PDA

Bekijk Volledige Versie : Grietje is niet meer onder ons



Zagora
04-09-03, 01:41
Voor velen heuglijk nieuws, maar voor hen die weten welk een onoverkomelijke ramp de mensheid is overkomen met het heengaan van ons aller geliefde Grietje zal dit nieuws hard aankomen. Hedenmiddag is Grietje tijdens het joggen, wat zij dagelijks placht te doen en waar zij veel schik in had, aangevallen door een jongeman van niet nader bepaalde etniciteit. Jongeman overmeesterde Grietje en sleurde haar het bos in alwaar hij haar op beestachtige wijze heeft verkracht en toegetakeld. Deze laffe en door God vervloekte mislukkeling (sorry dat ik het zo moet zeggen)heeft haar hierna meerdere malen gestoken (de schattingen lopen uiteen van 30 tot 60! messteken)met een 20 cm lang mes. Het lichaam verkeert in dusdanige staat dat sectie niet meer mogelijk is.

Met het heengaan van Grietje verliezen wij een markante persoonlijkheid. Zij stond bekend om haar humaniteit en haar onstuitbare dwang om het goede te brengen in deze zo kille wereld. Als we van iemand kunnen zeggen dat hij of zij de verpersoonlijking is van de Liefde, zoals Jezus dat is voor de christenen, dan was dat wel Grietje. Waarachtig!, zij was Liefde en Barmhartigheid in een dezelfde persoon. Volgens kwaadwillenden was zij een abject mens die er perfide ideeën op na hield en niet eens de moeite nam om vijf maal daags voor haar Schepper te knielen, wat haar in hun ogen gelijkstelde met laagste aller beesten, ook wel bekend onder de naam Bounty. Maar zij zijn onwetend van het feit dat Grietje ook hen liefhad en dat zij diep in haar hart wenste dat ook zij op een dag uit de poelen van zwavel en drek waarin ze leven zouden stappen om met haar samen te zijn in de luisterrijke velden van Hoop en Geluk. Ik vraag hen bij deze dan ook om hun plezierverachtend gegrom en gehoon voor een keer te staken en een plechtig moment van stilte in acht te nemen om vooral zichzelf de kans te geven om deze wonderbaarlijke, onovertroffen persoon te memoreren.

Mijn gedachten gaan uit naar de ouders van Grietje voor wie de dood van hun geliefde dochter een verlies moet zijn waar wij ons geen voorstelling kunnen maken. Ik wens ze sterkte in deze moeilijke tijden en raad ze aan om als troost in hun somberste momenten in gedachten te nemen dat Grietje elke dag leefde volgens haar levensmotto, dat zij nimmer verloochende. 'Always keep on smiling, no mather what.'

Vriend
04-09-03, 04:20
???

Maarten
04-09-03, 04:31
Zagora... 1 bericht...
Geloof toch dat hier reincarnatie heeft plaatsgevonden!
Grietje is dood, leve Grietje!!

Tomas
04-09-03, 09:52
It is a sad day....

Ik hield van dat grietje verdomme.

Pixelshade
04-09-03, 10:05
:confused:

rare soussie

Zgeheu
04-09-03, 10:20
Als dit humor is dan heb ik geen gevoel voor humor

Zagora
04-09-03, 10:22
Geplaatst door Zgeheu
Als dit humor is dan heb ik geen gevoel voor humor

en geen intelligentie

an3sdej
04-09-03, 11:32
En ik geloofde nooit in reïncarnatie, mijn hele leven ligt nu op z'n kop :maf2: :nerveus:

000NobelPrizes
04-09-03, 12:29
Errug vreemde thread, dit. :confused:
Grietje is sowieso al niet van het vrouwelijke geslacht dus het verhaal klopt niet. Maar ik vind het wel bijzonder cru.

Zagora
04-09-03, 12:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Errug vreemde thread, dit. :confused:
Grietje is sowieso al niet van het vrouwelijke geslacht dus het verhaal klopt niet. Maar ik vind het wel bijzonder cru.

Dat maakt het dubbel zo erg. Ik hoop wel dat je haar nagedachtenis hoog zult houden.

000NobelPrizes
04-09-03, 12:40
Geplaatst door Zagora
Dat maakt het dubbel zo erg. Ik hoop wel dat je haar nagedachtenis hoog zult houden.

Beloofd.
Gelukkig hanteer jij exact dezelfde tone-of-voice, dus als Grietje-substituut ben je 100% geslaagd.

Maarten
04-09-03, 17:48
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Beloofd.
Gelukkig hanteer jij exact dezelfde tone-of-voice.

Reden te meer om te denken, dat hij zijn password gewoon kwijt is, en dat als rechtgeaarde Marokkaan gewoon niet kan toegeven! :D

Couscousje
04-09-03, 18:35
Uhm... Of ik moet er nog effe inkomen of deze thread is 1 en al vaagheid...

Ik loop trouwens gigantisch aGter wat betreft de NVDD-intriges.

Can somebody fill me in?

(Except for Maarten.)

Cc

Maarten
04-09-03, 19:32
Geplaatst door Couscousje

Ik loop trouwens gigantisch aGter wat betreft de NVDD-intriges.



Nou, blij te weten waar je voor komt! :D
Vossen, hun streken, en het verleren daarvan..

Belangwekkend nieuws is dat we hier steeds beschaafder worden!..
Dat kan wat aanpassingsproblemen gaan geven!.. :hihi:

Marsipulami
04-09-03, 19:36
Geplaatst door Zagora
Grietje is niet meer onder ons

Ach, hier wordt slechts één van de vele identiteiten van een gefragmenteerde schizofrene persoonlijkheid ten grave gedragen. Wellicht zijn het hulpeloze Grietje en haar geweldadige verkrachter één en dezelfde persoon. :fpiraat: