PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongetje sterft tijdens religieus ritueel



Mark
27-08-03, 08:28
Eight Year Old Boy Dies During "Exorcism"

An eight year old boy in the US, who suffered from autism, has died during a prayer service.
The prayer service, or exorcism, was held in order to cure him of evil spirits which were blamed for his illness. Members of the Faith Temple Church of the Apostolic Faith, had wrapped the boy in sheets and held him from his hands and feet and prayed.
The exorcism was conducted three times a week. Ray Hemphill, the pastor's brother has been arrested on suspicion of physical abuse of a child.
Source: news.bbc.co.uk

an3sdej
27-08-03, 08:42
Dit freakerig gedoe komt in elke religie voor, vreselijk.

Joesoef
27-08-03, 09:37
Doet mij een beetje denken aan een aflevering die ik een tijdje geleden gezien heb op zaterdagavond bij de vara. Law & Order heet die kut serie geloof ik. :tranen:

manc
27-08-03, 10:25
Geplaatst door Joesoef
Doet mij een beetje denken aan een aflevering die ik een tijdje geleden gezien heb op zaterdagavond bij de vara. Law & Order heet die kut serie geloof ik. :tranen:

Jup, die was ook gestikt in een laken ofzo...om zijn geboorte na te doen als ik het me herinner...

stelletje weirdo's.

Satan bestaat niet. :student:

Hamza-T
27-08-03, 12:25
Dit freakerig gedoe komt in elke religie voor, vreselijk.

Anette probeert hier weer Islam bij te betrekken, als het over Islam gaat reageert het ook altijd fel, maar als het een andere religie betreft dan betrekt het meteen ook de Islam erbij.
Ga met Grietje trouwen Andrees.

an3sdej
27-08-03, 15:55
Als ik zeg dat het in elke religie voorkomt, trek ik de islam er weer bij??

Excorcisme komt inderdaad ook bij de islam voor, maar ook in diverse christelijke sektes, en zelfs bij hinduisme en animisme.