PDA

Bekijk Volledige Versie : Handig citeren in dit forum.



Maarten
31-08-03, 17:22
Onderstaande download bespaart je veel geklungel, als je wilt reageren, en iemands citaat daarbij in stukjes wilt knippen.
Zet ‘m op je bureaublad of zo.
Het is een standaard-formulier (Word-doc) waarin je makkelijk kunt knippen en plakken.

Klik bij een bericht op “citeer”.
Kopieer alles uit het antwoord-venster, en plak het onderin het word-document.
Nu kun je alle stukjes die je wilt citeren knippen, en bovenin plakken.
Plak ze elke keer achter een [ B]. En typ je commentaar tussen de Quotes in.
Vul nog even de naam van de geciteerde in, op de plaats waar nou XXX staat.
Veeg het antwoord-venster helemaal leeg, en plak de complete text van het document er in.
Versturen, klaar!

Ik had ‘m al eerder neergezet, maar er zijn weer niewe mensen met problemen er mee. Groetjes!

Pixelshade
31-08-03, 17:27
Geplaatst door Maarten
Onderstaande download bespaart je veel geklungel, als je wilt reageren, en iemands citaat daarbij in stukjes wilt knippen.
Zet ‘m op je bureaublad of zo.
Het is een standaard-formulier (Word-doc) waarin je makkelijk kunt knippen en plakken.

Klik bij een bericht op “citeer”.
Kopieer alles uit het antwoord-venster, en plak het onderin het word-document.
Nu kun je alle stukjes die je wilt citeren knippen, en bovenin plakken.
Plak ze elke keer achter een [ B]. En typ je commentaar tussen de Quotes in.
Vul nog even de naam van de geciteerde in, op de plaats waar nou XXX staat.
Veeg het antwoord-venster helemaal leeg, en plak de complete text van het document er in.
Versturen, klaar!

Ik had ‘m al eerder neergezet, maar er zijn weer niewe mensen met problemen er mee. Groetjes!

ok, gedownload en me computer explodeerde instantly, vuile terrorist :motorzaag

Maarten
31-08-03, 20:05
Geplaatst door Pixelshade
ok, gedownload en me computer explodeerde instantly, vuile terrorist :motorzaag

Wáát?!!.. Het is gewoon een word-2000 document. Moet ook virusvrij zijn, want ik update en scan enzo...
Of heb je nog word-kleitablet geinstalleerd zitten?

Nou is e 7x gedownload. Dus als de populatie hier langzaam afneemt, dan weten we het.. Maar toch even afwachten of er meer klachten komen.. Kan me niet voorstellen. Het ding IS al niet meer dan kleitablet..
Nou kan ie bij het downloaden corrupt geraakt zijn. Dan moet je het nog eens doen.
Kan ook bij de upload. Maar dan moeten er eerst meer klachten zijn.

Mark
31-08-03, 21:59
ik HAAT die ellenlange berichten van losse zinnen waar weer met een losse zin op gereageerd wordt.

Totaal onleesbaar!

Schrijf gewoon een mooi betoog in een stuk (maar vergeet geen alinea's te gebruiken).

Orakel
31-08-03, 22:06
Geplaatst door Mark

Schrijf gewoon een mooi betoog in een stuk (maar vergeet geen alinea's te gebruiken).

'kdenk dat Mars daar nog wel een leuke format voor heeft.

En als je wilt dat je niet begrepen wordt moet je een formatje van Ron of Rafiq lenen. :nijn:

Maarten
01-09-03, 02:25
Geplaatst door Mark
ik HAAT die ellenlange berichten van losse zinnen waar weer met een losse zin op gereageerd wordt.

Totaal onleesbaar!


Nou, het kan éen- of hooguit twee keer.. Daarna wordt het een ramp, en is een neiuw stuk beter.
Maar soms gaan mensen met kleurtjes prutsen in de quotes, en dan is het alleen nog leesbaar als je de hele tekst selecteert. Dan is dit beter.

Maarten
01-09-03, 02:33
Geplaatst door Orakel

En als je wilt dat je niet begrepen wordt moet je een formatje van Ron of Rafiq lenen. :nijn:

Of een template van het Islam-forum, met vaste aya's er op, en dan 10 leestekens plaats voor commentaar!..

Nou, zoiets was er bijna. Er kwam een nieuw hadith-forum, waar je alleen maar Hadith mocht plaatsen, maar géén commentaar mocht leveren! Dat vond men "discussieren", en dat deed afbreuk aan de Hadith!
Wat een stompzinnigheid! Je mag ze wel lezen, maar niet vertellen wat het je doet, of welke consequenties je er uit trekt. Kortom, ruimte voor behoorlijke interpretatie was er niet.
Ik weet niet of ze het uiteindelijk zo gedaan hebben..