PDA

Bekijk Volledige Versie : Ron is niet meer onder ons



Simon
04-09-03, 10:42
Ontving dit schrijven zojuist van Ron Haleber

Beste vrienden etc.

(gewist)

Het schijnt dat Rafiq dit stuk moet plaatsen van Ron. WALGELIJK !!! dat ik het geplaatst heb volgens Ron. Zou hij nooit doen, ik weet het. Nu, Rafiq, doe jij het dan maar en let wel op de tekstverzorging !!!

Simon

Mafkees
04-09-03, 10:47
Geplaatst door Simon
Het integraal vermelden van de cabaret-achtige fake-brief, valselijk geplaatst onder mijn naam Ron Haleber, door beheer/bestuur Al3arbi zal waarschijnlijk de boosdoener zijn die het rode licht deed gloeien... Ik vond deze fake-brief van beheer/bestuur als "grappige" reactie op het initiatief van Saida Hantali natuurlijk beneden elk peil en een zeer ongepaste "grap"

Omdat het de enige post was waarmee deze lieden op de door mij letterlijk weergegeven woorden van Saïda al Hantali reageerden, vond ik het belangrijk genoeg deze te plaatsen - natuurlijk in een aan deze posting van Al3arbi aangepaste cabaret-setting... Dit, ofschoon indien deze "grap onder mijn naam en op mijn kosten" in een tweedehands Nederlands tijdschrift was geplaatst, ik eventueel de Vereniging voor Journalistiek natuurlijk had kunnen inschakelen en bij de rechter eventueel een dwangsom had kunnen eisen...!

Ik kan niets onder andermans naam posten.
Heb het gedaan onder mijn nick.

OeverloosGezeur van deze gek.

an3sdej
04-09-03, 10:54
Hij was hier in ieder geval een kleurrijk figuur. Eenzijdige negatieve houding naar hem is wel erg gemakkelijk.

Al kwam hij zelfingenomen over, zijn mening was het waard om gelezen te worden, alleen moest je door sommige uitlatingen heenkijken, net als bij de mijne :hihi:

Tomas
04-09-03, 11:04
Hij noemt mij niet meer....

:(

Ik zal z'n "grappen" missen....

Maar wie is Said?

Tomas
04-09-03, 11:07
Geplaatst door aQua
Als het is om de reden die hij vermoed vind ik het ook erg laf.

Ik denk eerder omdat ie van ieder topic, hoe gevloelig ook een soap rondom zijn persoontje weet te maken.

plexus
04-09-03, 11:18
Sans rancune, mes chers amis/amies et mes chers frères et soeurs, dr Ron Haleber

ik wil best een reactie geven Ron..maar ik wil langer blijven prikken op maroc.nl...eerlijk gezegd snap ik er ook bar weinig van!

Ron Haleber
04-09-03, 11:25
Geplaatst door Al3arbi
Ik kan niets onder andermans naam posten.
Heb het gedaan onder mijn nick.




Loos Alarm!

Beheer blijkt de ban alweer ingetrokken te hebben!


Ik heb echt de hele morgen urenlang opnieuw gecontroleerd of de ban waar was, er mankeert niets aan mijn pc, maar ik kon echt nergens meer op reageren.

In mijn profiel en pb-mail kon ik ook niet meer komen.

Nu ja Larbi, beter laat dan om nooit tot het ware inzicht te komen...! Of ik je moet bedanken voor deze flits van Licht, dat lijkt me nu ff toch als te lastig...! :duim:




Wel vind ik het een grof en gruwelijk misbruik van vertrouwen dat SIMON deze brief post.

En nog wel als één onleesbare bonk tekst terwijl als je die vanuit email overneemt de indeling normaal bewaard blijft.

Moedwillig een dubbele smerige streek van Simon... :stomp:

We zouden elkaar nog wel ontmoeten om gezellig over het MO te praten...!

Jullie zien maar weer hoe weinig je mensen die je niet persoonlijk en face ontmoet hebt, kunt vertrouwen!

Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar!

SIMON IK VERZOEK JE OM DEZE BRIEF ONMIDDELLIJK WEG TE HALEN...!

NIEMAND HEEFT JOU TOESTEMMING GEGEVEN OM DEZE BRIEF TE PLAATSEN...!





Nou ja ff slikken geblazen...! :schreeuw:

Groetjes aan jullie allen. :duim:

Ron.

Simon
04-09-03, 11:29
Geplaatst door Ron Haleber
[B]SIMON IK VERZOEK JE OM DEZE BRIEF ONMIDDELLIJK WEG TE HALEN...!

NIEMAND HEEFT JOU TOESTEMMING GEGEVEN OM DEZE BRIEF TE PLAATSEN...!


Ik wist niet dat je er zoveel belang aan hecht dat Rafiq deze tekst zou plaatsen en dat het er meer om ging dat deze geplaatst zou worden. Maar misschien kan je hem nu zelf plaatsen?

Gelukkig dat jij er zo hard aan werkt de integriteit op maroc.nl op een hoog peil te houden!

Simon

Mafkees
04-09-03, 11:30
wat `n zooitje ongeregeld.
Ik geloof eigenlijk niet dat hij gebanned is geweest.
Gewoon `n manier om aandacht te trekken.

Simon
04-09-03, 11:36
Geplaatst door Brie
Helemaal dat je alle lege regels weggehaald had, zodat het 1 grote onleesbare brok tekst was geworden.

Ja daar was Ron ook al zo boos over. Dat komt omdat ik het vanuit ePrompter http://www.eprompter.com/
gekopieerd had. Enfin, ik zal nog eens iemand een plezier doen ...

Simon

Tomas
04-09-03, 11:39
Die kaaskoppen zijn echt allemaal knettergek...

Ik ga me laten ombouwen.

Joesoef
04-09-03, 11:41
Ik kan mij herinneren dat er een prikker hier zit die onlangs ook wat mailtjes prikte zonder overleg. Toch Ronnie? :huil:

Joesoef
04-09-03, 11:41
Geplaatst door Tomas
Die kaaskoppen zijn echt allemaal knettergek...

Ik ga me laten ombouwen.


Een jeweetwel kater?

Ron Haleber
04-09-03, 11:55
Geplaatst door Al3arbi
wat `n zooitje ongeregeld.
Ik geloof eigenlijk niet dat hij gebanned is geweest.
Gewoon `n manier om aandacht te trekken.

Larbi ik help het je hopen, maar er zijn ook anderen dan jij die de banknop gebruiken - wel 's iets van gemerkt? Of ben je te seniel geworden?

Larbi! Zal ik je rolstoel effe voor laten rijden?

Naar welke bar wil je vandaag naar toe om je hassebassie in te nemen? Wel je pilletjes niet vergeten - en vandaag 2 minder xtc hoor!

Smaken die Ierse pilsjes waarmee die Rifspanjool je je pilletjes laat innemen trouwens lekker...? Zet je bril ff op en geef me het merk ervan door oudje!

Ik dacht eigenlijk dat die Spanjool, die Marrekossie van je, hbo-horeca had gedaan...? Maar ja, daarmee heb je ook meteen je verpleegsterskruisje... jij boft maar! Innemen geblazen! Wel weer nuchter terugkomen, hoor!


Ik kan trouwens nog steeds niet bij mijn pbmail en in mijn profiel komen.

Doe me een plezier en hef die rest van die ban nu ook maar effe op! Goed hard roepen door die toeter hoor naar die Spaanse verpleger van je...! Die is net als jij ook hardhorend...

Larbi, ik ga echt niet zo'n lange serieuze brief schrijven als ik het niet urenlang controleer...! Zo gek als jij ben ik nu ook weer niet.


---------------------------------------------




Simon, in elk geval bedankt dat je de brief weghaalde... Vergis je niet, ik zeg zoiets nooit zonder overleg met Rafiq als ik hem als de plaatser van de brief vermeld! Met Rafiq sta ik momenteel toch in dagelijks contact - dat blijkt toch uit onze postings!

Bied me om het goed te maken maar een pilsje aan bij jou op het Allebeplein... Dan gooien we er stevig zand over - alles vergeten en vergeven! :giechel:


Ron

Tomas
04-09-03, 12:02
Geplaatst door Joesoef
Een jeweetwel kater?

Zolang het maar geen kaaskop meer is.

Tjezus.

Het lijtk wel iets als Gilles de Lautaret, maar dan anders.

Zagora
04-09-03, 12:08
Geplaatst door Ron Haleber


__________________________________-


Ik bid God dat dat bericht over Grietje echt ook fake is... God beware ons!


Als het waar zou zijn is gvd mijn hele dag en week verpest...!!!

Bestuur, deel ons mee waar we van dat vreselijke leuke joch afscheid kunnen nemen....!

Gelukkig heb ik hem nog een van deze dagen heel opvallend echt letterlijk de hemel in geprezen...!!!

Hoop dat het LOT dat niet letterlijk heeft opgenomen...

Kijk Larbi, voor zo'n sick joke zou je echt iemand moeten bannen. Mij natuurlijk ook! En wel onmiddellijk!

Maar gelukkig ben ook jij met al je seniliteit en gebrek aan humor niet zo'n duivel.

Ron



Helaas, haar laatste uur heeft geslagen. De plechtigheid zal a.s. maandag 14:30 plaatsvinden in Zorgvlied. Bezoekers zijn welkom, mits zij zich weten te gedragen en zich niet aan hysterie overgeven.

an3sdej
04-09-03, 12:11
Ron,

Na de gepubliceerde brief hier (die ik dus ook kreeg), kreeg ik van jou weer een mail met daarin een brief met alleen maar verwensingen aan het adres van Simon, daar hou ik dus niet zo van. Als ke iemand iets kwalijk neemt zeg je dat alleen tegen iemand die het aangaat, en ga je niet die figuur ook nog eens zwart maken bij derden.

Ik zet die laatste brief niet hier neer, maar ik vond het geen reclame voor jou. Het lijkt een beetje op het mij citeren op Maroc van mat ik op een ander forum gezegd heb. Het ie meer je gelijk halen over de rug van een ander.

Wat Simon deed is niet juist, maar ik denk dat hij gewoon hier wilde vragen naar het waarom van die mogelijke ban.

000NobelPrizes
04-09-03, 12:12
Geplaatst door Zagora
Helaas, haar laatste uur heeft geslagen. De plechtigheid zal a.s. maandag 14:30 plaatsvinden in Zorgvlied. Bezoekers zijn welkom, mits zij zich weten te gedragen en zich niet aan hysterie overgeven.
Ik ben al een epitaph in aurora-marmer aan het beitelen: "Hij had humor en was intelligent. Hij ging helaas eerder horizontaal dan ik."

Tomas
04-09-03, 12:16
Geplaatst door an3sdej
Ron,

Na de gepubliceerde brief hier (die ik dus ook kreeg), kreeg ik van jou weer een mail met daarin een brief met alleen maar verwensingen aan het adres van Simon, daar hou ik dus niet zo van. Als ke iemand iets kwalijk neemt zeg je dat alleen tegen iemand die het aangaat, en ga je niet die figuur ook nog eens zwart maken bij derden.

Ik zet die laatste brief niet hier neer, maar ik vond het geen reclame voor jou. Het lijkt een beetje op het mij citeren op Maroc van mat ik op een ander forum gezegd heb. Het ie meer je gelijk halen over de rug van een ander.

Wat Simon deed is niet juist, maar ik denk dat hij gewoon hier wilde vragen naar het waarom van die mogelijke ban.

Please plaaaaats die brief!!!

Ik geef toe: ik ben een ranzige ramptoerist!!!

Platsen! Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen!

Maak me gek!


Ja, wat Simon deed was wel heel erg, ja! Oh, oh, wat was dat errrug!!

000NobelPrizes
04-09-03, 12:20
Ik sniff ook een roddel. Waar gaat dit om?

Simon
04-09-03, 12:26
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Simon, in elk geval bedankt dat je de brief weghaalde... Vergis je niet, ik zeg zoiets nooit zonder overleg met Rafiq als ik hem als de plaatser van de brief vermeld! Met Rafiq sta ik momenteel toch in dagelijk contact - dat blijkt toch uit onze postings!

Bied me om het goed te maken maar een pilsje aan bij jou op het Allebeplein... Dan gooien we er stevig zand over - alles vergeten en vergeven! :giechel:


Heeee Rebel without a cause. Heb je toch weer een relletje. Over 2 weken vraag ik wel weer een ban voor een halve dag voor je aan.

Stuur mij dan een brief die ik wél mag plaatsen!!!

Simon

Ron Haleber
04-09-03, 12:26
Geplaatst door an3sdej
Ron,

Wat Simon deed is niet juist, maar ik denk dat hij gewoon hier wilde vragen naar het waarom van die mogelijke ban.


Beste Andries, ik wilde niet dat jullie op die brief gingen reageren en wilde het meteen afstoppen!

En daarom stuurde ik via BCC die brief an Simon meteen door. Ik kan jullie dat toch niet allemaal apart gaan uitleggen!

Een klein beetje begrip mag ik toch wel van jou als volwassene vragen?

Op het pb kon ik niet meer komen, begrijp dat aub.

an3sdej
04-09-03, 12:28
Ron,

Ik begrijp je wel, maar hoef het met deze handelswijze toch niet eens te zijn?

