PDA

Bekijk Volledige Versie : incest



paard
28-08-03, 21:25
salaam,

Persoonlijk vind ik dat Naima professionele hulp nodig heeft, maar waarom moeten ze dit WEER uitzenden op tv.
Kan dit dan niet op een andere manier opgelost worden dan via de televisie.

an3sdej
28-08-03, 21:27
Nee dit is w.s. de enige manier om het eens voor het voetlicht te brengen!!

Donna
28-08-03, 21:30
Geplaatst door paard
salaam,

Persoonlijk vind ik dat Naima professionele hulp nodig heeft, maar waarom moeten ze dit WEER uitzenden op tv.
Kan dit dan niet op een andere manier opgelost worden dan via de televisie.


Weer?

Zijn er al zo veel reportages over dit meisje gemaakt dan?

Over incest kan niet genoeg gesproken worden. Alleen dan is het met wortel en tak uit te roeien van deze wereld. Met het bedekken met de mantel der liefde los je niks op.

paard
28-08-03, 21:36
Als dit de enige manier is om je problemen op te lossen dan denk ik persoonlijk dat u verkeerd bent. Ik ben opvoeder van beroep, als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken. Dit was in mijn ogen weer een reportage om moslimjongeren te demotiveren. Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

Mark
28-08-03, 21:39
Geplaatst door paard
Als dit de enige manier is om je problemen op te lossen dan denk ik persoonlijk dat u verkeerd bent. Ik ben opvoeder van beroep, als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken. Dit was in mijn ogen weer een reportage om moslimjongeren te demotiveren. Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

Mensen die deze zaken onder het vloerkleed proberen te vegen zijn medeplichtig aan deze verkrachtingen.

an3sdej
28-08-03, 21:40
Meneer Paard, u heeft geen oog voor de radeloosheid van deze vrouw in deze situatie!! :moeilijk:

Joesoef
28-08-03, 21:44
Meneer paard probeert iets te verdringen.

Orakel
28-08-03, 22:11
Geplaatst door paard
Als dit de enige manier is om je problemen op te lossen dan denk ik persoonlijk dat u verkeerd bent. Ik ben opvoeder van beroep, als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken. Dit was in mijn ogen weer een reportage om moslimjongeren te demotiveren. Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

Laat ik nou ook opvoeder van beroep zijn en daarom ben ik wel benieuwd naar wat je bedoelt met:

als ik zie hoe op mijn werk marokkaanse meisjes alssss jongens in het oog worden gehouden dan zal je anders spreken.

En hoe denk jij dat deze uitzending Moslimjongeren moet demotiveren?
Door de proffessor in die uitzending werd juist heel duidelijk gezegd dat dit gedrag niet hoort binnen de Islam. Een beetje een open deur, maar goed dat het zo vermeld werd.

freya
28-08-03, 22:25
Je hebt tal van manieren om dit op te lossen.

verlicht ons dan met uw wijsheid :duizelig:

Orakel
28-08-03, 23:59
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Ik heb de uitzending nog niet kunnen zien, maar er is mij verzekerd dat het niet zo gebracht zou worden dat het lijkt alsof de Marokkaanse gemeenschap meer dan andere met incest kampt. We zijn hier als Maroc.NL mee akkoord gegaan, omdat we vinden dat dit soort ongezonde taboes eens flink aan diggelen geslagen dienen te worden. Als er maar EEN meid is die in dezelfde situatie verkeert en via deze weg hulp heeft kunnen vinden, dan is het wat mij betreft de moeite waard geweest.

CYA............(?)

Het was een goede uitzending en jullie hebben er goed aan gedaan er aan mee te werken. Allah ikatter gierkoem.

Zgeheu
29-08-03, 00:13
Wanneer maken ze een keer een uitzending over.....

- Moslim meisjes die gedwongen worden hun hoofdoek af te doen?

- Wanneer maken ze een uitzending over de Marokkanen die niet aan de bak komen omdat ze als laatst worden aangenomen en als eerst ontslagen ?

-Wanneer maken ze een uitzending over onze ouders die keihard gewerkt hebben voor dit land en uiteindelijk als uitschot worden behandeld ?

-Wanneer maken ze een uitzending over Marokkanen die systematisch geweigerd worden door racistische horecabazen ?

........

Het kan ze geen reet schelen wat er met dat meisje gebeurt is.......ze hebben gewoon weeer eens iets gevonden om Marokkanen negatief in het nieuws te brengen.

freya
29-08-03, 00:17
Heb je de uitzending gezien zgeheu?

Zgeheu
29-08-03, 00:22
Nee ik heb Cartoon Network gekeken en een herhaling van "zeg eens AAA"

Wat the F*** denk je wel niet ?

freya
29-08-03, 00:32
Geplaatst door Zgeheu
Nee ik heb Cartoon Network gekeken en een herhaling van "zeg eens AAA"

Wat the F*** denk je wel niet ?

Ik denk dat jij erg bevooroordeeld bent als het over netwerk gaat, misschien wel zo erg dat je er niet naar wilt kijken.