PDA

Bekijk Volledige Versie : Over gesloten thread van dienna!



Zwarte Schaap
28-08-03, 23:34
geplaatst door Dienna
Het kan me geen reet schelen wat Islamhaters denken! Dat zijn nou juist de mensen die ik bestrijd! Mensen zoals jij trouwens ook die altijd denken beter te zijn dan de ander, dom wijf!


De thread van dienna was helaas gesloten maar ik moest nog wat kwijt erover.


Ik denk dat jij nu een beetje moet dimmen. Ik sta volledig achter donna's woorden. Ik vind je zo egoistisch dat je alleen aan jouw vrijheid van meningsuiting denkt en niet aan de gevolgen van jouw woorden. Je ziet dat elke schijnheil, zionist en nazifiguur op jouw woorden duikt en tot de parlement aan toe er kamervragen over stelt. Weer een stigmatisering dankzij dienna's egoistische vrijheid van meningsuiting.

Het is nu tijd om eens goed na te denken waar je allemaal mee bezig bent.

Zgeheu
29-08-03, 00:09
vertel vertel....ik heb iets gemist schijnbaar...wat schreef ze ?????

Zwarte Schaap
29-08-03, 00:19
Geplaatst door Zgeheu
vertel vertel....ik heb iets gemist schijnbaar...wat schreef ze ?????

Ze gaf michiel smit kruit om op moslims te schieten door hier op te roepen tot de jihad en daarbij een site met een zogenaamde beknopte handleiding voor de jihad te plaatsen.

Nu doet ze het weer en terwijl ze al negatief in de publiciteit ermee is geweest.

Die michiel smit had aan de minister van binnenlandse zaken of aan de minister van justitie een brief geschreven waarbij hij hem vroeg wat hij aan de oproep tot de jihad zou doen op een site (maroc.nl) waar dat openlijk gebeurt.

Zwarte Schaap
29-08-03, 00:48
Geplaatst door Abbas IbnFirnas
Iedereen mag de islam prediken. Als jij het niet eens bent met haar interpretatie dan mag dat. Je moet echter niet gaan doen alsof ze bezig is met verboden dingen of dingen die niet door de beugel kunnen. In de islam bestaat er jihad en elke moslim die het tegendeel beweert heeft weinig kaas gegeten omtrent het geloof.

Natuurlijk zullen de ongelovigen altijd de waarheid proberen te maskeren en tegen te werken, moeten wij daarom stil zijn....

De islam is niet gediend bij elke keer negatieve publiciteit. Als je door dezelfde tekst een rel hebt doen ontstaan dan zou je beter moeten weten.

Het kan niet door de beugel om je hersenen niet te gebruiken uit koppigheid. Koppigheid is in mijn ogen een goede eigenschap maar het moet niet te gek worden.

Zwarte Schaap
29-08-03, 01:20
Geplaatst door Abbas IbnFirnas
Assalamu alaikum broeder,

de moslims zijn koppig wanneer het het vasthouden van de waarheid aangaat.
We kunnen ons geloof toch niet omvormen totdat het acceptabel is voor Michiel Smit.
En hoe wil je de schreeuw van de jihad dempen wanneer de moslims over de hele wereld af worden geslacht...Is zelfs het protesteren hiertegen en het oproepen op de plicht van de bescherming van onze moeders al koppigheid?...

Ik had deze kritiek verwacht van een ongelovige maar niet van jouw broeder.


wa salamu 3alla man ittaba3a lhoeda

Het heeft niets met je geloof omvormen te maken. Het heeft te maken met de gevolgen van je woorden en de schade die ze brengen. Als ik het over koppigheid heb dan heb ik het over niet willen inzien dat het echt schadelijk is door dezelfde rel op te zoeken.

ZeroZero
29-08-03, 03:46
Ik ben wel verheugd over figuren als Abbas en Dienna...!
Het geeft een verhelderende 'kijk' op de Jihad!
Het bevestigd eigenlijk wat ik namelijk ook altijd al dacht over de Islam!
Ik denk dat naast Michiel Smit, ook de AIVD wel blij zal zijn dat zij hun IP-sporen hebben nagelaten....

Zwarte Schaap probeert dit angstvallig 'goed' te praten en te relativeren, maar dat is in mijn ogen slechts 'Taqiya'....

19 van dit soort gestoorde freaks waren genoeg voor 3000+ doden, dus het feit dat er nog steeds 'enkelen' zo actief gestoord zitten te wezen is beangstigend genoeg te noemen!

an3sdej
29-08-03, 08:29
Tevens maakt het duidelijk dat religie en instabiele mensen, een gevaarlijke combinatie kunnen zijn!! :duivel:

Mark
29-08-03, 08:41
Geplaatst door an3sdej
Tevens maakt het duidelijk dat religie en instabiele mensen, een gevaarlijke combinatie kunnen zijn!! :duivel:



Mensen zoals Dienna voelen zich ook vast thuis is extreem rechts, extreem links, extreem wat dan ook. Ze zijn gewoon van nature kwaad.

Ik vind het ook altijd erg amusant om de reacties van Abbas a.k.a. Yehi en Dienna te zien, kan ik mooi mijn anti-religieuze vooroordelen bevestigd zien. Maar ik kan me goed voorstellen dat de overige Marokkanen een beetje moe worden van hun extremitische broeders die de boel even komen opstoken.

Sawda
29-08-03, 08:56
Geplaatst door Mark


Ik vind het ook altijd erg amusant om de reacties van Abbas a.k.a. Yehi en Dienna te zien, kan ik mooi mijn anti-religieuze vooroordelen bevestigd zien. Maar ik kan me goed voorstellen dat de overige Marokkanen een beetje moe worden van hun extremitische broeders die de boel even komen opstoken.

Zo zie je maar dat niet alle moslims extreem zijn. Dienna en ..... hebben het niet door dat de Islam nog meer in kwaaddaglicht wordt gebracht door hun aandeel op dit forum.
Ik ben het met ze eens dat er veel moslims in de wereld slachtoffer zijn van onderdrukking, oorlog etc. Er zijn diverse manieren om aandacht te vragen voor dit probleem. Hiervoor heb je wel een sterk islamitische lobby voor nodig. En met sterk bedoel ik niet met geweld maar verbaal sterk. Zolang dit er niet is zie ik het somber in.

rafiq
29-08-03, 09:41
Salaam aleikum,

Chataloog heeft het bij het goede eind. Ik weet niet wat die Abbas allemaal voor issues heeft maar het zorgt voor tweedeling van de oemma.

En het maakt een karikatuur van onze oemma.

Een kat en muis spel maken ze van de Jihaad. Jihaad is Jihaad. Take it or leave it.

Marsipulami
29-08-03, 10:12
Ik heb weinig moeite met het feit dat Dienna oproept tot jihad. Maar ik heb wel moeite met de interpretatie die ze geeft aan het begrip. Volgens velen gaat jihad over de innerlijke strijd om een beter moslim te worden in dienst van God en bij uitbreiding over het recht op fysieke zelfverdediging in een conflict. Bij Dienna krijgt het echter de betekenis van een oproep tot haat en onverdraagzaamheid tegenover iedereen die geen moslim is. Eén en ander wijst volgens mij eerder op een persoonlijkheidsstoornis dan op een trouwe weergave van de boodschap van de islam.

Tomas
29-08-03, 10:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je ziet dat elke schijnheil, zionist en nazifiguur op jouw woorden duikt...

Ik haal uit je tekst op dat Donna daar net weer buitenvalt, maar dat is me toch niet helemaal duidelijk.

Dienna is in mijn ogen een zielig eenzaam gestoord meisje, dat toevallig de Islam als basis heeft genomen. Het had ook gewoon nationalisme of een andere religie kunnen zijn. Dus echt interessant is ze niet.

Jouw reacties op haar vind ik wel altijd een beetje verontrustend.

Soms denk ik met een beschaafd mens van doen te hebben, maar als jij tegen de extremistische neo-nazi zegt dat ie wat rustiger aan moet doen omdat dat het imago van de overige Nederlanders beschadigd.

Dan zeg jij in mijn optiek: Ik heb niks tegen je mening, nee die deel ik zelfs, maar wees nou verstandig en hou je een beetje gedeisd. Wacht tot het weer rustig is of we meer macht hebben, dan zullen we ze wel laten merken hoe we er echt over denken.

Ik zou echt van jouw wel eens een afstandsverklaring willen lezen van haar gedachtengoed. En dat je je dan ook eens echt verdedigt tegen Yehi en Dienna. Ipv je altijd maar laf op de achtergrond te houden.

Mark
29-08-03, 10:35
Geplaatst door Tomas
Ik zou echt van jouw wel eens een afstandsverklaring willen lezen van haar gedachtengoed. En dat je je dan ook eens echt verdedigt tegen Yehi en Dienna. Ipv je altijd maar laf op de achtergrond te houden.

Waarom? Moeten wij dat ook elke keer als er hier een extreem rechtse figuur komt schelden?

Tomas
29-08-03, 10:44
Geplaatst door Mark
Waarom? Moeten wij dat ook elke keer als er hier een extreem rechtse figuur komt schelden?

Lijkt mij niet echt nodig. Ik heb daar persoonlijk wel altijd behoefte aan.

Maar als jij b.v. een rechtsextremist zoals Schaap dat doet, zou toespreken, dan zou ik jou daar ook op aanspreken. Dan wil ik van jou ook weten wat nou jouw kleur is. Maar ik denk die wel te weten. Die van Schaap is mij nog altijd onduidelijk.

Marsipulami
29-08-03, 11:23
Je mag een moslim niet vragen om zich te distantieren van de jihad, want dan vraag je hem om zich te distantieren van zijn godsdienst. Zover willen Marokkanen meestal niet gaan (uitzondering Grietje).

Het standpunt van Schaap lijkt me wel duidelijk. Hij distantieert zich van de haatzaaierij van Dienna, zonder ook meteen een uitspraak te willen doen over de islam. Je kan dat laf noemen, maar je kan het ook zien als een uiting van zin voor nuance en intelligentie. Sommige mensen laten zich liever niet vangen in simplistische denkschema's en zwart-wit redeneringen.

Tomas
29-08-03, 11:29
Geplaatst door Marsipulami
Sommige mensen laten zich liever niet vangen in simplistische denkschema's en zwart-wit redeneringen.

Bedankt voor deze fantastische bijdrage.

Laat ik het dan nog maar even verduidelijken voor de Vlamen onder ons:

Niemand hoeft voor mij afstand te nemen van de term Jihad of van zijn geloof. Ik wil slechts weten hoe iemand deze termen voor zich zelf invult. En als dat ongeveer hetzelfde is als Dienna dan weet ik dat dus ook.

Shaheed
29-08-03, 11:32
Even zwart-wit denken: Dienna is een autochtone nederlandse, Dienna zaait haat. Conclusie: de nederlandse gemeenschap moet zich van Dienna's uitspraken distansieren en meer doen aan zelfkritiek.

Ik verwacht van alle autochtone nederlanders op dit prikbord dat ze Dienna terechtwijzen.


:rolleyes:

Mark
29-08-03, 11:38
Geplaatst door Shaheed


Ik verwacht van alle autochtone nederlanders op dit prikbord dat ze Dienna terechtwijzen.


:rolleyes:

Dat hebben we toch gedaan? :D

Marsipulami
29-08-03, 11:38
Geplaatst door Tomas
Laat ik het dan nog maar even verduidelijken voor de Vlamen onder ons:

Niemand hoeft voor mij afstand te nemen van de term Jihad of van zijn geloof. Ik wil slechts weten hoe iemand deze termen voor zich zelf invult.

Ja, zo is ie veel beter gesteld zonder iemand te beschuldigen van hypocrisie of lafheid. Je moet mensen dan ook nog de ruimte geven om te zeggen dat ze er zelf nog niet helemaal uit zijn, of dat ze te weinig gedegen kennis hebben over het onderwerp om er echt zinvolle dingen over te zeggen. Zo begin je aan een echte dialoog en dwing je mensen niet in de positie om een simplistisch Getuige van Jehovah-achtig antwoord te formuleren.

Tomas
29-08-03, 11:46
Geplaatst door Marsipulami
Ja, zo is ie veel beter gesteld zonder iemand te beschuldigen van hypocrisie of lafheid.

Dat zijn de termen die Schaap erg aanspreekt. Zoals je had kunnen lezen dat ik de term hypocriet niet heb gehanteerd maar hij bij het beschrijven van alle prikkers die op Dienna hebben gereageerd.


Je moet mensen dan ook nog de ruimte geven om te zeggen dat ze er zelf nog niet helemaal uit zijn, of dat ze te weinig gedegen kennis hebben over het onderwerp om er echt zinvolle dingen over te zeggen. Zo begin je aan een echte dialoog en dwing je mensen niet in de positie om een simplistisch Getuige van Jehovah-achtig antwoord te formuleren.

Heb je her hier nou tegen jezelf ofzo?

Marsipulami
29-08-03, 11:53
Geplaatst door Tomas
Heb je her hier nou tegen jezelf ofzo?

Nee, tegen jou. Ik verdedig het recht van mensen om bescheiden te zijn, zonder dat ze moeten meedoen aan het gekrakeel van betweters die -niet gehinderd door veel kennis van zake- overal te pas en vooral te onpas, hun mening te kennen geven.

Grietje
29-08-03, 11:55
Ik zou zeggen, laat die Dienna zichzelf maar lekker opblazen als ze dat zo graag wil. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand haar zal missen.

Rebelwithacause
29-08-03, 11:57
Hallo Dinie :D

Marsipulami
29-08-03, 12:00
Geplaatst door Grietje
Ik zou zeggen, laat die Dienna zichzelf maar lekker opblazen als ze dat zo graag wil. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand haar zal missen.


Dat standpunt draagt weinig bij tot een oplossing. Er zitten wel meer mensen mentaal gevangen in extremistische religieuze waanideeën. Als je weet hoe je ze er uit kan halen kan je ook het extremisme de wind uit de zeilen halen.

Grietje
29-08-03, 12:06
Geplaatst door Marsipulami
Dat standpunt draagt weinig bij tot een oplossing. Er zitten wel meer mensen mentaal gevangen in extremistische religieuze waanideeën. Als je weet hoe je ze er uit kan halen kan je ook het extremisme de wind uit de zeilen halen.

ik onderschat de intelligentie van mevr. dienna niet. evenmin als ik die van een figuur als zs onderschat. maar het probleem met deze mensen is dat ze te selectief met hun intelligentie omgaan. dat is nog ergerniswekkender dan iemand die van jongs af aan geindoctrineerd is met dit soort kletspraat en niet veel beter weet.

Mark
29-08-03, 12:07
Geplaatst door Marsipulami
Dat standpunt draagt weinig bij tot een oplossing. Er zitten wel meer mensen mentaal gevangen in extremistische religieuze waanideeën. Als je weet hoe je ze er uit kan halen kan je ook het extremisme de wind uit de zeilen halen.

Ik heb het geprobeerd Mars, maar heb nog niemand hier van haar/zijn religeuze waanideeen kunnen afhelpen :(

Marsipulami
29-08-03, 12:22
Geplaatst door Grietje
ik onderschat de intelligentie van mevr. dienna niet. evenmin als ik die van een figuur als zs onderschat. maar het probleem met deze mensen is dat ze te selectief met hun intelligentie omgaan. dat is nog ergerniswekkender dan iemand die van jongs af aan geindoctrineerd is met dit soort kletspraat en niet veel beter weet.

Een frontale aanval op religieuze extremisten werkt niet. Het is beter de logica die hen eigen is proberen te begrijpen en je van die logica te bedienen om te kijken of er nergens een deur opengemaakt kan worden.

Mark
29-08-03, 12:24
Geplaatst door Marsipulami
Een frontale aanval op religieuze extremisten werkt niet. Het is beter de logica die hen eigen is proberen te begrijpen en je van die logica te bedienen om te kijken of er nergens een deur opengemaakt kan worden.

De frontale aanval is veel leuker.

Marsipulami
29-08-03, 12:25
Geplaatst door Mark
Ik heb het geprobeerd Mars, maar heb nog niemand hier van haar/zijn religeuze waanideeen kunnen afhelpen :(

Omdat jijzelf -net als de religieuze extremisten- religie helemaal niet naar waarde kan schatten. Hoe kunnen blinden nou blinden leiden ? (bijbelse uitspraak).

Mark
29-08-03, 12:28
Geplaatst door Marsipulami
Omdat jijzelf -net als de religieuze extremisten- religie helemaal niet naar waarde kan schatten. Hoe kunnen blinden nou blinden leiden ? (bijbelse uitspraak).

Ik ben geen anti-religieuze fanatiekeling, maar kiritsch en neutraal :)

Marsipulami
29-08-03, 12:37
Geplaatst door Mark
Ik ben geen anti-religieuze fanatiekeling, maar kiritsch en neutraal :)

Ah, dan is het goed. Ik hoop dat je in de atheïstische hemel komt. :fpiraat:

Mark
29-08-03, 12:40
Geplaatst door Marsipulami
Ah, dan is het goed. Ik hoop dat je in de atheïstische hemel komt. :fpiraat:

met 72 maagden :student:

Marsipulami
29-08-03, 12:44
Geplaatst door Mark
met 72 maagden :student:

Nee das een andere hemel. In die hemel van de atheïsten kan je enkel filosofische gesprekken voeren met Nietzsche en Feuerbach ter intellectuele zelfbevrediging.

Mark
29-08-03, 12:46
Geplaatst door Marsipulami
Nee das een andere hemel. In die hemel van de atheïsten kan je enkel filosofische gesprekken voeren met Nietzsche en Feuerbach ter intellectuele zelfbevrediging.

Gelukkig ga ik naar de hel.

Marsipulami
29-08-03, 12:48
Geplaatst door Mark
Gelukkig ga ik naar de hel.

Dat is alleen maar mogelijk als je een heel slechte atheïst bent. :lachu:

Mark
29-08-03, 12:51
Geplaatst door Marsipulami
Dat is alleen maar mogelijk als je een heel slechte atheïst bent. :lachu:

Hmmm zoals die twijfelaar van een Tomas?

Ik vind alles best als ze me maar naar dezelfde plek sturen waar de slechte vrouwen heengaan :p

Marsipulami
29-08-03, 12:55
Geplaatst door Mark
Hmmm zoals die twijfelaar van een Tomas?

Ik vind alles best als ze me maar naar dezelfde plek sturen waar de slechte vrouwen heengaan :p

Die zijn overdag van dienst in de hemel en 's avonds hebben ze koppijn.

Zwarte Schaap
29-08-03, 13:27
Geplaatst door Tomas
Ik zou echt van jouw wel eens een afstandsverklaring willen lezen van haar gedachtengoed. En dat je je dan ook eens echt verdedigt tegen Yehi en Dienna. Ipv je altijd maar laf op de achtergrond te houden.

Jij hebt niks te willen. Jij valt onder de noemer schijnheil en als zodanig neem ik je verontwaardiging niet serieus.
Geplaatst door Tomas
Ik help je wel weer op weg:

Naar de huidige maatstaven, hier in het Westen, zou Mohammed een perverse man zijn geweest.

Ga je gang.

Denk er maar over na wat deze woorden teweeg brengen.

Zwarte Schaap
29-08-03, 13:31
Geplaatst door Marsipulami
Je mag een moslim niet vragen om zich te distantieren van de jihad, want dan vraag je hem om zich te distantieren van zijn godsdienst. Zover willen Marokkanen meestal niet gaan (uitzondering Grietje).

Het standpunt van Schaap lijkt me wel duidelijk. Hij distantieert zich van de haatzaaierij van Dienna, zonder ook meteen een uitspraak te willen doen over de islam. Je kan dat laf noemen, maar je kan het ook zien als een uiting van zin voor nuance en intelligentie. Sommige mensen laten zich liever niet vangen in simplistische denkschema's en zwart-wit redeneringen.

De waarheid is dat ik die sites niet gelezen heb en als zodanig niet weet wat erin staat. Daarom ga ik vooral in op de koppigheid om stukken te plaatsen die al een rel veroorzaakt hebben.

Zwarte Schaap
29-08-03, 13:33
Geplaatst door Brie
Exact, het komt een beetje over van "je hebt helemaal gelijk, maar je kunt het beter niet hardop zeggen".

Waar heeft ze dan gelijk in, dat is me onduidelijk.

Zwarte Schaap
29-08-03, 13:36
Geplaatst door Grietje
ik onderschat de intelligentie van mevr. dienna niet. evenmin als ik die van een figuur als zs onderschat. maar het probleem met deze mensen is dat ze te selectief met hun intelligentie omgaan. dat is nog ergerniswekkender dan iemand die van jongs af aan geindoctrineerd is met dit soort kletspraat en niet veel beter weet.

Je moet wel aangeven waar we selectief met onze inelligentie omgaan anders zijn je woorden alleen maar loze beweringen.

Zwarte Schaap
29-08-03, 13:38
Geplaatst door Mark
De frontale aanval is veel leuker.

Dan hoop ik voor je dat je een met een frontale aanval te maken zal krijgen in de vorm van een mooie autobom.

Tis toch veel leuker een frontale aanval !

Tomas
29-08-03, 14:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Jij hebt niks te willen. Jij valt onder de noemer schijnheil en als zodanig neem ik je verontwaardiging niet serieus.

Tja.. Nu ik zie hoe erg jij je macht overschat, begrijp ik eindelijk je frustraties.


Denk er maar over na wat deze woorden teweeg brengen.

Incest?

Zwarte Schaap
29-08-03, 14:24
Geplaatst door Tomas
Tja.. Nu ik zie hoe erg jij je macht overschat, begrijp ik eindelijk je frustraties.

Ik heb totaal geen macht, hoe vaak moet ik herhalen dat ik een simpele loser ben.


Incest?


Nee struisvogels.

Tomas
29-08-03, 14:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb totaal geen macht, hoe vaak moet ik herhalen dat ik een simpele loser ben.

Nou, blijkbaar kalmeer je alweer wat.


Nee struisvogels.

Net zoals het feit dat Darwin naar onze huidige maatstaven een gevaarlijke racist was.

Of dat jij beter dan wie dan ook hier, weet wat Deinna's denkbeelden zijn.

Zwarte Schaap
29-08-03, 14:39
Geplaatst door Brie
Met haar Jihad-topics. Je vraagt haar namelijk rekening te houden met het feit dat die topics leiden tot stigmatisering, maar je laat verder geen afkeurend geluid horen. Dat geeft een beetje de indruk dat je er stilletjes toch wel achter staat.
Maar ik lees net dat je de betreffende stukken helemaal niet gelezen hebt, dus dan begrijp ik je.

Over de jihad:


Ik neem aan dat de meesten weten wat de jihad inhoudt maar ik zal graag mijn licht hierop werpen.

De jihad is een plicht voor elke moslim. Dat houdt in dat je verplicht bent om te strijden voor een zuiver geweten en dat je je slechte karaktertrekken/gedachtes/handelingen in toom probeert te houden. Sterker nog het liefst uitroeien, maar dat is een zeer moeilijke opgave bijna een utopie, maar je moet het wel nastreven. Wij zijn mensen, als mens zijn we zwak en niet perfect, daarom moeten we daar keer op keer tegen strijden. De grootste vijand zit in je zelf vandaar dat de jihad in eerste instantie op jezelf gericht moet zijn. Dit noemen we de grote jihad.

De jihad is ook het plicht/recht op zelfverdediging als de gemeenschap wordt aangevallen. Dat is de kleine jihad

Marokkanen in Nederland moeten zich meer met de grote jihad bezig houden dan met de kleine jihad.

Mijn jihad is vooral gericht op mezelf en de nederlandse media.

Begrijpelijk genoeg?

Zwarte Schaap
29-08-03, 14:42
Geplaatst door Tomas
Nou, blijkbaar kalmeer je alweer wat.

Net zoals het feit dat Darwin naar onze huidige maatstaven een gevaarlijke racist was.

Of dat jij beter dan wie dan ook hier, weet wat Deinna's denkbeelden zijn.

Nieuwe rondes, nieuwe kansen! Tot de volgende ronde tomas. :zwaai:

NLP
29-08-03, 15:10
Je staat achter een moenafiqa ?
En niet achter je moslimzuster ? La hawla walla quwat illaah billaah.

Je noemt de kleine Jihad de grote Jihad en de kleine Jihad noem je de Grote Djihad ?

Je weet dat je verantwoording moet afleggen op de dag des oordeels voor deze grove leugens die je verspreid hebt , en voor deze grote fitna die je veroorzaakt hebt ?

Ik krijg sterk de indruk dat je weer vertrouwen van de kofhaars probeert te winnen nadat ze je meerdere malen door de grond hebben geboord. Probeer je de tevredenheid van de moeskriekin te behalen in plaats die van God ? :laser:

Marsipulami
29-08-03, 15:14
Geplaatst door NLP
Probeer je de tevredenheid van de moeskriekin te behalen in plaats die van God ? :laser:

Begin jij maar eens te leren dat jouw private mening niet die van God is. Een beetje bescheidenheid zou je sieren en vast ook wel een beter moslim maken.

Tomas
29-08-03, 15:20
Wie zal NLP zijn?

Mars, die af en toe even uit z'n dak moet gaan?

Schaap, die zichzelf kastijdt?

Ik, omdat ik nu eenmaal hypocriet ben?

NLP
29-08-03, 15:20
Wat ik heb gegeven heb is niet mijn meining laat dat duidelijk zijn Marsipulami.

Het is een feit in de Islam dat een Moslim altijd achter zijn broeder/zuster moet staan ongeacht of die broeder/zuster wel of niet gelijk heeft.

Tomas
29-08-03, 15:24
Geplaatst door NLP
Wat ik heb gegeven heb is niet mijn meining laat dat duidelijk zijn Marsipulami.

Als je het er neit mee eens bent, zet dat er dan even bij.


Het is een feit in de Islam dat een Moslim altijd achter zijn broeder/zuster moet staan ongeacht of die broeder/zuster wel of niet gelijkt.

Goed plan.

NLP
29-08-03, 15:25
Ja dat ben ik (Anthony robins) aangenaamd Tomas. :)

Marsipulami
29-08-03, 15:28
Geplaatst door NLP
Wat ik heb gegeven heb is niet mijn meining laat dat duidelijk zijn Marsipulami.

Iemand die in naam van God beweert te spreken bezondigt zich aan hoogmoed en arrogantie. Een mens kan alleen in eigen naam spreken. Serieuze moslims voegen er aan het eind van hun betoog nog minstens 'Allah 3alim' aan toe, maar zelfs dat vind jij niet meer nodig.


Het is een feit in de Islam dat een Moslim altijd achter zijn broeder/zuster moet staan ongeacht of die broeder/zuster wel of niet gelijkt.

Nou dan ben jij blijkbaar geen moslim, aangezien je niet achter jouw broeder Zwarte Schaap wenst te gaan staan.

Zwarte Schaap
29-08-03, 15:32
Geplaatst door NLP
Je staat achter een moenafiqa ?
En niet achter je moslimzuster ? La hawla walla quwat illaah billaah.

Je noemt de kleine Jihad de grote Jihad en de kleine Jihad noem je de Grote Djihad ?

Je weet dat je verantwoording moet afleggen op de dag des oordeels voor deze grove leugens die je verspreid hebt , en voor deze grote fitna die je veroorzaakt hebt ?

Ik krijg sterk de indruk dat je weer vertrouwen van de kofhaars probeert te winnen nadat ze je meerdere malen door de grond hebben geboord. Probeer je de tevredenheid van de moeskriekin te behalen in plaats die van God ? :laser:

Veroordeel jij mij nu?

Zwarte Schaap
29-08-03, 15:33
Geplaatst door NLP
Wat ik heb gegeven heb is niet mijn meining laat dat duidelijk zijn Marsipulami.

Het is een feit in de Islam dat een Moslim altijd achter zijn broeder/zuster moet staan ongeacht of die broeder/zuster wel of niet gelijkt.

bekritiseren is niet hetzelfde als in de steek laten.

NLP
29-08-03, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Veroordeel jij mij nu?

Welnee broeder ik probeer je alleen met je neus op de feiten te drukken.

Zwarte Schaap
29-08-03, 15:45
Geplaatst door NLP
Welnee broeder ik probeer je alleen met je neus op de feiten te drukken.

Dat is dus mislukt.

NLP
29-08-03, 15:46
Ps : Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op de vragen die ik jou gesteld heb.

000NobelPrizes
29-08-03, 15:49
Geplaatst door NLP
Wat ik heb gegeven heb is niet mijn meining laat dat duidelijk zijn Marsipulami.

Het is een feit in de Islam dat een Moslim altijd achter zijn broeder/zuster moet staan ongeacht of die broeder/zuster wel of niet gelijk heeft.

Oh... en als een moslimzuster wordt verkracht door haar moslimvader: dan zou je dus achter beiden moeten staan?

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:01
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh... en als een moslimzuster wordt verkracht door haar moslimvader: dan zou je dus achter beiden moeten staan?

Ga ergens anders je vuil spuwen aub. Kennelijk heeft de uitzending van netwerk je goed gedaan.


Geplaatst door Brie
Waarom denk je dat er zo'n taboe op rust!
En waarom is het dan een ook een taboe bij de Nederlanders?

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:02
Geplaatst door NLP
Ps : Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op de vragen die ik jou gesteld heb.

Je houding bevalt me niet en zeker de wijze waarop je me aanspreekt.

000NobelPrizes
29-08-03, 16:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ga ergens anders je vuil spuwen aub. Kennelijk heeft de uitzending van netwerk je goed gedaan.



Vuil spuwen??? Ik stel naar aanleiding van een quote hier een normale vraag, omdat die m.i. met dit voorbeeld al direct mank gaat.

En ik heb de Netwerk-uitzending niet gekeken. Netzomin als die uitzending over het Islamitische Reveil, want ik geloof het wel met de voor en tegen docu's. Als de docu in het straatje past issie geweldig, zodra het een andere invulling heeft deugt de docu niet, de omroep niet, noch degenen die het ermee eens waren. Dezelfde holle retoriek, elke keer weer.

PS: dat laat niet onverlet dat ik heb begrepen dat het nogal moedig is geweest van het meisje uit die Netwerk-uitzending om voor zichzelf op te komen. Blijkbaar. Wat een reacties hier.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:11
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Vuil spuwen??? Ik stel naar aanleiding van een quote hier een normale vraag, omdat die m.i. met dit voorbeeld al direct mank gaat.

En ik heb de Netwerk-uitzending niet gekeken. Netzomin als die uitzending over het Islamitische Reveil, want ik geloof het wel met de voor en tegen docu's. Als de docu in het straatje past issie geweldig, zodra het een andere invulling heeft deugt de docu niet, de omroep niet, noch degenen die het ermee eens waren. Dezelfde holle retoriek, elke keer weer.

PS: dat laat niet onverlet dat ik heb begrepen dat het nogal moedig is geweest van het meisje uit die Netwerk-uitzending om voor zichzelf op te komen. Blijkbaar. Wat een reacties hier.

Gewoon opzouten met je aarsvlieggedrag

Grietje
29-08-03, 16:13
U hebt gezocht op aarsvlieg:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.


U hebt gezocht op aarsvlieggedrag:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:22
Geplaatst door Grietje
U hebt gezocht op aarsvlieg:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is , of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.


U hebt gezocht op aarsvlieggedrag:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is , of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Taal is een dynamische aangelegenheid en al eerder heb ik je al uitgelegd dat ik niet om de formaliteiten inzake taal geef (tenzij het onduidelijkehid schept) maar dat het me gaat om mijn gedachtes te kunnen weergeven.

Grietje
29-08-03, 16:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Taal is een dynamische aangelegenheid en al eerder heb ik je al uitgelegd dat ik niet om de formaliteiten inzake taal geef (tenzij het onduidelijkehid schept) maar dat het me gaat om mijn gedachtes te kunnen weergeven.

Ik vind het wel een prachtig neologisme. Een vlieg die rond je aars vliegt.

000NobelPrizes
29-08-03, 16:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
maar dat het me gaat om mijn gedachtes te kunnen weergeven.

Kortom: schelden omdat je simpelweg geen antwoord weet. Of retoriek.
Dat evasieve gedrag begint nu wel erg in het oog te lopen, Schaap. Je weet niet veel, blijkbaar.

000NobelPrizes
29-08-03, 16:27
Mogelijk Schaap-antwoord: "Aarsvliegen beloon ik niet met antwoord."

Mogelijke reactie op deze stelling: "Bepaal jij wat ik denk?"

Etc.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:28
Geplaatst door Grietje
Ik vind het wel een prachtig neologisme. Een vlieg die rond je aars vliegt.

Die heb je ook. Die bestaan ook in het echt, heb je weleens gehoord van de paardenvlieg of de paardenhorzel?

Grietje
29-08-03, 16:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Kortom: schelden omdat je simpelweg geen antwoord weet. Of retoriek.
Dat evasieve gedrag begint nu wel erg in het oog te lopen, Schaap. Je weet niet veel, blijkbaar.

Evasief. Nog zo een prachtwoord.

Grietje
29-08-03, 16:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die heb je ook. Die bestaan ook in het echt, heb je weleens gehoord van de paardenvlieg of de paardenhorzel?

Jawel. Maar die vliegen niet rondom mijn aars. Ik weet niet hoe het met jou zit.

000NobelPrizes
29-08-03, 16:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die heb je ook. Die bestaan ook in het echt, heb je weleens gehoord van de paardenvlieg of de paardenhorzel?

Schapen hebben daar ook flink last van, wist je dat? Geen wonder met al die dreadlocks aan poepsliertjes van achteren.
Het is de natuur he?

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:31
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Kortom: schelden omdat je simpelweg geen antwoord weet. Of retoriek.
Dat evasieve gedrag begint nu wel erg in het oog te lopen, Schaap. Je weet niet veel, blijkbaar.

Aan jou tijd besteden met serieuze reakties is tijdsverspilling.


Mogelijk Schaap-antwoord: "Aarsvliegen beloon ik niet met antwoord." Aha kijk een aan je weet het wel, jammer genoeg moet het erin gedreund worden.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:32
Geplaatst door Grietje
Jawel. Maar die vliegen niet rondom mijn aars. Ik weet niet hoe het met jou zit.

Heb ik dat beweerd dan ?

000NobelPrizes
29-08-03, 16:33
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Mogelijk Schaap-antwoord: "Aarsvliegen beloon ik niet met antwoord."

Mogelijke reactie op deze stelling: "Bepaal jij wat ik denk?"

Etc.

Zei ik. En ziehier:


"Aan jou tijd besteden met serieuze reakties is tijdsverspilling."

Oh zo spannend, hoe verrassend Schaap altijd uit de hoek weet te komen.

000NobelPrizes
29-08-03, 16:36
Geplaatst door Grietje
Jawel. Maar die vliegen niet rondom mijn aars. Ik weet niet hoe het met jou zit.

Hahaha... spits.

Over een paar jaar koop ik een boek in de boekhandel dat is geschreven onder het pseudoniem Grietje. I won't be surprised.

Grietje
29-08-03, 16:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb ik dat beweerd dan ?

Nee. Ken je deze?

Er lopen 3 generatie mannen over de wallen. Zegt de middelste tegen zijn zoon: je bent nu 18, het wordt tijd dat je een vrouw voelt. Dus de zoon naar boven toe. De hoer zegt tegen hem: elke keer dat je mij in de zevende hemel brengt mag je met dit krijtje een streepje zetten op het bord. Zo gezegd, zo gedaan. Na een uur komt de jongen beneden bij zijn vader en opa. Hij zegt: ik mocht wel 3 streepjes zetten op het bord. Heel goed voor een eerste keer zeggen vader en opa.
ze lopen verder. Dan hangt er een hoer uit het raam: oehoe oehoe. De vader zegt: nu is het mijn beurt. Hij naar boven toe. het zelfde verhaal. Komt na 2 uur naar beneden toe en zegt: ik mocht 7 streepjes op het bord zetten. De zoon is trots op zijn vader. Ze lopen door. Hangt er een straat verder weer een hoer uit het raam: oehoe. De opa zegt: nu is het mijn beurt. Hij gaat naar boven toe en weer het zelfde verhaal. Vader en zoon verwachten dat opa met een half uurtje weer beneden is. Maar na 1 uur is hij er nog niet. En na 2 uur nog niet. Eindelijk na 3,5 uur gaat het raam open. Opa steekt zijn hoofd naar buiten en roept: krijt meer krijt!!!!!!!!!

Flauw he?

Grietje
29-08-03, 16:37
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hahaha... spits.

Over een paar jaar koop ik een boek in de boekhandel dat is geschreven onder het pseudoniem Grietje. I won't be surprised.

heb geduld, mijn lief.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Zei ik. En ziehier:


"Aan jou tijd besteden met serieuze reakties is tijdsverspilling."

Oh zo spannend, hoe verrassend Schaap altijd uit de hoek weet te komen.

Jij bent natuurlijk helemaal niet voorspelbaar ! :hihi:

000NobelPrizes
29-08-03, 16:41
Geplaatst door Grietje
heb geduld, mijn lief.

Ikke wel. Jij ook? Jouw battle is wel iets complexer dan de mijne.
*hearts*

000NobelPrizes
29-08-03, 16:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij bent natuurlijk helemaal niet voorspelbaar ! :hihi:
Aangezien jij steeds de plank misslaat als ware je geblinddoekt, blijk ik zeer onvoorspelbaar.
Bovendien ben ik zo flexibel als een elastiekje: niks te lullig om mijn mening bij te stellen. Al vind ik jou nog steeds een kakelende puntmuts.

Zwarte Schaap
29-08-03, 16:46
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Aangezien jij steeds de plank misslaat als ware je geblinddoekt, blijk ik zeer onvoorspelbaar.
Bovendien ben ik zo flexibel als een elastiekje: niks te lullig om mijn mening bij te stellen. Al vind ik jou nog steeds een kakelende puntmuts.

Wederom waardeloos subjectief gezeik.

Mark
30-08-03, 11:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan hoop ik voor je dat je een met een frontale aanval te maken zal krijgen in de vorm van een mooie autobom.

Tis toch veel leuker een frontale aanval !

Erg vriendelijk dat je me de dood toewenst Schaap!

Mark
30-08-03, 11:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan hoop ik voor je dat je een met een frontale aanval te maken zal krijgen in de vorm van een mooie autobom.

Tis toch veel leuker een frontale aanval !

Erg vriendelijk dat je me de dood toewenst Schaap!

Zwarte Schaap
30-08-03, 11:57
Geplaatst door Mark
Erg vriendelijk dat je me de dood toewenst Schaap!

Niet zeiken, ik heb je nergens de dood toegewenst. Je wordt op je wenken bedient met je voorkeur voor frontale aanvallen. Is een frontale aanval nu ineens niet meer zo interessant? Wat je zaait zul je oogsten.

Zwarte Schaap
30-08-03, 11:58
Geplaatst door Mark
Erg vriendelijk dat je me de dood toewenst Schaap!

Niet ineens gaan zeiken nu, ik heb je nergens de dood toegewenst. Je wordt op je wenken bedient met je voorkeur voor frontale aanvallen. Is een frontale aanval nu ineens niet meer zo interessant? Wat je zaait zul je oogsten.

Zwarte Schaap
30-08-03, 11:58
Geplaatst door Mark
Erg vriendelijk dat je me de dood toewenst Schaap!

Niet ineens gaan zeiken nu, ik heb je nergens de dood toegewenst. Je wordt op je wenken bedient met je voorkeur voor frontale aanvallen. Is een frontale aanval nu ineens niet meer zo interessant? Wat je zaait zul je oogsten.

Mark
30-08-03, 12:00
Ik had het duidelijk over een verbale aanval en jij over een fysieke aanval.

Lees je eigen kleine en grote jihad stukje er maar op na :fpuh:

Mark
30-08-03, 12:01
Ik had het duidelijk over een verbale aanval en jij over een fysieke aanval.

Lees je eigen kleine en grote jihad stukje er maar op na :fpuh:

Zwarte Schaap
30-08-03, 12:07
Geplaatst door Mark
Ik had het duidelijk over een verbale aanval en jij over een fysieke aanval.

Lees je eigen kleine en grote jihad stukje er maar op na :fpuh:

Dat weet ik ook wel, maar dan zijn er anderen die een stapje verder gaan. Blijf maar mensen frontaal beledigen en aanvallen. Kun je ineens een frontale fysieke aanval terug verwachten.

Mark
30-08-03, 15:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik ook wel, maar dan zijn er anderen die een stapje verder gaan. Blijf maar mensen frontaal beledigen en aanvallen. Kun je ineens een frontale fysieke aanval terug verwachten.

Ach je meent het... Vindt je het erg als ik mijn mening niet aanpas onder dreiging van geweld?

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken, ik ben ook vaak genoeg beledigd.

Als ze het niet met me eens zijn moeten ze me maar met onderbouwde argumenten bestrijden. Naar de wapens grijpen omdat je je beledigd voelt is duidelijk een teken dat je het met argumenten niet kan winnen.

Mark
30-08-03, 15:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik ook wel, maar dan zijn er anderen die een stapje verder gaan. Blijf maar mensen frontaal beledigen en aanvallen. Kun je ineens een frontale fysieke aanval terug verwachten.

Ach je meent het... Vindt je het erg als ik mijn mening niet aanpas onder dreiging van geweld?

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken, ik ben ook vaak genoeg beledigd.

Als ze het niet met me eens zijn moeten ze me maar met onderbouwde argumenten bestrijden. Naar de wapens grijpen omdat je je beledigd voelt is duidelijk een teken dat je het met argumenten niet kan winnen.

NLP
30-08-03, 15:34
Geplaatst door Marsipulami
Iemand die in naam van God beweert te spreken bezondigt zich aan hoogmoed en arrogantie. Een mens kan alleen in eigen naam spreken. Serieuze moslims voegen er aan het eind van hun betoog nog minstens 'Allah 3alim' aan toe, maar zelfs dat vind jij niet meer nodig.


Waar uit maak jij uit dat ik in naam van god spreek?

(Ter correctie het is Allaho a3lam en geen 3aliem. )

Heb je bewijs uit de koran of de ahadith waarin staat dat ik na elke betoog Allaho a3lam moet zeggen ?

NLP
30-08-03, 15:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je houding bevalt me niet en zeker de wijze waarop je me aanspreekt.

Ayman :denk: mijn broeder en tevens mijn vriend jou houding tegenover onze zuster Diena is mij ook niet bevallen. :fuckit: :terrorist :wohaa: :zwaai:

Zwarte Schaap
30-08-03, 15:56
Geplaatst door Mark
Ach je meent het... Vindt je het erg als ik mijn mening niet aanpas onder dreiging van geweld?

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken, ik ben ook vaak genoeg beledigd.

Als ze het niet met me eens zijn moeten ze me maar met onderbouwde argumenten bestrijden. Naar de wapens grijpen omdat je je beledigd voelt is duidelijk een teken dat je het met argumenten niet kan winnen.

Wie kiest voor de frontale aanval ipv van een genuanceerde discussie in een verhitte moment roept dat over zich heen. Niet iedereen is er rijp voor.





Het is weer leuk geweest. Deze discussie is haar doel voorbij geschoten en in een poel des verderfs beland. [Beheer]