PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan Brie ff op iedereens ignore-list?



Maarten
28-08-03, 15:40
Hij heeft mij op zijn ignore-list staan, zodat ik niet kan reageren op zijn topics, noch op andere topics nadat hij daar gepost heeft.

Dat kan maar éen reden hebben: mijn stukken inzake israel.

Verder heb ik het een keer gehad over de "Brietjes", en verder was er niets.

Ik vind het niet toelaatbaar, dat israel-discussies op maroc.nl gesabotteerd kunnen worden, en al helemaal niet door die pro-Israel jongens.
Er zijn al niet veel plaatsen waar ze gehouden kunnen worden.
Neem bijvoorbeeld joods.nl waar de echte discussies actief geweerd worden.

En hier moet dat níet kunnen, doordat de een of andere lul van een schakelbordje gebruik maakt.

En dan zit er maar éen ding op: als veel mensen zo iemand op zijn/haar negeerlijst zetten, dan is zo'n figuur uitgefreakt.

Doe me een lol: pak een bericht van 'm.. klik onderaan het bericht op profiel, en dan op: voeg toe aan negeer-lijst.
Ben benieuwd of die jongens die grappen dan afleren.

Mark
28-08-03, 15:42
vreemd... ik had laatst X-Ray geblokkeerd maar die kon gewoon nog reageren in threads waar ik in had gepost.

jaja
28-08-03, 15:46
Geplaatst door Maarten
Hij heeft mij op zijn ignore-list staan, zodat ik niet kan reageren op zijn topics, noch op andere topics nadat hij daar gepost heeft.

Dat kan maar éen reden hebben: mijn stukken inzake israel.

Verder heb ik het een keer gehad over de "Brietjes", en verder was er niets.

Ik vind het niet toelaatbaar, dat israel-discussies op maroc.nl gesabotteerd kunnen worden, en al helemaal niet door die pro-Israel jongens.
Er zijn al niet veel plaatsen waar ze gehouden kunnen worden.
Neem bijvoorbeeld joods.nl waar de echte discussies actief geweerd worden.

En hier moet dat níet kunnen, doordat de een of andere lul van een schakelbordje gebruik maakt.

En dan zit er maar éen ding op: als veel mensen zo iemand op zijn/haar negeerlijst zetten, dan is zo'n figuur uitgefreakt.

Doe me een lol: pak een bericht van 'm.. klik onderaan het bericht op profiel, en dan op: voeg toe aan negeer-lijst.
Ben benieuwd of die jongens die grappen dan afleren. ach kom zeur niet. Victory heeft dat ook al tijden gedaan met een rits mensen, inclusief mijn persoontje ... als je je echt geroepen voelt om te reageren knip je de tekst van het scherm en maakt een eigen thread ...
Tjonge, niet zo snel aangebrand raken ...
En iedereen heeft het recht te beslissen met wie hij wil praten .. als men niet met jou wil praten, so be it. (Overigens als ik weer zie hoe je op een paar threads loopt te briesen kan ik me wel wat voorstellen bij Brie's actie. Zodra het moet, kun je heel goed discussieren, maar vaak ga je gewoon een beetje wild te keer, zonder veel inhoud, ... een beetje zoals je nu deze thread weer opent ..:))

manc
28-08-03, 15:47
Tja, je hebt wel gelijk: victory was ook al zo'n 'negeer jongen'...gewoon negeren zonder op de negeerknop te drukken is beter denk ik.

Voor je het weet zit iedereen zo hard te negeren dat alleen nog de mensen die het met elkaar eens zijn elkaars berichten kunnen lezen.

an3sdej
28-08-03, 15:48
Ik kan me niet voorstellen dat Brie 'ignore' gebruikt, hij heeft er zelf de schurft aan!!

Maarten
28-08-03, 15:55
Geplaatst door Mark
vreemd... ik had laatst X-Ray geblokkeerd maar die kon gewoon nog reageren in threads waar ik in had gepost.

Wie weet heeft beheer iets veranderd. Er gaat wel meer niet helemaal goed.

Die negeerlijst is eigenlijk bedoeld om echt geziek tegen te gaan.
Nou ben ik misschien wel fel, maar inzake Israel gaat het altijd om inhoudelijk commentaar.

En juist de israel-discussies zijn hier erg van belang.
Wie daarmee gaat kloten, die moet meteen gepakt worden.
Het kan niet zo zijn, dat hier allerlei pro-israelische onzin gedumpt wordt, en dat bekende critici daar dan van geweerd worden. Dat zijn joods.nl-achtige methoden, en dat moeten we hier niet hebben.

Het gaat niet eens zozeer om mezelf. Natuurlijk is het lullig als je niet kunt posten, dus voor mij ook. Maar inzake Israel moeten de reacties gepost kunnen blijven worden. Laat je het gekloot toe, dan kan hier binnenkort niets meer.
Doe me een lol, en zet 'm op je negeerlijst.

Mafkees
28-08-03, 16:00
Altijd `n MPS nick achter de hand houden, kan je overal bij ;)

Mark
28-08-03, 16:02
Ik zit in bijna elke thread

Wat gebeurt er als ik iedereen ignore?

:D

Maarten
28-08-03, 16:07
Geplaatst door jaja

Tjonge, niet zo snel aangebrand raken ...

Geen gefuck rond israel!!!

Het is al erg zat hoe vertroebeld de hele PR in Nederland in de zaak is!!
Dat jij dat maar half snapt, dat is me volkomen duidelijk.

Victory is moslim. Dit is een moslimsite! Dat maakt een klein verschil. Wat Victory deed, daar was ik ook niet gelukkig mee, maar dat kan nog net. En zijn soort menig wordt bijna nergens getolereerd, maar is wél goed herkenbaar voor veel moslims. Dat moet hier dus kunnen staan, ook al kunnen sommigen niet reageren.

En als jij last gehad hebt, dan had je wat kunnen doen. En ik doe dat nou. En niet vanwege mezelf maar vanwege het onderwerp! Daar moet niet door technische trucjes mee gefoezeld kunnen worden!

Mafkees
28-08-03, 16:09
Hele negeerfunctie moet verwijderd worden.
Indien je iemand niet mag, lees je zijn/haar posts gewoon niet.
Doe ik ook met topics van Mark.

Mark
28-08-03, 16:11
Geplaatst door Al3arbi
Indien je iemand niet mag, lees je zijn/haar posts gewoon niet.
Doe ik ook met topics van Mark.


:D





ehm toch wel een grapje? :(

jaja
28-08-03, 16:13
Geplaatst door Maarten
Geen gefuck rond israel!!!

Het is al erg zat hoe vertroebeld de hele PR in Nederland in de zaak is!!
Dat jij dat maar half snapt, dat is me volkomen duidelijk.

Victory is moslim. Dit is een moslimsite! Dat maakt een klein verschil. Wat Victory deed, daar was ik ook niet gelukkig mee, maar dat kan nog net. En zijn soort menig wordt bijna nergens getolereerd, maar is wél goed herkenbaar voor veel moslims. Dat moet hier dus kunnen staan, ook al kunnen sommigen niet reageren.

En als jij last gehad hebt, dan had je wat kunnen doen. En ik doe dat nou. En niet vanwege mezelf maar vanwege het onderwerp! Daar moet niet door technische trucjes mee gefoezeld kunnen worden! kortom, je maakt heel veel lawaai en beschuldigt Brie van alles en nog wat zonder eerst te onderzoeken wat er aan de hand is ... Zelfs nadat Mat_tie zegt dat het om een besturingsbug gaat blijf je tegen Brie te keer gaan. Het is bijna alsof elke discussie over Israel alleen door jou gevoerd kan worden ... zonder jou vergaat de wereld ... nou misschien wel ... maar het oorzakelijke verband is nog niet echt WETENSCHAPPELIJK vastgesteld ... daarvoor doet men eerst onderzoek voordat men wat zegt ..:) :fpetaf:

NB: Dus als een moslim mensen uit de zo belangrijke israel-discussie duwt dan is dat niet erg, maar als jij er uit geduwd wordt is het wel erg ... :boeps:

Maarten
28-08-03, 16:14
Geplaatst door Matt_ttie

De Maroc.NL Altruist. :wohaa:


Nee..
De israel-altruist.
Of zullen we er allemaal maar mee ophouden dan?
Wou je Gratta Duisenberg misschien ook weer terug naar het aanrecht sturen, omdat ze zich met zaken bemoeit, die haarzelf niet aan gaan?
Sta je nog voor die zaak, of hoe zit dat??!..

000NobelPrizes
28-08-03, 16:15
Geplaatst door Maarten
Geen gefuck rond israel!!!

Het is al erg zat hoe vertroebeld de hele PR in Nederland in de zaak is!!
Dat jij dat maar half snapt, dat is me volkomen duidelijk.

!

Hey, Exclamationmark Man,

PR in Nederland? Zal wel. Maar er zijn voldoende mensen die zich een mening hebben gevormd op basis van het bestuderen van de geschiedenis. Dat wil jij afdoen als PR-slachtoffers. Nogal aanmatigend, vind je ook niet?

Mafkees
28-08-03, 16:17
Geplaatst door Mark
:D





ehm toch wel een grapje? :(

MPS=====> mijn andere ik, leest al jouw posts.

freya
28-08-03, 16:20
Maar hoe zit het nou met die negeer functie?

Als iemand op je negeer lijst staat dan kan deze persoon alleen niet reageren op topics die je zelf hebt gestart?

Was dat eerst niet anders, dat een genegeerde niet meer na jou kon antwoorden in elk topic?

Dat laatste had ik me nl zo op verheugd om eens toe te passen :staart:

(is idd mislukt met 151 stupiditeiten)

000NobelPrizes
28-08-03, 16:22
Moet jij niet een of ander knus cultuurbrug-festivalletje organiseren?
:cheefbek:


PS: Het is 151 maffe geitjes, leer dat nou 's.

jaja
28-08-03, 16:25
Geplaatst door freya
Maar hoe zit het nou met die negeer functie?

Als iemand op je negeer lijst staat dan kan deze persoon alleen niet reageren op topics die je zelf hebt gestart?

Was dat eerst niet anders, dat een genegeerde niet meer na jou kon antwoorden in elk topic?

Dat laatste had ik me nl zo op verheugd om eens toe te passen :staart:

(is idd mislukt met 151 stupiditeiten) in de goede oude tijd ... in de prehistorie van maroc.nl ... kon je met ignore de bijdrages van iemand "weigeren". Je kreeg ze gewoon niet te zien. Maar iedereen kon wel vrij reageren waarop hij maar wilde.
Nu kun je mensen actief van jouw thread "verwijderen". Persoonlijk vind ik dat een onzinnige "vooruitgang". Waarom niet gewoon de oude toestand ... als je jaja of wie dan ook niet wilt lezen dan zorg je er voor dat die bijdrages voor jou een gesloten vakje blijven, maar je laat anderen wel van de bijdrages "genieten".
Mat_tie, leg eens uit WAAROM eigenlijk die "vooruitgang" is ingevoerd!

Maarten
28-08-03, 16:31
Geplaatst door jaja
kortom, je maakt heel veel lawaai en beschuldigt Brie van alles en nog wat zonder eerst te onderzoeken wat er aan de hand is ... Zelfs nadat Mat_tie zegt dat het om een besturingsbug gaat

Nog steeds moeite met lezen he jaja?
Ik zeg - herhaal speciaal voor jou - dat ik vind dat er op maroc.nl NIET GEFUCKED moet worden met technische grapjes rond het Onderwerp Israel!
Ik stel, nog een keer voor jou, dat zionistische geluiden waar kritiek op mogelijk is, dat die geplaatst moet kunnen blijven worden!
Verder beschuldig ik brie van niets anders dan wat hij deed, en je lult dus weer eens uit je nek! Betere kwalificatie verdien je hier niet!

En dat jij jouw mening hebt over topics, en wat er wel of niet kan, dat moet je helemaal zélf weten, OK?..

Ik vraag hier iets omdat het niet anders kán!! For the sake of the fucking subject!!!

Verder verbaast het me dat je me hier niet bij valt! Jij was toch ook een van degenen die niet gelukkig was rond het gedoe met negeer-lijsten? Nou, ik biedt hier een oplossing aan. En dat werkt, als mensen dat willen, en er vrij voor kiezen. Wie is niet van de partij? Jaja! Maar goed, dat jij geen man was van de praktische oplossingen - zeker inzake israel niet - dat is wel duidelijk ja..

Dutchess
28-08-03, 16:34
Waarom negeert niemand mij ooit eens? :jammer: En is dat een aanbeveling hier, om genegeerd te worden?

000NobelPrizes
28-08-03, 16:36
Wat een getetter weer, Maarten. Sta je erbij op een kistje?

Mensen die hun mening vormen op basis van het bestuderen van de geschiedenis ipv pro- of antipropaganda-frutsels, worden weggeregend onder moessons van uitroeptekens. Je bewijst de Palestijnse zaak daar een goede dienst mee.

Maarten
28-08-03, 16:41
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Maar er zijn voldoende mensen die zich een mening hebben gevormd op basis van het bestuderen van de geschiedenis.

Daar ben jij er niet een van!
Ik heb trouwens al hele lappen staan produceren over die geschiedenis hier. Jij niet. van jou heb ik nog niks gezien, dan wat hol commentaar in twee regels. Ben blij dat die "bronnen" waar jij uit put me tenminste nog bespaard blijven.
Lees de krant maar gewoon een tijd.. Een gezond mens met wat opleiding weet dan meer dan genoeg. Meer heb je écht niet nodig.

freya
28-08-03, 16:41
Nu kun je mensen actief van jouw thread "verwijderen". Persoonlijk vind ik dat een onzinnige "vooruitgang". Waarom niet gewoon de oude toestand ... als je jaja of wie dan ook niet wilt lezen dan zorg je er voor dat die bijdrages voor jou een gesloten vakje blijven, maar je laat anderen wel van de bijdrages "genieten".

Het lijkt mij prettig om er voor te kunnen zorgen dat bepaalde personen niet elke discussie kunnen komen vergiftigen met onzinnige opmerkingen en constante verandering van het onderwerp.
Al lees je hun bijdragen niet, je leest toch wel weer de reacties op die onzin en je ziet de discussie afglijden naar nivo beneden peil :moe:

lennart
28-08-03, 16:41
Geplaatst door Dutchess
Waarom negeert niemand mij ooit eens? :jammer: En is dat een aanbeveling hier, om genegeerd te worden?

Jij hebt veelste weinig priksels om genegeerd te worden :jammer:

Dutchess
28-08-03, 16:42
Ja nouja jullie hoeven me niet meteen te negeren. :fplet:

Dutchess
28-08-03, 16:43
Geplaatst door lennart
Jij hebt veelste weinig priksels om genegeerd te worden :jammer:

Toch nog een reactie! Gelukkig maar. Hoeveel moet je dan prikken om genegeerd te worden? En waarover?

lennart
28-08-03, 16:46
Geplaatst door Dutchess
Toch nog een reactie! Gelukkig maar. Hoeveel moet je dan prikken om genegeerd te worden? En waarover?

Minstens 500 posts en allemaal over Israel!

Maarten
28-08-03, 16:49
Geplaatst door Dutchess
Waarom negeert niemand mij ooit eens? :jammer: En is dat een aanbeveling hier, om genegeerd te worden?

:hihi: Hellow baby Sweetie! :D You've just been spotted!
Just make some sweet remarks on israeli Spindoctors, and you'll be cracked to the bone, insulted, ignored, tortured, roasted, and éverything you'd ever hoped for!!! :hihi: ..
Hell's just a step away! :D

Dutchess
28-08-03, 16:50
Geplaatst door lennart
Minstens 500 posts en allemaal over Israel!

:maf2: shit. Israel? Daar word ik altijd zo depri van.

Maar ik zal dan maar beginnen. Israel, nou, mooi land, maar een beetje explosief. En ook niet zo lief he, wat ze daar allemaal doen. Maar moet het perse zo'n heel serieus onderwerp zijn?

jaja
28-08-03, 16:55
Geplaatst door Maarten
Nog steeds moeite met lezen he jaja?
Ik zeg - herhaal speciaal voor jou - dat ik vind dat er op maroc.nl NIET GEFUCKED moet worden met technische grapjes rond het Onderwerp Israel!
Ik stel, nog een keer voor jou, dat zionistische geluiden waar kritiek op mogelijk is, dat die geplaatst moet kunnen blijven worden!
Verder beschuldig ik brie van niets anders dan wat hij deed, en je lult dus weer eens uit je nek! Betere kwalificatie verdien je hier niet!

En dat jij jouw mening hebt over topics, en wat er wel of niet kan, dat moet je helemaal zélf weten, OK?..

Ik vraag hier iets omdat het niet anders kán!! For the sake of the fucking subject!!!

Verder verbaast het me dat je me hier niet bij valt! Jij was toch ook een van degenen die niet gelukkig was rond het gedoe met negeer-lijsten? Nou, ik biedt hier een oplossing aan. En dat werkt, als mensen dat willen, en er vrij voor kiezen. Wie is niet van de partij? Jaja! Maar goed, dat jij geen man was van de praktische oplossingen - zeker inzake israel niet - dat is wel duidelijk ja.. het korstje begint nu echt zwart te worden .. geloof ik ...

lees zelf de thread nog maar eens. Nadat Mat_tie tot TWEE maal toe heeft meegedeeld dat er iets fout zit in het programma kom jij nog steeds met
"En juist de israel-discussies zijn hier erg van belang.
Wie daarmee gaat kloten, die moet meteen gepakt worden.
Het kan niet zo zijn, dat hier allerlei pro-israelische onzin gedumpt wordt, en dat bekende critici daar dan van geweerd worden. Dat zijn joods.nl-achtige methoden, en dat moeten we hier niet hebben."
terwijl duidelijk is dat Brie jou gewoon op zijn negeer-lijst heeft gezet zonder te weten wat de implicaties zijn. Hoe moet hij weten dat het programma niet goed werkt ...

Het KON dus weldegelijk anders ... Je had het probleem heel simpel kunnen oplossen door even met beheer contact op te nemen ... zoals andere gebruikers doen als ze een computer/programma probleem hebben ... maar jij moest gelijk weer een totale oorlog tegen Brie beginnen, die gelijk overal geweerd moest worden.

Ik was niet gelukkig met de wijze waarop de negeerlijst nu werkt, nee. Maar ik heb gewoon de oplossing ook genoemd. Men knippe en plakke en opene een nieuwe thread ...

En geloof me, Maarten, soms moet je ook een keer thread zonder jouw naam in de deelnemerslijst accepteren ... echt ... soms lukt het ons ook zonder jou om met elkaar te praten ... echt waar ..!!!


eerst nadenken, dan schrijven ... Maarten ... soms levert dat een lekker bruin gebakken taartje op in plaats van een zwart geblakerd "iets".


oh ... en minstens drie weken geen koffie meer!!!

Maarten
28-08-03, 16:56
Geplaatst door lennart
Minstens 500 posts en allemaal over Israel!

en zelfs dán kunnen de rechtse rakkers onder de zionisten hier nog vrijelijk hun gang gaan!
10 punten voor de arabische gastvrijheid en openheid!!! :lole:

000NobelPrizes
28-08-03, 16:58
Geplaatst door Maarten
Daar ben jij er niet een van!
Ik heb trouwens al hele lappen staan produceren over die geschiedenis hier. Jij niet. van jou heb ik nog niks gezien, dan wat hol commentaar in twee regels. Ben blij dat die "bronnen" waar jij uit put me tenminste nog bespaard blijven.
Lees de krant maar gewoon een tijd.. Een gezond mens met wat opleiding weet dan meer dan genoeg. Meer heb je écht niet nodig.

Ik heb die discussies al zo vaak gevoerd, en vruchteloos. Je hebt pro's en anti's die elkaar nooit zullen overtuigen en het gelijk aan hun zijde achten. En in een gillerd als jou heb ik al helemaal geen zin.

Maarten
28-08-03, 17:00
Geplaatst door jaja
Nadat Mat_tie tot TWEE maal toe heeft meegedeeld dat er iets fout zit in het programma kom jij nog steeds met...

Wat was je hoogtepunt op de middelbare school jaja? Een rol als blinde mol in het toneelstuk "mensenrechten voor beginners" ??
Die Bug DOET ER NIET TOE!!!!
dE PRO-ISRAEL LOBBY KAN HIER DUS ONZIN PLAATSEN EN DE BEKENDSTE CRITICI WEREN!
Dát doet er toe! Dat is wat ik zeg!
Daar kun je voor of tegen zijn, zeg ik, maar daar kan de klub hier dus voor Kiezen!!
Moeilijk he? :)

jaja
28-08-03, 17:02
Geplaatst door Maarten
Wat was je hoogtepunt op de middelbare school jaja? Een rol als blinde mol in het toneelstuk "mensenrechten voor beginners" ??
Die Bug DOET ER NIET TOE!!!! nou, als die bug er niet toe doet ... laat hem dan maar zitten Mat_tie ... :boer:

000NobelPrizes
28-08-03, 17:03
*amused*

Ik ben ook op de ignore-list gezet. En nog wel door ons knusse indoor cultuurbruggetjes-bouwen-via-festivalletjes Freya *heh*

Ik draag mijn kruis met waardigheid.

Maarten
28-08-03, 17:04
kijk ff naar wat er nog meer staat. er ging hier iets fout.

Mafkees
28-08-03, 17:04
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Er is een kortere weg. Ik zal er even naar kijken. Het hoort namelijk niet zo te zijn dan jij in een discussie, die niet door Brie is gestart, maar waar hij enkel een bericht in heeft geplaatst, niet kunt reageren. :verward:

CYA...........(around)

Dat kan ook niet Matt_ttie.
Als ik `n topic start kenne de mensen die bij mij op negeer staan er niet op reageren.

Maarten
28-08-03, 17:09
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik heb die discussies al zo vaak gevoerd, en vruchteloos. Je hebt pro's en anti's die elkaar nooit zullen overtuigen en het gelijk aan hun zijde achten. En in een gillerd als jou heb ik al helemaal geen zin.

De jammerklacht van degenen die al moe worden als blijkt dat ze ergen over moeten gaan nadenken.
Ik heb nog niks gezien bij jou! Wel geblaat, géen wol!

Zwarte Schaap
28-08-03, 17:10
Geplaatst door Maarten
Wat was je hoogtepunt op de middelbare school jaja? Een rol als blinde mol in het toneelstuk "mensenrechten voor beginners" ??
Die Bug DOET ER NIET TOE!!!!

Ach maarten niet op letten, die jaja is al hartstikke blij dat ie tenminste in een thread zijn pro-israel geluid kan posten inzake palestina zonder dat ie de lastige maarten tegen hoeft te komen. In die richting moet je zijn verontwaardiging zoeken.

000NobelPrizes
28-08-03, 17:13
Geplaatst door Maarten
De jammerklacht van degenen die al moe worden als blijkt dat ze ergen over moeten gaan nadenken.
Ik heb nog niks gezien bij jou! Wel geblaat, géen wol!

Wat slik jij? :cheefbek:

Enfin, het is mijn eigen keuze om dat onderwerp voortaan te laten zitten, demagoog.

Maarten
28-08-03, 17:21
Geplaatst door 151 NobelPrizes

Enfin, het is mijn eigen keuze om dat onderwerp voortaan te laten zitten, demagoog.

Vandaar dat jij in dit topic wat gaat over discussies over Israel al 6 postings hebt staan, zonder wat te melden! :hihi:
Dat schiet wel op ja! :hihi:
Geen wol!

Maarten
28-08-03, 17:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach maarten niet op letten, die jaja is al hartstikke blij dat ie tenminste in een thread zijn pro-israel geluid kan posten inzake palestina zonder dat ie de lastige maarten tegen hoeft te komen. In die richting moet je zijn verontwaardiging zoeken.

:hihi: ja dat worden meteen hele boeken! Dat weten jaja en ik allebei, dus mijden we elkaar nogal eens "per ongeluk" toevallig, anders doen we écht niks anders meer! :hihi:
Maar 151NP heeft denk ik niet éen van die reeksen gezien..
afijn, ik laat het ook maar.

Zwarte Schaap
28-08-03, 17:34
Geplaatst door Maarten
:hihi: ja dat worden meteen hele boeken! Dat weten jaja en ik allebei, dus mijden we elkaar nogal eens "per ongeluk" toevallig, anders doen we écht niks anders meer! :hihi:
Maar 151NP heeft denk ik niet éen van die reeksen gezien..
afijn, ik laat het ook maar.

Overigens begrijp ik je actie heel goed hoor. Die brie kwam hier net een paar daagjes wat posten en had mij ook binnen no-time geblokkeerd. IK werd ongeloofelijk pissig (had het nog nooit meegemaakt)dat ik toen ook maar een topic erover geopend heb.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=67119

an3sdej
28-08-03, 18:28
Maarten, je wordt toch niet complotdenkerig zoals vele anderen hè, dat staat je niet :jeweetog:

Al Sawt
28-08-03, 19:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
PR in Nederland? Zal wel. Maar er zijn voldoende mensen die zich een mening hebben gevormd op basis van het bestuderen van de geschiedenis. Welke geschiedenis????
Bedoel je de geschiedenis, van de creatie van Israel waar miljoenen zogenaamde Semieten uit alle delen van de wereld naar (v)(d)oor hun be(r)(l)oofde land? Of doel je op fabels over een vroegere koninkrijk?

Orakel
28-08-03, 19:09
Kan die negeeroptie niet gewoon afgeschaft worden?

'kvind 't persoonlijk nogal een kinderlijke mogelijkheid.

Tijd voor een enquete? Vragen we Maurice Tekkel of ie 'm op wil zetten.

CapoDiTutiCapi
29-08-03, 17:43
Geplaatst door Maarten
Kan Brie ff op iedereens ignore-list?

Done! Aangezien hij mij blijkbaar ook negeert, kom ik net achter. :hihi:

en ik had niet eens iets gedaan :vreemd:

Maarten
01-09-03, 14:40
Ik heb Brie weer van m'n negeerlijst gehaald.
Het gebruik van die optie deugt in beginsel gewoon niet. (tenzij..)
En dan moet je ergens beginnen..

Rebelwithacause
01-09-03, 16:03
hier is het gezelliger

http://www.joods.nl/forum/viewtopic.php?p=116111#116111

Rebelwithacause
01-09-03, 21:27
banned again :zozo:

crazy2000
01-09-03, 23:24
Geplaatst door Maarten
Geen gefuck rond israel!!!



Ga poepen jeh

Maarten
02-09-03, 02:40
Geplaatst door Rebelwithacause
banned again :zozo:

:hihi: Wat had je gedacht jongen? Dat je op joods.nl over ísrael kon discussieren!!! Weet je het nou nóg niet??! Daar wordt een fata morgana in stand gehouden, en buiten die marges wordt absoluut níets toegelaten! Dat is een propaganda-site voor enkel de israelische zaak. Kortom alle essenties in de zaak, dat kun je hélemaal vergeten!
Openheid van discussie, daarvoor moet je hier zijn, niet daar.

Rebelwithacause
02-09-03, 04:31
Toch even proberen,valt niet mee te praten,totaal verblind.IP ook geband,gaat wel rigoureus daar.

Waiting
02-09-03, 09:28
Hey Maarten ik heb je gemist jongen!

Ik dacht laat ik eens een kijkje nemen op maroc.nl of het er wat rustiger en gezelliger is geworden sinds mijn afwezigheid...
Gelukkig zie ik dat jij nog altijd voor het vermaak zorgt, wat een hilarische reacties van je!
Ik lig in een deuk! :hihi:

Het is toch wat hè Maarten dat je de waarheid bezit en dat niemand dan naar je wilt luisteren, Je zus had ook dat probleem... ;)
Volgens mij ben jij the second best (na Je zus dan :hihi: )

Maarten het kan best zijn dat je na je dood massaal wordt begrepen en vereerd, dat gebeurt altijd met genieen die hun tijd voor zijn, dus je hebt iets om naar uit te kijken! :p

De groeten!

Waiting


P.S Ik kom zeker nog eens kijken...

taouanza
02-09-03, 12:10
Geplaatst door Waiting
Hey Maarten ik heb je gemist jongen!

Ik dacht laat ik eens een kijkje nemen op maroc.nl of het er wat rustiger en gezelliger is geworden sinds mijn afwezigheid...
Gelukkig zie ik dat jij nog altijd voor het vermaak zorgt, wat een hilarische reacties van je!
Ik lig in een deuk! :hihi:

Het is toch wat hè Maarten dat je de waarheid bezit en dat niemand dan naar je wilt luisteren, Je zus had ook dat probleem... ;)
Volgens mij ben jij the second best (na Je zus dan :hihi: )

Maarten het kan best zijn dat je na je dood massaal wordt begrepen en vereerd, dat gebeurt altijd met genieen die hun tijd voor zijn, dus je hebt iets om naar uit te kijken! :p

De groeten!

Waiting


P.S Ik kom zeker nog eens kijken...


Waar kom jij ineens vandaan?! :verward:

Maarten
02-09-03, 14:21
Geplaatst door Waiting
Hey Maarten ik heb je gemist jongen!



Hi Baby! Still around? :D
Misschien moet je toch eens laten zien dat je wat bijleert, als je hier een tijdje niet bent!
Of probeer die suggenstie tenminste te wekken, dat práat lekkerder.
Ik heb altijd het liefst een sfeer waarin de ander nog iets aanrijkt, waardoor ik tenminste nog een schíjn van respect kan boven toveren!
Ik hou er namelijk erg van, om een beetje in mensen te geloven. Sorry, persoonlijke afwijking.

Was je getipt?
Leuk dat je je nog even laat zien dan.
Jij was bijvoorbeeld namelijk persoonlijk degene die een stuk van Avnery's Gush Shalom van joods.nl gewist wist te krijgen..
Ik ben nog wel eens gaan kijken naar die leegheid daar, die ook al jouw posts hier weerspiegelt.. Echt een site om de jongeren in het gareel te houden, niet?
van mij mag je hoor... Vrij land..

Maarten
02-09-03, 14:33
Geplaatst door Rebelwithacause
Toch even proberen,valt niet mee te praten,totaal verblind.IP ook geband,gaat wel rigoureus daar.

Oh já hoor! Dacht je dat ze in die kringen iets aan het toeval overlieten? Tel het allemaal maar bij elkaar op, dan kom je op redelijk professioneel georganiseerde controle. Die clubs ontgaat ábsoluut niets.

Als ze al die vaardigheden hadden ingezet voor de vrede daar, dan was die er AL LANG geweest!!
Maar die jongens willen niet. Die weten absolúut wat ze wél willen hoor. Ronduit knap dat ze dat weten te verbergen voor de buitenwereld. Maar goed, die buitenwereld is een makkie..

Rebelwithacause
02-09-03, 20:28
Wordt nooit wat zo,gigantisch bord voor hun kop.De Palestijnen boeten voor wat in WOII is gebeurd en dat voor meer dan 50 jaar.Dat weten ze dondersgoed,maar ze zijn enorm blind en vol haat.Valt niet mee te praten,helaas.