PDA

Bekijk Volledige Versie : Duivelse internet maakt meer kapot dan je lief is



Mark
27-08-03, 08:30
Welsh Woman Leaves Family For Australian Chat Room Lover

With a casual 'I'm popping to the shop' Margaret Fiore, 40, left her husband of 18 years, and their 13 year old son, and caught a plane to Australia to move in with a man she had met on the Internet.
Margaret Fiore said: "Life with Christopher was dull. We never talked, which is why I spent most evenings on the Internet." Of leaving her son she added: "I couldn't drag him with me to the other side of the world but I couldn't face saying goodbye."
Chris Fiore said that he had not seen the danger in the on-line friendship since the friend was also married with a child. "I was gutted and shocked but worst of all was trying to explain it to Sam."
Source: news.com.au

Tomas
27-08-03, 09:15
Geplaatst door Mark
Margaret Fiore, 40, left her husband of 18 years...


...since the friend was also married with a child....

Ja, in dit soort gezinnen kan vanalles gebeuren.

Of lees ik het nou weer verkeerd? Zal wel aan m'n disdinges liggen.

Tomas
27-08-03, 09:19
En wat zo leuk is: Die vrouwen vallen voor een man, omdat ze vinden dat ie zo goed kan luisteren en praten. Terwijl het uiteindelijk gewoon kerels zijn die de godsganze dag achter de computer zitten, zonder ok maar een stomwoord te zeggen.

Mark
27-08-03, 09:32
Geplaatst door Tomas
En wat zo leuk is: Die vrouwen vallen voor een man, omdat ze vinden dat ie zo goed kan luisteren en praten. Terwijl het uiteindelijk gewoon kerels zijn die de godsganze dag achter de computer zitten, zonder ok maar een stomwoord te zeggen.

tenzij ze voicechat gebruiken.

Tomas
27-08-03, 09:54
Geplaatst door Mark
tenzij ze voicechat gebruiken.

Kan best. Die 18 jarige vent van d'r met z'n 13 jarige zoon zouden ook dan niks door hebben gehad. Ik ken dat type.

Mark
27-08-03, 10:00
Geplaatst door Tomas
Kan best. Die 18 jarige vent van d'r met z'n 13 jarige zoon zouden

jij bent echt leesblind he?


;)

Tomas
27-08-03, 10:18
Geplaatst door Mark
jij bent echt leesblind he?


;)

Mmm.... Er is anders niks mis met m'n oren.