PDA

Bekijk Volledige Versie : Ode aan de Nederlandse media!



Donna
29-08-03, 23:58
Ravi Mohanlal verzint eigen voetbalcarrière
Gepost door Arno (Nolius) - dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:49 - Bron: Haagsche Courant
gadzoinks had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Hij heeft al heel wat media voor zijn karretje gespannen. De 19-jarige Surinaams-Hindoestaan Ravi Mohanlal zegt overal dat hij een contract gaat tekenen voor het eerste van voetbalclub Feyenoord. Daarnaast zou hij bij ADO Den Haag en Sparta gezeten hebben. Met dit verhaal kwam hij op SBS 6, TV West, V8, Yorin, Hindostani TV, de Haagsche Courant en zelfs bijna op Fok!. Op allerlei fora op internet werd hij zo de held van de Hindoestaanse gemeenschap. Op foto's die hij zelf verspreidde was hij te zien in Feyenoordtenue. Mohanlal had zelfs een heuse lijfwacht bij zich.

Op zijn eigen website, Ravimohanlal.nl is alles te zien over zijn daden bij de topclub. Bij navraag door de Haagsche Courant blijkt zo'n beetje alles wat hij daarop beweert gelogen. Bij Feyenoord, zijn vermeende broodheer, zeggen ze Ravi Mohanlal helemaal niet te kennen. "Ook nog nooit van gehoord", zegt een woordvoerder van de Rotterdamse club. Bij ADO Den Haag, de club waar hij actief zou zijn geweest voordat hij naar Feyenoord vertrok, kunnen ze Ravi Mohanlal eveneens in geen enkel bestand terugvinden. Ook de KNVB heeft nog nooit van Ravi Mohanlal gehoord, terwijl hij zelf zegt uit te komen voor Jong Oranje. "Ik kom zijn naam nergens tegen", zegt een woordvoerder van de nationale voetbalbond.

Zelfs de bewering van Mohanlal dat hij tot 'derde talent van het jaar' uitgeroepen zou zijn is volgens de KNVB niet waar. "Dan hadden wij hem toch moeten kennen", merkt de woordvoerder met gevoel voor understatement op. Ook is Mohanlal geen 'Eerste Hindo-prof'. Deze prijs wordt uitgereikt door de UEFA.

En het rijtje leugens gaat maar door. Op zijn site noemt Ravi Mohanlal de Haagse kledingzaak Azalea Mode zijn 'sponsor'. "Ik ben nooit zijn sponsor geweest. Hij heeft een keer een pak van mij gekregen, maar dat was als cadeau", zegt de eigenaar.

Volgens Ravi Mohanlal zelf is de site nu niet up-to-date en heeft hij inderdaad nooit bij enige selectie gezeten. "Ik zat in de selectie, maar was toch niet goed genoeg voor Feyenoord dus daarom klopt mijn site niet meer."


:haha:

Journalisten sijn sjao dom....... ;)

Check deze briljante discussie erover:

http://www.retecool.com/archief/00001442.html

OOk feyenoord heeft het erover (via retecool):

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum8/158.php

Hoe sneu....

:duim:

sadeeQ
30-08-03, 00:24
http://images.fok.nl/upload/ravimohanlal.jpg


:lole: :lole: ik kom niet meer bij

Donna
30-08-03, 09:44
http://www.pooja.nl/ravi2.jpg

:hihi:

plexus
30-08-03, 11:36
..och we vergeten zo snel..
ik zie nog een veelbelovende voetbal carriere weggelegd voor deze jongeman! :lole:

Tomas
30-08-03, 12:04
Verbazend, hoe weinig reacties over de achterlijheid van de journalisten in kwestie.

Donna
30-08-03, 12:27
Geplaatst door Tomas
Verbazend, hoe weinig reacties over de achterlijheid van de journalisten in kwestie.


Ja, ik vraag me af hoe dat gegaan is! Zouden ze zelf achter die gast zijn aangegaan of heeft meneer zichzelf aangeboden aan die programma's?

Het is toch wel ziekelijk dat die journalisten hier niet doorheen prikken. Sportjournalisten zoude toch moeten weten wie er in welk elftal voetbalt? Kennelijk niet dus.

Zal ik een site maken met texten waaruit blijkt dat ik eigenlijk een duurbetaald fotomodel ben? Misschien kom ik dan wel op RTL 4 en wordt ik beroemd. Ze checken toch niet of het klopt. Alles wat op internet staat is immers waar, en is precies wat het lijkt te zijn.

Donna
30-08-03, 12:29
Overigens eis ik dat de rest van de Nederlandse media zich hiervan distantieren. En ik verwacht een diepgaande discussie over de cultuurelementen binnen de Nederlandse media die dit soort misstanden mogelijk maken. Meer zelfkritiek is nodig.

Tomas
30-08-03, 12:30
Geplaatst door Donna
Zal ik een site maken met texten waaruit blijkt dat ik eigenlijk een duurbetaald fotomodel ben?

Ja, doe maar!! Met foto's van je petje.

Tomas
30-08-03, 12:31
Geplaatst door Donna
Overigens eis ik dat de rest van de Nederlandse media zich hiervan distantieren. En ik verwacht een diepgaande discussie over de cultuurelementen binnen de Nederlandse media die dit soort misstanden mogelijk maken. Meer zelfkritiek is nodig.

Zeker.

Weet je wat misschien een goed idee is? Om dan een buitenlander uit een hele andere cultuur (b.v. arabisch) eens te laten kijken naar hun blinde vlekken.

Mafkees
30-08-03, 12:33
Geplaatst door Donna

Zal ik een site maken met texten waaruit blijkt dat ik eigenlijk een duurbetaald fotomodel ben? Misschien kom ik dan wel op RTL 4 en wordt ik beroemd. Ze checken toch niet of het klopt. Alles wat op internet staat is immers waar, en is precies wat het lijkt te zijn.


Heb je ook in GTST gespeeld?!

Donna
30-08-03, 12:34
Geplaatst door Tomas
Ja, doe maar!! Met foto's van je petje.


:haha:


beter nog Tomas: laat een imam uit Saoedi Arabie of Egypte de Nederlandse media becommentarieren! Op NOVA wel te verstaan.

Tomas
30-08-03, 12:37
Geplaatst door Donna
:haha:


beter nog Tomas: laat een imam uit Saoedi Arabie of Egypte de Nederlandse media becommentarieren! Op NOVA wel te verstaan.

Nova doet dat dan alleen maar om de Nederlandse media in een kwaad daglicht te zetten. Ik ken ze.

Maar ik moet weer weg.

Succes met je vloer!

Donna
30-08-03, 12:46
Geplaatst door Al3arbi
Heb je ook in GTST gespeeld?!


Zeker.

En had ik al verteld dat ik het volgende bondmeisje ben?

Jaja, some girls have all the luck.

Bel jij NOVA?

Mafkees
30-08-03, 12:48
Geplaatst door Donna
Zeker.

En had ik al verteld dat ik het volgende bondmeisje ben?

Jaja, some girls have all the luck.

Bel jij NOVA?


I`m way ahead of you..:hihi:

Vanavond op Nova `n Item voor je, en RTL boulevard heeft de kinderen van de Breukhoventjes `n daggie opgeschoven, jij bent de eerste Coverstory van `t televisieseizoen.

mrz
30-08-03, 12:48
Verdacht mechanisme legt haven Dover lam

http://nu.nl/news.jsp?n=197584&c=21

Kijk zo'n kop voor artikel maakt weer heel wat goed, toch? :duim:

Donna
30-08-03, 12:57
Geplaatst door Al3arbi
I`m way ahead of you..:hihi:

Vanavond op Nova `n Item voor je, en RTL boulevard heeft de kinderen van de Breukhoventjes `n daggie opgeschoven, jij bent de eerste Coverstory van `t televisieseizoen.


Laat ze strijden om de scoop al3arbi..... de Nederlandse pers is toch niet intelligent genoeg om hierdoorheen te prikken. Met een beetje geluk ben ik vanavond op alle zenders tegelijk te zien, als Neerlands hoop in fokking bange dagen.

:wohaa: