PDA

Bekijk Volledige Versie : Sta jij open voor een hogere dimensie ? Doe de spiritualiteitstest.



Marsipulami
29-08-03, 14:28
Sta je open voor het hogere?

Sta je open voor het hogere? Beantwoord nu de 21-testvragen en kijk tot welk spiritualiteitsprofiel jouw antwoorden zullen leiden.

Vorig jaar presenteerde Anita Witzier de spiritualiteitstest op televisie. In de studio waren vijf prominente Nederlanders aanwezig die ook mee hebben gedaan. Daarnaast zaten er honderd mensen in het publiek die verdeeld waren over drie vakken: de ‘reli’s’, de ‘heidenen’ en de ‘zwevers’. Iedereen in de studio heeft met behulp van een stemkastje de 21 test-vragen beantwoord. Na ieder blok van zeven vragen werden de vragen en antwoorden door spiritualiteitsdeskundige Rolf Deen nader toegelicht.

Klik voor de test: http://www.kro.nl/spiritualiteitstest/Detest.asp

Marsipulami
29-08-03, 14:30
Uitslag Marsipulami:

Score: 60 Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren.

Puk
29-08-03, 15:56
Score: 27

Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op.

Heel logisch allemaal.

Tomas
29-08-03, 16:03
Hogere dimensie?

Ik spreek zelf liever over een "andere" of "extra" dimensie.

Verders zal de mening van de katholieke radio omroep over mij aan m'n reet roesten.

maar wat doe jij hier nog Puk? Gaat het ardennenoffensief nou weer wel door?

Marsipulami
29-08-03, 16:06
Geplaatst door Tomas
Hogere dimensie?

Ik spreek zelf liever over een "andere" of "extra" dimensie.

Verders zal de mening van de katholieke radio omroep over mij aan m'n reet roesten.

maar wat doe jij hier nog Puk? Gaat het ardennenoffensief nou weer wel door?

Je bent vast bang.

Puk
29-08-03, 16:07
Geplaatst door Tomas
Hogere dimensie?

Ik spreek zelf liever over een "andere" of "extra" dimensie.

Verders zal de mening van de katholieke radio omroep over mij aan m'n reet roesten.

maar wat doe jij hier nog Puk? Gaat het ardennenoffensief nou weer wel door?

Afkicken.

Neuh... het Ardennenoffensief blijft in de la.

Tomas
29-08-03, 16:09
Geplaatst door Marsipulami
Je bent vast bang.

Nee, ik lees alweer dat 't niet doorgaat.

sadeeQ
29-08-03, 19:04
:corcky:



De Spiritualiteitstest

Score: 48

Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben.



:lol:

000NobelPrizes
29-08-03, 19:16
Score: 29

Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op.

:argwaan: Hier word ik op afgerekend: voor zover een KRO-conclusie doorslaggevend kan wezen.