PDA

Bekijk Volledige Versie : Gesloten topic's. maroc.nl visie op democratische censuur?



Joesoef
03-09-03, 12:03
De geest van Pim op dit forum? :confused:

Joesoef
03-09-03, 12:05
Toegeven, er staan in die topics veel onrelevant gelul. Maar waait het vanzelf niet weer over?

Tomas
03-09-03, 12:23
Geplaatst door Maruecos
Mensen kraken elkaar alleen nog maar af in die discussies.


Wees niet bang, topics zat.

Tomas
03-09-03, 12:39
Geplaatst door Maruecos
Open een topic met de titel 'Kraak elkander af' ofzo. :duizelig:


Geef ons pikornie veldje dan ook terug!

Joesoef
03-09-03, 13:48
Geplaatst door Maruecos
Hoi,

Censuur?

Daar heeft het dus absoluut niets mee te maken. Beide topics die gesloten zijn, zijn gesloten om de reden dat het verder nergens meer toe leidt. Mensen kraken elkaar alleen nog maar af in die discussies.

CYA.....(around)

Gebeurt dat niet in de meeste topics hier ? :confused:

freya
03-09-03, 14:11
Ik vind het prima dat die topper gesloten is.

Het verzande daar in persoonlijk gelijk halen en dat had niets meer met het onderwerp te maken. Alleen met een paar gekwetste egootjes.

Maarten
03-09-03, 16:25
En ik vind het ook prima.
Rafiq die daar even in hoofdletters zit te beweren wat de "mening van maroc.nl" over de uitzending is, dat is absoluut om te kotsen. Zoiets moet helemaal niet te zien zijn op de hoofdlijst van NvdDag! Laat staan daar meteen ópvallen!
En als je blijft reageren blijft het er nog staan óok!
Miselijk makende propaganda. Meteen afvoeren.

barfly
03-09-03, 19:37
Geplaatst door Maarten
En ik vind het ook prima.
Rafiq die daar even in hoofdletters zit te beweren wat de "mening van maroc.nl" over de uitzending is, dat is absoluut om te kotsen. Zoiets moet helemaal niet te zien zijn op de hoofdlijst van NvdDag! Laat staan daar meteen ópvallen!
En als je blijft reageren blijft het er nog staan óok!
Miselijk makende propaganda. Meteen afvoeren.

Ik ben het met je eens dat het een nogal rare actie is van Rafiq, hij kan zijn reaktie ook in de topic die als topper staat gekenmerkt kwijt. Wellicht had dit niet het snelle resultaat dat Rafiq, denk ik, wilde bereiken.
Maarrrr de topic van Rafiq mocht wel rekenen op 70 reacties en 808 views. Zegt wel iets denk ik dan.
Sowieso ben ik tegen modereren tenzij er gescholden, gediscrimineerd en wat dies meer zij gebeurt.