PDA

Bekijk Volledige Versie : incest



paard
28-08-03, 21:25
salaam,

Persoonlijk vind ik dat Naima professionele hulp nodig heeft, maar waarom moeten ze dit WEER uitzenden op tv.
Kan dit dan niet op een andere manier opgelost worden dan via de televisie.

an3sdej
28-08-03, 21:27
Nee dit is w.s. de enige manier om het eens voor het voetlicht te brengen!!

Donna
28-08-03, 21:30
Geplaatst door paard
salaam,

Persoonlijk vind ik dat Naima professionele hulp nodig heeft, maar waarom moeten ze dit WEER uitzenden op tv.
Kan dit dan niet op een andere manier opgelost worden dan via de televisie.


Weer?

Zijn er al zo veel reportages over dit meisje gemaakt dan?

Over incest kan niet genoeg gesproken worden. Alleen dan is het met wortel en tak uit te roeien van deze wereld. Met het bedekken met de mantel der liefde los je niks op.

paard
28-08-03, 21:36
Als dit de enige manier is om je problemen op te lossen dan denk ik persoonlijk dat u verkeerd bent. Ik ben opvoeder van beroep, als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken. Dit was in mijn ogen weer een reportage om moslimjongeren te demotiveren. Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

Mark
28-08-03, 21:39
Geplaatst door paard
Als dit de enige manier is om je problemen op te lossen dan denk ik persoonlijk dat u verkeerd bent. Ik ben opvoeder van beroep, als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken. Dit was in mijn ogen weer een reportage om moslimjongeren te demotiveren. Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

Mensen die deze zaken onder het vloerkleed proberen te vegen zijn medeplichtig aan deze verkrachtingen.

an3sdej
28-08-03, 21:40
Meneer Paard, u heeft geen oog voor de radeloosheid van deze vrouw in deze situatie!! :moeilijk:

Joesoef
28-08-03, 21:44
Meneer paard probeert iets te verdringen.

Orakel
28-08-03, 22:11
Geplaatst door paard