PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen Word een wakker



LadyM
28-08-03, 21:24
Het is echt een hele trieste zaak, ik vind het echt sneu voor deze dame.
Ik ben het zo BEU om iedere keer te horen van meisjes of vrouwen in de islam niks zijn. Nou Mannen als er geen vrouwen waren zouden jullie niet hier kunnen zijn om zo de macht over te nemen. Verplaatsen jullie eens in de schoenen van de vrouwen, altijd als niks worden behandeld. Hoe zal je vinden om jaren lang misbruik te worden en niks ervan kunnen zeggen, hoe zal je je voelen. Je maak een hele leven kapot. Maar daar denken de mannen niet. Altijd maar die EER. En wat ik het aller ergste van vind is dat je eigen familie je buiten sluit en je ook nog wil vermoorden ook. Nou mensen echt een trieste zaak. We wonen nu in een hele moderne wereld en niet in de prehistorie. Doe er wat aan.

an3sdej
28-08-03, 21:26
Ik ben het zo BEU om iedere keer te horen van meisjes of vrouwen in de islam niks zijn.

Wordt altijd en overal glashard ontkent dat dit gezegd wordt in Marokkaanse kring.

Mark
28-08-03, 21:28
Hmm nu reageer je als die welzijnswerkers.... en het meisje gaf zelf aan dat ze niet begrepen werd door hen...

Ik denk dat het er zo diep in zit bij deze meisjes dat het geen zin heeft om ze proberen te veranderen in opstandige dames. daar is het gewoon te laat voor.

Tja en wat dat eergevoel betreft, kijken hoe eervol iemand nog is zodra bekend wordt binnen zijn stad dat ie zijn dochter 15 jaar verkracht heeft.

an3sdej
28-08-03, 21:30
Ja je hebt gelijk Mark, maar hopelijk zal ook die cultuur op DAT punt gaan veranderen.

Zwarte Schaap
29-08-03, 00:02
Geplaatst door an3sdej
Wordt altijd en overal glashard ontkent dat dit gezegd wordt in Marokkaanse kring.

Mischien heeft ze het over de media die elke keer berichten dat vrouwen in de Islam niets zijn. Dit wordt keiehard ontkent door de autochtonen.

Als ik vrouw zou zijn zou ik er doodziek van worden als elke keer bericht wordt dat ik als moslimvrouw niets voorstel.

Zwarte Schaap
29-08-03, 00:03
Geplaatst door an3sdej
Ja je hebt gelijk Mark, maar hopelijk zal ook die cultuur op DAT punt gaan veranderen.

Nou ik hoop dat het nooit verandert en dat het voor altijd zo blijft. Elke verkrachter of incestpleger verdient het om in elke stad als een oneervol man gezien te worden.

sienia
29-08-03, 00:09
Geplaatst door Zwarte Schaap

Als ik vrouw zou zijn zou ik er doodziek van worden als elke keer bericht wordt dat ik als moslimvrouw niets voorstel. Nog zieker word ik als autochtonen zich er naar gedragen. De subtiele speldeprikjes op de werkvloer van collega's omdat ze niet kunnen uitstaan dat jij als Marokkaanse vrouw evengoed, zoniet beter presteert dan zij. Vooral autochtone blanke mannen hebben daar last van.

MocroStyle
29-08-03, 00:13
Geplaatst door LadyM
Het is echt een hele trieste zaak, ik vind het echt sneu voor deze dame.
Ik ben het zo BEU om iedere keer te horen van meisjes of vrouwen in de islam niks zijn. Nou Mannen als er geen vrouwen waren zouden jullie niet hier kunnen zijn om zo de macht over te nemen. Verplaatsen jullie eens in de schoenen van de vrouwen, altijd als niks worden behandeld. Hoe zal je vinden om jaren lang misbruik te worden en niks ervan kunnen zeggen, hoe zal je je voelen. Je maak een hele leven kapot. Maar daar denken de mannen niet. Altijd maar die EER. En wat ik het aller ergste van vind is dat je eigen familie je buiten sluit en je ook nog wil vermoorden ook. Nou mensen echt een trieste zaak. We wonen nu in een hele moderne wereld en niet in de prehistorie. Doe er wat aan.

het is iets wat van twee kanten moet komen, vrouwen moeten zichzelf maar eens waarderen en respecteren, misschien dat ze dan niet als lustobject worden behandeld.

Mvg.

Zgeheu
29-08-03, 00:16
Zo zie je maar dat de uitzending het gewenste effect heeft gehad....

alle Marokkaanse mannen worden nu verantwoordelijk gehouden voor wat zo een Morbide hond zijn dochter heeft aangedaan.

proficiat Netwerk....you did it again

Puk
29-08-03, 00:18
Geplaatst door MocroStyle
het is iets wat van twee kanten moet komen, vrouwen moeten zichzelf maar eens waarderen en respecteren, misschien dat ze dan niet als lustobject worden behandeld.

Mvg.

Leg eens uit... als lustobject behandeld worden....
Wat is dat volgens jou?
Of: hoe behandel jij lustobjecten?

Zwarte Schaap
29-08-03, 00:20
Geplaatst door sienia
Nog zieker word ik als autochtonen zich er naar gedragen. De subtiele speldeprikjes op de werkvloer van collega's omdat ze niet kunnen uitstaan dat jij als Marokkaanse vrouw evengoed, zoniet beter presteert dan zij. Vooral autochtone blanke mannen hebben daar last van.

Ik begrijp je heel goed zuster! Ik zie ook hoe jullie daaronder lijden, maar ik zie ook hoe sterk de moslimdames zijn en heb onzettend veel respect voor jullie ! (Wordt me hier op deze site niet altijd in dank afgenomen, (door de autochtonen).)

Zgeheu
29-08-03, 00:24
Zo is het Schaapie....we moeten elkaar steunen en juist niet tegen elkaar op laten hitsen.

an3sdej
29-08-03, 00:27
Volgens mij wordt hier niemand opgehitst, ik vond het een decente discussie

MocroStyle
29-08-03, 00:32
Geplaatst door Puk
Leg eens uit... als lustobject behandeld worden....
Wat is dat volgens jou?
Of: hoe behandel jij lustobjecten?

Stel je altijd zulke domme vragen.

Grietje
29-08-03, 00:58
Geplaatst door Puk
Leg eens uit... als lustobject behandeld worden....
Wat is dat volgens jou?
Of: hoe behandel jij lustobjecten?

Puk van de pettenflat, we hebben je gemist! en dan spreek ik ook namens Zwarte Schaap.

Puk
29-08-03, 01:03
Geplaatst door MocroStyle
Stel je altijd zulke domme vragen.

Ja... en geef jij nooit antwoord?

Puk
29-08-03, 01:07
Geplaatst door Grietje
Puk van de pettenflat, we hebben je gemist! en dan spreek ik ook namens Zwarte Schaap.

Tsjah... maroc.nl in het nieuws. En op een goeie manier. Ik vind het een prima aktie. Baardschaap heeft mij gemist?? Als kiespijn zeker...

Maar ik mis jullie ook weleens hoor.

Maja.... :nerveus:

Zwarte Schaap
29-08-03, 01:13
Geplaatst door Grietje
dan spreek ik ook namens Zwarte Schaap.


Mag ik ook even namens jou spreken en inhoudelijk op deze discussie in te gaan? Ik wacht je antwoord niet af, ik doe het gewoon.

Wat zou je doen in zo een geval van incest grietje?

Geplaatst door Grietje
En mijn 06 nummer. Voor het geval ze een schouder nodig hebben om op uit te huilen. Ik zal ze troosten en laten zien dat er nog mannen bestaan die nog inhoud kunnen geven aan respect, liefde, tederheid etc etc Dan jammert ze dat ze het gehad heeft met mannen en dat ze allemaal hufters zijn, vooral de Marokkanen. Maar ik zeg: "Nee lieverd er zijn nog mannen die de waarde van een vrouw kennen" Het eindigt er mee dat ik haar weer leer genieten van het leven (en van een mannelijk lichaam uiteraard). Had je nog wat?
Geplaatst door Grietje
En oja, ik heb je nog niet eens verteld wat ik graag in mijn geheime kerker met al die zielige geknakte moslima's doe. Daar zou je pas echt foei over zeggen.

:zwaai:

Puk
29-08-03, 01:18
:schok:

Het is wat... maar eigenlijk wel het beste voor die meisjes. Dat is zeker.
Ik heb alle vertrouwen in Grietje wat dat betreft.

sil
29-08-03, 02:28
Geplaatst door MocroStyle
het is iets wat van twee kanten moet komen, vrouwen moeten zichzelf maar eens waarderen en respecteren, misschien dat ze dan niet als lustobject worden behandeld.

Mvg.

Een echte macho reatie

MocroStyle
29-08-03, 02:31
Geplaatst door sil
Een echte macho reatie

bedankt voor het compliment.

haehnchen9
29-08-03, 02:41
Mocrostyle, je bent werkelijk onuitstaanbaar rolbevestigend bezig! Hoe durf je je zo uit te laten over dit onderwerp. Het zou je goed staan om eens je schouder uit te steken voor een 'mede moslima', voor haar die het nodig heeft om eens uit te huilen. Maar je schouders kunnen vast niet meer dragen, na al die negatieve kritiek vanuit 'de media'.

Kijk maar eens naar je moeder, heb je respect voor haar? Je zus, respect? Eergevoel????? Of mag je het graag zien dat ze voor je buigen? Je hebt nog een lange weg te gaan.

MocroStyle
29-08-03, 02:59
Geplaatst door haehnchen9
Mocrostyle, je bent werkelijk onuitstaanbaar rolbevestigend bezig! Hoe durf je je zo uit te laten over dit onderwerp. Het zou je goed staan om eens je schouder uit te steken voor een 'mede moslima', voor haar die het nodig heeft om eens uit te huilen. Maar je schouders kunnen vast niet meer dragen, na al die negatieve kritiek vanuit 'de media'.

Kijk maar eens naar je moeder, heb je respect voor haar? Je zus, respect? Eergevoel????? Of mag je het graag zien dat ze voor je buigen? Je hebt nog een lange weg te gaan.

Het was een algemene reactie op de wijze waarop wij mannen vrouwen zouden behandelen. En niet zozeer op het incestverhaal, want dat is al ruimschoots behandeld en mijn mening daarover wijkt niet veel af van de gemiddelde weldenkende prikker hier.

Voor de rest vraag ik je vriendelijk mij te sparen voor de wijze lessen van je over respect en eergevoel binnen de familie.

ZeroZero
29-08-03, 04:33
het is iets wat van twee kanten moet komen, vrouwen moeten zichzelf maar eens waarderen en respecteren, misschien dat ze dan niet als lustobject worden behandeld.

Zeg Mocro,

Dus die vrouwen hebben het eigenlijk aanzichzelf te wijten?
Is dat wat je bedoelt Mocro?

Dus als een vrouw zichzelf zou respecteren dan zou ze daar nooit het slachtoffer van kunnen worden of zo?
Een vader die zich aan z'n dochtertje vergrijpt valt dan gewoonweg NIETS te verwijten?
Is dat wat je wilt zeggen Mocro?
Ik ben blij dat ik hier niet op aarde ben verschenen als jouw dochtertje zeg! Als ik mezelf ook maar voor één keer niet zou respecteren loop ik dus grote kans om verkracht te worden door papa Mocro!
Dan heb ik er immers zelf om gevraagd volgens zijn redenatie!

En WIE bepaalt trouwens dat zichzelf respecteren eigenlijk Mocro?
Jij soms?
Of de plaatselijke Imam?
Ga jij in het hoofd van elke willekeurige vrouw gluren om er achter te kunnen komen of zij haarzelf wel of niet respecteert? Of beoordeel JIJ dat op basis van het UITERLIJK van zo'n vrouw? (of je dochtertje?)

Geen hoofddoek om bijvoorbeeld....
Is dat ook al een aanleiding om verkracht te worden Mocro?
In de Parijse voorsteden schijnen de jonge moslims daar een sport van te hebben gemaakt: groepsverkrachtingen van 'onzedig geklede' of te westers geklede vrouwen....

mohammed99
29-08-03, 08:27
Geplaatst door LadyM
Het is echt een hele trieste zaak, ik vind het echt sneu voor deze dame.
Ik ben het zo BEU om iedere keer te horen van meisjes of vrouwen in de islam niks zijn. Nou Mannen als er geen vrouwen waren zouden jullie niet hier kunnen zijn om zo de macht over te nemen. Verplaatsen jullie eens in de schoenen van de vrouwen, altijd als niks worden behandeld. Hoe zal je vinden om jaren lang misbruik te worden en niks ervan kunnen zeggen, hoe zal je je voelen. Je maak een hele leven kapot. Maar daar denken de mannen niet. Altijd maar die EER. En wat ik het aller ergste van vind is dat je eigen familie je buiten sluit en je ook nog wil vermoorden ook. Nou mensen echt een trieste zaak. We wonen nu in een hele moderne wereld en niet in de prehistorie. Doe er wat aan.

Luister eens goed dame, ik vind het heel erg voor, maar ga niet alle mannen beschuldigen, want er zijn ook heel erg veel rechtvaardige mannen en ook vrouwen. Dus niet generaliseren.

Grietje
29-08-03, 12:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mag ik ook even namens jou spreken en inhoudelijk op deze discussie in te gaan? Ik wacht je antwoord niet af, ik doe het gewoon.

Wat zou je doen in zo een geval van incest grietje?

:zwaai: [/QUOTE]

Ik heb het gevoel dat we nader tot elkaar zijn gekomen ZS.

taouanza
29-08-03, 15:01
Geplaatst door sienia
Nog zieker word ik als autochtonen zich er naar gedragen. De subtiele speldeprikjes op de werkvloer van collega's omdat ze niet kunnen uitstaan dat jij als Marokkaanse vrouw evengoed, zoniet beter presteert dan zij. Vooral autochtone blanke mannen hebben daar last van.

You are sooooooooooooo right.:mad:

Ze vinden het zogenaamd sneu voor de Marokkaanse vrouwen maar ondertussen willen ze maar al te graag dat je onderdanig tegen ze gaat doen.
Zovan bewaar je rebellie maar voor je vader,broers en echtgenoot.Hoezo hypocriet?:moe:
En andersom verwacht je familie dat je lief en volgzaam bent maar tegen buitenstaanders wel voor jezelf opkomt.


MENSEN!!!

Het is het een of het ander!!

Zwarte Schaap
29-08-03, 15:02
Geplaatst door Grietje
:zwaai:

Ik heb het gevoel dat we nader tot elkaar zijn gekomen ZS. [/B]

Dat kan ik van mijn kant niet zeggen.

Tomas
29-08-03, 15:40
Geplaatst door taouanza
MENSEN!!!

Het is het een of het ander!!

Is er voor jullie niet ergens een apart vrouwtjes forum?