PDA

Bekijk Volledige Versie : Bij Netwerk: Nederland schoothondje van de USA?



Zwarte Schaap
02-09-03, 19:01
Zometeen bij netwerk: Is Nederland een schoothondje of niet van de USA?

Rebelwithacause
02-09-03, 19:08
België,Frankrijk,Duitsland allemaal zeggen ze wat,maar Nederland niet.Ik probeer me niet kwaad te maken,doe ik toch wel,maar zonet weer die Bakellende op TV,wat een walgelijk laag mannetje,blijf maar bij Bush,kun je hem pijpen wanneer ie wil.

sneeuwitje
02-09-03, 19:22
Geplaatst door Rebelwithacause
België,Frankrijk,Duitsland allemaal zeggen ze wat,maar Nederland niet.Ik probeer me niet kwaad te maken,doe ik toch wel,maar zonet weer die Bakellende op TV,wat een walgelijk laag mannetje,blijf maar bij Bush,kun je hem pijpen wanneer ie wil.


:haha: jij bent grappig erg leuk.

Bush, Blair en Balkenede ze hebben één impotent.

Rebelwithacause
02-09-03, 20:17
Dank je,ik doe m´n best er altijd iets leuks van te maken,gelukt deze keer. :knipoog:

barfly
02-09-03, 20:35
Ik heb 't gezien en vond het wel weer akelig... Natuurlijk is het weer schoothondje effect. En tja het zal wel economisch voordeel opleveren...
Maar waar ik ook een beetje onpasselijk van werd is het grote afkeuren van de PvdA terwijl Bosje Wouters in de aanloop naar een kabinet CDA & PvdA lekker meeging in de retoriek van Balkie, en dan achteraf een beetje zaniken. Maargoed feit is dat Nederland er een héél klein beetje hypocriet was :)

Sawda
02-09-03, 20:46
Ach, er spelen allerlei belangen in deze Irak kwestie.
Ondanks de onschuldige slachtoffers die zijn getroffen in deze hebzuchtige oorlog kan het natuurlijk niet zo zijn dat Nederland niet een graantje meepikt.

Rebelwithacause
02-09-03, 22:14
Te Koop Scheffer is ook een idioot,wat een nare irritante kop.Gaat bedelen bij Bush om baantje als voorzitter van de NAVO,als dat maar niet doorgaat.NSBers zijn het.