PDA

Bekijk Volledige Versie : Douane stuit op koffer vol rottende apenneuzen



Grietje
03-09-03, 10:59
Douane stuit op koffer vol rottende apenneuzen

Uitgegeven: 3 september 2003 08:36

SCHIPHOL - De douane heeft op Schiphol een koffer vol met rottende bavianenneuzen ontdekt. Dat heeft de douane woensdag bevestigd. De koffer was afkomstig uit Nigeria en zat vol met 1500 tot tweeduizend stinkende neuzen. Die waren verpakt in een aantal zakken.

De koffer lag op een rek in de bagagekelder en viel volgens de woordvoerder op omdat hij vreselijk stonk. Medewerkers van de Algemene Inspectiedienst (AID) stelden vast dat het om rottende neuzen ging. Die waren volgens de zegsman bestemd voor consumptie of om te verwerken in medicijnen.

De koffer was in een verkeerd vliegtuig terechtgekomen of nooit opgehaald door de eigenaar. De bavianenneuzen zijn inmiddels vernietigd.

Apenneuzen?

Grietje
03-09-03, 11:03
Bleek een heel oud bericht te zijn.

Grietje
03-09-03, 11:05
Geplaatst door Brie
Ah oke, ik vond het zo vreemd namelijk.
Wou net reageren en had op quote gedwuwd, toen stond er plotseling een ander bericht! :nerveus:

Excusez moi, Brie. Wat had je dan willen zeggen? En reageer ook maar even op dat opmerkelijk apenneuzen verhaal.

mrz
03-09-03, 12:54
Hey brie.

Lol zou het niet slimmer zijn drugs aan te pakken als je als politie werkelijk impotentie zou willen opheffen? Ik bedoel waarom nog sex hebben als je met drugs al pacts hebt gesloten waardoor zin in conformatie aan normale gang van zaken afneemt? (note to self: Hmm of wacht ff we waren hier in nederland waar mensen er graag sport van maken (me2) zodanig verslaafd te raken aan iets of drugs op te hemelen dat iedereen met een greintje zelfrespect hem/haar in een oogwenk zo van de kaart veegt, oeps).

En blauwe pilletjes zijn er toch al in overvloede als je dat echt wil. Maar pin me niet vast op mijn woorden ik laat me ook alleen maar leiden door wat sommigen hier blijkbaar graag willen horen. :blij:

mohammed99
03-09-03, 13:01
Geplaatst door Brie
Net stond in deze topic onderstaand bericht, waarom heb je het veranderd?

Geroddel nekt buurtvaderproject

Na een halfjaar succesvol patrouilleren door de straten van Vianen, is eind vorig jaar het buurtvaderproject van Marokkaanse vaders gestopt.

Initiatiefnemer Thami Boudal had er geen zin meer in nadat hij door sommigen uit de eigen gemeenschap voor "verrader" was uitgemaakt. Ook andere buurtvaders zagen het toen niet meer zitten "s avonds de straat op te gaan.

Elke avond, na het avondgebed in de moskee, gingen de buurtvaders de straat op. Ze spraken jongeren aan op hun gedrag en vertelden jongeren onder de 16 jaar naar huis te gaan. De buurt, de politie en de gemeente waren er blij mee. Maar sinds november zijn de buurtvaders niet meer op straat te vinden.

Boudal, initiatiefnemer van het project, hield ermee op nadat enkelen uit eigen kring het hem kwalijk hadden genomen dat hij contact onderhield met de politie en gemeente. "Het waren er maar een stuk of twee, maar die trokken anderen mee. Er werd zelfs gezegd dat ik er geld voor zou krijgen."

wat je ook doet, er zijn altijd mensen die weer roet in het eten moeten gooien, betekent jaloezie.

mrz
03-09-03, 13:39
Op sommige kwartels zou men gewoon niet jalours moeten zijn. Maarja. :duizelig: