd door de Pan-Maleisische Islamitische Partij. Deze partij ziet hanenkammen en andere afwijkende kapsels als on-islamitisch. Ze is dan ook vastberaden de skinhead- en punkcultuur uit te roeien.

De fundamentalistische moslimpartij heeft ook al gescheiden stranden en winkelkassa's voor mannen en vrouwen ingevoerd. Alcohol, gokken, optredens van popgroepen en vrouwelijk entertainment is verboden.

De partij wil ook straffen zoals zweepslagen, amputatie en steniging weer invoeren, maar die zijn vooralsnog tegengehouden door de federale regering.

an3sdej
25-08-03, 12:18
De individuele vrijheid wordt ten grave gedragen daar, zeer triest!! :gek:

observer
25-08-03, 13:01
na gescheiden kassa's nu nog gescheiden lucht en natuurlijk gescheidensteden

nog even dan komen de mannen inderdaad van mars en de vrouwen van venus

Zgeheu
25-08-03, 14:37
gescheiden kassa's ??? hehehe

das een goeie

Mill
25-08-03, 14:46
Gescheiden kassa's? Alsof die macho haantjes ooit zelf boodschappen doen.

Alles moet gescheiden maar wee je gebeente als je een gescheiden vrouw bent. Rare jongens, die patriarchalen...

Ikke4real
25-08-03, 14:56
Geplaatst door Mill
Gescheiden kassa's? Alsof die macho haantjes ooit zelf boodschappen doen.

Alles moet gescheiden maar wee je gebeente als je een gescheiden vrouw bent. Rare jongens, die patriarchalen...

Wat is er (mis) met gescheiden vrouwen?

Mill
25-08-03, 15:05
Geplaatst door Ikke4real
Wat is er (mis) met gescheiden vrouwen?

In de ogen van Maleisische relifreaks? Zo'n beetje alles.

Ikke4real
25-08-03, 15:08
Geplaatst door Mill
In de ogen van Maleisische relifreaks? Zo'n beetje alles.

Zo als wat :confused:

Mill
25-08-03, 15:12
Geplaatst door Ikke4real
Zo als wat :confused:

Ja. dat begrijp ik ook nooit. Iets met eer, schande, reinheid, dat soort nonsensicale mumbo jumbo. Geldt overigens niet voor gescheiden mannen, da's het mooie eraan.

Ikke4real
25-08-03, 15:16
Geplaatst door Mill
Ja. dat begrijp ik ook nooit. Iets met eer, schande, reinheid, dat soort nonsensicale mumbo jumbo. Geldt overigens niet voor gescheiden mannen, da's het mooie eraan.

Vraag me af of ze op de hoogte zijn dat de profeet (vzmh) getrouwd was met gescheiden vrouwen, op Aisha (ra) na.

Mill
25-08-03, 15:20
Geplaatst door Ikke4real
Vraag me af of ze op de hoogte zijn dat de profeet (vzmh) getrouwd was met gescheiden vrouwen, op Aisha (ra) na.

Taliban-achtige types zijn volgens mij niet gevoelig voor dat soort details.