Ron Haleber
04-09-03, 12:31
Geplaatst door Simon
Heeee Rebel without a cause. Heb je toch weer een relletje. Over 2 weken vraag ik wel weer een ban voor een halve dag voor je aan.

Stuur mij dan een brief die ik wél mag plaatsen!!!

Simon

Zal aan je denken Simon. Maar hoe zit dat nou met dat pilsie...?

Maarten
04-09-03, 12:52
Geplaatst door Ron Haleber

Wel vind ik het een grof en gruwelijk misbruik van vertrouwen dat SIMON deze brief post.


Nee, dat is het niet. De brief was uitdrukkelijk bedoeld om gepost te worden.
Nou vroeg je wel aan Rafiq om dat te doen, maar de lezer hoeft dan niet per se te denken, dat enkel Rafiq het mag plaatsen. Die leest daarin gewoon een verzoek om te plaatsen, en doet het dan zelf.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je flink pissing was, omdat je gebanned zou zijn, for no reason, en er al veel negativiteit is. Dan leg je automatisch op elke slak zout, en zie je in elk detail bewuste negativiteit..

Zoals ook in die opmaak.. Het komt bij mij toch veel voor, dat opmaak verloren gaat, zeker de regelafstanden. Maar goed, misschien heb je die ervaring niet, en dan vermoed je dus opzet... Erg ongelukkig dat het juist op dit moment gebeurde..

Verder ben ik wél pissig over wat je in het incest-topic deed. Maar je was niet degene die met de ellende begon. Al3arbi begon met flink persoonlijk negatief te doen, gevolgd door anderen. Die mogen best hun redenen gehad hebben, maar kweken dan wel samen een sfeer die de aandacht afleidt, en erg uitnodigt tot verder gescheld. Knap dat je je toen nog in hield..

Maar volgens mij heeft het erg averechts gewerkt, dat je rafiq steunde in de mate waarin je dat deed. hij deed gewoon dingen waar jij normaal zwaar tegen bent bij marokkanen, of met name bij de fundies. Maar dat zag je niet door je vriendschap.
Het heeft gewoon géen zin om er op te blijven hameren dat hij de enige zou zijn die wat doet, als hij tegelijk bedenkelijke dingen doet, waar zware kritiek op is. Dan kun je die kritiek niet zo maar van tafel vegen.

Verder roep je op om Rafiq te steunen, terwijl Rafiq dus duidelijk aan geeft dat hij geen samenwerking wenst! En omgekeerd voelen mensen weinig voor steun, als ze twijfelen aan zijn doofpot-achtige insteek.

En het gedoe heeft allemaal gevolgen hoor. Ik had echt contact willen opnemen met "Hulp en Recht", om te kijken of ze daar bruikbaar materiaal hadden, om dat dan in een hapklare brok aan Saida (of rafiq) te presenteren. (of hier op de site). Maar als er al gedonder ís, en ze misschien al a priori principiele bezwaren hebben om er naar te kijken, dan begín ik er niet eens aan!
Nogmaals: separatisme doet zijn werk heel makkelijk, maar kan veel stuk maken.

Donna
04-09-03, 13:24
Ron die pissed wordt omdat iemand een mail van hem op het PB plaatst, dat is net zoiets als de duivel die pissed wordt omdat iemand een zonde begaat. Hij zelf de grootste stoker, en schender van briefgeheim ter wereld op aarde. Hij zou dus in godsvredesnaam niet zo moeten zeiken, want het staat hem niet.

Verder interesseert het me geen lor of Ron gebanned wordt of niet. Eventuele bijdragen met interessante inhoud verdwijnen volledig in het niet bij de gigantische hoeveelheid meuk die die gast weet te produceren en weet uit te lokken. Ik zet 'm vanaf nu op ignore want mijn prikbordplezier wordt door deze blaaskaak vergald.

Ron Haleber
04-09-03, 13:26
Geplaatst door Maarten
Nee, dat is het niet. De brief was uitdrukkelijk bedoeld om gepost te worden.
Nou vroeg je wel aan Rafiq om dat te doen, maar de lezer hoeft dan niet per se te denken, dat enkel Rafiq het mag plaatsen. Die leest daarin gewoon een verzoek om te plaatsen, en doet het dan zelf.



Beste Maarten,

Je verhaal klopt echt niet. Ik noem in de brief Rafiq die ik natuurlijk meteen ook belde. En daarnaast als ook Rafiq geband was (helemaal niet denkbeeldig), een andere prikker X. Die twee verzoeken waren heel duidelijk.

Daarbij denk jij nou heus dat ik als jij geband wordt, en jij me een stuk toezendt om te plaatsen, dat ik het dan als één groot onleesbaar blok balkebrij plaats zonder kop en staart? Dan zorg ik dat jouw tekst er fatsoenlijk op komt te staan. Ook als je een prikker zou zijn waar ik "tegen" was. Dat doe je toch niet!

Nou als Simon zich per ongeluk vergiste, laten we er dan een glas op drinken!

Mafkees
04-09-03, 13:36
SadeeQ, voortaan de pilletjes van Ron niet meer pikken.
Mafkees had het idee dat bepaalde moderators de moeite zouden nemen hem te bannen, en posts onder zijn naam te zetten.

:vreemd:

Ron Haleber
04-09-03, 13:51
Geplaatst door Maruecos
Hoi,

Spastisch ventje ben je ook. Zoals altijd kom je niet verder dan gebakken lucht en onware, ongefundeerde insinuaties aan het adres van beheer. Volgende keer drie keer je gammele peecee nakijken voordat je de beheerders ergens van beschuldigt. Noch Al3arbi noch Vriend kunnen een ban zetten of onder andermans nick een bericht plaatsen.

De personen die het wel kunnen hebben je recentelijk geen ban verschaft. Maar ga vooral zo door, want dan heb je Um alsnog te pakken.

CYA......(around :roker: )

Beste Mattie/Maruecos, ik begrijp best dat het heel erg vervelend is als jullie onterecht van iets worden beschuldigd... Daarom reageerde ik dan ook helemaal niet overhaast.

Ik had met Rafiq afgesproken met een reactie rustig af te wachten... Ook van de andere prikkers aan wie de brief gericht was, wachttte ik dus eerst hun reacties af... Misschien om eerst jou te mailen... Ja, maar Simon doorbrak dat kalme afwachten geheel buiten mij om...

Ik ben een leek betreffende pc's. Heb een heel goede die nooit dergelijke kwalen vertoont... Ook nooit met andere sites is me dat overkomen. Vier uur lang was de zaak geblokkeerd. Dus mij kun je het niet kwalijk nemen dat ik na zo'n verhitte periode denk dat ik geband ben...

Hoop dus dat je dimt. Voortaan zal ik jou eerst mailen, als je dan maar belooft me te antwoorden...!

Ik denk dat mensen in dergelijk geval opnieuw met hun wachtwoord moeten inloggen...?

Ron Haleber
04-09-03, 13:58
Geplaatst door Al3arbi
Mafkees had het idee dat bepaalde moderators de moeite zouden nemen hem te bannen, en posts onder zijn naam te zetten.

:vreemd:



Larbi, origineel idee van je! Maar dan moet je wel ook mijn nick en avatar er bij gebruiken!

Doe maar! Prima practical joke! Kunnen we nog eens effe met elkaar lachen!



Larbi en Matt_ttie, ik heb echt wel wat andere dingen aan mijn kop dan om jullie te zitten vervelen. Geloof me, ik krijg net een dikke islam-pil van de post - van de Islam. Uni - om te recenseren...

Er zit ook al een recensie bij van de grote vriend van Matt_ttie, Ousama Cherribi in de Wall Street Journal. Hij promoot jullie islam via een eigen website:

www.liberalislam.com

Larbi, iets om een topic over op te zetten. Of verdwijnt dat al meteen bij voorbaat onder de delete-knop...??? Wel goed om dat effe te weten!

lennart
04-09-03, 14:23
:moe:

praat liever over iets zinnigs.

Maarten
04-09-03, 14:28
Geplaatst door Ron Haleber
Beste Maarten,

Je verhaal klopt echt niet. Ik noem in de brief Rafiq die ik natuurlijk meteen ook belde. En daarnaast als ook Rafiq geband was (helemaal niet denkbeeldig), een andere prikker X. Die twee verzoeken waren heel duidelijk.


Zeker waren ze duidelijk. Maar een lezer hoeft dat niet te zien als exclusief. Die kan gewoon menen, dat het de bedoeling is dat het geplaatst wordt..




Daarbij denk jij nou heus dat ik als jij geband wordt, en jij me een stuk toezendt om te plaatsen, dat ik het dan als één groot onleesbaar blok balkebrij plaats zonder kop en staart? Dan zorg ik dat jouw tekst er fatsoenlijk op komt te staan. Ook als je een prikker zou zijn waar ik "tegen" was. Dat doe je toch niet!

Nou als Simon zich per ongeluk vergiste, laten we er dan een glas op drinken!

Vind ik eigenlijk ook.. Maar goed, soms wordt er wat minder aandacht aan dingen besteed. En best mogelijk dat het pas opviel toen het er stond.. Dan moet je weer gaan wijzigen.. of het viel hem niet eens zo op.


Geplaatst door Ron Haleber
Ik ben een leek betreffende pc's. Heb een heel goede die nooit dergelijke kwalen vertoont... Ook nooit met andere sites is me dat overkomen. Vier uur lang was de zaak geblokkeerd.

Dus mij kun je het niet kwalijk nemen dat ik na zo'n verhitte periode denk dat ik geband ben...


Helemaal mee eens! Het was zeker even stressen.
Misschien moet je Chello bedanken, of wat je daar ook hebt.
En hou er rekening mee, dat bepaalde functies er bij maroc.nl tijdelijk uit kunnen liggen.

Maarten
04-09-03, 14:33
Geplaatst door lennart
:moe:

praat liever over iets zinnigs.

Quite right!!!

En je krijgt niet altijd genoeg reacties op je zinnige stukken, vind ik.

Maar ron mocht wel ff afkoelen, want het kwam allemaal wel even erg ongelukkig samen!

Couscousje
04-09-03, 17:40
Het is alsof ik nooit ben weggeweest...

Ongelooflijk.

Is die Ron nou nog niet weggecomposteerd? Hij is al een aantal maanden in staat van ontbinding.

Djeez.

Cc

Maarten
04-09-03, 18:27
Geplaatst door Couscousje
Het is alsof ik nooit ben weggeweest...


HA! Heb je je password weten te ontluizen? Mooi! Hopelijk de rest óok! Greetz!..

Mafkees
04-09-03, 18:44
Geplaatst door Ron Haleber
Larbi, origineel idee van je! Maar dan moet je wel ook mijn nick en avatar er bij gebruiken!

Doe maar! Prima practical joke! Kunnen we nog eens effe met elkaar lachen!



Larbi en Matt_ttie, ik heb echt wel wat andere dingen aan mijn kop dan om jullie te zitten vervelen. Geloof me, ik krijg net een dikke islam-pil van de post - van de Islam. Uni - om te recenseren...

Er zit ook al een recensie bij van de grote vriend van Matt_ttie, Ousama Cherribi in de Wall Street Journal. Hij promoot jullie islam via een eigen website:

www.liberalislam.com

Larbi, iets om een topic over op te zetten. Of verdwijnt dat al meteen bij voorbaat onder de delete-knop...??? Wel goed om dat effe te weten!

`kzal wel op m`n kop gaan krijgen, maar `kzit er over na te denken om elke post van je die ik zie te verwijderen.

Gewoon, voor de lol.

Maarten
04-09-03, 19:30
Geplaatst door Al3arbi
`kzal wel op m`n kop gaan krijgen, maar `kzit er over na te denken om elke post van je die ik zie te verwijderen.

Gewoon, voor de lol.

Weet niet of je wéet Al3arbi, maar er is hier na veel gedonder over posts een systeem gemaakt van stráfpunten, plus criteria volgens welke je er een krijgt!!
Iedereen blij..
Toen kwam matt_ttie in mei met een nieuw systeem, wat zo'n beetje hier op neer kwam: verwijderen, wanneer me dat het beste uit komt.
Daar kwam weer een hóop gedonder over..
En nou hebben we weer Al3arbi met vrije ideetjes...
Gelukkig zitten die moderators er om problemen te voorkómen, wat jij? :D

Mafkees
04-09-03, 19:36
Geplaatst door Maarten
Weet niet of je wéet Al3arbi, maar er is hier na veel gedonder over posts een systeem gemaakt van stráfpunten, plus criteria volgens welke je er een krijgt!!
Iedereen blij..
Toen kwam matt_ttie in mei met een nieuw systeem, wat zo'n beetje hier op neer kwam: verwijderen, wanneer me dat het beste uit komt.
Daar kwam weer een hóop gedonder over..
En nou hebben we weer Al3arbi met vrije ideetjes...
Gelukkig zitten die moderators er om problemen te voorkómen, wat jij? :D


Iedereen kan m`n rug op.
Ik hou niet van regeltjes enzo.
Ik doe waar ik zin in heb.

:ego:

Ron, look out!

barfly
04-09-03, 19:41
Zie ik hier een gevalletje, storm in een glas water? Gebakken lucht? Gelul in de ruimte?
Zelfs GTST is boeiender.... :droef:

Mafkees
04-09-03, 19:41
Geplaatst door barfly
Zie ik hier een gevalletje, storm in een glas water? Gebakken lucht? Gelul in de ruimte?
Zelfs GTST is boeiender.... :droef:

Dit is slechts geron op MarocNL.

Maarten
04-09-03, 19:48
Geplaatst door Al3arbi
Iedereen kan m`n rug op.
Ik hou niet van regeltjes enzo.
Ik doe waar ik zin in heb.

:ego:



Aha! Een echte moslim! :D

Mafkees
04-09-03, 19:49
Geplaatst door Maarten
Aha! Een echte moslim! :D


Wellicht.

Ik ben gewoon`n relnicht.

Ron Haleber
04-09-03, 20:20
Geplaatst door Al3arbi
`kzal wel op m`n kop gaan krijgen, maar `kzit er over na te denken om elke post van je die ik zie te verwijderen.

Gewoon, voor de lol.


Als ik me daarbij "een moslim" moet voorstellen, dan word ik wel heel erg misselijk alleen al van het woord "islam"...! Gek hè...?


Ik moet morgen bij een instelling de belangen van Marokkanen verdedigen... Maar gezien wat ik de afgelopen week meemaakte, doet dit voor mij de deur dicht en zeg ik die afspraak af.


Overmorgen heb ik voor een half uur een radio-interview Over "Marokkanen twee jaar na 11 september"... Nou mede dank zij Larbi heb ik voldoende indrukken opgedaan om een indrukwekkend beeld te kunnen schetsen!



Larbi, heel erg bedankt namens de Marokkaanse gemeenschap voor het verschaffen van een positief imago van "de Marokkanen"...

Maak het ook de laatste Nederlanders maar goed mies om nog iets positiefs over Marokkanen te vertellen.

Echt een voorbeeldig beheer van een Marokkaanse website!

Denk hier eens aan terug als de media weer negatief over jullie schrijven.

Jij bent echt niet de enige die zo reageert, begrijp je dan niet dat jijzelf dat negatieve beeld over je groep oproept...???

Ga er maar fijn mee door!

Royce
04-09-03, 20:33
Geplaatst door Ron Haleber
Als ik me daarbij "een moslim" moet voorstellen, dan word ik wel heel erg misselijk alleen al van het woord "islam"...! Gek hè...?


Ik moet morgen bij een instelling de belangen van Marokkanen verdedigen... Maar gezien wat ik de afgelopen week meemaakte, doet dit voor mij de deur dicht en zeg ik die afspraak af.


Overmorgen heb ik voor een half uur een radio-interview Over "Marokkanen twee jaar na 11 september"... Nou mede dank zij Larbi heb ik voldoende indrukken opgedaan om een indrukwekkend beeld te kunnen schetsen!



Larbi, heel erg bedankt namens de Marokkaanse gemeenschap voor het verschaffen van een positief imago van "de Marokkanen"...

Maak het ook de laatste Nederlanders maar goed mies om nog iets positiefs over Marokkanen te vertellen.

Echt een voorbeeldig beheer van een Marokkaanse website!

Denk hier eens aan terug als de media weer negatief over jullie schrijven.

Jij bent echt niet de enige die zo reageert, begrijp je dan niet dat jijzelf dat negatieve beeld over je groep oproept...???

Ga er maar fijn mee door!




Zo Zo, Ron-de-met-marokkanen-meelevende-narcist-Haleber, gaat het Imago van de Marokkanen ff opvijzelen op de radio. Ben trots op je, alhoewel ik twijfel aan je goede bedoelingen, maar het zal me `n worst wezen, je doet het allemaal puur voorjezelf, zo ook het prikken onder je eigen naam op `n openbare site in de hoop de aandacht op jezelf te vestigen, wat wel werkt maar niet op de manier die je gehoopt had.

Ooh enne de media :hihi: ik heb m`n zaken voor elkaar,
wat anderen doen of laten boeit niet, `kheb m`n eigen verfrissende kijk op het leven ;).

Prik es `n gaatje in je voorhoofd wellicht dat het water je ook `n beetje opzal frissen, wellicht wakker schudden.

Maarten
05-09-03, 00:31
Geplaatst door Royce
Zo Zo, Ron-de-met-marokkanen-meelevende-narcist-Haleber, gaat het Imago van de Marokkanen ff opvijzelen op de radio. Ben trots op je, alhoewel ik twijfel aan je goede bedoelingen, maar het zal me `n worst wezen, je doet het allemaal puur voorjezelf, zo ook het prikken onder je eigen naam op `n openbare site in de hoop de aandacht op jezelf te vestigen, wat wel werkt maar niet op de manier die je gehoopt had.

Ooh enne de media :hihi: ik heb m`n zaken voor elkaar,
wat anderen doen of laten boeit niet, `kheb m`n eigen verfrissende kijk op het leven ;).

Prik es `n gaatje in je voorhoofd wellicht dat het water je ook `n beetje opzal frissen, wellicht wakker schudden.

ff kijke over Royce..
- weet waarom Ron op de radio over Marokkanen praat..
- vindt het prikken onder eigen naam bedenkelijk.
- boeit 'm niet wat anderen doen.
- en een moderator die te ver wil gaan heeft ie ook geen boodschap aan.

Royce, Bedankt!
Vólgende graag?!..

Zwarte Schaap
05-09-03, 00:38
Geplaatst door Ron Haleber
Als ik me daarbij "een moslim" moet voorstellen, dan word ik wel heel erg misselijk alleen al van het woord "islam"...! Gek hè...?


Ik moet morgen bij een instelling de belangen van Marokkanen verdedigen... Maar gezien wat ik de afgelopen week meemaakte, doet dit voor mij de deur dicht en zeg ik die afspraak af.


Overmorgen heb ik voor een half uur een radio-interview Over "Marokkanen twee jaar na 11 september"... Nou mede dank zij Larbi heb ik voldoende indrukken opgedaan om een indrukwekkend beeld te kunnen schetsen!



Larbi, heel erg bedankt namens de Marokkaanse gemeenschap voor het verschaffen van een positief imago van "de Marokkanen"...

Maak het ook de laatste Nederlanders maar goed mies om nog iets positiefs over Marokkanen te vertellen.

Echt een voorbeeldig beheer van een Marokkaanse website!

Denk hier eens aan terug als de media weer negatief over jullie schrijven.

Jij bent echt niet de enige die zo reageert, begrijp je dan niet dat jijzelf dat negatieve beeld over je groep oproept...???

Ga er maar fijn mee door!



Ron ik vind je nu zeer domme uitspraken doen. Het is tijd voor je om eens je moraal in de spiegel te aanschouwen. In de topic die door een autochtone meid is geopend en waar veel autochtonen je van katoen gaven heb ik je nooit deze daden laten doortrekken naar de hele autochtone groep. Heb je je beeld moeten bijstellen van autochtonen als groep op grond van de acties van die paar autochtone individuen?

Ron ook jij hebt een break nodig! Het is voor veel prikkers goed om af en toe een weekje of 2 een time out te nemen, je loopt het risico om zwaar onder je niveau te gaan posten. :denk:

Je stelt me weer teleur ronnieboy ! :jammer:

Mafkees
05-09-03, 11:00
Geplaatst door Maarten
ff kijke over Royce..
- weet waarom Ron op de radio over Marokkanen praat..
- vindt het prikken onder eigen naam bedenkelijk.
- boeit 'm niet wat anderen doen.
- en een moderator die te ver wil gaan heeft ie ook geen boodschap aan.

Royce, Bedankt!
Vólgende graag?!..

Sjo tot advocaat van Ron benoemd?! :hihi:

Maarten
05-09-03, 11:34
Geplaatst door Al3arbi
Sjo tot advocaat van Ron benoemd?! :hihi:

Wat Ron doet is éen ding. Wat jij of Royce doen een ander ding.
Die dingen zijn érg makkelijk te scheiden.

Neem jou. Jij bent degene die in het incest-topic begon met de aandacht te verleggen van het onderwerp naar je persoonlijke rancune naar Ron.
En daar bleef je maar mee doorgaan ook..
Nou snap ik je best: Ron is nogal eens flink irritant. Maar in dat topic was hij dat niet of nauwelijks. Of in elk geval niet zoveel, dat je daar het topic voor moest ombuigen.
Ron hield zich nog aardig in. Die snapte tenminste, dat juist dít openbare topic niet verknald moest worden. Jij niet! Uitgerekend een moderator, die hier het gerotzooi moet voorkomen, kiest uitgerekend dát topic uit om flink van leer te trekken over Ron! Sorry hoor, stommer kan bijna niet. Je beschuldigde hem daar ook nog eens van dingen, die hij daar absoluut niet deed.
Pas daarna begon Ron uit te pakken op de manier, die hier veel ergernis veroorzaakt.
Sorry hoor, maar zonder de moderator had het topic er een stuk beter uitgezien, ook al ben je niet verantwoordelijk voor wat Ron doet.
Maar je had het kunnen weten ook nog!