PDA

Bekijk Volledige Versie : voicechat is back



nl-x
01-09-03, 21:19
Oi mensen,

Voicechat was ff niet werkend afgelopen paar uur.
Hij doet het weer !!!

Dus gij zijt allen weer welkom op http://voicechat.maroc.nl/

Tot spreekz
nl-x

Marocaantje
02-09-03, 11:09
Asalaam 3alaikom

Thnx 4 de mededeling...!

Zwarte Schaap
02-09-03, 11:20
Geplaatst door nl-x
Oi mensen,

Voicechat was ff niet werkend afgelopen paar uur.
Hij doet het weer !!!

Dus gij zijt allen weer welkom op http://voicechat.maroc.nl/

Tot spreekz
nl-x

Nl-x als je op de voicechat bent mag je wel eens wat zeggen hoor. IK gisteren mijn best gedaan om je aan het praten te krijgen maar er kwam geen woord uit je mond!

Zwarte Schaap
02-09-03, 12:59
Geplaatst door Brie
Onder welke naam chat jij, Schaap?

Gisteren chatte ik onder de naam nachtgek. Ik was er voor de 2de keer. Hier prikken vind ik trouwens leuker en biedt mij meer uitdagingen.

Zwarte Schaap
02-09-03, 14:31
Geplaatst door Brie
Oke, ik zit liever op de text-chat, maar misschien zie ik je er ooit nog eens.


Daar heb ik ook wel eens gechat onder de naam b1 naar de gelijknamige boef uit de serie Bassie en Adriaan. Deed hoofdzakelijk mee aan de kwissen want meestal is er niets te beleven op de chatboxen. Vaak alleen rommel en kleuterpraatjes.

Ben jij niet een brie die ooit moderator was op de tmf chatbox?

Mafkees
02-09-03, 14:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben jij niet een brie die ooit moderator was op de tmf chatbox?


Jawohl, dat was toh `n smiecht toen.
Samen met zn billie Charif..:hihi:

Zwarte Schaap
02-09-03, 14:52
Geplaatst door Brie
Jemig, ken je me daar van? Is wel een paar jaar geleden!
Onder welke naam chatte je daar dan?

Ik chatte daar bijna nooit, ik werkte toen in een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren en als zodanig gebruikte ik het chatten op tmf als instrument om de jongens te her-integreren, stimuleren, activeren tot positieve zaken etc..

Een voorbeeldje was een jongen van 17 jaar die bijna niet kon lezen en schrijven. Ik wist hem zo te stimuleren met chatten dat hij zijn best deed in lezen en schrijven zodat hij niet kon achterblijven met het chatten en zo. Hij heeft het zover gebracht dat hij later zijn eigen websites ging maken etc. Het was in de tijd dat tmf geplaagd werd door bots en dergelijke. Ik gaf hem af en toe een paar bots waardoor hij nog meer geintresseerd raakte.

kortom ik heb er eigenlijk niet gechat maar was er als begeleider wel op de achtegrond bij betrokken.

Overigens ging toen het gerucht onder de jongeren dat je een sneeky meidengek was die voor ruil voor aandacht ze moderatorpower gaf ! :stout:

Was de andere moderator op tmf Math niet de Mattie van nu ?

P.s.

Ik chatte indertijd wel op de voicechats van maroc.nl en m*ghreb.nl onder de naam MoonRider. Toen deze werden gesloten heb ik nog een tijd gechat op de 3D chat van m*ghreb.nl