PDA

Bekijk Volledige Versie : Moordenaar abortus-dokter wordt vanavond geëxecuteerd



Marsipulami
03-09-03, 21:32
Moordenaar abortus-dokter wordt vanavond geëxecuteerd

WASHINGTON - Paul Hill, de presbyteriaanse predikant die in 1994 de abortus-dokter John Britton en zijn lijfwacht neerschoot in Florida, wordt vanavond om 23 uur geëxecuteerd. Hill heeft geen spijt van de moord. Hij zei dat hij in gelijkaardige omstandigheden waarschijnlijk gelijkaardig zou handelen.

De stiefdochter van Britton heeft nog geprobeerd de doodstraf te verhinderen. Niet gemotiveerd uit barmhartigheid maar om te voorkomen dat Hill misschien een martelaar wordt.


Bron: De Standaard

an3sdej
03-09-03, 21:40
Vreselijk dat zo iemand moordt uit religieuse overtuiging, maar ik ben tegen zulke straffen.

Marsipulami
03-09-03, 21:45
Geplaatst door an3sdej
Vreselijk dat zo iemand moordt uit religieuse overtuiging.

Ik vraag me af of er in de hemel ook een gesloten afdeling is voor zwaar psychisch gestoorde heiligen :fpiraat:

Donna
03-09-03, 21:57
Geplaatst door Marsipulami
De stiefdochter van Britton heeft nog geprobeerd de doodstraf te verhinderen. Niet gemotiveerd uit barmhartigheid maar om te voorkomen dat Hill misschien een martelaar wordt.



Een knap schrijver. Zoveel waanzin in 1 zin verwoord, dat zie je zelden. Maarja, het onderwerp leent zich er dan ook prima voor.

Marsipulami
03-09-03, 22:37
Geplaatst door Donna
Een knap schrijver. Zoveel waanzin in 1 zin verwoord, dat zie je zelden. Maarja, het onderwerp leent zich er dan ook prima voor.

Alzo sprak Donna. (Volgens de forumklok van Maroc.nl drie minuten vóór de injectie die Paul Hill om het leven bracht.) De wetsdokter heeft ondertussen het overlijden vastgesteld, het lichaam wordt in een bodybag gestoken. De getuigen verlaten het lokaal waar de terechtstelling plaatsvond. Het licht wordt uitgedaan. Het lichaam komt in een koelkast in afwachting dat familieleden het komen ophalen.

Marsipulami
03-09-03, 22:49
Geplaatst door EdV
Die afdelingen hadden destijds in Jeruzalem en Mekka moeten staan!

Ed

Hoezo ? :fpiraat:

Maarten
04-09-03, 04:41
Hadden ze van die executie geen abortus-ritueel kunnen maken?
Je naait hem in in een varken, en de rest doe je dan met die breinaalden..

Wie weet, dat zijn ziel van die acupunctuur op het laatst óok weer in evenwicht komt..