PDA

Bekijk Volledige Versie : Ron



Rebelwithacause
27-08-03, 02:48
stop eens met die lange posts,dit forum is zoooooooooooow langzaam. :vierkant: :student:

Ron Haleber
27-08-03, 06:55
Geplaatst door Rebelwithacause
stop eens met die lange posts,dit forum is zoooooooooooow langzaam. :vierkant: :student:


Take care...! Maarten is back in town!

De enige lange postings waar ik mij momenteel aan bezondig zijn mijn antwoorden aan jaja...

En jaja - met wie overigens noch ik noch Lennart of Maarten het ooit eens worden, is nu eenmaal een debater met uiterst lange replies waar je je niet in een ommezien vanaf maakt...!

Hij is wat erg eenzijdig vinden wij, maar dat weten we al jaren en dat vindt hij waarschijnlijk ook van ons!

Ik ben net weer aan een reply op jaja begonnen en ik moet wel op zijn details ingaan. Dus die reply wordt weer heeeeeel erg lang...

Vertel jij ons maar eens hoe het anders kan??? Je zit gewoon te zeuren!






Dat langzame heeft overigens met de snelheid van de server te maken... Beheer heeft beloofd daar een oplossing voor te hebben...

Rebelwithacause
27-08-03, 08:27
Weer zo veel tekst. :boos:


Maarten mag dat,Maarten is Hamas.

Ron Haleber
27-08-03, 10:06
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Lariekoek! Als jij duizend regels typt dan kan ik nog zo'n snelle server plaatsen, maar dan is het nog steeds traag.

Overigens ligt het aan je eigen verbinding en pc als de boel traag is. We hebben nu een server en een verbinding die de Rabobank niet eens heeft. :vierkant:

Stop blaming us 4 ur own shortcomings! :zweep:

CYA.......(around)

Ik bedoelde dan ook de server van mijn eigen provider... En zeker niet jouw fantastische vernieuwing waarmee je je belofte ingelost hebt!

Ik moet gauw par aanget. brief chello opzeggen om ADSL te nemen.

Kun jij ons een advies geven wat nu het best en/of goedkoopst op jouw server aansluit...!

CYA.......(fast and cheap)

jaja
27-08-03, 10:25
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Lariekoek! Als jij duizend regels typt dan kan ik nog zo'n snelle server plaatsen, maar dan is het nog steeds traag.

Overigens ligt het aan je eigen verbinding en pc als de boel traag is. We hebben nu een server en een verbinding die de Rabobank niet eens heeft. :vierkant:

Stop blaming us 4 ur own shortcomings! :zweep:

CYA.......(around) wacht even .. duizend regels en de maroc server wordt al langzaam ...??? Hoe durf jij andere verbindingen nog te beschuldigen ... 1000 regels is NIETS ... :rolleyes:
Het wordt tijd dat ik eens wat tijd uit trek om eens iets meer te schrijven dan alleen maar korte mailtjes ... misschien eens een echt essay ... :zwaai:

mulan
27-08-03, 11:09
Ik moet dan echt wel een verslaafde prikker zijn.....want maroc.nl loopt bij mij echt ontiechelijk traag........

Dit bericht heb ik dus ongeveer 5 minuten geleden geschreven :zwaai:

Mark
27-08-03, 11:55
Geplaatst door mulan
Ik moet dan echt wel een verslaafde prikker zijn.....want maroc.nl loopt bij mij echt ontiechelijk traag........

Dit bericht heb ik dus ongeveer 5 minuten geleden geschreven :zwaai:

Het is waarschijnlijker dat je Macafee aan het stoeien is met de SOBIG worm.

Pixelshade
27-08-03, 13:38
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Met ADSL wordt het er niet beter op. Zo blijkt uit ervaringen van een zekere collega.

CYA............(around)

bullshit ik heb ADSL en alles laad sneller op de site dan toen ik kabel had :sniper:

Ron Haleber
27-08-03, 16:34
Geplaatst door Pixelshade
bullshit ik heb ADSL en alles laad sneller op de site dan toen ik kabel had :sniper:

Ik heb de it-kennis niet van Karim. Maar jouw ervaring als prikker lijkt me toch ook juist omdat jij uit eerste hand spreekt.

Welke ADSL heb je gekozen...? Heb je ze nog een beetje vergeleken want ze doen het nu allemaal in de aanbieding...?

Mafkees
27-08-03, 16:56
Geplaatst door Pixelshade
bullshit ik heb ADSL en alles laad sneller op de site dan toen ik kabel had :sniper:


`kheb beide geprobeerd, Chello is veel beter dan ADSL (Planet/Zonnet)

Maarten
28-08-03, 02:01
Logt er nog iemand in via het Gásnet??.. :D

Die Kabel hier, dat stuift echt als gekken.. Maroc.nl is echt rázend snel!! Geweldig! Matt_ttie, bedankt!!
Nou nog een vette knop voor het NvdD-forum op de homepage!!
Je moet teveel baggeren om hier uit te komen..

Maar of kabel werkt, dat hangt af van je buren en hun hobbies.
In Amsterdam zal het wel heel erg zijn ja.
En sinds de DVD-brander betaalbaar is geworden, zal het wel helemaal erg zijn. Dan wordt "Ma Flodder" dagelijks 10.000 keer binnengehaald..

Ben ook blij met m'n tooltje voor het internet-verkeer: DU-meter..
Dan zie je tenminste wat er gebeurt en wat niet. (zoals dat er bij de windowsupdate van sp1 van XP wel érg veel geupload wordt naar microsoft..)
Via opties kun je die fijn instellen. heeft zelfs een data-limiet melder.
Ik heb voor eventjes een exemplaar kunnen lenen bij vrienden bij kazaa :D

Maarten
28-08-03, 02:12
Geplaatst door Rebelwithacause

Maarten mag dat, Maarten is Hamas.

:D

AIVD, hiero!! Als jullie klaar zijn bij van Agt, dan kunnen jullie híer een kopietje van m'n harde schijf krijgen! Of dat zoden aan de dijk zet betwijfel ik.. Massa's hele nette nederlanders tegenwoordig, die als ze even goed kijken, heb standpunt van Hamas behoorlijk blijken te delen... Beoordeel liever de mail van Balkenende op staatsgevarlijkheid, want daar kan nog een hóop ellende van komen.

Rebelwithacause
28-08-03, 23:10
Wij als Hamas NL tak schrijven alleen maar wat op forums,als ze daar al para van worden.

Rebelwithacause
28-08-03, 23:33
Wat voor sites zal Balkenende bezoeken? :fpiraat: