PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaan doodt zes mensen in winkel na ontslag



Grietje
27-08-03, 23:44
Amerikaan doodt zes mensen in winkel na ontslag


CHICAGO (ANP) - Een 36-jarige man heeft woensdag in Chicago zes ex-collega's doodgeschoten in een bedrijf voor auto-onderdelen. De toegesnelde politie schoot de schutter uiteindelijk dood.

De schutter was een voormalige medewerker van de zaak die vermoedelijk gefrustreerd was over zijn ontslag, intussen zes maanden gelden. De politie, die na de eerste schoten snel ter plekke was, probeerde eerst tevergeefs met de man te onderhandelen. Daarna ging ze tot actie over.

In de Verenigde Staten zijn geregeld schietpartijen die aan het werk gerelateerd zijn. Zo werd vorige maand in het stadhuis van New York een raadslid doodgeschoten door zijn politieke rivaal. Eerder die maand schoot een fabrieksarbeider vier collega's dood in Jefferson City in de Amerikaanse staat Missouri.



Met dank aan de NRA

Zgeheu
28-08-03, 09:44
met dank aan NRA ?

dus als ik morgen iemand doodsla met een sportschoen zeg jij "met dank aan Nike ?


(deze doodslag werd mede mogelijk gemaakt door Nike :) )

Mark
28-08-03, 09:54
Geplaatst door Zgeheu
met dank aan NRA ?

dus als ik morgen iemand doodsla met een sportschoen zeg jij "met dank aan Nike ?


(deze doodslag werd mede mogelijk gemaakt door Nike :) )

Nee dan zeg ik: "Zo, jij kan hard slaan met een schoen!"

Mark
28-08-03, 09:55
Geplaatst door Zgeheu
met dank aan NRA ?

dus als ik morgen iemand doodsla met een sportschoen zeg jij "met dank aan Nike ?


(deze doodslag werd mede mogelijk gemaakt door Nike :) )

PS: je bent uiteraard consequent genoeg om alle landen die wapens aan Israel leveren nu ook niet meer de schuld te geven :)

Grietje
28-08-03, 11:49
Geplaatst door Zgeheu
met dank aan NRA ?

dus als ik morgen iemand doodsla met een sportschoen zeg jij "met dank aan Nike ?


(deze doodslag werd mede mogelijk gemaakt door Nike :) )

Je bent nog stommer dan je probeert te verbergen

Zgeheu
28-08-03, 12:25
Geplaatst door Mark
PS: je bent uiteraard consequent genoeg om alle landen die wapens aan Israel leveren nu ook niet meer de schuld te geven :)

Als ik de Footlocker in loop en vraag naar een schoen om iemand dood te slaan en die wordt mij verkocht is die verkoper zeker mede-schulig.

ps. ook starfrechtelijk is dit het geval.

Zgeheu
28-08-03, 12:26
Geplaatst door Mark
Nee dan zeg ik: "Zo, jij kan hard slaan met een schoen!"

just do it

Mark
28-08-03, 12:29
Geplaatst door Zgeheu
Als ik de Footlocker in loop en vraag naar een schoen om iemand dood te slaan en die wordt mij verkocht is die verkoper zeker mede-schulig.

ps. ook starfrechtelijk is dit het geval.

Yep, maar niet veel moordenaars vermelden dit als ze schoenen gaan kopen en dus gaat de verkoper vrijuit :)

Zgeheu
28-08-03, 12:34
in het geval van wapen leveranties aan de kakkerlakken e.d. is dit wel deglijk het geval.

Mark
28-08-03, 12:43
Geplaatst door Zgeheu
in het geval van wapen leveranties aan de kakkerlakken e.d. is dit wel deglijk het geval.

De Israeli's hebben verteld dat ze er mensen mee gaan doodschieten? Dat lijkt me niet zo slim.

Zgeheu
28-08-03, 12:47
laten we zeggen dat inmiddels al erg lang duidelijk is wat ze er wel mee doen