PDA

Bekijk Volledige Versie : "You are a leader of Europe"



lennart
03-09-03, 21:32
Hij zei het echt, ik heb het op TV gezien!

Bush tegen Balkenende: "You are a leader of Europe" :D


Hmm, iets zegt me dat Jaap is aangesteld door Bilderberg om de breuklijnen in de transatlantische relatie te helen, voordat ... The Clash of Civilizations begint. :rolleyes:

~Panthera~
03-09-03, 21:41
MOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH !!! http://www.panthera.coolfreepages.com/pink.gif

Donna
03-09-03, 21:52
Als je al een reden nodig had om te denken dat GWB een IQ van 0,1 heeft, dan is deze opmerking er wel een.

Vandaag schaam ik me (weer) dat de keuze voor Balk op de een of andeer onverklaarbare manier door de Nederlandse kiezers is gemaakt.

lennart
03-09-03, 21:53
Ik voelde schaamte toen ik het zag :jammer:

Donna
03-09-03, 21:54
:aanwal: 'k ook.......

barfly
03-09-03, 21:55
Geplaatst door Donna
Als je al een reden nodig had om te denken dat GWB een IQ van 0,1 heeft, dan is deze opmerking er wel een.

Vandaag schaam ik me (weer) dat de keuze voor Balk op de een of andeer onverklaarbare manier door de Nederlandse kiezers is gemaakt.

Ehh d'r is gekozen voor de Christen Democraten ben ik bang, Balkie was een gratis bug. verveeld

Donna
03-09-03, 22:00
Geplaatst door barfly
Ehh d'r is gekozen voor de Christen Democraten ben ik bang, Balkie was een gratis bug. verveeld

Naah. Daarmee onderschat je de kiezer. Het CDA is pas onder Balk tot die hoogten gestegen. Jaap de Hoop Postbode zou dat nooit voor elkaar gekregen hebben.

mrz
03-09-03, 22:50
Huh waar in lennarts berichtje vervingen jullie "a" met "the" in jullie minds? Ik bedoel eigenlijk zegt Bush daar toch vooral niet zo veel mee?

Of is er stiekum sprake van de wens vader gedachte ondanks dat jullie zo ageren tegen JPB?

barfly
03-09-03, 23:06
Geplaatst door mrz
Huh waar in lennarts berichtje vervingen jullie "a" met "the" in jullie minds? Ik bedoel eigenlijk zegt Bush daar toch vooral niet zo veel mee?

Of is er stiekum sprake van de wens vader gedachte ondanks dat jullie zo ageren tegen JPB?

Ik moet allereerst ff kwijt dat je soms nogal moeilijk te volgen bent :)

Wat vindt jij van de TV show @ de White house? ;)

mrz
03-09-03, 23:33
Hmm moeilijk te volgen tsja het kost mij veel moeite me uit de spinnewebben los te rukken en enigszins normaal te communiceren af en toe maar ik zie het verschil dus da's halve werk zullen we maar zeggen. :P

Ik moet eerlijk toegeven ik zie ook nu pas iets wat je misschien gewoon sarcasme moet noemen is in aQua's post hmmm heh.

En eigenlijk moet ik die hele TV-showgebeuren nog zien misschien is dat het hele verhaal wel hahaha.
De paar seconden die ik zag van goede betrekkingen voor ik de deur uitging en 2 vandaag commentaar vond ik wel uitermate grappig iig.

samira21__
04-09-03, 10:06
Gewoon schandalig :boos:

In plaats dat we blij zijn dat wij vereerde zijn met een minister president die de leider van de leiders ( :kots: ) in europa is, lopen we maar te klagen over hem.

Hmmm ik vraag me wel af wat onze balkie in november tegen bushieee zal zeggen. Spannend :nerd:

Maarten
04-09-03, 17:29
Hij weet ze wel uit te kiezen he, die Bush?
- Paul Bremer, die ze daar het liefst door zijn kop zouden schieten.
- Sharon, die ondanks alles natuurlijk respectabel vertegenwoordiger van Israel blijft.
- Musharaf of hoe heet ie in pakistan, als de nette militaire junta ter plaatse.
- Abbas, die nauwelijks nog een kip vertegenwoordigt.
- Balkenende, wiens plaatselijke isolement steeds groter van wordt.
- De Hoop scheffer, die enkel slijmsporen in zijn carriere achterlaat.

Texas.. The Lone Ranger, this time only supported by Fishy Forces..